Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Behoorlijk walgelijk ja
Simitçi schreef:
12-03-2018 16:44
Ben wijs en ga maar eens niet reageren deze keer , maar wat een kutreactie in dat abortus topic.
Ik heb het niet gelezen de mod van dienst heeft de post gewijzigd ivm met ongepast. De post leverde de forummer geen ban op. Terwijl sommige forummers voor een gebbetje vaak wel een ban krijgen. Wat een apart beleid houdt Viva er toch op na.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Het begint bij een Officiële Waarschuwing.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
12-03-2018 18:35
Het begint bij een Officiële Waarschuwing.
Dit.
Gaat ze door dan krijgt ze 24 uur enz.
Ana_Isabel2 schreef:
12-03-2018 18:38
Dit.
Gaat ze door dan krijgt ze 24 uur enz.
Oh ja dat was mij even ontschoten. Ik heb een tijdje terug ook een officiële waarschuwing gekregen. Nog geen ban gelukkig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
:woa: zomaar weer een hele dag stil hier. Er gebeurt echt weinig he?
Oh, oh ja ... ik las net dat mijn man niet normaal is, omdat hij autisme heeft. Daardoor zal hij niet kunnen troosten en zo. Ik moet maar ergens anders heen om een knuffel of zo. :fortune:
schattigmeisje schreef:
13-03-2018 19:13
Oh, oh ja ... ik las net dat mijn man niet normaal is, omdat hij autisme heeft. Daardoor zal hij niet kunnen troosten en zo. Ik moet maar ergens anders heen om een knuffel of zo. :fortune:
Zin in een eitje misschien?
schattigmeisje schreef:
13-03-2018 19:13
Wel handig dat hij alle wattenstaafjes kan tellen tijdens het op de grond vallen, qua voorraadbeheer.
Nou, ik ben heel depressief dus ik ga maar even wat wandelen en wat lekkers eten, dat helpt en anders moet ik gewoon wat meer proberen te genieten.
Het-groepje schreef:
13-03-2018 19:33
Wel handig dat hij alle wattenstaafjes kan tellen tijdens het op de grond vallen, qua voorraadbeheer.
Nou, ik ben heel depressief dus ik ga maar even wat wandelen en wat lekkers eten, dat helpt en anders moet ik gewoon wat meer proberen te genieten.
Vooral van de kleine dingen. Genieten van kleine dingen is hét recept tegen depressie.
Ja, dat eitje las ik ook net :HA:
Het-groepje, ja, dat hielp bij mij, dus dan helpt het bij jou ook. Jeweettoch! Ennuh ... mwah, de wattenstaafjes zijn dan geteld nu, ze liggen wel nog steeds al-le-maal op de grond! Moeten we steeds bukken voor we ze ergens in kunnen poeren!
schattigmeisje schreef:
13-03-2018 19:37
Ja, dat eitje las ik ook net :HA:
Het-groepje, ja, dat hielp bij mij, dus dan helpt het bij jou ook. Jeweettoch! Ennuh ... mwah, de wattenstaafjes zijn dan geteld nu, ze liggen wel nog steeds al-le-maal op de grond! Moeten we steeds bukken voor we ze ergens in kunnen poeren!
Houdt hij niet van sorteren?
Nu iemand die haar belastingformulier neer zet, gekker moet het hier niet worden!
Of ben ik nu de enige die dit raar vind?
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 13-03-2018 20:00
20.20% gewijzigd
Het-groepje schreef:
13-03-2018 19:41
Houdt hij niet van sorteren?
Jawel, maar niet van opruimen :-P
8102 schreef:
13-03-2018 19:43
Nu iemand die haar belastingformulier neer zet, gekker moet het hier niet worden!
Of ben ik nu de enige die dit raar vind?

Ik heb wel gekker gezien. En het zijn alleen getallen op een formuliertje van een anonieme TO. En ze is er mee geholpen.
Ik was bezig met eten. Slow cooking en zo.

Zie ik een probleem met gekookte eieren.
Of eigenlijk met eentje en een vagina. Ik wil het niet lezen. Heb er geen tijd voor, maar voor het geval het hier nog niet bekend was. Er is hulp nodig.
Pumps,

Zou je niet van die enge dingen willen schrijven? Daar ga ik raar van dromen.

Bij voorbaat dank.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ze bestaan dus, mensen die Stephen Hawking alleen maar kennen van de Simpsons. Ik zou zo iemand z'n hoofd wel eens open willen maken om te kijken wat daar in zit.
Wie is Stephen Hawking?
Lady*Voldemort schreef:
14-03-2018 07:49
Ze bestaan dus, mensen die Stephen Hawking alleen maar kennen van de Simpsons. Ik zou zo iemand z'n hoofd wel eens open willen maken om te kijken wat daar in zit.

En hem dan engerd noemen :facepalm:
-Katjies- schreef:
14-03-2018 08:05
Wie is Stephen Hawking?
:HA:
Lady*Voldemort schreef:
14-03-2018 07:49
Nee niet serieus hoop ik :proud:
Mijn kinderen zouden echt achterover vallen als ik hem alleen van de simpsons kende .
-Katjies- schreef:
14-03-2018 08:05
Wie is Stephen Hawking?
Hij speelde ook in The Big Bang Theory, die geleerde man in een rolstoel.
Elfje112 schreef:
14-03-2018 08:36
Hij speelde ook in The Big Bang Theory, die geleerde man in een rolstoel.
Ohja! Nu weet ik het! Goeie acteur.
Dijenkletser, hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven