Catfish
dinsdag 6 maart 2018 om 15:42
Zo, ik dacht jeetje wat een reacties. Jammer dat de meeste offtopic zijn. Ik had gehoopt hier ontopic met lotgenoten te kunnen praten.
Catfisher kunnen het doen voor geld, sexfotos/cam, aandacht enz. Ik hoop ook dat iedereen die zich laat horen in dit topic elkaar gewoon met respect behandeld.
Mijn catfisher, is een Nederlander die voor zijn werk naar het buitenland moest. En iedere keer duurde het werk langer en langer. En zo zijn we ondertussen al weer heel wat maandjes verder. Zijn webcam was, uiteraard, uitgeschakeld en hij kon hem niet aanzetten. Foto's gebruikt van een man uit Amerika. enz enz.
Ik vraag mij dan ook af hoe men hier nadien mee om is gegaan.
Catfisher kunnen het doen voor geld, sexfotos/cam, aandacht enz. Ik hoop ook dat iedereen die zich laat horen in dit topic elkaar gewoon met respect behandeld.
Mijn catfisher, is een Nederlander die voor zijn werk naar het buitenland moest. En iedere keer duurde het werk langer en langer. En zo zijn we ondertussen al weer heel wat maandjes verder. Zijn webcam was, uiteraard, uitgeschakeld en hij kon hem niet aanzetten. Foto's gebruikt van een man uit Amerika. enz enz.
dinsdag 6 maart 2018 om 15:43
Sorry TO voor off-topic!jodejo12 schreef: ↑06-03-2018 15:42Zo, ik dacht jeetje wat een reacties. Jammer dat de meeste offtopic zijn. Ik had gehoopt hier ontopic met lotgenoten te kunnen praten.
dinsdag 6 maart 2018 om 15:53
dinsdag 6 maart 2018 om 15:55
Heb wel ooit gehad dat ik maanden met een meisje aan het chatten was maar ze wou nooit afspreken. Ze stuurde me wel foto's, echt een mooie meid! Ze zei steeds dat ze zo onzeker was over haar uiterlijk, wat ik gek vond want hallo! Dus ik probeerde haar op te peppen. Toen durfde ze wel af te spreken. Ben ik half het land door gereisd voor haar, bleek ze niet de vrouw te zijn op de foto's. Dat was haar nichtje. Ze durfde haar eigen foto's niet te sturen want ze vond zichzelf lelijk en dik. Was niet echt boos op haar, baalde natuurlijk wel maar snapte haar ook wel hierin. Heb wel tegen haar gezegd dat ze toch meer zelfvertrouwen moest hebben, want ze is echt wel de moeite waard en dat er wel mensen zijn die niet alleen op slanke types vallen. Ik ben er een van, maar goed ze was toch mijn type niet. Toen toch de hele dag leuke dingen gedaan en daarna nog steeds contact gehouden via de chat.
dinsdag 6 maart 2018 om 16:07
Ze is zéker wel serieus te nemen.
Foutjes maken we allemaal wel en ik vind het wel fijn om gecorrigeerd te worden.
Wat ook gebeurd is.
Ik ben gek op Nederlands, mijn goeiste vak op sgool.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
dinsdag 6 maart 2018 om 16:14
Gelukkig maar, lijkt me ook een rare gewaarwording als iemand jouw foto's gebruikt.Eslarealidad schreef: ↑06-03-2018 16:13Iemand had ook een keer mijn foto gebruikt op Lexa en mijn complimenten het account werd gelijk na mijn schrijven verwijderd.
dinsdag 6 maart 2018 om 16:23
Ik had mezelf ook hoger ingeschat haha. Maar iets met een perfecte timing waardoor ik minder scherp was dan normaal.Lucifermiauww schreef: ↑06-03-2018 16:17Ik geloof dat soort geneuzel nooit. Iets met een goedwerkende bullshitradar en eigenwaarde.
dinsdag 6 maart 2018 om 16:26
.
Het is lang geleden dat ik iemand in mijn zwartboek heb geplaatst maar nu is het echt weer een keertje nodig.
Wat een betweter is dit.
Niet geschoten is altijd mis
dinsdag 6 maart 2018 om 16:49
Ja, echt heel raar.
Iemand waarschuwde mij.
Ik was opeens een verpleegster en woonde in een andere stad.
Mafketel(s).
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
dinsdag 6 maart 2018 om 17:46
Op zich is dat ook wel heel erg fijn. Fijn dat Lexa daar wel serieus mee bezig is.Eslarealidad schreef: ↑06-03-2018 17:44Nee, het account werd gelijk verwijderd door Lexa.
Dat ging snel.
dinsdag 6 maart 2018 om 17:50