Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 6)

28-01-2018 23:12 3003 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Diamond30, Gingerspice, Zizo, Puk32
Prikken & slikken MevrouwStippel
Wachten op cryo-tp blauwerok, Doces
In de wachtweken

.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(m/v)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(37/40)
man hersteloperatie gehad, icsi1: geen cryo's, icsi2: geen bevruchtingen ICSI3+
MESA/TESE
AMC
-Sense-
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2 mislukt, geen cryo's ICSI2 wacht op intake UZ Gent (oktober) OLVG/UMC
Zizo
(35/39)
2014 2016 matige zaadkwaliteit, 6x IUI, icsi1 mislukt,geen cryo's; icsi2.3 MA (10/9wk) ICSI3 herstellen curettage, oriënteren op ander zkh voor 3e poging
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt, icsi2 5 cryo's ICSI 2 wachten op cryo-tp, 6e TP, van ICSI2 -
Diamond30
(32/38)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 2x IVF
IVF3 Pauze, vakantie en daarna overstappen naar een ander zkh
Labgeek1990
(26/31)
2016 2017 zeer slecht zaad, icsi1: 3x mk ICSI1 icsi1: nog 3 cryo's over (van 10)pauze Amphia/Erasmus
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, ICSI1: 3xTP, ICSI2: 1xTP zelf proberen met stimulatie
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar ICSI1mislukt (3xTP) ICSI2 mislukt. Even pauze nu, opties bekijken EMC
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 mislukt (5x TP) Wachten op start ICSI2 OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI, IVF1 en IVF2 mislukt, geen cryo's; spontaan zwanger mk (6wk) IVF3 pauze
G-power1989
(29 / 30)
jan 2016 juli 2017 2e kindje weinig zaadcellen, icsi1 (6x natuurlijke cyclus) mislukt ICSI2 icsi 2 WZA/UMCG
Yaradreamz
(36/ 45)
? ? hersteloperatie man, icsi1.3 mk, nog 2 cryo's ICSI+MESA/TESE herstellen van mk EMC
Puk32
(34/38)
2015 feb 2017 Slechte zaadkwaliteit - 7x IUI - 3x mk IVF/ICSI 1 onderzoeken mk's, wachten op start MMC / Tilburg
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders ICSI 1 Bezig met ICSI 1, eerste TP net gehad Belgie
Alaynee
(28/?)
Azoöspermie ICSI 1+TESE Bezig met ICSI 1, eerste TP gehad DD
mamamaria81
(37/40)
Dichte eileider, pcos, hypo schildklier. Zoontje (Juni '14). 10x IUI: 1 mk bij 9 wk, IVF 1.1: mk bij 7 wk, IVF 1.2 mislukt, IVF2 geen bevruchtingen wachten op start IVF3 ism UMCU
Zot-83
(35/39)
vervroegde overgang, zoon (mei '16) na 2x icsi & 1x icsi + ECD (2015); dochter geboren & overleden (jan '18) na icsi + ECD (2017) ICSI+ECD wachten op nieuwe poging Alicante
innerpeace
(37)
alleenstaande, 9x iui gehad, 5x mk ICSI1 wachten op aanvullend onderzoek mk, intake in Gent (okt) Voorburg
blauwerok
(37/38)
2017 2017 ICSI met PGD wegens erfelijke ziekte, dochter (3) via normale weg ICSI1+PGD
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...

:heart: Hartje gezien!
*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:duckie: Bevallen
Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:39
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
99.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zizo ik zou het ook niet eerder mengen. Het bestaat volgens mij niet voor niets uit twee aparte componenten die als je ze samenvoegt reageren met elkaar.
Ik zou als ik jou was gewoon even 5 minuten naar de slaapkamer/ badkamer gaan en het daar in alle rust doen. Je man kan het bezoek dan vast wel even alleen vermaken.
Weija en Animal dankjewel. Jammer dat het niet kan. Dan ga ikhet idd wel doen als de visite er is. Ik ben een heel onhandig persoon, vandaar dat ik er altijd even rustig voor wil gaan zitten. Het is niet anders, dan wachten ze idd maar even.
Zizo, ik zou er ook niet op gokken, dan je man maar een kwartier met de visite laten vermaken.
Je kan vast wel iets verzinnen waardoor je even een kwartiertje er niet was :-)
Zizo: Weija, Animal en Fruity hebben je al het advies gegeven dat ik je ook aangeraden zou hebben. Het is slechts visite dat langskomt... dan wachten ze maar even. Sommige dingen zijn nu eenmaal belangrijker. Vwb je inleghuls heb ik, hoewel ik genoeg in voorraad had, het wel eens onder de kraan afgewassen. Werkte prima.

Labgeek: Ik las je reactie al vanmorgen. Wat ontzettend kl*te dat het weer niet gelukt is. En natuurlijk krijgt je vertrouwen dan gewoon weer een enorme optater en dat is ook wel logisch toch? Het is gewoon een rot proces... Iedere keer die spanning na elke terugplaatsing om vervolgens keihard teleurgesteld te worden. En jij bent natuurlijk ook nog een keer zwanger geweest en dan doet het gewoon extra pijn volgens mij omdat je destijds na een week of 10 ook nog in ging geloven... Verdorie!

Dazzle: Jij zit dus ook al geruime tijd in de wacht. Doe je PGS straks in Nederland? Ik hoop en duim voor je dat jij ook een keer met goed nieuws komt. Je bent relatief nog jong, maar toch ook wel een tijd bezig.

Windmolen: Bij Boston Place was het 3 keer per dag 200 mg + nog progesteron injecties. Ik heb destijds mijn inbrenghulzen teruggebracht naar de kliniek anders had ik ze met alle plezier opgestuurd naar je... Ik vond soms mijn vingers wel makkelijker overigens. Alleen daarna de smurrie eraf wassen. Lekker is anders zoals Leonie ook terecht zegt...

Hier ben ik door de week druk, maar alles gaat goed. Vanmorgen nog naar een huis gekeken. Het onze is nog steeds niet verkocht, maar we denken erover om multi-agency te gaan. We zien het wel. Mijn man gaat vanavond met zijn (volwassen!) dochter naar de astronomy club. Wel gezellig dat die twee samen wat ondernemen...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Hier ff kort berichtje van mij.
Labgeek ooh nee meidd 😯dikke knuffel voor jou :hug:
Zizoheel herkenbaar ik ben ook zoooo onhandig..heb zelfs een keer gehad dat de naald van pregnyl in mn vinger kwam😂😂🙈..vraag me niet hoe dat kwam..ben zoo blij dat ik nu ovitrelle gebruik dat is veel makkelijker
Animal wat lief van je!😳😍 Ik ga het eerst ff vragen aan mn arts.

Ik had ook geen inbrenghulzen erbij gekregen. Heb een setje van 5 online gekocht. Tot nu gebruik ik er 1 die ik idd eerst ook afveeg en daarna naspoel met water.

Pff bij mij is het broekloeren 😳begonnen..vind t nu al zooo spannend🙈🙈
Voel me ook echt niet goed vandaag..zo'n knallende koppijn😥😕..mixed feelings😨
Shine bright like a diamond
Heel herkenbaar Diamond. Ik heb ook eens met de Fostimon mengnaald in mijn vinger geprikt. Omdat ik man's advies opvolgde over hoe de naald eraf te halen... toen ik het zelf deed op mijn eigen manier ging het prima.

Spannend dat broekloeren. Ik duim heel hard voor je.

Labgeek heel veel sterkte. Wat een teleurstelling. Doet zo pijn als je kei hard van die wachtbank afdondert.
:hug:
Hoi allemaal,

Allereerst ik heb alle 23 pagina's gelezen! Ik was zo nieuwsgierig naar hoe jullie het allemaal ervaren.

Ik wens iedereen heel veel succes!

Ik schreef al eens eerder mee in een andere topic (3-4 maanden terug) maar toen had ik het even losgelaten.

Wij zijn in in augustus gestart met het gehele traject en mijn vriend heeft een lage zaadkwaliteit waardoor we met ICSI gaan starten.

Eigenlijk hadden we 2 maanden terug al kunnen starten, maar doordat ik problemen heb met het ontspannen tijdens een inwendige echo en aanbrengen van eendenbek hebben we samen met mijn gynecholoog eerst 'geoefend'. Nu gaat het goed!

Toen het eindelijk goed ging, bleek dat ik een cyste had waardoor we nog 1 cyclus gewacht hebben, maar ook dat is gelukkig nu zo goed als weg.

Ik heb nu mijn medicijnen gekregen en mag de 3de dag van mijn menstruatie starten met de pil. Ik verwacht volgende week woensdag mijn menstruatie. Vrijdag 9 maart moet ik naar de verpleegkundige voor prikinstructies. (Ik bedenk me nu eigenlijk of dit niet te laat is?, wanneer zijn jullie begonnen?)

Ik vind het gehele traject enorm spannend! Ik kijk er niet tegenop, maar de onzekerheid is zooo killing. Ik ben bang om teleurgesteld te worden door allerlei dingen die eventueel mis kunnen gaan.
Een snel hier voor Labgeek bij jou ook niet dus :( enorm balen!!!!!!!!!! :hug:
Orchidee, welkom hier. Zo te lezen werkt je ziekenhuis met het lange protocol. 9 maart voor prikinstructie is dan niet zo gek. Je slikt de pil namelijk een paar weken.
Ik heb zelf nooit lang protocol gehad, maar dit is wat ik weet van hier op het forum ;-)

Labgeek, jammer dat het niet gelukt is
Shit zooi, net gebeld door het ziekenhuis. Er was geen bevruchting ontstaan... dus geen terugplaatsing vandaag. Einde poging nr 2. Nu eerst even deze teleurstelling verwerken. Reageer later even op jullie dames.
Orchidee welkom. Wat Fruity zegt klopt helemaal. Heel veel succes met je eerste poging.

Fruity net even bij gelezen in het andere topic. Blij te lezen dat het bij jou tot op heden allemaal goed gaat.

Sheela je hebt een PB.

Gpower ahhh dat is rot zeg. Heb je nu ook veel last/napijn van een punctie?

Miekje wat fijn dat je weekendje weg toch door kan gaan. Geniet ervan.
Orchidee welkom!

G-power wat balen! De kans is ook kleiner bij MNC dat je elke keer een bevruchting hebt omdat je steeds 1 eicel hebt. Daarom staan zes pogingen gelijk aan 1 gewone ivf/icsi-poging. Desondanks is de teleurstelling niet minder groot als de poging mislukt. Dat lijkt me ook het zware aan MNC: die kans op steeds weer teleurstellingen. Hele dikke knuffel meid! :hug:
Fruity: Aha daar ligt het dus aan! Thanks, weer wat geleerd ;)

MevrouwStippel: Thanks!

Gpower: Wat balen zeg!! Neem even de rust en tijd om het te verwerken.
Ik ben idd ook net als mevrstippel benieuwd of je nog napijn hebt?

Bij mij gaat de punctie onder sedatie plaats vinden dus ben benieuwd hoe ik me er na voel.
@gpower. Ow nee, wat ontzettend klote zeg. Hele dikke knuffel voor jou! Succes met het verwerken!

@orchidee welkom! De punctie ervaart iedereen anders.
Orchidee, zoals Leonie al zegt, iedereen ervaart het anders. Ik vond het verschrikkelijk. Daarna wel anderhalve dag last van gehad en toen opgeknapt. (En toen de torsie, maar dat is een apart verhaal). Mijn zkh doet alleen fentanyl als pijnstilling. Geen verdoving oid, dat vind ik jammer. Omdat ik vreselijk veel pijn heb gehad en ook nog een torsie, maken ze nu een uitzondering op hun protocol en krijg ik er een tabletje dormicum bij. Toch een roesje dus. Ik heb het morgen al. Ik doe na afloop, of de dag erna als ik te suf ben, wel even verslag.
Orchidee, welkom hier. Ik heb zelf de punctie onder algehele narcose gehad en heb er dus ook niets van meegekregen, maar vond het daarna ook niet heel pijnlijk. Beetje ongemakkelijk gevoel en heb steeds de dag van de punctie verder in bed doorgebracht en de dag daarna toch beide keren nog wel veel op de bank gehangen. Maar echt pijn heb ik er niet van gehad. Herkenbaar je angst voor de teleurstellingen. Het blijkt toch vaak een traject vol ups en downs. Hopelijk loopt het bij jullie allemaal soepel en ben je meteen bij de eerste poging zwanger!

G-Power, oh, wat balen dat er geen bevruchting is ontstaan :(. Da's dan natuurlijk het nadeel van icsi in natuurlijke cyclus, dat je dan meteen weer een hele maand verder bent. Sterkte, meid!

Diamond, hoe gaat het vandaag met je? Ik vind het ook spannend voor je, hoop het zo voor je!

Baggal, klinkt alsof jij de koningin van de progesteron was, met injecties en bolletjes ;). Misschien ga ik nog wel bij de apotheek vragen naar die hulzen, ze zullen ze vast wel hebben. Ik kijk wel even hoe het gaat de komende dagen.

Leonie, ik begin te begrijpen wat je bedoelt, blegh ;).

Zizo en Animal, onwijs veel succes met de punctie morgen! Zizo, was het nog gelukt gisteren met de pregnyl?

Oh meiden, ik ben nu al zo zenuwachtig voor donderdag. Ben zo bang dat-ie niet goed gaat ontdooien en dat ICSI2 dan ineens over is en ik de scratch en alle hormonen voor niets heb gedaan en gebruikt... Maar goed dat ik de komende twee dagen onderweg ben en afleiding heb, zodat ik niet teveel kan piekeren.
Windmolen ik snap je spanning! Bedenk wel dat het merendeel goed ontdooit. Gek eigenlijk he, dat elke stap in de mmm haar eigen spanningsmomenten oplevert.
Het is gisteravond gelukkig goed gelukt met de Pregnyl. Het scheel ook dat ze een nieuw soort ampullen hebben. Nu gewoon een lipje eraf halen en niet meer dat lastige breken van de ampullen.
Vanuit een koude mooie stad ergens in europa even snel n reactie... drink hier lekker gemberthee tegen kou en op aanraden van acupuncturist. Ze zei ook nog lactose en suikervrij maar dat is zeker nu ik niet thuis ben zo makkelijk nog niet.

Zizo en animal succes morgen. Fijn dat pregnyl gelukt is. Die andere ampullen zijn idd beter.

Gpower wat een teleurstelling

Orchidee welkom hier. Neem alles stap voor stap je werkt er naartoe dingen die nu doodeng lijken vallen later mee.

Diamond ik duim gaten in mijn wanten voor je hou vol
G-power, wat jammer... Gemiddeld raakt 60% bevrucht met IVF/ICSI, dus dat er nu geen bevruchting heeft plaatsgevonden is daarom ook niet zo raar. Wel snap ik je toch op een tp gehoopt had!

@Pregnyl, ik moest er onverhoopt 2 spuiten en had er nog 1 van de vorige, dus die nieuwe was eigenlijk een reserve. Pfff, blij dat ik er toch 1 bij heb besteld. Ik had dus nog een ampul en een flesje. Moest ff denken of ik toch niet 2 spuiten ging zetten, maar de oplosvloeistof was qua samenstellen hetzelfde dus ik heb lekker makkelijk voor het potje als oplosvloeistof gekozen. Het prikte wel meer dan normaal, zal toch wel de hogere dosering HCG zijn, denk ik.

Windmolen, welkom in de wereld van utrogestan! Wat een drap is het toch he... Ondanks 2 x handen wassen (ik gebruik de inbrenghuls) vind ik mijn handen nog steeds naar die chemische rotzooi ruiken... En toch... ik hoop dat ik het nog een week of 10 mag gaan gebruiken!! Ik zou het er zelfs voor over hebben om 9 maanden te moeten gebruiken!
Herkenbaar die onzekerheid over het ontdooien. Wat een spanning viel er van mij af toen ik gebeld ben dat het ontdooien goed gegaan was en ook als we al bijna in DD waren (daar bellen ze alleen als het niet door gaat en sommigen zijn dan toch al halverwege) dat ik me dan realiseerde dat het ontdooien goed gegaan was en we er niet voor niets naar toe reden.

Miekje, zit je bij ons in de stad? Hier is ook echt niet warm! Het is niet boven 0 geweest vandaag. Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent! Dat lactose en suikervrij leven.... Tja, ik vraag me af waar ze dat op baseren. Zeker als je er geen klachten van hebt...

Orchidee, welkom! Hebben ze je nog niet uitgelegd hoe het ongeveer zal gaan qua tijdsplanning? Probeer het een beetje over je heen te laten komen, er zal hoe dan ook spanning genoeg zijn. En gek genoeg wordt dat wel elke punctie minder. Tenminste bij mij dan. Ondanks dat dit waarschijnlijk een alles op niets poging wordt, sta ik er voor nu nog onbevangen in.
Hier ook de punctie met sedatie. Maar de sedatie in NL was toch wel een stuk minder sederend en heb ik het wel duidelijk gevoeld, maar ik vond het wel te doen. Morgen zal ik er niets van voelen heeft de anesthesist mij beloofd :-) Het is een lief mens!
Die teleurstellingen... Ik probeer altijd stapje voor stapje te denken, en niet te ver vooruit, dan is het voor mij iets minder spannend. Hoe wel er echt een aantal dagen/stappen zijn, waar ik echt erg tegen op zie.

Zizo, ik hoop dat die dormicum goed zijn werk gaat doen bij je. Probeer te ontspannen, dan werkt het in ieder geval beter. In vond de fentanyl en dan de dormicum, hoe zal ik het zeggen... Ik zal nogal dubbel. Het werkt ong 20 min, dus je bent ook snel weer boven water. Fijn dat ze je wat extra geven, ik ga voor je duimen dat het deze keer mee valt.

@Napijn, heb ik nu al. Dus dat wordt nog wat... Ik voel mijn linker eierstok nogal. Nou ja het kan ook mee vallen deze keer. Ik heb morgen en dinsdag vrij en woensdag hoop ik dat er een rustige dag gepland wordt.

Ik meld me waarschijnlijk pas einde van de dag ergens. De punctie is pas einde van de ochtend, en voor dat we thuis zijn...
Wat ontzettend verdrietig G-Power. Gewoon niet eens een TP! Wat rot zeg...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Dankjewel voor jullie steun 😊
Vond het gisteren wel echt even rot, maar kan inmiddels niet wachten tot de volgende menstruatie begint en we kunnen starten met poging 3.

Ik weet dat de kans met 6 behandelingen in eigen cyclus gelijk staat aan 1 normale behandeling. Van de 6 worden er ook maar 3 a 4 teruggeplaatst. Dus kan dit natuurlijk ook nog wel eens verwachten. Neemt niet weg dat ik het toch wel een prettige behandeling vind omdat je elke maand een kans hebt en ik bijna geen last heb van de hormonen.

Heb niet alles gelezen omdat ik nu op mijn werk ben. Zal vanavond even uitgebreid reageren.

@mevrouwstippel, je vroeg of ik last had van napijn, maar dat heb ik totaal niet, gelukkig.
Ah dat is waar ook G-Power! Jij doet IVF in je natuurlijke cyclus. Dat zet de non-bevruchting in een ander perspectief!

Diamond: de laatste dagen zijn altijd het moeilijkste! Succes en ik duim voor een BFP!

Animal: Ik hoop op 7 mooie eicellen uit de 7 follikels! Zet ‘em op vandaag. Mijn duimen draaien overuren!
Animal succes vandaag en ik hoop op een begin van iets heel moois! Ik vind dat je echt heel erg aan de beurt bent.

Diamond, ook voor jou word hier geduimd!

Windmolen hele spannende dagen zo voor donderdag!
Zizo, je hebt er nu niets meer aan maar de pregnyl mag idd van te voren worden klaargemaakt. Daarna weer in de koelkast leggen. Dit is mij verteld in het zh en heb t ook zwart op wit staan.

Heel veel succes vandaag, jij ook Animal!

Jammer G-power.
Net de punctie gehad. Helaas maar 5 eicellen, terwijl er 12 grote en nog een aantal kleinere follikels zijn aangeprikt.
Ik ben erg teleurgesteld. Vooral omdat we vorige keer 4 eicellen hadden, maar toen uit 5 follikels, had ik meer verwacht. Ik hoop dat we een bevruchting hebben. Dat was de vorige keer maar eentje. 😩
Verder was de punctir goed te doen met de dormicum en fentanyl. Nu erg moe, suf en misselijk. Ik lig net in bed. Eerst maar slapen en bijkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven