Vriend zit op Tinder

28-02-2018 16:55 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al 8 jaar samen met mijn vriend en hebben net een huis gekocht, Ik heb alleen ontdekt dat hij soms op Tinder zit.
2 jaar geleden heb ik de vraag al gekregen van een oud vriendin die dacht hem daar gezien te hebben, hij heeft destijds alles glashard ontkend. Nu zag ik op zijn e-mail vorige week een bevestigingsmail van Tinder voorbij komen dat hij zijn e-mail moest bevestigen.

Dus toch.. maar of hij er verder ook iets mee doet is niet bekend.. wat zouden jullie doen in zo’n geval?
Sjemig, dat is wel rot. Maar wat denk je zelf? Confronteren dus...
♡
Gaat dat via je mail? Voor zover ik weet werk tinder niet via een mailadres maar via facebook.

Weet je het wel zeker?

Ik zou het als je er zeker van bent met hem bespreken uiteraard. Ik zou ook niet geamuseerd zijn, ook al is het alleen maar voor de aandacht/egoboost
winkje87 wijzigde dit bericht op 28-02-2018 17:00
2.62% gewijzigd
Van Tinder krijg je geen mail, hoor. Dat gaat idd via Facebook. Weet je het wel zeker?
Naar rechts swipen natuurlijk! Wat denkt hij nou?
hmm... kan me even niet herinneren of tinder met bevestigingsmails werkt eigenlijk?

maar goed, ik zou heel prima in staat zijn om met een fles wijn op de stoep te staan bij die oude vriendin om haar nog eens te vragen een oogje open te houden voor me en een screenshot te sturen 'of zullen we meteen even samen kijken?'
Lorem Ipsum
Voor tinder kan je betalen, dan hebben ze je email. Dus ja dat kan.

Heel naar voor je, maar ik zou er zeker naar vragen... :cry:
turquasi schreef: ↑
28-02-2018 17:03
hmm... kan me even niet herinneren of tinder met bevestigingsmails werkt eigenlijk?

maar goed, ik zou heel prima in staat zijn om met een fles wijn op de stoep te staan bij die oude vriendin om haar nog eens te vragen een oogje open te houden voor me en een screenshot te sturen 'of zullen we meteen even samen kijken?'
+ 1
Ik zou zelf een account aanmaken en hem liken (werkt dat zo?)
ik geef mn bek ook maar een douw
Als die bevestigingsmail echt kan met dat betaalde accountm dan zou ik niet zo kinderachtig zijn en hem gaan liken met een nepaccount. Confronteren, en vraag je echt af of je hem nog kan vertrouwen.
Dat hij betaalt voor zo'n account lijkt me niet meer onschuldig even kijken en een egoboost willen.
winkje87 wijzigde dit bericht op 28-02-2018 17:12
5.70% gewijzigd
stel je voor dat hij nog betaald heeft ook voor dat account... my god

van de gezamenlijke rekening ofzo
Lorem Ipsum
Heb ook nog nooit mail van Tinder ontvangen, dus hij zou er nog voor betalen ook? Dan zal hij toch wel resultaat voor zijn geld willen... Enkel om een beetje te swipen betaal je niet.
Heel pijnlijk TO...
Denk dat ik ook een (vals) profiel zou maken en op zoek gaan.
Zit je op Tinder?
Nee hoor schat, hoe kom je daarbij?
Volgens mij zag ik een mailtje.
Dat heb je dan verkeerd gezien.
#gaat snel zn mail en account verwijderen#
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik heb nog nooit een e-mail van Tinder ontvangen. Dus inderdaad heel misschien dat dat via een betaalde versie gaat, maar zelfs dan. Vooral als het om een mail-bevesting gaat, klinkt mij dat meer als een Phishing e-mail.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Madeliefjees schreef: ↑
28-02-2018 17:13
Zit je op Tinder?
Nee hoor schat, hoe kom je daarbij?
Volgens mij zag ik een mailtje.
Dat heb je dan verkeerd gezien.
#gaat snel zn mail en account verwijderen#
Ja zo ging het de vorige keer. Glashard ontkennen
turquasi schreef: ↑
28-02-2018 17:03

Thanks.. dat vind ik een goed idee! X
https://www.makeuseof.com/tag/using-tin ... are-scams/

1e
Oke, dus spam maar wel een tinder account? Ik ga hem er pas mee confronteren als ik het zeker weet dus eerst maar eens bij die vriendin aanbellen denk ik!
Spam maar je moet wel eerst op Tinder zitten en met iemand zitten chatten eer je de mail krijgt. Pleit hem dus niet vrij, in tegendeel.
Tinder kan zeker wel met email; als je je FB niet wil koppelen of een fake account wil maken. Daar krijg je een bevestigingsmail van. Een betaald account hoef je (voor zover ik weet) niet per mail te bevestigen, maar je krijgt sowieso een mail.
Ik denk dat je zelf wel weet wat hier aan de hand is.
Roggenbrood schreef: ↑
28-02-2018 16:59
Van Tinder krijg je geen mail, hoor. Dat gaat idd via Facebook. Weet je het wel zeker?
Soms wel. Een soort verificatie mail. En ik betaalde niet.
Ok. Die ontving ik dus. Weer wat geleerd.
De kans dat hij op tinder zit voor nieuwe vriendschappen is verwaarloosbaar klein.

De vraag is dan ook: kan jij met een partner samenleven die af en toe achter jou rug om buiten de deur wil snoepen?
Als hij inderdaad (weer) op Tinder zit en gekozen heeft voor de betaalde versie, dan is er een grote kans dat je vriendin hem niet kan zien.

Tinder geeft als één van de voordelen van een betaalde Tinder-Plus:
Je profiel kan alleen getoond worden aan mensen die je hebt "geliked". Hiermee voorkom je dat je buurman, die jij helemaal niet leuk vindt, weet dat je op Tinder zit.
Anoniemmetje schreef: ↑
28-02-2018 18:09
Ja zo ging het de vorige keer. Glashard ontkennen

Goh.

En nu? Dit is de 2e keer en wat wil je met dit topic?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven