De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
zondag 18 februari 2018 om 20:59
Nancy is de opperhulpmoeder, terwijl haar kinderen al naar de middelbare zijn.gekopreizen schreef: ↑18-02-2018 20:51jammer dat je maar 2 juffen ziet..
en wat is Nancy´s functie, dat ze het lesprogramma moet verzinnen??
Het idee om met een spiegel met dochter haar vlinder te bekijken, bezorgde papa op de bank buikpijn (dochter is 7 mndn en mag tot haar 20ste niet uit van m
zondag 18 februari 2018 om 21:11
zondag 18 februari 2018 om 21:26
Volgens mij is het script letterlijk overgeschreven van het Viva-forum, ik kon woordelijk voorzeggen wat er gezegd ging worden.
Puberzoon vroeg zich af waarom er alleen maar óver de kinderen werd gesproken en niet mét ze. Gelukkig deed juf Ank dat nog wel.
Puberzoon vroeg zich af waarom er alleen maar óver de kinderen werd gesproken en niet mét ze. Gelukkig deed juf Ank dat nog wel.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zondag 18 februari 2018 om 21:28
Voor het eerst, voor mij dan, een wat mindere aflevering. Ik denk dat ik wat te preuts ben. Alhoewel ik zonder problemen het over lentekriebels heb gesproken met kinderen toen ik nog voor de klas stond.
De discussies tussen de leerkrachten, directeur en vader en moeders vond ik gewoon een beetje viezig ofzo.
Ben wel hoopvol dat ik de volgende aflevering wel weer leuk ga vinden.
De discussies tussen de leerkrachten, directeur en vader en moeders vond ik gewoon een beetje viezig ofzo.
Ben wel hoopvol dat ik de volgende aflevering wel weer leuk ga vinden.
Here I am - now what are your other two wishes...
zondag 18 februari 2018 om 21:31
D'r wát?????Joostisandersgeaard2 schreef: ↑18-02-2018 20:59Nancy is de opperhulpmoeder, terwijl haar kinderen al naar de middelbare zijn.
Het idee om met een spiegel met dochter haar vlinder te bekijken, bezorgde papa op de bank buikpijn (dochter is 7 mndn en mag tot haar 20ste niet uit van m)
Ik zou maar eens heel snel gaan oefenen met het normaal benoemen van lichaamsdelen voordat je het kind een complex bezorgt.
zondag 18 februari 2018 om 21:33
Dat is anders gewoon de terminologie die in het programma werd gebruikt, hoor. Niet gek dat Joost dat zo zegt. Heb je wel gekeken..?
zondag 18 februari 2018 om 21:48
Lees je wel goed? Ze noemt het zelf toch ook zo blijkbaar. Anders val je toch over dat woord vlinder, of je zegt "het idee om dochters vagina een vlinder te noemen en er naar te kijken..."intothewild schreef: ↑18-02-2018 21:33Dat is anders gewoon de terminologie die in het programma werd gebruikt, hoor. Niet gek dat Joost dat zo zegt. Heb je wel gekeken..?
Komt raar over zo .
Sorry maar word altijd nogal kriegel van de meest rare namen voor geslachtsdelen.
zondag 18 februari 2018 om 22:12
Dochter van Joost noemt denk ik niks, kind is 7 mnd zo te lezen.nina1966 schreef: ↑18-02-2018 21:48Lees je wel goed? Ze noemt het zelf toch ook zo blijkbaar. Anders val je toch over dat woord vlinder, of je zegt "het idee om dochters vagina een vlinder te noemen en er naar te kijken..."
Komt raar over zo .
Sorry maar word altijd nogal kriegel van de meest rare namen voor geslachtsdelen.
zondag 18 februari 2018 om 22:18
Heb het al eerder gemeld hier die Volkert gaat de serie redden...verder te veel van hetzelfde met die zeurmoeders
De Week van de Lentekriebels is een nationale projectweek voor het speciaal- en basisonderwijs en is van 19 t/m 23 maart 2018. Deelnemende scholen geven een week lang les over weerbaarheid, relaties en seksualiteit. De projectweek helpt om deze thema’s structureel in het schoolplan op te nemen.
Houdt die site maar in de gaten
zondag 18 februari 2018 om 22:23
En bedankt.......Yggdrasil- schreef: ↑17-02-2018 20:04Vandaag op een feestje 2 echte luizenmoeders tegengekomen. Vraag me af of ze zichzelf herkennen in de typetjes. Man wat een ellende. Ik trek dat soort moeders zo slecht.
Ik dacht dat we het gezellig hadden.
anoniem_364813 wijzigde dit bericht op 18-02-2018 22:33
6.55% gewijzigd
zondag 18 februari 2018 om 22:30
nina1966 schreef: ↑18-02-2018 21:48Lees je wel goed? Ze noemt het zelf toch ook zo blijkbaar. Anders val je toch over dat woord vlinder, of je zegt "het idee om dochters vagina een vlinder te noemen en er naar te kijken..."
Komt raar over zo .
Mooi voorbeeld van invullen.
Vlinder had ik werkelijk nog nooit gehoord.
Zoon heeft het hier gewoon over zn piemel. Of over penis. Maak je niet ongerust. En roept momenteel "vaginale penetratie!" (Dit naar aanleiding van een geweldig filmpje over een krolse kat).
Morgen ga ik hem leren dat hij een rups heeft.
zondag 18 februari 2018 om 22:31
Gewoon, hulpouder (of hoe je dat ook noemt).gekopreizen schreef: ↑18-02-2018 20:51jammer dat je maar 2 juffen ziet..
en wat is Nancy´s functie, dat ze het lesprogramma moet verzinnen??
Dus beetje vaag dat ze 'geen middag vrij mocht'.
Wij zaten zo van 'Ja hallo muts, je bent niet in dienst, dus ga gewoon'