Vriend heeft gelogen
woensdag 7 maart 2018 om 19:18
Ik heb even een nieuw account aangemaakt. Vriend en ik hebben een relatie van bijna twee jaar. Daarvoor date /had hij een relatie met iemand anders. Dit is net voordat wij iets kregen uitgegaan.
Nu heb ik gelezen in zijn FB Messenger. Heel gemeen, ik weet het. Hierin zag ik een gesprek van hem met dat meisje van een paar maand na onze periode van daten (we hadden dus net een relatie). In dit gesprek vraagt zij of hij een nieuwe vriendin heeft aangezien ze dat had gehoord. Hij heeft hier nee opgezegd. Ik heb hem hiermee geconfronteerd en aangegeven dat het van mij niet netjes was om zijn chats te lezen. Van mij is dat niet netjes, het lezen van de chats, maar ik vond het raar waarom hij nee tegen haar zei terwijl we wel net een relatie hadden. Zijn excuus was dat hij het liever niet tegen haar zij omdat ze erg overstuur was en hem eerst ook na het uitmaken heel veel had geappt. Ik vind dit toch niet leuk om te horen. Ben ik nu zo'n zeur?
Nu heb ik gelezen in zijn FB Messenger. Heel gemeen, ik weet het. Hierin zag ik een gesprek van hem met dat meisje van een paar maand na onze periode van daten (we hadden dus net een relatie). In dit gesprek vraagt zij of hij een nieuwe vriendin heeft aangezien ze dat had gehoord. Hij heeft hier nee opgezegd. Ik heb hem hiermee geconfronteerd en aangegeven dat het van mij niet netjes was om zijn chats te lezen. Van mij is dat niet netjes, het lezen van de chats, maar ik vond het raar waarom hij nee tegen haar zei terwijl we wel net een relatie hadden. Zijn excuus was dat hij het liever niet tegen haar zij omdat ze erg overstuur was en hem eerst ook na het uitmaken heel veel had geappt. Ik vind dit toch niet leuk om te horen. Ben ik nu zo'n zeur?
woensdag 7 maart 2018 om 20:28
Ik kan ook echt niets verzinnen wat ik uit haar berichten zou kunnen halen dat ik “moet” weten. Dat ze me soms een lul vindt? Dat ze vreemd gaat? Dat zij en niet Sinterklaas dat leuke kado heeft gekocht? Wat in hemelsnasm kan ik lezen waar ik beter van word?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 7 maart 2018 om 20:31
Zo lief
Ik zou ook niet weten wat er interessant is aan zijn chats met anderen.
woensdag 7 maart 2018 om 20:32
mmm ik heb t gevoel dat je hem niet vertrouwd en bang bent dat hij vreemdgaat .Ikeetappelsenperen schreef: ↑07-03-2018 20:27Bedankt voor jullie reacties. Ben dus wel een zeur. Merk dat ik gewoon het niet fijn vind ook omdat ze het er nog over hadden om vriendschappelijk af te spreken. Hij is in zijn vorige relatie ook best wel vaak vreemdgegaan dus ik ben dan sneller wat jaloerzig. Maar bedankt, laat het naast me.
dat snap ik wel als hij In zijn vorige relatie is vreemdgegaan ... Ik snap alleen niet zo goed dat je iets leest van 2 jaar geleden en daarna van recent.
Is dat afspreken recent of is dit gewoon allemaal van vroeger en is het idee van afspreken dus ook al 2 jaar oud
woensdag 7 maart 2018 om 20:34
Afspreken wel recent maar ik denk dat ik me daar ook maar bij moet neerleggen en er van uit gaan dat her echt vriendschappelijk is.staafmixer schreef: ↑07-03-2018 20:32mmm ik heb t gevoel dat je hem niet vertrouwd en bang bent dat hij vreemdgaat .
dat snap ik wel als hij In zijn vorige relatie is vreemdgegaan ... Ik snap alleen niet zo goed dat je iets leest van 2 jaar geleden en daarna van recent.
Is dat afspreken recent of is dit gewoon allemaal van vroeger en is het idee van afspreken dus ook al 2 jaar oud![]()
woensdag 7 maart 2018 om 20:37
maar even voor de beeldvorming ze hadden dan al heel lang geen contact meer met elkaar of wel veel contact en en ze weet nu ook van jou rol als nieuwe partner.
Tis trouwens wel vreemd dat hij niet wil melden dat hij een nieuwe partner heeft omdat ze dan uit haar inlegkruisje schiet en dan later gewoon met haar af wil spreken.
Tis trouwens wel vreemd dat hij niet wil melden dat hij een nieuwe partner heeft omdat ze dan uit haar inlegkruisje schiet en dan later gewoon met haar af wil spreken.
woensdag 7 maart 2018 om 20:39
Natuurlijk. Je hebt weinig andere keus dan hem vertrouwen tot het tegendeel bewezen is. En hopelijk gebeurt dat nooit. Niet meer in zijn telefoon lezen, echt hoor, daarmee val je vaak keihard in je eigen kuil.Ikeetappelsenperen schreef: ↑07-03-2018 20:34Afspreken wel recent maar ik denk dat ik me daar ook maar bij moet neerleggen en er van uit gaan dat her echt vriendschappelijk is.
Er zou een Sire spotje voor moeten komen....
woensdag 7 maart 2018 om 20:40
Dat weet ze nu wel. Ze hadden toen veel ruzie waardoor hij het eerst niet wou zeggen. Nu ze dat niet meer hebben wouden ze nog wel eens bijpraten.staafmixer schreef: ↑07-03-2018 20:37maar even voor de beeldvorming ze hadden dan al heel lang geen contact meer met elkaar of wel veel contact en en ze weet nu ook van jou rol als nieuwe partner.
woensdag 7 maart 2018 om 20:45
Man man man, wat leest iedereen hier slecht. TO heeft niet lang hoeven scrollen om dat gesprek te vinden, het stond bovenaan omdat die twee net weer contact hadden gehad.
En ja, dat lezen is niet netjes, maar ook geen lynchpartij waardig lijkt me. Wie zonder zonde is enzo.
TO: ik snap heel goed dat je er onzeker van wordt. Als je al 5 maanden met elkaar bent, verwacht je niet dat je vriend je bestaan ontkent, zeker niet tegen een ex. Da's nou echt slap. En vriendschappelijk afspreken slaat helemaal nergens op, waren ze voor het daten dan vrienden? Ze wil je vriend terug.
En ja, dat lezen is niet netjes, maar ook geen lynchpartij waardig lijkt me. Wie zonder zonde is enzo.
TO: ik snap heel goed dat je er onzeker van wordt. Als je al 5 maanden met elkaar bent, verwacht je niet dat je vriend je bestaan ontkent, zeker niet tegen een ex. Da's nou echt slap. En vriendschappelijk afspreken slaat helemaal nergens op, waren ze voor het daten dan vrienden? Ze wil je vriend terug.
woensdag 7 maart 2018 om 20:50
En nu zelf even goed lezen
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 7 maart 2018 om 20:55
Voor Jolly:
De chat stond bovenaan.
Ikeetappelsenperen schreef: ↑07-03-2018 19:23Ze hebben wel vaker contact dus daarom dat die chat bovenaan stond. Heb toen gelezen, erg dom weet ik.
De chat stond bovenaan.
woensdag 7 maart 2018 om 20:58
woensdag 7 maart 2018 om 20:59
woensdag 7 maart 2018 om 21:01
Heb je intussen niet een ietsiepietsie gevoel dat je een heel klein ienueminie hysterisch gereageerd hebt?
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 07-03-2018 21:03
0.42% gewijzigd
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 7 maart 2018 om 21:02
Mooi, gelukkig maar dat er grenzen zijn aan het schenden van zijn privacy
woensdag 7 maart 2018 om 21:02
woensdag 7 maart 2018 om 21:04
woensdag 7 maart 2018 om 21:22
Nee, want:
Snappie?Ikeetappelsenperen schreef: ↑07-03-2018 20:04Ja, maar ze hadden nog net contact gehad. Daarom is het wel erg, weet ik. Maar ik las het makkelijk terug omdat ze niet zoveel bepraten.
woensdag 7 maart 2018 om 21:46
Snappie ??Ikeetappelsenperen schreef: ↑07-03-2018 19:23Ze hebben wel vaker contact dus daarom dat die chat bovenaan stond. Heb toen gelezen, erg dom weet ik.