Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
louise1 schreef:
19-02-2018 15:57
Mijn tien en twaalfjarige hebben tot gisteren toe elke aflevering gezien. Zelf heb ik de aflevering van gisteren wel gezien maar weet niet of ik heb deze wil laten bekijken. Gaat misschien wel wat ver met al die benamingen en toespelingen. Meer ouders die hier mee zitten?

Ik ben overigens echt niet preuts aangelegd en heb de kinderen al echt wel dingen uitgelegd alleen vond ik het gisteren nogal eh, iets te seksueel allemaal zeg maar.

Toevallig noemen wij de vagina hier in huis poentje dus dat zullen ze wel herkennen ;-)
Ik geloof - maar kan me vergissen - dat er op de pijler KINDEREN een topic is geopend.
Dat gaat over samen kijken met je kind naar de luizenmoeder.
Inhoudelijk niet gelezen of gevolgd, maar zag hem en keer voorbij komen bij actieve topics.

BTW: Bitterzoet was zaterdagmorgen op NET5 wordt uitgezonden had hetzelfde onderwerp.
Ik weet door de gateway 502 niet meer of dat wel of niet is gepost.
In die aflevering zaten wat grappige dingen, maar ook heel veel herkenbaar.
Kinderen spelen daar een leuke rol.
Bedankt pumps! Ik zal eens daar kijken.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Als ie leuk is.
Laat je het dan even weten? :biggrin:
louise1 schreef:
twaalfjarige hebben tot gisteren toe elke aflevering gezien. Zelf heb ik de aflevering van gisteren wel gezien maar weet niet of ik heb deze wil laten bekijken. Gaat misschien wel wat ver met al die benamingen en toespelingen. Meer ouders die hier mee zitten?
.
In deze tijd van WIFI en smartphones is er niet veel keus voor mijn - net 13 geworden - dochter.
Ze weten op tablet en smartphone de NPO uitzending gemist app eerder te vinden dan ik.

Dus niet laten kijken = uitgesteld kijken.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
louise1 schreef:
twaalfjarige hebben tot gisteren toe elke aflevering gezien. Zelf heb ik de aflevering van gisteren wel gezien maar weet niet of ik heb deze wil laten bekijken. Gaat misschien wel wat ver met al die benamingen en toespelingen. Meer ouders die hier mee zitten?
.
In deze tijd van WIFI en smartphones is er niet veel keus voor mijn - net 13 geworden - dochter.
Ze weten op tablet en smartphone de NPO uitzending gemist app eerder te vinden dan ik.

Dus niet laten kijken = uitgesteld kijken.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Romy2017 schreef:
19-02-2018 14:55
Dat is juist de clue. Het stroperige in dit wereldje. Het is nooit goed, piemel, kutje, pielemuis etc. Er zijn altijd ouders die het niet ok vinden dus wordt er ellenlang gediscussieerd.

De betweterige directeur die zich boven iedereen verheven voelt en manipuleert maar eigenlijk een zielig en onzeker mannetje is. Met een dirty mind. Hoe hij met Nancy speelt en zij daar tot vorige week in op ging.

Ik vind het een geweldige serie. En juist dat je je ergert is denk ik ook de bedoeling. Het is zo goed gespeeld.
We kennen allemaal wel een aantal personages uit de serie.

Om Nancy moet ik ook altijd zo lachen. Die nam gisteren ff het heft in hand.

Haha nee ik denk niet dat ze nieuwe schoenen aan had wat iemand hierboven schrijft.
Ik hoef niet te leren hoe ik er naar kijken moet. Ik vond het gewoon n vreselijke aflevering.
Dat is steeds het antwoord op iemand die het niet leuk vind.was ook met de serie van Hendrik Groen.
Vond ik ook als een van de weinigen geloof ik niet leuk. Toen werd mij verteld dat ik de humor niet snapte. :rofl:
Ik kijk komende zondag wel weer. Omdat de tweede aflevering zo leuk was. En ik hoop dat ik er nog net als in de tweede aflevering hard om kan lachen. Eigenlijk hoop ik gewoon dat het nog echt heel leuk gaat worden.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Pumps_italiaans schreef:
19-02-2018 13:18
Ahaaa ... nu begrijp ik die BAD GATEWAY 502 ook.

Dit is de oorzaak.
Die krijg ik de HEULE tijd! Rotforum.

Heb net ook lekker weer Cold Feet gekeken. De link er naar was hier in dit topic gezet. Wat een heerlijke serie opnieuw!

Dagboek van Hendrik Groen vond ik ook heel leuk.

Weet je, het gaat over die dingen in het leven. En het wordt op een relativerende manier gebracht. Ik hou daar wel van.
Volgende week heeft zoon vakantie en kan hij lekker ColdFeet gaan kijken. :)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
http://www.toosenhenk.nl/upload/tmb/201 ... 55x376.jpg

Cold Feet kan je maar beperkt terug kijken.
De Luizenmoeder weet ik niet, maar is meestal een week.
chrisjoh schreef:
19-02-2018 17:05
Ik hoef niet te leren hoe ik er naar kijken moet. Ik vond het gewoon n vreselijke aflevering.
Dat is steeds het antwoord op iemand die het niet leuk vind.was ook met de serie van Hendrik Groen.
Vond ik ook als een van de weinigen geloof ik niet leuk. Toen werd mij verteld dat ik de humor niet snapte. :rofl:
Ik kijk komende zondag wel weer. Omdat de tweede aflevering zo leuk was. En ik hoop dat ik er nog net als in de tweede aflevering hard om kan lachen. Eigenlijk hoop ik gewoon dat het nog echt heel leuk gaat worden.
Een hoop mensen vinden het al heel leuk. Jij blijkbaar niet.
Ik zou allang niet meer kijken btw. Van de 6 afleveringen er maar 1 leuk vinden, nou dan is het blijkbaar niet jouw stijl.
Helemaal prima hoor, maar ik begrijp nog steeds niet waarom jij e.a. steeds toch de moeite komen doen dat hier te melden. Alsof het boeiend is dat je het niet leuk vindt.
Saoghail schreef:
20-02-2018 06:32
Ik zou allang niet meer kijken btw. Van de 6 afleveringen er maar 1 leuk vinden, nou dan is het blijkbaar niet jouw stijl.
Helemaal prima hoor, maar ik begrijp nog steeds niet waarom jij e.a. steeds toch de moeite komen doen dat hier te melden. Alsof het boeiend is dat je het niet leuk vindt.
Ja waarom zal ik het nog melden. Waarom ik nog kijk? omdat ik hoop dat er nog n keer iets te lachen is.
Saoghail schreef:
20-02-2018 06:32
Je mag hier alleen schrijven als je het leuk vindt?
YouWish schreef:
20-02-2018 08:46
Je mag hier alleen schrijven als je het leuk vindt?
Dat zeg ik niet. Ik vind het gewoon vervelend dat er eerst een idioot komt ijlen over verborgen boodschappen en dan nu weer dat gezeur over niet leuk vinden.
chrisjoh schreef:
20-02-2018 08:34
Ja waarom zal ik het nog melden. Waarom ik nog kijk? omdat ik hoop dat er nog n keer iets te lachen is.
Doe wat je niet laten kunt maar als ik 1 afl leuk vond en daarna 5 niet had ik al lang en breed een ander tijdverdrijf gezocht.
Of wil je een sticker omdat je zo'n doorzetter bent?
Saoghail schreef:
20-02-2018 08:58
Doe wat je niet laten kunt maar als ik 1 afl leuk vond en daarna 5 niet had ik al lang en breed een ander tijdverdrijf gezocht.
:worship:
Saoghail schreef:
20-02-2018 08:56
Dat zeg ik niet. Ik vind het gewoon vervelend dat er eerst een idioot komt ijlen over verborgen boodschappen en dan nu weer dat gezeur over niet leuk vinden.

Een andere mening is direct gezeur?
Saoghail schreef:
20-02-2018 08:58
Krijg jij n sticker omdat je zo.n doordrammer bent. Wil je je gelijk halen ? Oké hoor je hebt gelijk.
Ik vond het vooral grappig dat het pakker ' lentekriebels' maar 30 euro kost, en Anton het niet wilde aanschaffen vanwege de kosten.

Dat pakket bestaat trouwens echt. Ik kan me niet herinneren dat ik bij de kleuters al seksuele voorlichting kreeg. Wat een onzin.
Saoghail schreef:
20-02-2018 08:56
Dat zeg je wel.
Please Chrisjoh, hou gewoon op.
Je vindt er niks aan, maar je gaat elke keer kijken in de hoop dat er misschien tóch wat te lachen voor je valt. Duidelijk. Punt gemaakt.

Klaar met hier posten nu?
We horen het wel weer als je standpunt verandert.
Goed hoor. Dan zit je je elke week te ergeren dat je het niet leuk vindt :rofl:
Zelfkastijding is ook een hobby denk ik dan maar.
julius schreef:
20-02-2018 10:33
Ik vond het vooral grappig dat het pakker ' lentekriebels' maar 30 euro kost, en Anton het niet wilde aanschaffen vanwege de kosten.

Dat pakket bestaat trouwens echt. Ik kan me niet herinneren dat ik bij de kleuters al seksuele voorlichting kreeg. Wat een onzin.
Vroeger inderdaad niet, maar tegenwoordig krijgen kinderen vanaf groep 1 al (een aanzet tot) seksuele voorlichting. Ik vind het prima, zeker omdat er genoeg kinderen zijn bij wie het thuis niet echt gedaan wordt.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Vinden jullie ook dat juf Ank een rustgevende stem heeft?
Ze heeft een mooie stem om luisterboeken in te spreken.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Inderdaad!
Overigens vind ik juf Ank helemaal niet zo'n heks, maar dat zegt waarschijnlijk heel veel over mij....
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Afbeelding

Misschien dat ze er ook "IK VIND HET NIET LEUK" van kunnen maken.
Ja, daar weet Juf Ank altijd iets goed op te antwoorden. Conflicthantering heet dat.

Als je niet weet wat dat betekent. Dan heeft ook daarvoor Juf Ank het antwoord klaar. :-D

Ik zie niks. :(
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 20-02-2018 13:40
Reden: Bad gateway is helemaal niet raar. Dat vinden ze hier heel bijzonder. :)
2.83% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven