Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 6)

28-01-2018 23:12 3003 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken
Wachten op start Diamond30, Gingerspice, Zizo, Puk32
Prikken & slikken MevrouwStippel
Wachten op cryo-tp blauwerok, Doces
In de wachtweken

.
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd(m/v)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(37/40)
man hersteloperatie gehad, icsi1: geen cryo's, icsi2: geen bevruchtingen ICSI3+
MESA/TESE
AMC
-Sense-
(36/41)
2015 halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1+2 mislukt, geen cryo's ICSI2 wacht op intake UZ Gent (oktober) OLVG/UMC
Zizo
(35/39)
2014 2016 matige zaadkwaliteit, 6x IUI, icsi1 mislukt,geen cryo's; icsi2.3 MA (10/9wk) ICSI3 herstellen curettage, oriënteren op ander zkh voor 3e poging
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt, icsi2 5 cryo's ICSI 2 wachten op cryo-tp, 6e TP, van ICSI2 -
Diamond30
(32/38)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 2x IVF
IVF3 Pauze, vakantie en daarna overstappen naar een ander zkh
Labgeek1990
(26/31)
2016 2017 zeer slecht zaad, icsi1: 3x mk ICSI1 icsi1: nog 3 cryo's over (van 10)pauze Amphia/Erasmus
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, ICSI1: 3xTP, ICSI2: 1xTP zelf proberen met stimulatie
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar ICSI1mislukt (3xTP) ICSI2 mislukt. Even pauze nu, opties bekijken EMC
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 mislukt (5x TP) Wachten op start ICSI2 OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI, IVF1 en IVF2 mislukt, geen cryo's; spontaan zwanger mk (6wk) IVF3 pauze
G-power1989
(29 / 30)
jan 2016 juli 2017 2e kindje weinig zaadcellen, icsi1 (6x natuurlijke cyclus) mislukt ICSI2 icsi 2 WZA/UMCG
Yaradreamz
(36/ 45)
? ? hersteloperatie man, icsi1.3 mk, nog 2 cryo's ICSI+MESA/TESE herstellen van mk EMC
Puk32
(34/38)
2015 feb 2017 Slechte zaadkwaliteit - 7x IUI - 3x mk IVF/ICSI 1 onderzoeken mk's, wachten op start MMC / Tilburg
Vienna25
(33/32)
eind 2014 begin 2016 Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders ICSI 1 Bezig met ICSI 1, eerste TP net gehad Belgie
Alaynee
(28/?)
Azoöspermie ICSI 1+TESE Bezig met ICSI 1, eerste TP gehad DD
mamamaria81
(37/40)
Dichte eileider, pcos, hypo schildklier. Zoontje (Juni '14). 10x IUI: 1 mk bij 9 wk, IVF 1.1: mk bij 7 wk, IVF 1.2 mislukt, IVF2 geen bevruchtingen wachten op start IVF3 ism UMCU
Zot-83
(35/39)
vervroegde overgang, zoon (mei '16) na 2x icsi & 1x icsi + ECD (2015); dochter geboren & overleden (jan '18) na icsi + ECD (2017) ICSI+ECD wachten op nieuwe poging Alicante
innerpeace
(37)
alleenstaande, 9x iui gehad, 5x mk ICSI1 wachten op aanvullend onderzoek mk, intake in Gent (okt) Voorburg
blauwerok
(37/38)
2017 2017 ICSI met PGD wegens erfelijke ziekte, dochter (3) via normale weg ICSI1+PGD
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...

:heart: Hartje gezien!
*Miekje-5 (37/39), x maart 2019, slecht zaad, 2x IUI, 3 verse tp, 1 cryo tp, zwanger in ICSI4, 1 cryo over, LUMC/UMC-U
*syrah80 (37/44), x jan 2019, oorzaak onbekend, zwanger in IVF1, 3 cryo's over
*Smurff_4 (?/?), x nov 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger in ICSI1
*Leonie2006 (29/30), x nov 2018, Azoospermie, tese gehad mei 2017, zwanger in ICSI1, EMC
*Rucio, 8 nov 2018, zeer slecht zaad, 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk), zwanger in IVF2
*Flipje2 (29/41), 16 nov 2018, zeer slechte zaadkwaliteit, ☆18w, ☆12w, ☆6w, ☆9w, zwanger in ICSI2, VUMC
*Taart1 (29/30), 23 okt 2018, geen oorzaak gevonden; 6x iui gehad, zwanger IVF1.2, ASZ Zwijndrecht / EMC
*Twin84 (33/39), 14 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, zwanger ICSI1, VUmc
*Mangoest (30/39), 10 okt 2018, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger ICSI1, 2 cryo's over
*Dionne1982 (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:duckie: Bevallen
Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: christel (ivf1), hosta (spontaan)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: Pinguin, Gelukspoppetje, Thjs, Shannonlove
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:39
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
99.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn uitgerekende datum is trouwens 16-11.
En dat was ook precies de uitgerekende datum van F*...
flipje2 wijzigde dit bericht op 08-03-2018 10:52
4.81% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Dat is wel bijzonder Flipje, ik ken je verhaal niet, maar ik had al wel begrepen dat je een hoop hebt mee gemaakt!

Heb hier zojuist weer het ziekenhuis gebeld, omdat ik maar buikpijn blijf houden en bloed verlies.
Nu mag ik dinsdag komen, niet omdat ze dan al veel kunnen zien maar omdat ze wilde zien of het wel in mijn baarmoeder zit zegt ze..
Zo daar schrok ik even van, noem me naief maar daar had ik zelf niet bij stil gestaan dat dit met ivf ook mogelijk is o_o
Brendatjuh: Het is wel mogelijk, maar ze willen natuurlijk ook even kijken om het uit te sluiten. Ik heb vorige week een nacht in het ziekenhuis gelegen, ik werd rond middernacht wakker met extreme buikkramp en heel heftig bloedverlies (ik dacht serieus er moet iets kapot zijn daarbinnen zo hard stroomde het). Ik moest van de gynaecoloog komen omdat ze dachten aan een BBZ. Uiteindelijk bleek het niets ergs te zijn, een heftige reactie op de hormonen. Pijnstillers, medicatie tegen het bloeden en slaappil en s'ochtends mocht ik weer naar huis. Ik vind het zo naar voor je dat je in zoveel onzekerheid zit, maar ga niet gelijk van het ergste uit! Hoop dat je het nog trekt tot dinsdag! Dikke knuffel!
Dank je wel Gingerspice.
Ja ik probeer positief te blijven en hoop te houden.
Tot dinsdag moet nog wel lukken ben al heel blij dat het met 8 dagen vervroegd is.
Ook heftig voor jou zeg. Gelukkig bleek het niks te zijn!

Ik vraag mezelf wel af (je probeert toch redenen te zoeken) of het allemaal niet met me overstimulatie te maken heeft, ik had namelijk wel heel erg veel eitjes. Maar volgens de mevrouw die ik aan de telefoon had, had het daar niks mee van doen.
Gefeliciteerd Flip! En natuurlijk ook andere met een positieve test.
Gefeliciteerd met de positieve testen!

Hier heb ik even afstand genomen van alles rondom het traject.
Ik denk er sterk aan om 'mijn verlies te nemen' en te stoppen met het medische traject.
De magere opbrengsten en alle hormonen en stress eromheen en zeker nu ook mijn leeftijd maken dat ik het niet meer zie zitten om weer de molen in te gaan.
Ook wat dingen rondom zwangerschap beeindigen en gehandicapte kindjes in mijn vriendenkring hebben mij erg doen schrikken en wil ik mijzelf beparen.
Ik denk nu dus dat het me niet gegeven is en zal hoogstwaarschinlijk niet meer mijn 3rde poging gaan gebruiken.

:(

Dames, allemaal heel erg bedankt voor alle steun hier!
Zet hem op en ik hoop dat het hier verder wel voor iedereen lukken gaat.

Heel veel liefs van mij!!
Sheela wat een dappere maar o zi verdrietige beslissing. De mmm is zowel lichamelijk als geestelijk erg heftig. Waar leg je de grens. Ik hoop dat je het gemis van een kind een plekje kunt geven. En je kunt natuurlijk nog een tijdje op deze beslissing terugkomen. Ik wens je heel veel geluk toe! :redrose:

Flipje wat heftig. Hoe kijk je daar tegenaan?

Miekje hoe gaat het nu? Ben je thuis? :hug:

Brendatjuh wat fijn dat je eerder mag komen. Deze spanning is killing. Het kan alle kanten op. Ik weet dat Piene ook veel bloedverlies had.

Gingerspice wat naar dat je in het zkh hebt gelegen! Rustig aan hoor!

Biekkie ik hoop op Eem goede meting.

Baggal ik begrijp dat je nu een andere potentiële koper hebt die een goed bod heeft gedaan? Ik hoop dat jullie eruit komen.
flipje2 schreef:
08-03-2018 09:24
Mijn uitgerekende datum is trouwens 16-11.
En dat was ook precies de uitgerekende datum van F*...
ooh flip dat kan alleen maar een teken zijn! mijn duimen draaien lieverd!
Flipje, dat lijkt me tegelijkertijd mooi al wel verdrietig, dezelfde datum.

Sheela wat een dappere beslissing. Het ga je goed, en bedankt voor je lieve gelukswens.

Vraagje: na hoeveel dagen stimuleren begonnen jullie druk in je buik te voelen? Vorige keer was dat ook vrij snel maar bleek er nog weinig te zien de eerste fm. Nu voel ik het wel behoorlijk vooral als ik op mijn zij of buik liggen, ik heb nu 6 dagen gestimuleerd.
Ik kom af en toe even inbreken:

@MamaMaria: Ik heb van de week ook m'n eerste FM gehad van m'n 2e ICSI poging en was heel dankbaar voor jouw berichtje. Ik loop namelijk ongeveer gelijk met jou qua follikels en was daar best teleurgesteld over. Maar door jouw berichtje voelde ik me een stuk beter. :) Dus dank daarvoor.

@Sheela: Jeetje, wat een heftige beslissing. Ik hoop dat je/jullie rust kunnen vinden hierin en vind je vooral super dapper dat je voor jezelf kiest. Het kost ook zóveel, fysiek én mentaal. Ik kan me er best wat bij indenken dat je op een gegeven moment deze keuze maakt. Heel veel sterkte met dit verwerken en een heel hoop geluk toegewenst voor de toekomst.

@Flipje: Wat dubbel! Hoe voelt dat voor jullie?

@Biekkie: Ik had nu na 5 dagen stimuleren dat ik best druk begon te voelen. Had ik tijdens ICSI-1 veel minder, althans, dat is m'n gevoel. Nu waren er op dag 7 bij mij 4 follikels van 12-14mm te zien en verschillende kleinere. Dus vond de opbrengst t.o.v. het gevoel wel tegenvallen. XD
Oh Sheela, wat een moeilijke en dappere beslissing, meid. Heel veel respect. En ook heel veel sterkte met het verwerken hiervan. Het zal zeker geen makkelijke beslissing zijn geweest. Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben. Dikke knuffel en het allerbeste voor jullie :hug:.

Brendatjuh, fijn dat je toch eerder langs mag komen. Ik hoop erg voor je dat het toch allemaal in orde blijkt te zijn.

Flipje, jee, wat bijzonder zeg. Ik hoop dat dat een goed en mooi teken is, maar kan me ook voorstellen dat je het confronterend vind.

Rucio, fijn dat alles er zo goed uit ziet!! Had je om een extra vroege echo gevraagd, of kreeg je die standaard? Ik duim voor een kloppend hartje over twee weken!

Mangoest, ook goed nieuws van jouw kant, gefeliciteerd!!

MevrouwStippel, respect dat je het zo ziet met de scratch. Je hebt natuurlijk gelijk, zo is het onderzoek gewoon, ze hebben ook de mensen nodig die niet de scratch doen. Maar ik had ook begrepen als je er wel van baalde. Hopelijk raak je de volgende keer gewoon zonder scratch zwanger. Het is idd zeker niet bewezen. Ben wel ontzettend benieuwd wat er uit het NLse onderzoek gaat komen. Wel heel bijzonder dat er precies 5 zaadjes in het rietje zaten voor de 5 eicellen. Toch fijn dat er geen extra rietje ontdooit hoefde te worden.

Smurff, ik ben ook snotverkouden, dus ik hoop dat dat bij mij ook werkt ;). Mooi om te lezen van de tranen van geluk :).

Zizo, wat super dat je nog 2 cryo's hebt!! Maar hopelijk mogen die nog lekker lang in de vriezer blijven! Herkenbaar je gedachten over statistiek, maar het zegt echt niets hoor. En het is wel vaker zo dat er ineens een golf van positieve testen is hier op het forum, dus ik hoop eigenlijk gewoon dat wij daar mooi in mogen aanhaken :thumbsup: .

MamaMaria, fijn dat je zo'n goede eerste meting had! Geen ervaring hier met bekkeninstabiliteit, dus daar kan ik je niet mee helpen helaas.

Miekje, nog maar een dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat je idd eerder naar huis bent gegaan... Vind het echt zo jammer voor je dat het weer niet gelukt is. Ben blij te lezen dat je nog een 4e poging hebt. Kan me wel voorstellen dat je wilt kijken naar een ander ziekenhuis. Maar nu eerst de teleurstelling verwerken. Sterkte meis.

Sofie: :hello: Zo blij voor jou!! Ik had je idd al naar de onderste tabel verplaatst, haha.

Yaradreamz, is de terugplaatsing goed gegaan? Kan eigenlijk niet anders als de cryo al goed ontdooit is. Welkom en succes op het wachtbankje, meid!!

Hier vandaag 12 dpo, maar wil er niet teveel over nadenken, hoor. Lalalala :whistle: . Denk dat ik met de utro en de oestrogeen-pleisters idd niet ongesteld ga worden. Heb iig nog geen spotting en geen buikkrampen (behalve rommelende darmen). Hele rare gewaarwording. Heb echt geen idee waar ik aan toe ben nu. Nog een paar daagjes volhouden...
Dankjewel windmolen!! Ik kreeg een extra vroege echo op medische indicatie omdat mijn eerste zwangerschap een bbz was. Er moest dus zo snel mogelijk worden uitgesloten dat dit weer het geval was omdat het risico groter is als je het eerder hebt gehad. Nog heel even voor jou op de wachtbank, spannend!! Succes met de laatste dagen!

brendatje goed dat je eerder mag langskomen! Volgens mij zijn we even ver en er is al iets te zien als het goed is! Lopen je testen wel op/niet af? Bij mijn bbz liepen de testen langzaam op en had ik pas bij 6 weken een knaller. Dit keer had ik op nod een knaller. Wil natuurlijk niet per se iets zeggen, maar achteraf lijkt het heel logisch. Heel veel sterkte de komende dagen, dat het maar snel dinsdag is!
Rucio.

Fijn zeg dat de echo er op dit moment goed uit zag.
Ja volgens mij lopen we op de dag af precies gelijk. 5 weken en 1 dag hier.
Mijn testen zijn knal positief. De clear blue blijft alleen wel steken op 2-3 weken. Dit had ik afgelopen zaterdag voor het eerst zien staan. Heb er nog 1 in huis en deze doe ik zaterdag nog. Wie weet komt er dan wel 3 plus te staan :)

Spannend windmolen! Nog een paar dagen afwachten.

Biekkie, ik voelde het ook al vrij snel, weet niet meer precies wanneer want me geheugen is niet heel best, maar volgens mij ook al wel naar een dag of 6
Goh sheela wat een dappere en verdrietige beslissing!

Zizo ben toch maar gaan werken. Veel zieken op school en geen inval. Dankzij stagiare heb ik t gered. Nu wel weer helemaal af op de bank in mijn coconnetje. Wat vreet dit energie. Dank je voor je meeleven en bezorgdheid (andere meelevers natuurlijk ook!)
Kruip lekker op de bank Miekje. Knap hoor dat je de dag bent doorgekomen.
We zijn tegelijk hier in dit topic komen schrijven en zijn tegelijk begonnen met de eerste poging. Bij mij heeft er wen grote pauze tussen gezeten door alle gedoe, jou wel bekend. Jij hebt intussen al drie pogingen achter de rug. Dat had bij mij ook zo kunnen zijn. Daarom raakt het me misschien ook extra.

Windmolen spannend he? Wanneer ga je testen? Ik zit nu op 10 dpo (punctie). Jij op 12. Ik zou heel graag zondag willen testen, dan is het 13 dagen na de punctie. Dan heb ik nl een vrije dag om de uitslag te verwerken. Tot volgende week zaterdag wachten gaat me vast niet lukken.
, weer een stapje in de goede richting. De hobbels die nog genomen moeten worden, lijken nu vast een stuk grotere te zijn dan tot hoe ver je nu gekomen bent. Ik denk aan je meid! En dan die datum... DIkke knuffel meid!

Meiden met een positieve test, gaaf! Gefeliciteerd!!!

Meiden met een negatieve test... Neem je tijd.... Dikke knuffel

Brenda, ik kan me voorstellen dat je bang bent... Ik weet niet wat ik je kan zeggen om je gerust te stellen... Houd vol meid!

Iemand die dacht dat er nu zoveel positieve testen waren, dat zij wel negatief moest testen, statistisch gezien. Klopt niet. 1 ronde had iedereen een negatieve test, toen was alle hoop op mij gevestigd, maar ook hier een negatieve test toen. Mijn kansberekening-kennis zegt: we zijn hier met een veel te klein groepje om er een betrouwbare kansberekening op los te laten! Dus het is echt ieder voor zich in de kansen...

Zizo, ik durf zondag nog niet... Ik heb 10000 ie pregnyl gespoten en ben zo bang daar dan nog iets positiefs van de kunnen zien, dat ik dat echt niet aandurf... Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik mag dinsdag. Ik denk dat het niet eerder wordt, deze laatste kans is echt mijn kop in het zand steken...
Sheela: ik snap je overwegingen en de “kosten-baten” analyse. Het blijft heel verdrietig om zo’n wens op te geven. Het voelt denk ik ook rauw, al kan het rouwen om een kindje dat waarschijnlijk nooit komt, nu beginnen. Heel veel sterkte!

Flipje: Wow - dat is wel heel erg dubbel. Ik hoop enorm dat je 2 jaar na F’s uitgerekende datum straks een blakende baby in je armen hebt. Lijkt me mooi en confronterend. Lopen je testen mooi op?

Animal: ik duim stiekem toch ook voor jou, al acht je de kans niet zo groot...

Windmolen: hoe is het met jou?

Brenda: heb je nog bloedverlies? Erg benieuwd hoe het vervolg zal zijn!

Ruccio: Fijn om een goede eerste echo gehad te hebben waarbij alles zat waar het moest zitten en de termijn klopt! Hopelijk is dit het begin van een succesvolle zwangerschap.

Sofie: ik heb natuurlijk op FB jullie prachtige dochter al mogen zien! Ook vanuit hier van harte gefeliciteerd!

Zizo: Ik hoop dat jij ook nog goed op de wachtbank zit en... nog belangrijker...straks met een positieve test in handen staat.

Miekje: hoe voel je je? Dit hele MMM gebeuren trekt zo’n wissel op je leven en Ik kan me je angst heel goed voorstellen. Als je maar “de garantie” had dat je aan het eind van het traject je doel zou bereiken... Ik denk dat ik, als ik in jouw schoenen zou staan, een evaluatie zou inplannen. Zie wat de artsen zeggen en misschien elders hulp zoeken: DD of Belgie.

Leonie: wanneer heb je de echo?

Ginger: denk ook nog steeds aan jou en duim voor je embryo. Ik weet dat je er geen vertrouwen in hebt en da’s herkenbaar. En toch weet je nooit wat een embryo doet. Ik heb er 8 teruggeplaatst gekregen en “slechts” een was goed genoeg voor een succesvolle zwangerschap. Hou moed!

Yara: voor jouw geldt hetzelfde. We hebben echt wel succes verhalen met cryos!

Ik ben gister @ Boston Place geweest voor een IVF promo film. Was raar om terug te zijn, een soort van school reunie ha-ha. Begreep wel dat veel staff meegegaan is met Dr A. En als ik ooit nog een keer voor een ronde zou gaan, zou ik ook @ zijn clinic gaan. Al vermoed ik niet dat we opnieuw de MMM ingaan, hoewel ik een 2e geweldig zou vinden. Maar Ik ben al gezegend met SA natuurlijk. Geen update mbt huizen. We zijn nog aan het onderhandelen. Wordt vervolgd...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Testen lopen wel mooi op. Vandaag is NOD.
Ik hoef niet eens zo nodig te testen, maar flipman trapt me 's ochtends het bed uit om te testen. Hij is helemaal happy, ikzelf... mwah.
Ik wacht echt nog even met juichen tot na de 12 weken.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Flip wat fijn om te lezen dat de testen oplopen. Sterkte met de extra spannende tijd. Wat moet dit dubbel zijn.

Pffff hier zit ik in een dipje. Ben aan het werk, maar kan me niet concentreren. Sinds gisternacht voel ik geen pijnlijke harde borsten meer. En sinds gisteravond krijg ik menstruatieklachten. Ik durf bijna niet naar de wc. Nog geen bloed gespot. Ik zit nu op 11 dpo. Vorige keer op 11 dpo drupje bloed en op 12 dpo echt bloedverlies.
Ik ben op dit moment erg emotioneel. En bang. Bang dat het weer mislukt. Terwijl ik tot twee dagen geleden overtuigd was dat ik zwanger ben. Rationeel gezien weet ik dat het alle kanten op kan en dan ik rustig moet afwachten, maar ik vind het zo ontzettend moeilijk. Ik wil zo graag. :'(
Wel fijn dat ze mooi op lopen Flip, moest wel even lachen hoe je dat beschrijft dat je gewoon je bed uit word gegooid :)

Heel spannend Zizo, wat moeten dit moeilijke dagen voor je zijn.
Hoop voor je dat het raak mag zijn!

Ja nog steeds bloedverlies hier Baggal, vanochtend was het minimaal bij het opstaan en voelde me ook best ok, dus ging even de vaatwasser uitruimen. Hup ja hoor gelijk weer veel bloedverlies en buikpijn. Snap er echt niks van
@baggal ik mag 26 maart voor de eerste echo!

@brenda. Ow wat een onzekerheid zeg! Mijn duimen draaien overuren voor je!
Zizo, deze onzekerheid is echt killing. Hou vol!

Brendatjuh, kun je misschien bedrust houden? Voor placenta previa is het volgens mij nog te vroeg, maar als je erger gaat bloeden bij inspanning zou je misschien tot dinsdag in elk geval rustig aan kunnen doen?
Hey Biekkie,

Ja ik doe zo rustig aan mogelijk.
Heb me al ziek gemeld op me werk.
En wij hebben ook nog een eigen bedrijf waar me man bijna alles voor doet afgelopen week. Ik doe alleen de dingen op de laptop.
Dus doe echt zo min mogelijk.
Maar omdat ik me vanochtend ok voelde dacht ik laat ik ook eens wat doen, die man van mij heeft het anders wel erg zwaar met 2 banen en alles thuis :)
@brenda probeer idd zoveel mogelijk rust te pakken als kan. Snap dat dat extra lastig is met een eigen zaak en al.

Egopost! Daarnet mijn trouwjurk weer wezen passen. Eerste pas sessie was een ramp. Door alle hormonen en stress was ik weer een hoop kilo's aangekomen dus paste die niet! Verre van zelfs. Maar de coupeuse heeft een wonder verricht. En zelf nog 5 kilo eraf gekregen. Dus de jurk paste weer!
Nog 4 weken te gaan tot de grote dag!
Wat hormonen wel al niet met je lichaam en geest doen!
Brendatjuh, toch maar zo rustig mogelijk doen dan. Zenuwslopend hoor... Sterkte!!

Zizo, hoe gaat het nu? Ik duim voor je dat er geen enkel drupje bloed komt vandaag! Volhouden, meid!! Wbt pijnlijke borsten, probeer je niet teveel daarop te focussen. Ik had ook de eerste week erg last van m'n borsten, maar nu bijna niet meer. Ik denk dat het kan zijn dat je went aan de utrogestan en de ovitrelle/pregnyl nu uit je lichaam is. En ik weet dat bijv. Baggal bij haar zwangerschap ook de tweede week ineens geen last meer had, dus het hoeft echt niets te zeggen! (Heb even teruggezocht, want ik meende me dat te herinneren en wilde mezelf er ook van overtuigen, omdat ik dus ook geen last meer heb nu.) Meid, ik duim keihard voor je. Echt moeilijk he, dat afwachten. We willen het idd zo graag... Sterkte!

Animal, ook voor jou duim ik keihard, meis! Hoop zo op een wonder voor je!

Hier: voel me nog steeds beroerd van die stomme verkoudheid. Ik slaap ook voor geen meter 's nachts dus ben bekaf. Verder echt geen idee welke kant het op zal gaan. Ik heb geen enkel symptoom eigenlijk. Waarschijnlijk ga ik zondag testen. Maandag heb ik een bloedtest, maar ik wil het voor die tijd weten. Zaterdag zijn man en ik onderweg, dus zal het wel zondag worden. Dan ben ik 15 dpo, dus dan moet het ook duidelijk zijn. Voor nu mag ik nog even in de waan blijven.
Heb trouwens gisteren een enorme bloeduitstorting opgelopen van de bloedverdunners die ik spuit. Echt een dikke blauw/rood/paarse uitstulping van 5x3 cm en minstens een halve cm dik o_o (heb echt het idee dat er een zakje bloed onder m'n huid zit). Ziet er niet uit en ik schrok me echt dood. Heb gisteravond daarom niet durven spuiten, maar de kliniek zegt dat 5 cm niet eens zo groot is en dat ik er nog wel meer kan verwachten o_o. Brrr... Gelukkig doet het iig niet zeer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven