Vriend heeft gelogen
woensdag 7 maart 2018 om 19:18
Ik heb even een nieuw account aangemaakt. Vriend en ik hebben een relatie van bijna twee jaar. Daarvoor date /had hij een relatie met iemand anders. Dit is net voordat wij iets kregen uitgegaan.
Nu heb ik gelezen in zijn FB Messenger. Heel gemeen, ik weet het. Hierin zag ik een gesprek van hem met dat meisje van een paar maand na onze periode van daten (we hadden dus net een relatie). In dit gesprek vraagt zij of hij een nieuwe vriendin heeft aangezien ze dat had gehoord. Hij heeft hier nee opgezegd. Ik heb hem hiermee geconfronteerd en aangegeven dat het van mij niet netjes was om zijn chats te lezen. Van mij is dat niet netjes, het lezen van de chats, maar ik vond het raar waarom hij nee tegen haar zei terwijl we wel net een relatie hadden. Zijn excuus was dat hij het liever niet tegen haar zij omdat ze erg overstuur was en hem eerst ook na het uitmaken heel veel had geappt. Ik vind dit toch niet leuk om te horen. Ben ik nu zo'n zeur?
Nu heb ik gelezen in zijn FB Messenger. Heel gemeen, ik weet het. Hierin zag ik een gesprek van hem met dat meisje van een paar maand na onze periode van daten (we hadden dus net een relatie). In dit gesprek vraagt zij of hij een nieuwe vriendin heeft aangezien ze dat had gehoord. Hij heeft hier nee opgezegd. Ik heb hem hiermee geconfronteerd en aangegeven dat het van mij niet netjes was om zijn chats te lezen. Van mij is dat niet netjes, het lezen van de chats, maar ik vond het raar waarom hij nee tegen haar zei terwijl we wel net een relatie hadden. Zijn excuus was dat hij het liever niet tegen haar zij omdat ze erg overstuur was en hem eerst ook na het uitmaken heel veel had geappt. Ik vind dit toch niet leuk om te horen. Ben ik nu zo'n zeur?
woensdag 7 maart 2018 om 19:40
Ja en al stond hij niet bovenaan je hoort er niet in te neuzen .Ikeetappelsenperen schreef: ↑07-03-2018 19:23Ze hebben wel vaker contact dus daarom dat die chat bovenaan stond. Heb toen gelezen, erg dom weet ik.
Je vriend heeft reden om pissig te zijn
woensdag 7 maart 2018 om 19:42
Tja eens, maar ik vond de reacties zo hard en we hebben allemaal wel eens een zwak / onzeker moment toch ? En als het echt in your face is en het gaat om een ex... maar goed privacy is een groot goed dus ben het met je eens
woensdag 7 maart 2018 om 19:48
Nooit aan toegegeven.
Het gaat om een chat van 2 jaar geleden. Dat is best behoorlijk terug lezen.
En niet alleen de privacy van TO’s partner, maar ook van zijn ex. Of wie dan ook.
Wie weet wat ze allemaal nog meer heeft gelezen.
Het valt voor mij onder briefgeheim en dat schend je niet.
woensdag 7 maart 2018 om 19:49
Dus dat hij toen ontkende dat zij zijn vriendin was doet er niet toe?Moiren’ schreef: ↑07-03-2018 19:48Nooit aan toegegeven.
Het gaat om een chat van 2 jaar geleden. Dat is best behoorlijk terug lezen.
En niet alleen de privacy van TO’s partner, maar ook van zijn ex. Of wie dan ook.
Wie weet wat ze allemaal nog meer heeft gelezen.
Het valt voor mij onder briefgeheim en dat schend je niet.
woensdag 7 maart 2018 om 19:50
Nee. Wat doet dat er nog toe na 2 jaar?eenmeisje1993 schreef: ↑07-03-2018 19:49Dus dat hij toen ontkende dat zij zijn vriendin was doet er niet toe?
Ze weet niet eens waarom hij dat gezegd heeft.
Hij heeft ig niet geprobeerd zijn ex weer te neuken.
Werkelijk, grow up.
woensdag 7 maart 2018 om 19:51
eenmeisje1993 schreef: ↑07-03-2018 19:49Dus dat hij toen ontkende dat zij zijn vriendin was doet er niet toe?
Hij legt notabene nog uit hoe en wat ook. En dat klinkt gewoon aannemelijk.
woensdag 7 maart 2018 om 19:52
woensdag 7 maart 2018 om 19:53
Tuurlijk heeft hij 2 jaar geleden gezegd dat hij nog geen relatie had. Hij kende je net. Iemand amper kennen is niet meteen een "relatie". Een relatie bouw je op over langere tijd, en die ontstaat niet door 2 keer daten en 1 keer het bed delen. Wat is je probleem?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Wat is het fucking drama dan?Ikeetappelsenperen schreef: ↑07-03-2018 19:52Dat heeft hij dus gezegd om het niet erger te maken voor die ex. Die was nog helemaal hotel de botel.
Jij zit fout. En flink.
Een superrelatie, maar wel tot maar liefst 2 jaar teruglezen in de chat om even te controleren wat ze elkaar te schrijven hebben.Ikeetappelsenperen schreef: ↑07-03-2018 19:38Ok, bedankt voor de reacties. Ja, we hebben een super relatie maar vind het raar dat hij daarover liegt tegen een ex. Maar dat ligt 'm dan aan mij.
Gelukkig heb ik dan geen superrelatie. Ik controleer mijn man niet en hij mij niet. Beide geen behoefte aan en ook geen enkele noodzaak toe.
woensdag 7 maart 2018 om 19:54
We hadden toen net een relatie na daten van ongeveer 5 maand.
woensdag 7 maart 2018 om 19:54
Oke Moiren, ben toch wel benieuwd: als je per ongeluk ontdekt dat jouw vriend/man* contact heeft met een ex, hoe reageer je dan? (Los van het feit of je gaat graven, wat je duidelijk niet zou gaan doen)
*of vriendin/vrouw
woensdag 7 maart 2018 om 19:55
woensdag 7 maart 2018 om 19:55
Niet eigenlijk. Wat zou ik daar op moeten reageren?
Misschien heeft hij al jaren contact met exen, echt geen idee.
Ik heb nog wel af en toe contact met exen.
woensdag 7 maart 2018 om 19:57
Na 5 maanden HEB je nog geen relatie, dan begin je misschien nét aan het opbouwen ervan, dan zit je nog in de fase van twee single mensen die wellicht heel misschien verder willen gaan dan alleen af en toe een avondje samen uitgaan of af en toe het bed delen.Ikeetappelsenperen schreef: ↑07-03-2018 19:54We hadden toen net een relatie na daten van ongeveer 5 maand.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!