Bh
woensdag 28 februari 2018 om 20:16
Had altijd bh’s van Hunkemöller maar deze zaten niet meer lekker.
Dacht dat het kwam door dat ze versleten waren maar ook de nieuwe zit niet lekker.
Nu twijfel ik... nog een andere van Hunkemöller gaan proberen of voor een ander merk gaan?! En wat voor merk dan.
Is bv een Livera beter of kan ik nog beter naar een speciaal zaak gaan en meer geld uitgeven aan een bh.
Dacht dat het kwam door dat ze versleten waren maar ook de nieuwe zit niet lekker.
Nu twijfel ik... nog een andere van Hunkemöller gaan proberen of voor een ander merk gaan?! En wat voor merk dan.
Is bv een Livera beter of kan ik nog beter naar een speciaal zaak gaan en meer geld uitgeven aan een bh.
vrijdag 2 maart 2018 om 08:54
Nee, want als de beugels aan de voorkant niet aansluiten, heb je niet de juiste cupmaat (je borsten zijn dan te groot voor de cup). Heb je de juiste maat cup te pakken, dan vallen je borsten er mooi in en sluiten de beugels goed aan tegen je lichaam.Lucky_Birdie schreef: ↑01-03-2018 23:15Maar daar staat onder andere
Dan eindig ik met rode striemen en ik krijg het gewoon benauwd van die strakke band. Hebben jullie daar geen last van?
Verder is het dan gewoon merken en modellen proberen om te kijken wat met de tips van de blog in je achterhoofd goed zit. Succes!
Wanneer je de goede bh hebt gevonden, voel je amper dat je een bh aan hebt. Is echt een verademing.
vrijdag 2 maart 2018 om 08:56
Nee, want als je een goede pasvorm hebt, past de omvang prima en kun je toch niet met je vingers onder het tussenstukje.Lucky_Birdie schreef: ↑01-03-2018 23:15Maar daar staat onder andere
Dan eindig ik met rode striemen en ik krijg het gewoon benauwd van die strakke band. Hebben jullie daar geen last van?
Het gaat dus om ge vorm, niet om hoe strak die zit.
Ik heb in dezelfde maat bh’s gepast die wel stevig tegen mijn borstbeen zaten en anderen die gaapten. Maar het zijn dan inderdaad niet de goekope van hunkemuller oid. Nu heb ik ook een grote maat, dus dan hoef ik daar sowieso al niet te kijken.
vrijdag 2 maart 2018 om 08:56
Ja, dit dus.groenebroek schreef: ↑02-03-2018 08:54Nee, want als de beugels aan de voorkant niet aansluiten, heb je niet de juiste cupmaat (je borsten zijn dan te groot voor de cup). Heb je de juiste maat cup te pakken, dan vallen je borsten er mooi in en sluiten de beugels goed aan tegen je lichaam.
Verder is het dan gewoon merken en modellen proberen om te kijken wat met de tips van de blog in je achterhoofd goed zit. Succes!
Wanneer je de goede bh hebt gevonden, voel je amper dat je een bh aan hebt. Is echt een verademing.