Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 9 maart 2018 om 18:22
Waarschuwingen en Een Officiële Waarschuwing zijn niet hetzelfde toch?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 9 maart 2018 om 18:24
Vreselijk en vooral dat er vrouwen en niet blanken zijn die op hem gestemd hebben. Hij is een racist hij is vrouwonvriendelijk en dan gaan ze op hem stemmenLady*Voldemort schreef: ↑09-03-2018 18:15En denk eens aan al die Amerikanen die serieus op hem gestemd hebben![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 9 maart 2018 om 18:34
Ik las net een link van Hughjazz dat dat echt gedaan wordt er bestaat zelfs een cocktail
https://www.bustle.com/articles/87077-4 ... -even-if-i
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 9 maart 2018 om 18:36
Ik geloof het zo welcharlottew88 schreef: ↑09-03-2018 18:34Ik las net een link van Hughjazz dat dat echt gedaan wordt er bestaat zelfs een cocktail![]()
vrijdag 9 maart 2018 om 18:36
Ja, die aandachtshoer Giel Beelen heeft ook een keer placenta gegeten op de radiocharlottew88 schreef: ↑09-03-2018 18:34Ik las net een link van Hughjazz dat dat echt gedaan wordt er bestaat zelfs een cocktail![]()
vrijdag 9 maart 2018 om 18:52
Gatverdamme.Lady*Voldemort schreef: ↑09-03-2018 18:36Ja, die aandachtshoer Giel Beelen heeft ook een keer placenta gegeten op de radio![]()
vrijdag 9 maart 2018 om 22:26
Ik ben van de week een aantal keer op de griepafdeling in het ziekenhuis geweest. Bezoek moet daar een mondkapje op totdat ze de kamer verlaten en mogen verder niet in het ziekenhuis blijven. Patient mag de kamer niet verlaten en krijgt bij ontslag de grieppatient zo'n zelfde mondkapje op, dat mag af zodra de patient buiten is. Personeel komt de kamer alleen 'volledig aangekleed' binnen, dus behalve zo'n kapje ook een isolatieoverall en handschoenen aan. Ik zou zoiets voorstellen als ik jou was.-Katjies- schreef: ↑09-03-2018 18:05Ik ben ziek en ik word hier thuis behandeld alsof ik ebola heb. Lekker gezellig dus. Maar op zich wel handig, ik roep te pas en te onpas "zet koffie voor me (of iets anders wat ik op dat moment wil), anders raak ik je aan!" En om kracht bij te zetten stop ik soms eerst mijn vingers in mijn mond voor ik met mijn hand in de buurt van het slachtoffer kom.
zaterdag 10 maart 2018 om 08:28
Omdat het alternatief, Hillary Clinton, in hun ogen niet veel beter was. Amerikanen vinden het email schandaal van haar echt erger. Het was kiezen tussen twee slechte kandidaten voor velen.charlottew88 schreef: ↑09-03-2018 18:24Vreselijk en vooral dat er vrouwen en niet blanken zijn die op hem gestemd hebben. Hij is een racist hij is vrouwonvriendelijk en dan gaan ze op hem stemmenhoe dom kan je zijn.
zaterdag 10 maart 2018 om 14:34
Hou je mond sloerie.
zaterdag 10 maart 2018 om 14:37
Hou hem zelf greppeldel.