Een wondertje in 2009?

05-03-2008 11:19 31521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?

Groetjes Aruba

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje

En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
Leuk zeg Ana.

De arts zei: 'ironisch hoor, ik kan alles vrij makkelijk zien en vinden maar het geslacht kost me nog de meeste moeite.' Uiteindelijk heeft hij het wel gezien, maar erbij gezegd: een geslachtsbepaling is pas 100% zeker na chromosomenonderzoek of vruchtwaterpunctie. Ik kan je niet meer dan 95% zekerheid geven aan de hand van de echo. Grapjas.

Maar goed, ik hou gewoon een slag om de arm.
Ring, wat een opluchting!

Veertje, geniet van je bos rozen, heb je wel verdiend.
Super zeg! Wat hebben ze jou in spanning gelaten. En gelukkig onterecht!
Deerne hoe gaat het verder met jou?
Ring: Gefeliciteerd. Weer een mijlpaal bereikt. En nu hebben ze ook veel meer na kunnen kijken als een gewone echo. Fijn hoor. Ik denk dat er weer een meid aankomt bij jou. Jongens geven ze vaak wel 100% zekerheid. Want dan kunnen ze balletjes zien. Maar we horen het zeker als de kleine geboren is. Geniet ervan.
Ja dat viel mij ook op dat de bloemen nu goed te betalen zijn. Zal het ook een voordeel van de crisis zijn, hahahaha.
Zo zijn wij een end naar beneden gezakt.

Zou Rits al bijna naar huis mogen?
Ben benieuwd, Aruba. Zit ook telkens op haar Hyves te kijken.

Het is hier mooi weer vandaag! Helaas ben ik zo moe als wat, dadelijk even een eind wandelen, denk ik

Hoe gaat ie met jou?
@Aruba en Marloussie: na een keizersnede moet je 4/5 dagen in het ziekenhuis blijven (ik mocht zelf na 4 dagen naar huis), dus we moeten nog even geduld hebben!
Och jeetje, zo lang! Dan wachten we nog even

Ring, fijn dat je echo goed was!
Hoera Ring, superfijn!!!!! wat een opluchting zeg!

Sorry, maar ik zwaai even naar iedereen, ik ga weer terug naar mij bedje, heb behoorlijke koorts van die akelige borstontsteking. bleuh, stiekem wil ik stoppen en lekker fles gaan geven, dit doet echt superpijn!

Doei!!!
Ahhhh... wat sneu zeg Syennaj. Echt vervelend dingen die pijn doen!
Beterschap Snaai.
Syennaj kan me voorstellen om nou te stoppen met bvoeding.

Heb je nog wat gekregen voor de ontsteking dan, want als je er nu ook nog koorts bij hebt. Begint het toch wel heftig te worden.

Sterkte meis.

Hier alles ok, voel me megaopgeblazen.

Hoop maar dat het komt omdat het raak is. Na al die miskramen een behoorlijke buik aan overgehouden. En momenteel is het heel erg aan het worden ik lijk wel zwanger. Nou maar hopen dat ik dat dan ook als smoes kan gebruiken.

duim duim.
Ring wat een opluchting dat alles goed is!

Rits...gefeliciteerd met de geboorte! Ik hoop dat alles goed is verlopen!
Ana: Duim met je mee.

Allis: Hoe gaat het met je. We vergeten je niet hoor.

Ben even helemaal stil van het topic van Arc. Volg het vanaf het begin zoals zag ik meerdere van ons. Net het filmpje gezien. En echt dit meen ik wat een moot manntje. Hij lijkt echt heel veel op Dylan. Ook van die blonde haartje. Ook niet te zien dat hij eerder ter wereld is gekomen. Wat een mooi mannetje. Als je hem zo ziet wil je hem lekker knuffelen. Wat zullen zijn ouders trots zijn en wat een inmens verlies. Denk echt heel veel aan ze.

Besef dat ik heel veel geluk heb gehad. Waarom ik wel en zij niet.
Maxem, vreselijk he? Heb echt heel vaak aan ze gedacht en voor het kleine mannetje gebeden,maar helaas mocht het niet zo zijn. Vind het vreselijk! ook die foto's van de trotse pappa die ij zijn kleine man lag en nu is het kleine mannetje er niet meer...

Zat het filmpje te kijken met mijn kleine puk op schoot, moest zo vreselijk huilen en meteen ook het besef dat wij zo intens gelukkig zijn en zo geboft hebben met twee gezonde kinderen. He, moet er weer om huilen, echt vreselijk!
Veertje, mij gaat het erg goed, voel me eigenlijk super. Nog maar 2 weekjes werken, geen migraine/hoofdpijn meer en veel minder harde buiken, ben dus wel blij. Maandag weer naar de verloskundige.

Wanneer kun jij weer testen?

Syennaj, heel veel beterschap.

Heb het topic van Arc ook een beetje gevolgd, maar ik heb het filmpje niet gezien. Ik vind het wel moeilijk deze topics nu te lezen, ben dan zo bang dat het ons ook overkomt, ook al weet je dat de kans erg klein is. Een vriendin van mij heeft een paar jaar geleden haar kindje een paar dagen voor de uitgerekende datum verloren en eigenlijk besef je nu pas een beetje, hoe erg dat geweest moet zijn voor haar.
Deerne, wat goed dat je, je zoveel beter voelt! en nog maar twee weken werken, heerlijk, dan kun jij je straks ook helemaal storten op je baby en je nesteldrang!

Begrijp je gevoel heel goed, had hetzefde, maar echt je moet je bedenken dat het echt bijna nooit gebeurd!
Goedemorgen,

Er is nog nooit zo weinig te lezen geweest van een paar dagen.

Wat hebben jullie toch,hihihihii.

Hier alles ok, ik ga woensdagochtend dat 26 zowiezo testen.

Want dan moet ik ook naar de gyn.

Ik werwacht er niets van voel niets anders dan anders. En ik heb gespiekt vandaag met de persona om te kijken of er weer een streepje kwam. Dat schijnt te kunnen, en ik heb dat toen ik de persona 1e maand ging gebruiken ook zo kunnen constateren.

Het zal wel geen 2009 wonder meer worden voor mij.

Deerne gelukkig hé einde in zicht en nog maar 2 weken werken. Tot hoeveel weken voor de tijd stop jij nu?

Doe maar voorzichtig aan als je al zovveel harde buiken hebt.

Groetjes Ana
Ik reken even terug deerne je stopt 6 weken voor die tijd.

Heb je goed!! Gewoon goed voorjezelf en je kindje zorgen.
Goeiemorgen!

Tja, rustig he? iedereen heeft het een beetje druk denk ik!

Nou veertje, geef de moed niet op, 2009 kan nog steeds jouw jaar worden hoor! en anders ben je zwanger in 2009, is ook mooi hoor!

Marloussie, hoe is het met je? Hoef je al wat minder te spugen? denk aan je hoor! Deze week de magische 12 weken he? HOERA!!!!!!!!!!!

Guppie, en met jou, gaat ook alles goed met jou en je mini gup? jij krijgt zeker ook al een flink buikje?

Aruba, hoe gaat het met je pijnen, word het al iets minder? Heb je, je kleintje nog kunnen horen met dat ding?

Lalie, als je toch zoveel meeleest, waarom kom je niet ook gezellig meeschrijven? je bent welkom hoor!

Hartstikke gezellig!

Hier gaat het gelukkig weer helemaal goed! Lang leve de antibiotica, dat werkt echt snel, gelukkig!
Hoi lieve meiden allemaal!

Snaai: wat fijn dat het weer beter met je gaat!

Ana: ik hoop zo voor je dat je binnenkort weer zwanger mag zijn. Ik blijf voor je duimen!

Marloussie: hoe gaat het?? Had je afgelopen vrijdag geen echo?

De rest ook hallo!!

Met mij gaat het goed, de buik groeit inderdaad ook goed. Tja en dat topic over kleine dappere Luuk, dat doet pijn. Roept veel emoties op en alles wat ze schrijft is zo herkenbaar.
Hi allemaal,

Sorry, ben even afwezig geweest. Wat de echo betreft, ik krijg vlg een brief van de verloskundige. Ik krijg daar mijn echo, omdat het ziekenhuis het alleen doet bij bloedingen, etc. Hoorde dat van de week, huisarts was het er niet mee eens, maar ze zijn nogal star daar. Huisarts bood aan hartje te luisteren en hoorde nog steeds een zoefzoef geluid, dus alles zit goed. En ik ben 12 weken!! Mag ik het 12 weken dansje doen?

Misselijkheid gaat erg goed. Maar vermoeidheid neemt helaas nog niet af.....:(

Vannacht een rotnacht gehad. Noorman had verkeerd op de bank gelegen enkreeg ontzettend last van de rug. Drama! Niets help, warm bad,pijnstillers, massage. En ik ben zo'n muts die niet slaapt als hij pijn heeft. Uiteindelijk viel hij om 6 uur goed in slaap en ik dus ook.Gaaaaaaaap.......

Hoe gaat het met je, Snaai?

Spannend weer, Ana. Op welke dag van je cyclus zit je nu?

Guppie, hoe gaat het?
Kan me erg goed voorstellen,Guppie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven