Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 6)

zondag 28 januari 2018 om 23:12
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
De stand van zaken
.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
Hartje gezien!
*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1
Bevallen
Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove

Wachten op start | Diamond30, Gingerspice, Zizo, Puk32 |
Prikken & slikken | MevrouwStippel |
Wachten op cryo-tp | blauwerok, Doces |
In de wachtweken |
.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.

Naam (leeftijd(m/v) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
MevrouwStippel (37/40) |
man hersteloperatie gehad, icsi1: geen cryo's, icsi2: geen bevruchtingen | ICSI3+ MESA/TESE |
AMC | |||
-Sense- (36/41) |
2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2 mislukt, geen cryo's | ICSI2 | wacht op intake UZ Gent (oktober) | OLVG/UMC | |
Zizo (35/39) |
2014 | 2016 | matige zaadkwaliteit, 6x IUI, icsi1 mislukt,geen cryo's; icsi2.3 MA (10/9wk) | ICSI3 | herstellen curettage, oriënteren op ander zkh voor 3e poging | |
doces (29/31) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt, icsi2 5 cryo's | ICSI 2 | wachten op cryo-tp, 6e TP, van ICSI2 | - |
Diamond30 (32/38) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI, 2x IVF |
IVF3 | Pauze, vakantie en daarna overstappen naar een ander zkh | |
Labgeek1990 (26/31) |
2016 | 2017 | zeer slecht zaad, icsi1: 3x mk | ICSI1 | icsi1: nog 3 cryo's over (van 10)pauze | Amphia/Erasmus |
windmolen (33/39) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI, ICSI1: 3xTP, ICSI2: 1xTP | zelf proberen met stimulatie | ||
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar | ICSI1mislukt (3xTP) ICSI2 mislukt. | Even pauze nu, opties bekijken | EMC |
Gingerspice182 (30 & 27 (m) |
begin 2017 |
juni 2017 | Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 | ICSI1 mislukt (5x TP) | Wachten op start ICSI2 | OLVG in samenwerking met AMC |
sheela (40 / 43) |
2014 | jan 2016 | Onbegrepen, 4x IUI, IVF1 en IVF2 mislukt, geen cryo's; spontaan zwanger mk (6wk) | IVF3 | pauze | |
G-power1989 (29 / 30) |
jan 2016 | juli 2017 2e kindje | weinig zaadcellen, icsi1 (6x natuurlijke cyclus) mislukt | ICSI2 | icsi 2 | WZA/UMCG |
Yaradreamz (36/ 45) |
? | ? | hersteloperatie man, icsi1.3 mk, nog 2 cryo's | ICSI+MESA/TESE | herstellen van mk | EMC |
Puk32 (34/38) |
2015 | feb 2017 | Slechte zaadkwaliteit - 7x IUI - 3x mk | IVF/ICSI 1 | onderzoeken mk's, wachten op start | MMC / Tilburg |
Vienna25 (33/32) |
eind 2014 | begin 2016 | Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders | ICSI 1 | Bezig met ICSI 1, eerste TP net gehad | Belgie |
Alaynee (28/?) |
Azoöspermie | ICSI 1+TESE | Bezig met ICSI 1, eerste TP gehad | DD | ||
mamamaria81 (37/40) |
Dichte eileider, pcos, hypo schildklier. Zoontje (Juni '14). | 10x IUI: 1 mk bij 9 wk, IVF 1.1: mk bij 7 wk, IVF 1.2 mislukt, IVF2 geen bevruchtingen | wachten op start IVF3 | ism UMCU | ||
Zot-83 (35/39) |
vervroegde overgang, zoon (mei '16) na 2x icsi & 1x icsi + ECD (2015); dochter geboren & overleden (jan '18) na icsi + ECD (2017) | ICSI+ECD | wachten op nieuwe poging | Alicante | ||
innerpeace (37) |
alleenstaande, 9x iui gehad, 5x mk | ICSI1 | wachten op aanvullend onderzoek mk, intake in Gent (okt) | Voorburg | ||
blauwerok (37/38) |
2017 | 2017 | ICSI met PGD wegens erfelijke ziekte, dochter (3) via normale weg | ICSI1+PGD | ||
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom |
ZWANGER!

*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:39
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
99.17% gewijzigd
vrijdag 9 maart 2018 om 17:25
Killing he zizo. Dat van die borsten herken ik, echter alleen in negatieve zin. Maar met de rest eens dat dat niets hoeft te zeggen
Fijn dat t oploopt flip en wat bijzonder die datum.
Spannend baggal huisonderhandelingen. We plannen idd een evaluatie in bij t streekzkh maar gaan ook proberen bij umc een afspraak te maken kijken wat ze daar zeggen. Twijfel nog over buitenland aangezien dat waarschijnlijk toch veel zelf betalen wordt doen we die misschien maar als optie voor ronde 5... maar nemen daarover pas beslissing na gesprek. Verder helemaal af nu. En nog steeds labiel ga nog regelmatig janken. Wel gewerkt maar dat was afzien. Nu lekker ff weekend.
Fijn dat t oploopt flip en wat bijzonder die datum.
Spannend baggal huisonderhandelingen. We plannen idd een evaluatie in bij t streekzkh maar gaan ook proberen bij umc een afspraak te maken kijken wat ze daar zeggen. Twijfel nog over buitenland aangezien dat waarschijnlijk toch veel zelf betalen wordt doen we die misschien maar als optie voor ronde 5... maar nemen daarover pas beslissing na gesprek. Verder helemaal af nu. En nog steeds labiel ga nog regelmatig janken. Wel gewerkt maar dat was afzien. Nu lekker ff weekend.
vrijdag 9 maart 2018 om 17:35
Flip: volgens mij is Flipman echt een rasoptimist! Dat is baggalman ook altijd en soms vond ik het fijn en soms ook ronduit k-t, omdat ik even geen zin had in blij gedoe. Ik snap de deuk in je vertrouwen natuurlijk. En toch kan ik me niet voorstellen dat nog meer pech dan jullie al hebben gehad mogelijk is! Ben in ieder geval blij dat je testen oplopen.
Miekje: heel logisch allemaal. Het is de onzekerheid of je er ooit wel komt en moeder wordt die zo slopend is.
Zizo: borsten zeggen niets... trust me! Ik had met utro zware borsten en de week na de TP opeens weer niet. Dus Ik dacht dat het mislukt was!
Auw Animal! Doe jij een beetje voorzichtig?
De potentiele koper heeft zijn bod verhoogd. De verkoper van het huis dat wij op het oog hebben wil de full asking price. Trying to strike a deal met de estate agent... Als die zijn fees verlaagd dan hebben we een deal wat ons betreft...
Miekje: heel logisch allemaal. Het is de onzekerheid of je er ooit wel komt en moeder wordt die zo slopend is.
Zizo: borsten zeggen niets... trust me! Ik had met utro zware borsten en de week na de TP opeens weer niet. Dus Ik dacht dat het mislukt was!
Auw Animal! Doe jij een beetje voorzichtig?
De potentiele koper heeft zijn bod verhoogd. De verkoper van het huis dat wij op het oog hebben wil de full asking price. Trying to strike a deal met de estate agent... Als die zijn fees verlaagd dan hebben we een deal wat ons betreft...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
vrijdag 9 maart 2018 om 20:45
Dankjewel voor de lieve reacties. Ik had mezelf helemaal gek gedacht. Gelukkig ben ik nu weer rustig. Gelukkig vanmiddag erg druk gehad op mijn werk zodat de tijd snel ging. Ik ga zo slapen. Heb hoofdpijn en voel me niet zo lekker.
Baggal ik hoop dat het helemaal rond komt met de huizen.
Animal en Windmolen ik duim voor jullie. Jullie gebruiken allebei bloedverdunners. Is dat om de innesteling te bevorderen? Balen van die vaatwasser Animal. En Windmolen van de grote bloeduitstorting.
Baggal ik hoop dat het helemaal rond komt met de huizen.
Animal en Windmolen ik duim voor jullie. Jullie gebruiken allebei bloedverdunners. Is dat om de innesteling te bevorderen? Balen van die vaatwasser Animal. En Windmolen van de grote bloeduitstorting.
zaterdag 10 maart 2018 om 08:28
zaterdag 10 maart 2018 om 11:09
zaterdag 10 maart 2018 om 14:49
Gingerspice: ik heb 4 dubbele blastocyst transfers gehad. Dus in totaal 8 embryo’s. Omdat ik zelf moest betalen voor de TP’s heb ik er 2 laten terug plaatsen. Ik heb 2 keer een VMK gehad van, waarschijnlijk 1 embryo, en uiteindelijk ben ik zwanger geworden van de laatste cryo van redelijke, maar zeker geen top, kwaliteit. Ik had er op 24/01/17 (de dag van de TP) ook echt 0,0 vertrouwen in dat het ooit nog zou lukken. Te meer omdat de betere embryo’s eerder teruggeplaatst worden. Ik vermoed dat het de 4BB embryo was en niet de 3CC, maar dat weet ik niet. Hoe dan ook, het blijft science - je weet nooit wat een embryo na een TP doet en ondertussen duim ik voor je!!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

zaterdag 10 maart 2018 om 16:25
Windmolen, Zizo en Animal het begint nu wel echt spannend te worden. Ik duim enorm. Die wachtweken zijn echt zo vreselijk frustrerend/spannend en je gaat hoe dan ook enorm hopen. Ik hoop op positief resultaat.
Baggal wat fijn dat er ontwikkelingen zijn op vlak van huizen. Spannende tijd. Zou wel heel fijn zijn als SA in de komende jaren lekker in de tuin kan banjeren. Nu nog niet echt nodig maar in de toekomst wel erg fijn. Heb je het naar je zin bij je nieuwe baan?
Sheela wat een moeilijke beslissing. Denk er rustig over na. Ik begrijp het eigenlijk heel goed als je zou stoppen en ik vind dat alleen maar heel krachtig en moedig. Het lijkt me wel heel moeilijk en pijnlijk om je onvervulde kinderwens op te bergen. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou.
Diamond en Miekje hoe gaat het met jullie? Zo rot en moeilijk als het traject zo verloopt en je pogingen er binnen no time doorheen razen.
Flipje wat bijzonder van je uitgerekende datum. Ik hoop dat dit een goed teken is en dat het geluk aan jullie zijde staat.
Duufje en Zojo ik hoop dat het naar omstandigheden goed met jullie gaat. Ik denk veel aan het leed wat jullie hebben door gemaakt. Wat krijgen sommige mensen toch op hun bord. Flip dat geldt natuurlijk ook voor jou. Ik kan er soms niet bij.
Fruity gaat het goed met je zwangerschap? Omdat het traject voor jou ook niet zo voorspoedig verliep ben ik heel blij dat het spontaan gelukt is.
En Boulu ik hoop voor jou dat je langzaam aan iets geruster door je zwangerschap heen kan.
Weija ook aan jou wordt gedacht. Nog even geduld hebben.
Biekkie wat fijn een goede FM.
Hier voel ik mijn menstruatie aankomen. Dan weer aan de pil.
Ik hoop zo dat mijn tweede poging iets meer resultaat geeft qua aantal kansen en hopelijk vooral met een doorgaande zwangerschap. Maar ik hou ook rekening met het scenario dat het niet meer gaat lukken. Ik probeer heel bewust te genieten van mijn dochter/man en de leuke dingen in het leven. Ik lees wel mee maar ben even minder actief aan het schrijven.
Succes allemaal met de trajecten, verlengde wachtweken, zwangerschappen en bevallingen.
Baggal wat fijn dat er ontwikkelingen zijn op vlak van huizen. Spannende tijd. Zou wel heel fijn zijn als SA in de komende jaren lekker in de tuin kan banjeren. Nu nog niet echt nodig maar in de toekomst wel erg fijn. Heb je het naar je zin bij je nieuwe baan?
Sheela wat een moeilijke beslissing. Denk er rustig over na. Ik begrijp het eigenlijk heel goed als je zou stoppen en ik vind dat alleen maar heel krachtig en moedig. Het lijkt me wel heel moeilijk en pijnlijk om je onvervulde kinderwens op te bergen. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou.
Diamond en Miekje hoe gaat het met jullie? Zo rot en moeilijk als het traject zo verloopt en je pogingen er binnen no time doorheen razen.
Flipje wat bijzonder van je uitgerekende datum. Ik hoop dat dit een goed teken is en dat het geluk aan jullie zijde staat.
Duufje en Zojo ik hoop dat het naar omstandigheden goed met jullie gaat. Ik denk veel aan het leed wat jullie hebben door gemaakt. Wat krijgen sommige mensen toch op hun bord. Flip dat geldt natuurlijk ook voor jou. Ik kan er soms niet bij.
Fruity gaat het goed met je zwangerschap? Omdat het traject voor jou ook niet zo voorspoedig verliep ben ik heel blij dat het spontaan gelukt is.
En Boulu ik hoop voor jou dat je langzaam aan iets geruster door je zwangerschap heen kan.
Weija ook aan jou wordt gedacht. Nog even geduld hebben.
Biekkie wat fijn een goede FM.
Hier voel ik mijn menstruatie aankomen. Dan weer aan de pil.
Ik hoop zo dat mijn tweede poging iets meer resultaat geeft qua aantal kansen en hopelijk vooral met een doorgaande zwangerschap. Maar ik hou ook rekening met het scenario dat het niet meer gaat lukken. Ik probeer heel bewust te genieten van mijn dochter/man en de leuke dingen in het leven. Ik lees wel mee maar ben even minder actief aan het schrijven.
Succes allemaal met de trajecten, verlengde wachtweken, zwangerschappen en bevallingen.
zaterdag 10 maart 2018 om 19:43
zaterdag 10 maart 2018 om 20:01
Hier weer even een bericht van mij. Een hele dikke hart onder de riem voor iedereen waarbij het allemaal verdrietig en moeizaam verloopt! Heel veel sterkte
En natuurlijk heel veel succes voor de dames op het wachtbankje...
nog even volhouden!
Ik zit ook weer op het bankje, de laatste cryo van poging 2.. zit net pas ruim twee dagen na tp (van een blasto) maar ik voel aan alles dat mijn baarmoeder het eruit wil werken. Voel meer dan menstruatiepijn, kan het ook niet echt uitleggen. Vorige poging had ik dit ook alleen dan een paar dagen later. Net alsof er flink wat prostaglandine wordt aangemaakt. Krijg namelijk ook altijd last van maag en darmen als ik ongesteld wordt en dat onbestemde gevoel heb ik nu ook al. De eerste cryo heb ik waarschijnlijk wel een innesteling gehad en had ik dit gevoel pas veel later toen ik weer negatief testte... Dus vertrouwen nu is 0,0, dan duurt het nog wel even voor ik verder mag. Na deze poging een evaluatiegesprek en ik begreep dat ze dan waarschijnlijk voor de de poging andere medicatie willen gebruiken, ze noemde Meriofert. Iemand evaring mee?
Ik zit ook weer op het bankje, de laatste cryo van poging 2.. zit net pas ruim twee dagen na tp (van een blasto) maar ik voel aan alles dat mijn baarmoeder het eruit wil werken. Voel meer dan menstruatiepijn, kan het ook niet echt uitleggen. Vorige poging had ik dit ook alleen dan een paar dagen later. Net alsof er flink wat prostaglandine wordt aangemaakt. Krijg namelijk ook altijd last van maag en darmen als ik ongesteld wordt en dat onbestemde gevoel heb ik nu ook al. De eerste cryo heb ik waarschijnlijk wel een innesteling gehad en had ik dit gevoel pas veel later toen ik weer negatief testte... Dus vertrouwen nu is 0,0, dan duurt het nog wel even voor ik verder mag. Na deze poging een evaluatiegesprek en ik begreep dat ze dan waarschijnlijk voor de de poging andere medicatie willen gebruiken, ze noemde Meriofert. Iemand evaring mee?
zondag 11 maart 2018 om 09:58
Brendatjuh wat verdrietig! Ook naar dat dit gebeurt als je op visite bent bij vrienden.
Vanochtend getest: helaas een omowitte test. En dat terwijl ik er van overtuigd was dat ik zwanger zou zijn. Wat kun je dan mis zitten. Het is 13 dagen na de punctie, 11 na de tp. Er had op z'n minst een tuurstreepje zichtbaar moeten zijn met de ochtendurine. Ik heb nu getest omdat ik een zware werkweek heb en dan niet de teleurstelling wil. Kruidvat-test gedaan en nog een earlytest van Action. Beide omowit. Oohhh wat baal ik vreselijk.
Vanochtend getest: helaas een omowitte test. En dat terwijl ik er van overtuigd was dat ik zwanger zou zijn. Wat kun je dan mis zitten. Het is 13 dagen na de punctie, 11 na de tp. Er had op z'n minst een tuurstreepje zichtbaar moeten zijn met de ochtendurine. Ik heb nu getest omdat ik een zware werkweek heb en dan niet de teleurstelling wil. Kruidvat-test gedaan en nog een earlytest van Action. Beide omowit. Oohhh wat baal ik vreselijk.
zondag 11 maart 2018 om 10:15
Jeetje meiden... ik kwam even spieken voor Windmolen en Zizo en dan zie ik ook nog eens het vreselijke bericht van Brenda... Meiden toch, wat een verdriet.... Dikke knuffels voor iedereen die het nodig heeft... Ik begin hem hier natuurlijk ook al flink te knijpen. Ik denk dat ik dinsdagmiddag ga testen. Dan ben ik vrij. Even met mijn man overleggen, hopelijk werkt hij die dag thuis...
zondag 11 maart 2018 om 10:58
Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Gisteren avond nadat ik wat ik denk het kindje verloren ben, stopte het bloeden gelijk! Tot nu toe ook geen bloed meer, en ook mijn buikpijn die ik al 2 weken heb is verdwenen.
Heb alleen echt nog hele zere borsten.
Stomme is dat mijn man nog steeds hoop heeft, die krijgt dinsdag echt een klap voor zijn gezicht tijdens de echo. Ik heb hem alles laten zien, heb foto;s gemaakt en hij denkt nog dat het wat anders kan zijn.
Windmolen en Zizo wat balen ook voor jullie, ongelofelijk zeg!!!
Animal ik blijf voor jou hopen dat jij wel een positieve uitslag mag hebben!
Gisteren avond nadat ik wat ik denk het kindje verloren ben, stopte het bloeden gelijk! Tot nu toe ook geen bloed meer, en ook mijn buikpijn die ik al 2 weken heb is verdwenen.
Heb alleen echt nog hele zere borsten.
Stomme is dat mijn man nog steeds hoop heeft, die krijgt dinsdag echt een klap voor zijn gezicht tijdens de echo. Ik heb hem alles laten zien, heb foto;s gemaakt en hij denkt nog dat het wat anders kan zijn.
Windmolen en Zizo wat balen ook voor jullie, ongelofelijk zeg!!!
Animal ik blijf voor jou hopen dat jij wel een positieve uitslag mag hebben!