Telefoon uit
zaterdag 17 februari 2018 om 23:52
Eindelijk het verlossende antwoord.Vivavandaag schreef: ↑17-02-2018 23:33Nee, dat zou ik nooit doen. Hij is weer in het land en ik kreeg vandaag via Facebook een bericht van een vriend van hem met update en verzoek om contactgevens. Telefoon kwijt geraakt in het buitenland...
Was het een goed verhaal? En gaan jullie morgen op date?
zondag 18 februari 2018 om 00:15
Nou, het las anders wel alsof je hem toch redelijk had afgeschreven. "ik ga er toch vanuit dat het een keuze is en geen overmacht" "ik weet genoeg" "we wisten allebei niet meer waarom het is overgegaan, ik begin het wel weer te begrijpen" "zelfs als hij een goede reden heeft is er na een paar weken weer iets anders waar ik krampachtig op reageer"Vivavandaag schreef: ↑17-02-2018 23:36Ik was niet afgeknapt op hem, maar op de manier waarop ik reageer. En als dit zijn manier was om het contact te eindigen, zou ik het ook een afknapper vinden. En natuurlijk reageer ik als hij contact met me opneemt. Ik vind negeren heel onbeleefd, vandaar.
Prima hoor, maar kwam op mij allemaal heel moeilijk over. Het was heel gezellig, toen reageerde hij niet meer en maakte je je daar druk over, toen reageerden forummers dat ze er klaar mee zouden zijn, dat het vast een lul is die geen eerlijk antwoord zou geven, dat 'deze manier van communiceren' niet veel goeds belooft, dat hij je niet belangrijk genoeg zou vinden, dat het niet voor niks een ex is. Vervolgens bagatelliseer jij je gepieker tot nieuwsgierigheid naar de techniek van tegenwoordig. En je was er uit eindelijk helemaal uit dat het toch geen goed idee was geweest en je helemaal geen contact meer met hem ging zoeken. En dan blijkt dat hij gewoon zijn telefoon kwijt was! Maar gezien je toch al besloten had dat, ook al had hij een goede reden, je niet goed op hem reageert, neem ik aan dat je het contact weer afkapt, want over een paar weken zal er weer iets zijn waar je niet goed op reageert? Dat leek mij zonde, want je leek eigenlijk wel blij met het leuke contact en nu blijkt er niet echt wat aan de hand te zijn...
Klinkt toch allemaal erg omslachtig en...onzeker? Of misschien gewoon verliefd?? Het is altijd gezellig geweest en nu zo abrupt geen contact meer, ja dan bel je toch gewoon? En krijg je geen contact, je weet dat hij in het buitenland is en dat er iets gebeurd kan zijn. Dus wacht je af tot hij terug is. Althans, dat lijkt mij gewoon logisch. Ik snap namelijk echt wel dat je denkt 'huh, wat raar?' als je gezellig appcontact hebt en dan opeens niks meer. Al dat invullen van dingen die je helemaal niet weet leidt tot de raarste aannames, maarja 'assumption is the mother of all fuckups'.
Was/ben je niet gewoon een beetje verliefd? Of is hij toch nog afschreven omdat je zo 'krampachtig' op hem reageert?
zondag 18 februari 2018 om 00:58
Vivavandaag schreef: ↑17-02-2018 23:33Nee, dat zou ik nooit doen. Hij is weer in het land en ik kreeg vandaag via Facebook een bericht van een vriend van hem met update en verzoek om contactgevens. Telefoon kwijt geraakt in het buitenland...
En gaat de date nu door?
Wat een mooi voorbeeld hoe sommige reacties in een topic gebaseerd zijn op aannames. In dit geval op drijfzand dus.
zondag 18 februari 2018 om 07:11
Dit soort mannen raken dus gewoon hun telefoon kwijt.Kasboom schreef: ↑17-02-2018 13:22Nee, waarom zou ze? Ten eerste belt niemand meer tegenwoordig en ten tweede zou hij toch niet eerlijk zijn.
Wat is dat toch op dit forum? Mensen posten dit soort dingen zo vaak. Denken dat wanneer je gaat bellen in dit soort gevallen, je een eerlijk antwoord krijgt. Nee, echt niet. Dit soort mannen willen geen confrontatie, die willen niets uitleggen. Die willen gewoon verdwijnen zonder er nog een woord aan vuil te maken. En áls ze al reageren verzinnen ze maar wat om er vanaf te zijn.
zondag 18 februari 2018 om 07:23
Vivavandaag schreef: ↑17-02-2018 23:33Nee, dat zou ik nooit doen. Hij is weer in het land en ik kreeg vandaag via Facebook een bericht van een vriend van hem met update en verzoek om contactgevens. Telefoon kwijt geraakt in het buitenland...
zondag 18 februari 2018 om 07:23
TS, hoe voelt deze situatie nou voor je?
Zulk soort dingen (storing, telefoon kwijt/gestolen) behoren altijd tot de mogelijkheden, daarom is het vaak zonde om je zo druk te maken.
Het frappeert me hoeveel forummers alweer klaar stonden met hun aannames over "dat soort mannen", die vast al bezet waren, vast gewoon eikels waren, vast gewoon niet eerlijk waren. Lijkt me best pittig om zo wantrouwend in het leven te staan dat de mogelijkheid dat het hier om een andere reden kan gaan, uitgesloten is.
De enige reden waarom ik eventueel voor afkappen zou zijn, is omdat je er zo krampachtig mee omgaat en dat voor niemand leuk en gezond is. Je bent nu met de schrik vrijgekomen maar er zullen misschien nog meer van zulke situaties komen waarbij je even in het ongewisse blijft. Nu is er niks tussen jullie, maar misschien wordt het wat.
Hoop dat je er wat relaxter in gaat staan want naast dat dit niet zo aantrekkelijk is voor de meeste mannen, is het vooral stressvol voor jou.
Zulk soort dingen (storing, telefoon kwijt/gestolen) behoren altijd tot de mogelijkheden, daarom is het vaak zonde om je zo druk te maken.
Het frappeert me hoeveel forummers alweer klaar stonden met hun aannames over "dat soort mannen", die vast al bezet waren, vast gewoon eikels waren, vast gewoon niet eerlijk waren. Lijkt me best pittig om zo wantrouwend in het leven te staan dat de mogelijkheid dat het hier om een andere reden kan gaan, uitgesloten is.
De enige reden waarom ik eventueel voor afkappen zou zijn, is omdat je er zo krampachtig mee omgaat en dat voor niemand leuk en gezond is. Je bent nu met de schrik vrijgekomen maar er zullen misschien nog meer van zulke situaties komen waarbij je even in het ongewisse blijft. Nu is er niks tussen jullie, maar misschien wordt het wat.
Hoop dat je er wat relaxter in gaat staan want naast dat dit niet zo aantrekkelijk is voor de meeste mannen, is het vooral stressvol voor jou.
zondag 18 februari 2018 om 08:28
Dacht ik wel! xDVivavandaag schreef: ↑17-02-2018 23:33Nee, dat zou ik nooit doen. Hij is weer in het land en ik kreeg vandaag via Facebook een bericht van een vriend van hem met update en verzoek om contactgevens. Telefoon kwijt geraakt in het buitenland...
En nu?
zondag 18 februari 2018 om 08:40
Dat bedacht ik me ook ineens.Kinase3000 schreef: ↑18-02-2018 00:58Wat een mooi voorbeeld hoe sommige reacties in een topic gebaseerd zijn op aannames. In dit geval op drijfzand dus.
zondag 18 februari 2018 om 08:47
Nee, ze had inmiddels al een andere afspraak gemaakt voor vandaag want de date was afgeschreven.
zondag 18 februari 2018 om 09:37
En nu? Gaan jullie nog daten of ben jij afgeknapt omdat je jezelf helemaal gek hebt gemaakt met allerlei theorieën?Vivavandaag schreef: ↑17-02-2018 23:33Nee, dat zou ik nooit doen. Hij is weer in het land en ik kreeg vandaag via Facebook een bericht van een vriend van hem met update en verzoek om contactgevens. Telefoon kwijt geraakt in het buitenland...
zondag 18 februari 2018 om 09:42
Eens. Sommigen verbreken bijvoorbeeld ook gewoon een relatie door aannames van anderen terwijl dat helemaal niet zo blijkt te zijn. Je kan dit forum dus beter niet al te serieus nemen.JollyRider schreef: ↑18-02-2018 09:41Briljant en zeer typerend topic. De aannames en oordelen hier zijn weer geweldig![]()
zondag 18 februari 2018 om 09:43
+1JollyRider schreef: ↑18-02-2018 09:41Briljant en zeer typerend topic. De aannames en oordelen hier zijn weer geweldig![]()
zondag 18 februari 2018 om 09:44
en dan openen ze hier een topic over de relatie en dan roepen de meeste scheiden gaan en die partner maar denken wtf gaat dit over.eenmeisje1993 schreef: ↑18-02-2018 09:42Eens. Sommigen verbreken bijvoorbeeld ook gewoon een relatie door aannames van anderen terwijl dat helemaal niet zo blijkt te zijn. Je kan dit forum dus beter niet al te serieus nemen.
zondag 18 februari 2018 om 09:46
O er ging iets met quoten niet goed
zondag 18 februari 2018 om 09:47
Dat ligt niet aan het forum, je kiest als TO toch zelf welke adviezen je ter harte neemt?eenmeisje1993 schreef: ↑18-02-2018 09:42Eens. Sommigen verbreken bijvoorbeeld ook gewoon een relatie door aannames van anderen terwijl dat helemaal niet zo blijkt te zijn. Je kan dit forum dus beter niet al te serieus nemen.
•
zondag 18 februari 2018 om 09:49
zondag 18 februari 2018 om 09:51
Je kiest er om te beginnen al voor je onmogelijk te beantwoorden vraag hier van de meest krankzinnige, veelal nogal negatieve, aannames en fantasietjes te laten voorzien.
Meer mannen zouden dit forum moeten lezen om te ontdekken waar het zogenaamde “mysterie” van vrouwen vandaan komt. Zou best een eye-opener kunnen zijn
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)