Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Oudblond schreef:
26-02-2018 18:46
Wil jij wel eens even je mond met zeep gaan spoelen?!!! Zit ik hier aan mijn pompoensoep en nu wil ik kaaaaaspasta!!!
:proud: :proud: sooooorrry
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
26-02-2018 18:49
:proud: :proud: sooooorrry
Allez voor deze ene keer is het je vergeven. Maar ik heb intussen wel de brie en de chaumes uit de koeling gehaald. Dat wordt een lekker dessert nadat ik braaf mijn soep vitamientjes gegeten heb :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
26-02-2018 18:51
Allez voor deze ene keer is het je vergeven. Maar ik heb intussen wel de brie en de chaumes uit de koeling gehaald. Dat wordt een lekker dessert nadat ik braaf mijn soep vitamientjes gegeten heb :D
Geniet er maar lekker van :popcorn:
Ik heb geen toetje, mijn maaltijd was al erg machtig.
Gecondoleerd Aza.
Ik doe vanavond maar even rustig aan met snoepen en snacken. Heb net een mandarijn op. Vanmiddag al te veel gesnoept aan traktaties.
Ik ben zo moe en mijn agenda is zo vol! Het vervelende bij mij is helaas dat hoe meer ik 'moet' hoe minder er uit mijn handen komt. Even ademhalen, prioriteiten stellen en stap je voor stapje... Uiteindelijk komt het goed, stressen heeft geen zin (ik praat maar even tegen mezelf ;-D )
Ik schrik alleen een beetje van mezelf omdat ik blijkbaar minder kan hebben dat ik heb gedacht of vind dat ik aan moet kunnen. Toch nog niet helemaal hersteld van mijn 'slechte periode' (hoe noem je zo iets?)
Ik merk dat ik weer begin te zeuren haha. Sorry voor mijn geklaag.

Onze kat is de kou beu. Ze wordt steeds gekker. Behalve dat ze opeens aan de bank begint te krabben (deed ze eerst nooit) is ze wel heel grappig. We spelen ook leuk samen. Rent ze keihard weg en komt ze me vervolgens zoeken als ik me verstop. Om daarna weer weg te rennen.
Gecondoleerd Aza. En ik hoop dat je lekker gegeten hebt!

Katjies, heel herkenbaar, hoe drukker ik het heb hoe meer uitstelgedrag en geen idee waar te beginnen. Stom is dat. Sterkte.

Onze poezen zitten samen op de poef voor de ‘vlammetjes’ (gashaard). Zelfs onze stoere buitenkat wil daar nu wel graag vooraan liggen. Watjes. Hoewel... zelf zit ik onder een dekentje op de bank met extra sloffen aan :-$

Wij aten gevulde tortillas, lekker pittig dus verwarmend!
The owls are not what they seem
iemand een goed recept voor pasta Alfredo voor mij??

Ik heb heerlijk gegeten, gezellig bijgekletst.
Nu weer keihard aan het werk.

Katjies, heel herkenbaar hoor. Dus je bent niet te enige.
https://www.google.nl/amp/s/nl.m.wikiho ... en%3famp=1
Danku.
Azarole schreef:
27-02-2018 13:13
Danku.
:) alstu

Koud he!
Ik zit nog in mijn sportkloffie met thee en een dekentje. Moet gaan douchen maar heb geen zin.
Het is niet normaal koud.
Morgen een koude (code) geel afgegeven omdat de gevoelstemperatuur wel heel laag zou zijn.
Man moet morgen buiten filmen O_O
Hij doet zijn skipak maar aan
Mijn autocorrect is echt supervaag, maakt de wildvreemde woorden waarvan je denkt watttt???? :@@:

Ik heb keelpijn en voel me een beetje meh, lekker vroeg naar bed.

Oh Ja, ik maak een ovenschotel.
●Kipdijfilet gemarineerd in zoete ketjap en een snufje 5 spices, uien en knoflook
●Zuurkool ( autocorrect maakt er Ruurlo van)
●Rozijnen
●Laag aardappel/zoete aardappelpuree
●Paneermeel

:jump: het ruikt lekker!
Heb de weekboodschappen uitgesteld tot (over)morgen :$

Laat avondeten staat te pruttelen.

Vervelende van kou buiten is dat je moet afwachten hoe verwarming/kachel is in bust/trein/tram/metro of binnenshuis/kantoor.
Nog geen idee of ik een majo ofzo onder broek aan zal doen. Het binnenshuis lekker warm hebben en daardoor minder concentratie is ook niet handig..... (ik ben morgen niet bij mezelf en ook niet alleen, dus weinig te zeggen over aanpassen thermostaat :| ). Er is vast nog wel wat aan om te denken.........
Ik kom er morgen alleen uit om even boodschappen te doen. Zou eigenlijk naar de stad fietsen om te gaan werken in de bieb samen met een ex-klasgenootje dat nog studeert, maar ik zeg af. Niet omdat ik door de kou moet fietsen, maar omdat ik er echt geen tijd voor heb. Ik wil het huis aan kant voor het bezoek, ik moet iets praktisch voorbereiden voor mijn eerste les die ik ga geven, ik moet, ik moet... Nou ja dat wil ik allemaal.
Ik heb het vandaag niet koud gehad buiten omdat ik of hard aan het fietsen was, of hard achter kleutertjes aan rende :proud:
Zo grappig, ik was een haai en zij de hapjes. Toen ik even stopte om iemand veters te strikken, wachtten ze om mij heen (het was best een grote groep). Ik stond op en riep "lekkere hapjes" en gillend stoven de kleuters weer uiteen. Ze hebben me goed bezig gehouden. Kunnen dit spel eeuwig volhouden. Maar ik heb af en toe even pauze genomen door naar kunsten van andere kleuters te kijken, te troosten of samen te huppelen en dansen met weer een ander groepje.
Klinkt lekker Lilliy, dat gerecht. En beterschap. Dat je je snel maar minder geit voelt (ik wilde er nog een smiley bij plaatsen, maar kan zelden degene vinden die ik wil plaatsen, zucht)
Dank je Katjies, ik lig al lekker warm in bed. Wat een heerlijk verhaal over de kleutertjes :)
Dreums bedritueel eindigt altijd met 3 kusjes die hij mag kiezen. Vandaag was ik een giraffe, een muisje en een dino :hihi:
We zingen samen het liedje van Woezel & Pip, de allerbeste vriendjes.
Zo schattig maar als je bedenkt dan Guusje Nederhorst het heeft ingezongen krijg ik altijd een brok in mijn keel.

Watervrouw, majo aan voor buiten en binnen eventueel uitdoen?
Echo, echo...
Lege kroeg, ik moet zo sporten maar mijn zelfgemaakte erwtensoep was zo lekker dat ik teveel heb gegeten.
Als dat maar goed gaat.
Ik ben weer/ nog steeds verkouden. Zo’n keelpijn weer. Echt irritant.
Ben wel gewoon aan het werk maar sporten en huishouden laat maar.
Beterschap Dofje, schiet niet op zo hè?
Nee ik baal er van want had van alles in huis willen doen deze weken en willen sporten maar helaas.
Vandaag was de uitvaart. Heel heftig en wat heb ik het koud gehad! Wachten op het station. Niet normaal zeg. Net door vriend op bed gelegd, 3 dekens en een controller in mn hand. Ik ga opwarmen.
Oh en mn chocomel opdrinken
Goedemorgen, misschien dat ik vannacht wat verhoging had ik lag zo te zweten. Nu mwah. Hoef niet echt te werken vandaag maar ik moet er dadelijk wel een paar uurtjes heen voor vergaderingen.
Ben je al weer een beetje opgewarmd Aza? Vandaag wordt het weer zo'n verschrikkelijk koude dag. Brrrrr. Ik wou dat ik binnen kon blijven, maar helaas.
Irritant dat gekwakkel Dolfje. Het is mij deze winter vooralsnog gespaard gebleven.
Ik moet wel een enorme weerstand/resistentie hebben opgebouwd, want er zijn soms halve klassen tegelijk ziek op de school waar ik werk en veel collega's zijn of waren ziek. En de kinderen die er wel zijn hoesten gewoon in je gezicht als je niet uit kijkt.
Is het nog goed afgelopen met je erwtensoep Lilly?
Ik kan wel binnenblijven gelukkig. Mijn agenda voor werk was bijna leeg en mijn kamergenote heeft zich ziekgemeld. Van de andere collega's is de helft met vakantie. Dus kan ik best vanaf thuis werken. In de warmste kamer van ons huis, mét een volle pot hete koffie helemaal voor mij! :koffie:

Beterschap Dolfje, dat gekwakkel is niks.

Hoe gaat het nu Aza?
The owls are not what they seem
Ik ben jaloers Lady! Alhoewel ik nu nog even thuis ben. Maar hier is het ook maar koud. Heb de verwarming wel aangedaan, maar niet heel hoog omdat ik straks ga werken (en dan weer een uurtje thuis kom om vervolgens weer te gaan werken).
Ik zit momenteel op kantoor. Wél lekker warm, lekkere koffie.
Collega's zijn er (op 1 na) allemaal, dus we kunnen vandaag eindelijk weer eens gaan knallen. Afgelopen week waren er veel zieken (als in, klein team, iedere zieke mis je meteen).

Ik ben weer opgewarmd, héél fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven