Een fout van 10 jaar geleden speelt weer op...
woensdag 14 maart 2018 om 16:08
Inmiddels ruim 10 jaar geleden, iets waar ik me nog steeds voor schaam.
Ik was met mijn beste vriendin en haar ouders mee op zomervakantie, tijdens die vakantie heb ik een aantal keer seks met haar vader gehad.
Na die vakantie zijn we alle 2 gaan studeren en op kamers gegaan. We hebben altijd het contact en onze vriendschap behouden.
Maar contact tussen mij en haar ouders was er later (bijna) niet meer omdat we ons eigen plekje hadden.
Zeker haar vader heb ik al jaren niet meer gezien, dit heeft me geholpen de fout een plek te geven en te vergeten.
Maar nu 10 jaar later, gaat ze trouwen en ze heeft mij gevraagd als ceremoniemeester, wat ook betekend dat ik best wel weer intensief contact met haar ouders zal hebben.
Ik zie daar als een berg tegen op en weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan.
Nogmaals een grote fout destijds.
iemand tips hoe ik hier mee om moet gaan?
Ik was met mijn beste vriendin en haar ouders mee op zomervakantie, tijdens die vakantie heb ik een aantal keer seks met haar vader gehad.
Na die vakantie zijn we alle 2 gaan studeren en op kamers gegaan. We hebben altijd het contact en onze vriendschap behouden.
Maar contact tussen mij en haar ouders was er later (bijna) niet meer omdat we ons eigen plekje hadden.
Zeker haar vader heb ik al jaren niet meer gezien, dit heeft me geholpen de fout een plek te geven en te vergeten.
Maar nu 10 jaar later, gaat ze trouwen en ze heeft mij gevraagd als ceremoniemeester, wat ook betekend dat ik best wel weer intensief contact met haar ouders zal hebben.
Ik zie daar als een berg tegen op en weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan.
Nogmaals een grote fout destijds.
iemand tips hoe ik hier mee om moet gaan?
woensdag 14 maart 2018 om 16:15
Misschien ben ik wel heel moralistisch of ouderwets, maar seks met de vader van je beste vriendin, terwijl hij ook nog eens een relatie heeft, is echt not done. Dat doe je gewoon niet, punt.
Breng je vriendin op de hoogte, alsnog. Wees eerlijk.
woensdag 14 maart 2018 om 16:18
woensdag 14 maart 2018 om 16:19
woensdag 14 maart 2018 om 16:20
Wat? Nee natuurlijk niet. Wat heeft dat nou voor zin na tien jaar??
woensdag 14 maart 2018 om 16:21
woensdag 14 maart 2018 om 16:22
Nou dit!
Wat gebeurd is is gebeurd, zadel daar je vriendin niet mee op 10 jaar later. En doe gewoon normaal tegen haar ouders.
woensdag 14 maart 2018 om 16:24
+1
woensdag 14 maart 2018 om 16:30
Ik denk niet dat je als ceremoniemeester veel contact zal hebben met haar ouders. Hoe zie je dit precies voor je? Wat voor contact zou je met haar ouders moeten hebben. En kun je anders niet wat doorschuiven naar de getuigen?
Enne vooral, maar dan ook vooral echt niet nog gaan opbiechten. Niet zo gezellig een huwelijkscrisis van je ouders in het jaar dat je zelf gaat trouwen. Het is 10 jaar geleden. Jij bent inmiddels volwassen, hun huwelijk heeft blijkbaar al die jaren stand weten te houden. Het is niet actueel meer.
Enne vooral, maar dan ook vooral echt niet nog gaan opbiechten. Niet zo gezellig een huwelijkscrisis van je ouders in het jaar dat je zelf gaat trouwen. Het is 10 jaar geleden. Jij bent inmiddels volwassen, hun huwelijk heeft blijkbaar al die jaren stand weten te houden. Het is niet actueel meer.
woensdag 14 maart 2018 om 16:31
Het klinkt niet alsof ze gedwongen werd. Dan is TO net zo goed degene die zich moet schamen. En het feit dat ze het nooit aan haar vriendin verteld heeft. Dit is toch te fout voor woorden.
woensdag 14 maart 2018 om 16:34
Wow, inderdaad. Obsessed much, TO?
Winter is coming...
woensdag 14 maart 2018 om 16:37
Waarom zou ze het in vredesnaam aan de vriendin moeten opbiechten?
Die heeft ze toch niet bedrogen?
Ik zou het niet opbiechten in ieder geval. Niet eens omdat ik zelf niet op de blaren wil zitten (dat zou namelijk niet mijn insteek zijn), maar meer omdat ik
1. mijn vriendin geen rotgevoel wil geven
2. niet de relatie tussen haar ouders op scherp wil zetten
3. niet de bruiloft zou willen verpesten
4. niet een schaduw over een mooi feest zou willen werpen.
woensdag 14 maart 2018 om 16:38