Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
MacTrees schreef:
05-03-2018 18:02
Ben toch weer benieuwd naar vanavond omdat de aflevering van vorige week zo goed was. Heel benieuwd hoe het verder gaat en waarom Rick gewond is.
Iemand al gekeken?

Ik heb 'm al gezien maar kan er niets over zeggen zonder te spoilen. Er gebeurt in ieder geval weer genoeg.
Ik ga zo kijken!
Aw de handafdrukken😍, o hij zat altijd op die dak, 😐

Zien we Alexandria ooit nog terug 🤔
😱😱😱 Hij heeft Negan ook geschreven 😱😱😱

Wat lief ben benieuwd of hij de brief ooit krijgt 🙄😂

O de vuilnisbende, o nog meer walkers

Begin tune
Is de boot nu weer weg en yes dat eindstukje in de weide is er nog

Negan 😍😍😍 Negan 😍😍
Gavin is dead,
Ik wou jou bij de comic con Simon 😭

O o o
Hij deed denk ik niet 1 ?
Garbage rats 😂😂😂😂

Hoe redden ze dan mensen 🤔
Waarom gaatjes in de kist , de walker stikt niet ofzo

Zo die heeft een rot bui Negan 😂

O bleh Enid,
Pfff moeten die ocean
Hahaha Enid ze is grappig,
Ze is gewoon walker bait like Beth ooit was,

En hij had klein meisje om voor t zorgen ?
Nu begrijp ik wel dat Maggie dat vast doet ,😎

Zo pauze
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Wie kijkt ook ?
Ik ben aan het kijken. Ha die Simon... is een beetje pissig. En dan heeft Negan het over redden. Hij bedoelt gewoon onderwerpen. En ja, hij wil dat gemmenschappen voor hem buigen. Dan kunnen er niet te veel dood gaan. Dat ontwricht alleen maar en zorgt voor opstand. Niks levensredder.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Oei, Simon op de vuilnisbelt.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Simon 😍😍😍

Hij heeft echt iets
Hahaha 😂😂
Bullshit

Hij lacht echt creepy
O nu begrijp de rare taal 🤔 die men eerder zei 😁
Praat gewoon normaal

Wow 😱😱 what is her face
Word boos 😱 o en nu niet meer😳😱

Hij liegt Negan

Ze praat normaal 😨😱
Ik heb serieus geen medelijden met haar 🙂

Gruwelijk vet 😱
Walker kill

Ok nu hoop ik dat we haar terug zien , ik denk dat Rick een nieuw vijand heeft gemaakt 😱
Wow
Wauw, dat zag ik niet aan komen. Nu lijkt ze wel menselijk maar dat zal niet lang duren, vrees ik. Hier komt ze niet normaal uit. Die is dadelijk knettergek.....en gevaarlijk.
Ik vond haar al knettergek 😏
Maar nu waardeer ik haar wel
Ik dacht eerst dat ze iets anders ging doen
Maar dit wow 😨
Michonne begrijp Carl
Rick niet, nog niet

Ricky, Hahaha

Wow

Ik begrijp Negan helemaal
Wow
Wow
Wow
Wow
He? Is het nu afgelopen? Christus wat een k*teinde.
Goede aflevering 🙂
MacTrees schreef:
05-03-2018 22:59
He? Is het nu afgelopen? Christus wat een k*teinde.
nou idd, ik keek terug en heb 2 keer gecheckt of er niet iets mistte...
Don't cry, buy a bag and move on.
Prima einde
Heel goede aflevering! Iets van de oude spanning weer terug. Maar Negan is wel een grote narcist! Hij had iedereen kunnen redden als ze maar naar hem geluisterd hadden...boehoe!! Hij mocht dan wel aangedaan zijn door de dood van Carl maar de grootste plannen die hij had met hem ging niet om Carl maar om hem. Manipulator eerste klas! Rick de schuld geven terwijl hij net zo de gebeurtenissen in gang heeft gezet als Rick.
Rick is een oen en het wordt tijd dat Michonne hem bij zijn kladden (zou bijna zeggen zijn kl*ten) pakt en hem de brieven van Carl voorleest. Wordt toch tijd dat Rick een andere plaat opzet want dat I'm gonna kill you wordt het m niet.

En dan zo boem...in een keer afgelopen. Stom!!
Eens mactrees

Eigelijk je eerste regels en dat over Rick en die brieven :mrgreen:

Behalve over negan narcist etc
mamsvan wijzigde dit bericht op 05-03-2018 23:35
43.75% gewijzigd
Ik heb deze aflevering maar 1 doorgedraaide psychotische narcist gezien, en dat is Simon.

Verder interpreteert ieder Negan zijn woorden maar zoals hij of zij zelf wil.

Ik vind het echter wel extreem twee dimensionaal om hem er van te beschuldigen dat hij enkel aan zichzelf denkt, ten alle tijden. Zelfs nu nog.
Maar als de meerderheid hem liever als een gevoelloze psychopaat wil blijven zien, prima.
Ik ga me daar verder niet hard meer voor maken, want dan zit ik hier morgen nog :proud:
Aan die beeldvorming zit geen enkele rek meer.

Vrouwtje wat Jadis speelt was goed zeg. Ik heb wel een idee wat zij gaat doen, maar dat is op de comics gebaseerd, dus dat hou ik voor mezelf.
Danai en Andrew waren ook weer sterk zeg. Puike prestatie in de afgelopen twee afleveringen.
anoniem_335003 wijzigde dit bericht op 05-03-2018 23:30
3.38% gewijzigd
Oja, die Oceanside bende vind ik nog steeds bullshit.
Het interesseert me werkelijk helemaal niets wat er hen gebeurt.
Lucylucille schreef:
05-03-2018 23:24
Ik heb deze aflevering maar 1 doorgedraaide psychotische narcist gezien, en dat is Simon.

Verder interpreteert ieder Negan zijn woorden maar zoals hij of zij zelf wil.

Ik vind het echter wel extreem twee dimensionaal om hem er van te beschuldigen dat hij enkel aan zichzelf denkt, ten alle tijden. Zelfs nu nog.
Maar als de meerderheid hem liever als een gevoelloze psychopaat wil blijven zien, prima.
Ik ga me daar verder niet hard meer voor maken, want dan zit ik hier morgen nog :proud:
Aan die beeldvorming zit geen enkele rek meer.

Vrouwtje wat Jadis speelt was goed zeg. Ik heb wel een idee wat zij gaat doen, maar dat is op de comics gebaseerd, dus dat hou ik voor mezelf.
Danai en Andrew waren ook weer sterk zeg. Puike prestatie in de afgelopen twee afleveringen.
Helemaal eens met jou
Ow ja ze heet jardis
Kijk, dat is wat ik nou niet snap. Dat iemand niet ziet hoe Negan in elkaar steekt. Hij is niet psychotisch. Het is een narcist. Heel veel met narcisten gewerkt o.a. vanuit psychiatrie dus ik vind het helemaal passen. Zichzelf als de redder te zien en iedereen doet wat hij zegt. Charmeur, manipuleert, maar het blijft een eenmanspartij. Alleen hij heeft wat te zeggen. En ja, ik denk wel dat Negan overtuigt is dat hij redt maar hij redt de wereld als een narcist dat zou doen. Als ze maar doen wat hij zegt. Sorry, ik blijf er bij.
We zijn nou eenmaal niet allemaal psychiater...
Psychopaat, narcist. Het labeltje boeit me niet zo....hij is gewoon niet goed.
Dan kan het 100 keer een lekkere vent zijn, hij blijft gestoord.
MacTrees schreef:
06-03-2018 00:17
Kijk, dat is wat ik nou niet snap. Dat iemand niet ziet hoe Negan in elkaar steekt. Hij is niet psychotisch. Het is een narcist. Heel veel met narcisten gewerkt o.a. vanuit psychiatrie dus ik vind het helemaal passen. Zichzelf als de redder te zien en iedereen doet wat hij zegt. Charmeur, manipuleert, maar het blijft een eenmanspartij. Alleen hij heeft wat te zeggen. En ja, ik denk wel dat Negan overtuigt is dat hij redt maar hij redt de wereld als een narcist dat zou doen. Als ze maar doen wat hij zegt. Sorry, ik blijf er bij.

Ben het met je eens hoor. Negan is ervan overtuigd dat hij de 'good guy' is. Dat was hij vroeger ook, alleen is er iets geknapt toen zijn vrouw omkwam. Eigenlijk vergelijkbaar met de Governor.
RikM schreef:
06-03-2018 10:17
Ben het met je eens hoor. Negan is ervan overtuigd dat hij de 'good guy' is. Dat was hij vroeger ook, alleen is er iets geknapt toen zijn vrouw omkwam. Eigenlijk vergelijkbaar met de Governor.
Rick is ook geknapt lang geleden en ook geen Good Guy meer
Maar goed wie is nog een goodguy in die wereld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven