inkomensafhankelijke combinatiekorting
woensdag 14 maart 2018 om 20:07
Dag allemaal,
Weet iemand hoe het precies zit met de inkomenafhankelijke combinatiekorting? Ik heb 7 maanden gewerkt in 2017, daarna ben ik werkeloos geworden en dus kreeg ik een uitkering. Nu zie ik dat ik toch de inkomensafhankelijke combinatiekorting krijg...Dat verbaasd mij engiszins. Weet iemand of dit kan kloppen?
Ik wil het liever niet later terugbetalen. Bedankt alvast!
Weet iemand hoe het precies zit met de inkomenafhankelijke combinatiekorting? Ik heb 7 maanden gewerkt in 2017, daarna ben ik werkeloos geworden en dus kreeg ik een uitkering. Nu zie ik dat ik toch de inkomensafhankelijke combinatiekorting krijg...Dat verbaasd mij engiszins. Weet iemand of dit kan kloppen?
Ik wil het liever niet later terugbetalen. Bedankt alvast!
woensdag 14 maart 2018 om 20:20
Ja, dat heb ik inderdaad gedaan. De bepaalde hoogte van inkomen klopt en ik heb kinderen onder de 12 jaar. ik kon alleen niet terugvinden of je er wel recht op hebt als je uiteindelijk in de ww zit. Leek me raar omdat deze korting volgens mij bedoeld is om het werken te stimuleren. En ik zat toch echt thuis...gizzmo-returns schreef: ↑14-03-2018 20:11Als je kinderen onder de 12 hebt, dan heb je er voor een deel recht op, mits je inkomen uit werk een bepaalde hoogte heeft.
Het programma kent het automatisch toe kan weinig aan fout gaan. Ik neem aan dat je loon en de ww bij de aparte componenten hebt neergezet?
woensdag 14 maart 2018 om 20:33
woensdag 14 maart 2018 om 20:44
woensdag 14 maart 2018 om 20:52