Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 12 maart 2018 om 18:07
Ik heb het niet gelezen de mod van dienst heeft de post gewijzigd ivm met ongepast. De post leverde de forummer geen ban op. Terwijl sommige forummers voor een gebbetje vaak wel een ban krijgen. Wat een apart beleid houdt Viva er toch op na.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 12 maart 2018 om 19:54
Oh ja dat was mij even ontschoten. Ik heb een tijdje terug ook een officiële waarschuwing gekregen. Nog geen ban gelukkig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 13 maart 2018 om 19:27
Zin in een eitje misschien?schattigmeisje schreef: ↑13-03-2018 19:13zomaar weer een hele dag stil hier. Er gebeurt echt weinig he?
Oh, oh ja ... ik las net dat mijn man niet normaal is, omdat hij autisme heeft. Daardoor zal hij niet kunnen troosten en zo. Ik moet maar ergens anders heen om een knuffel of zo.![]()
dinsdag 13 maart 2018 om 19:33
Wel handig dat hij alle wattenstaafjes kan tellen tijdens het op de grond vallen, qua voorraadbeheer.schattigmeisje schreef: ↑13-03-2018 19:13zomaar weer een hele dag stil hier. Er gebeurt echt weinig he?
Oh, oh ja ... ik las net dat mijn man niet normaal is, omdat hij autisme heeft. Daardoor zal hij niet kunnen troosten en zo. Ik moet maar ergens anders heen om een knuffel of zo.![]()
Nou, ik ben heel depressief dus ik ga maar even wat wandelen en wat lekkers eten, dat helpt en anders moet ik gewoon wat meer proberen te genieten.
dinsdag 13 maart 2018 om 19:34
Vooral van de kleine dingen. Genieten van kleine dingen is hét recept tegen depressie.Het-groepje schreef: ↑13-03-2018 19:33Wel handig dat hij alle wattenstaafjes kan tellen tijdens het op de grond vallen, qua voorraadbeheer.
Nou, ik ben heel depressief dus ik ga maar even wat wandelen en wat lekkers eten, dat helpt en anders moet ik gewoon wat meer proberen te genieten.
dinsdag 13 maart 2018 om 19:37
dinsdag 13 maart 2018 om 19:41
Houdt hij niet van sorteren?schattigmeisje schreef: ↑13-03-2018 19:37Ja, dat eitje las ik ook net![]()
Het-groepje, ja, dat hielp bij mij, dus dan helpt het bij jou ook. Jeweettoch! Ennuh ... mwah, de wattenstaafjes zijn dan geteld nu, ze liggen wel nog steeds al-le-maal op de grond! Moeten we steeds bukken voor we ze ergens in kunnen poeren!
dinsdag 13 maart 2018 om 19:49
dinsdag 13 maart 2018 om 21:04
woensdag 14 maart 2018 om 08:14
Lady*Voldemort schreef: ↑14-03-2018 07:49Ze bestaan dus, mensen die Stephen Hawking alleen maar kennen van de Simpsons. Ik zou zo iemand z'n hoofd wel eens open willen maken om te kijken wat daar in zit.
En hem dan engerd noemen
woensdag 14 maart 2018 om 08:26
Nee niet serieus hoop ikLady*Voldemort schreef: ↑14-03-2018 07:49Ze bestaan dus, mensen die Stephen Hawking alleen maar kennen van de Simpsons. Ik zou zo iemand z'n hoofd wel eens open willen maken om te kijken wat daar in zit.