Kerastase Shampoo
zaterdag 10 maart 2018 om 00:08
Lucylucille schreef: ↑10-03-2018 00:02Ik heb de resistance lijn die ik afwisseling met oleo relax.
Onmisbaar voor mijn stugge Aziatische haar.
Het is het geld meer dan waard.
Ik heb me deze door mijn kapper laten aansmeren, maar voor mijn droge hollandse haar doet het niks. Hij ruikt lekker, dat wel. Maar voor een shampoo van €15 vind ik dat een nogal magere uitkomst.
zaterdag 10 maart 2018 om 00:09
Ik gebruik de Kerastase Resistance Bain Force nu driekwart jaar. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Heb wel het idee sta mijn hara veel minder uitvalt en gezonder aanvoelt, mara ligt dit aan de shampoo of aan de vitamines die ik slik?
Maar jullie zijn dus erg enthousiast...Zou het dan toch de shampoo zijn?
Hoelang gebruiken jullie het al?
Maar jullie zijn dus erg enthousiast...Zou het dan toch de shampoo zijn?
Hoelang gebruiken jullie het al?
zaterdag 10 maart 2018 om 00:16
Bij de resistance lijn is het wel noodzakelijk dat je de conditioner er ook bij gebruikt. De shampoo is basisch, dus dat zet de haarschubben open. Als je die niet afsluit met de verzorging wordt je haar alleen maar droger.
zaterdag 10 maart 2018 om 00:21
Ik gebruik inderdaad ook de conditioner erbij.Lucylucille schreef: ↑10-03-2018 00:16Bij de resistance lijn is het wel noodzakelijk dat je de conditioner er ook bij gebruikt. De shampoo is basisch, dus dat zet de haarschubben open. Als je die niet afsluit met de verzorging wordt je haar alleen maar droger.
zaterdag 10 maart 2018 om 00:23
Lucylucille schreef: ↑10-03-2018 00:16Bij de resistance lijn is het wel noodzakelijk dat je de conditioner er ook bij gebruikt. De shampoo is basisch, dus dat zet de haarschubben open. Als je die niet afsluit met de verzorging wordt je haar alleen maar droger.
Aha... Het was fijn geweest als de kapper dat dan ook verteld had.
Ik kan het proberen natuurlijk. Ik gebruik nu steeds een 1-minuut haarmasker van Andrelon. Dan doet de Kerastase shampoo in ieder geval niks.
zaterdag 10 maart 2018 om 00:27
Het is inderdaad heel zuinig in gebruik. Heb toentertijd een 1 literfles aangeschaft (vorig jaar juli) en zit nu nog voor meer dan de helft vol. Heb er toen volgens mij €50 voor betaald.Superhuisvrouw schreef: ↑10-03-2018 00:12Hele fijne shampoo de sensitive ze zijn wel prijzig als je het vergelijkt me drogisterij shampoo Andrelon. Maar je doet er zolang mee en je hebt er heel weinig van nodig.
zaterdag 10 maart 2018 om 00:33
De conditioner bevalt bepalen zuren die de zwakke plekken in de zwavelbruggen in het haar opvult, als een soort van cement.
Dit kan niet zonder dat de haarschubben iets open staan, wat de shampoo dus doet. De shampoo heeft geen zin zonder conditioner, en andersom. Bij de andere lijnen van Kerastase is dat overigens niet zo, die zijn wel onafhankelijk van elkaar te gebruiken.
Mijn beste vriendin is werkzaam op het onderzoekslab van Kerastase, inside information dus
zaterdag 10 maart 2018 om 00:36
Ik wilde al vragen of je kapster was of iets dergelijks....Lucylucille schreef: ↑10-03-2018 00:33De conditioner bevalt bepalen zuren die de zwakke plekken in de zwavelbruggen in het haar opvult, als een soort van cement.
Dit kan niet zonder dat de haarschubben iets open staan, wat de shampoo dus doet. De shampoo heeft geen zin zonder conditioner, en andersom. Bij de andere lijnen van Kerastase is dat overigens niet zo, die zijn wel onafhankelijk van elkaar te gebruiken.
Mijn beste vriendin is werkzaam op het onderzoekslab van Kerastase, inside information dus![]()
zaterdag 10 maart 2018 om 00:48
Lucylucille schreef: ↑10-03-2018 00:33De conditioner bevalt bepalen zuren die de zwakke plekken in de zwavelbruggen in het haar opvult, als een soort van cement.
Mijn beste vriendin is werkzaam op het onderzoekslab van Kerastase, inside information dus![]()
Handig, zo'n vriendin. Ik ga het proberen. Bedankt voor de tip!