Een fout van 10 jaar geleden speelt weer op...

14-03-2018 16:08 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels ruim 10 jaar geleden, iets waar ik me nog steeds voor schaam.

Ik was met mijn beste vriendin en haar ouders mee op zomervakantie, tijdens die vakantie heb ik een aantal keer seks met haar vader gehad.
Na die vakantie zijn we alle 2 gaan studeren en op kamers gegaan. We hebben altijd het contact en onze vriendschap behouden.
Maar contact tussen mij en haar ouders was er later (bijna) niet meer omdat we ons eigen plekje hadden.
Zeker haar vader heb ik al jaren niet meer gezien, dit heeft me geholpen de fout een plek te geven en te vergeten.

Maar nu 10 jaar later, gaat ze trouwen en ze heeft mij gevraagd als ceremoniemeester, wat ook betekend dat ik best wel weer intensief contact met haar ouders zal hebben.
Ik zie daar als een berg tegen op en weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan.

Nogmaals een grote fout destijds.
iemand tips hoe ik hier mee om moet gaan?
zeg nee als je niet wilt. Ceremoniemeester zijn kost veel tijd, zeg dat je dat niet hebt.
Als jouw vriendin ervan weet, zal ze ook best begrijpen dat je dat liever niet wil doen.
Weet je vriendin hier van?
1) ieuw

2) Als ceremoniemeester (3x) had ik bijzonder weinig contact met de ouders, dus daar hoef je het niet voor te laten.
Geen ceremoniemeester zijn. Het kan haar bruiloft gruwelijk verpesten.
Nee, mijn vriendin is er (gelukkig) niet van op de hoogte.
Hou je alsjeblieft op de achtergrond. Als het uitkomt door bijvoorbeeld ongemakkelijke sfeer of als die vader het niet.meer voor zich kan houden heb jij de bruiloft verpest.
Those who don’t believe in magic will never find it
ikke.merel schreef:
14-03-2018 16:13
Nee, mijn vriendin is er (gelukkig) niet van op de hoogte.
Misschien ben ik wel heel moralistisch of ouderwets, maar seks met de vader van je beste vriendin, terwijl hij ook nog eens een relatie heeft, is echt not done. Dat doe je gewoon niet, punt.

Breng je vriendin op de hoogte, alsnog. Wees eerlijk.
lise1985 schreef:
14-03-2018 16:15

Alsjeblieft niet zeg!

Er speelt helemaal geen fout op, wat een kul. Je komt een exsekspartner onder ogen en de situatie is wat ongemakkelijk. Nou en. Gedraag je dit keer volwassen, zo lastig is dat niet.
.
Ik was een maand of wat geleden ceremoniemeester bij een (hele grote) bruiloft van mijn vriendin

Ik heb de ouders precies 1x gesproken een week voor het huwelijk . Hoe kom je erbij dat je intensief contact met de ouders moet hebben?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Raar topic.
En alleen maar omdat ik je geloept hebt .
Oei, fijne vriendin. Ga je gezellig mee op vakantie duik je met dr vader t bed in (6) .
Niet aan meedoen, zij gelooft heilig in jou als goede vriendin en jij belazert vriendin en moeder.
Geen tijd is een goed excuus :jump:
lise1985 schreef:
Misschien ben ik wel heel moralistisch of ouderwets, maar seks met de vader van je beste vriendin, terwijl hij ook nog eens een relatie heeft, is echt not done. Dat doe je gewoon niet, punt.

Wat? Nee natuurlijk niet. Wat heeft dat nou voor zin na tien jaar??
lise1985 schreef:

En dan kort voor het huwelijk de relatie tussen vader en vriendin op het spel zetten?
Nee DAT is een fenomenaal idee
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Rooss4.0 schreef:
14-03-2018 16:18
Alsjeblieft niet zeg!

Er speelt helemaal geen fout op, wat een kul. Je komt een exsekspartner onder ogen en de situatie is wat ongemakkelijk. Nou en. Gedraag je dit keer volwassen, zo lastig is dat niet.
Nou dit!

Wat gebeurd is is gebeurd, zadel daar je vriendin niet mee op 10 jaar later. En doe gewoon normaal tegen haar ouders.
Ana_Isabel2 schreef:
14-03-2018 16:20
Raar topic.
+1
Wel een goeie manier om de bruiloft van je vriendin compleet about jezelf te maken.
Wat een idioot van een vent om de koud volwassen vriendin van zijn dochter te neuken op een familievakantie.
De enige die zich heel hard moet schamen is die vieze vent die aan jonge meisjes zit met zijn tengels.
Ik denk niet dat je als ceremoniemeester veel contact zal hebben met haar ouders. Hoe zie je dit precies voor je? Wat voor contact zou je met haar ouders moeten hebben. En kun je anders niet wat doorschuiven naar de getuigen?

Enne vooral, maar dan ook vooral echt niet nog gaan opbiechten. Niet zo gezellig een huwelijkscrisis van je ouders in het jaar dat je zelf gaat trouwen. Het is 10 jaar geleden. Jij bent inmiddels volwassen, hun huwelijk heeft blijkbaar al die jaren stand weten te houden. Het is niet actueel meer.
Lillybit schreef:
14-03-2018 16:28
Wat een idioot van een vent om de koud volwassen vriendin van zijn dochter te neuken op een familievakantie.
De enige die zich heel hard moet schamen is die vieze vent die aan jonge meisjes zit met zijn tengels.
Het klinkt niet alsof ze gedwongen werd. Dan is TO net zo goed degene die zich moet schamen. En het feit dat ze het nooit aan haar vriendin verteld heeft. Dit is toch te fout voor woorden.
Ana_Isabel2 schreef:
14-03-2018 16:20
Raar topic.
Wow, inderdaad. Obsessed much, TO?
Winter is coming...
Of je bent in die periode op vakantie of wat dan ook, of je zegt die ceremoniemeester gewoon af.
Anders zorg je er voor dat je nooit alleen bent met de vader van de bruid zodat jullie niet met elkaar in gesprek kunnen komen.
lise1985 schreef:
14-03-2018 16:31
Het klinkt niet alsof ze gedwongen werd. Dan is TO net zo goed degene die zich moet schamen. En het feit dat ze het nooit aan haar vriendin verteld heeft. Dit is toch te fout voor woorden.
Waarom zou ze het in vredesnaam aan de vriendin moeten opbiechten?
Die heeft ze toch niet bedrogen?

Ik zou het niet opbiechten in ieder geval. Niet eens omdat ik zelf niet op de blaren wil zitten (dat zou namelijk niet mijn insteek zijn), maar meer omdat ik
1. mijn vriendin geen rotgevoel wil geven
2. niet de relatie tussen haar ouders op scherp wil zetten
3. niet de bruiloft zou willen verpesten
4. niet een schaduw over een mooi feest zou willen werpen.
Wacht ff..

Dit is 10 jaar geleden gebeurd toen jij met een vriendin en haar ouders op vakantie was? En zij gaat nu trouwen? Dan moet je dus wel heel jong geweest zijn toen... Ik vind dit vrij apart. Hoeveel leeftijdsverschil hadden jullie toen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven