Werk & Studie alle pijlers

Pre-master Media

14-03-2018 17:17 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Wie studeert de pre-master Media & Journalistiek of pre-master Media & Business aan de EUR?

1. Hoeveel vakken heb je ongeveer per periode? 3 - 4?
2. Vooral essays/artikelen schrijven of ook veel theoretische vakken? (Lijkt mij wel *universitaire studie, maar wilde het toch even vragen).
3. Heb je bijna dagelijks school of gaat het dan vooral om 2 dagen en heb je de rest vrij om aan je opdrachten/tentamens te werken?

Een vriendin van mij wil deze studie graag volgen, vandaar. Ze heeft al contact opgenomen met de universiteit, maar die laat er niet zoveel over los.

Groetjes.
Ik wens je vriendin veel succes!
Is weer eens wat anders dan communicatie(wetenschappen) studeren.
Wat wil ze voor werk gaan doen?
Bij de weg, eh, geloof dat de grootste ambitie van "de jeugd van tegenwoordig" is Beroemd worden, volgens mij wil 40% dat. Alleen als je vraagt beroemd waarin, waarmee, welke vaardigheden, of zelf unieke vaardigheden en eigenschappen, blijft het akelig stil.
20062016 schreef:
14-03-2018 17:41
Bij de weg, eh, geloof dat de grootste ambitie van "de jeugd van tegenwoordig" is Beroemd worden, volgens mij wil 40% dat. Alleen als je vraagt beroemd waarin, waarmee, welke vaardigheden, of zelf unieke vaardigheden en eigenschappen, blijft het akelig stil.
Verder zie je dat nog maar weinig mensen weten hoe je schorseneren klaar maakt. Pastinaak daarentegen is duidelijk terug in opkomst.

Wat dit met de vraag van TO te maken heeft? Niemand die het weet
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
20062016 schreef:
Maar niemand heeft het over beroemd worden toch?
20062016 schreef:
Communicatie-adviseur, redacteur bij radio of televisie, tekstschrijver bij een organisatie, webredacteur, socialmedia-expert. Allemaal beroepen die je ermee kan worden. Beroemd willen zijn heeft hier echt niets mee te maken.

TO, heb er verder geen ervaring mee. Komen de open dagen er niet aan?
Those who don’t believe in magic will never find it
JollyRider schreef:
14-03-2018 17:47
Verder zie je dat nog maar weinig mensen weten hoe je schorseneren klaar maakt. Pastinaak daarentegen is duidelijk terug in opkomst.

Ik vind het gewoon een vage post, dat een opleiding waarnaar je belt zeer summiere info geeft, dat vind ik "verdacht". Verders gaat het over "een vriendin van TO, niet over TO zelf, dat is ook verdacht (zeker omdat vriendin met haar mediatalent dat ongetwijfeld zelf had aangekund. Open dagen zijn er ook, dus gewoon naar de open dag, hupsakee. Vandaar ook mijn "onantwoord" op de vraag en de impliciete vraag, wat wil je later worden, want waarom ga je anders de opleiding volgen. Media is zoooooo breed.
20062016 schreef:
14-03-2018 17:54
Ik vind het gewoon een vage post, dat een opleiding waarnaar je belt zeer summiere info geeft, dat vind ik "verdacht". Verders gaat het over "een vriendin van TO, niet over TO zelf, dat is ook verdacht (zeker omdat vriendin met haar mediatalent dat ongetwijfeld zelf had aangekund. Open dagen zijn er ook, dus gewoon naar de open dag, hupsakee. Vandaar ook mijn "onantwoord" op de vraag en de impliciete vraag, wat wil je later worden, want waarom ga je anders de opleiding volgen. Media is zoooooo breed.
Verdacht? :peep:
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
14-03-2018 18:07
Verdacht? :peep:
Yep, verdacht. Ik werd vroeger verdacht van een aantal niet aantoonbare ziektes. Blijkt een grote misvatting te zijn geweest. Ik verdenk TO in dit daglicht van een niet legitieme post, vanwege benoemde onregelmatigheden. Maar ja, is ook niet mijn probleem, maar van vriendin van TO. Hoop dat ze eruit komt.
20062016 schreef:
14-03-2018 17:39
Ik wens je vriendin veel succes!
Is weer eens wat anders dan communicatie(wetenschappen) studeren.
Wat wil ze voor werk gaan doen?
Ze wil het liefst bij een tijdschrift werken. Inderdaad anders, met wel wat raakvlakken.
JollyRider schreef:
14-03-2018 17:47

JollyRider, ik ben het helemaal met je eens..
lilguinea schreef:
14-03-2018 17:50
Maar niemand heeft het over beroemd worden toch?
Precies! Dus haar reactie vind ik wel grappig. Ik lach er gewoon om.
20062016 schreef:
14-03-2018 18:12
Yep, verdacht. Ik werd vroeger verdacht van een aantal niet aantoonbare ziektes. Blijkt een grote misvatting te zijn geweest. Ik verdenk TO in dit daglicht van een niet legitieme post, vanwege benoemde onregelmatigheden. Maar ja, is ook niet mijn probleem, maar van vriendin van TO. Hoop dat ze eruit komt.
Een “niet legitieme post”??? :wtf:
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
14-03-2018 18:21
Een “niet legitieme post”??? :wtf:
:HA:
Studiebolletje2 schreef:
14-03-2018 18:24
:HA:
Topic werk en studie gaat ineens heel hard. Ik lach ook. Wel geinig zo.
20062016 schreef:
14-03-2018 18:25
Topic werk en studie gaat ineens heel hard. Ik lach ook. Wel geinig zo.
Hoe gaat het eigenlijk met je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven