Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Drackie schreef:
13-03-2018 15:37
Ojee Lise, wel voorzichtig doen hoor!

Ik heb mezelf een prachtig kookboek cadeau gedaan, The Curry Guy. Ik koop eigenlijk altijd een boek in de boekenweek, en aangezien ik nog een Bol.com cadeaukaart had en nu een boekenweekgeschenk heb waarmee ik zondag gratis kan reizen (ik ga het weekend naar mijn ouders) leek dat me een uitstekende deal. Maar dat boek dus. Een kookboek bomvol curry's. Echt heel tof, maar wel een beetje ingewikkeld met best flink wat ingrediënten (waarvan je de meeste dan ook nog zelf moet maken van een ander recept, zoals kruidenmengsels, bouillon en sauzen). Niet iets voor een simpele avondmaaltijd, maar het lijkt me wel superleuk om eruit te koken. Dus ik ga binnenkort maar eens naar de toko om wat dingen in te slaan en dan heerlijke curry's maken. :D
Klinkt goed Drackie! Hier zijn we wel fan van curry's en eten het dan ook vrij regelmatig.
Wie GroenLinks Jesse klaver stemt komt er hier niet meer in
Fijne dag gehad, lekker yoga gedaan. Nog even langs de boekhandel voor het boek van Gordon want hey, ik wil wel meepraten.
Daarna nog verse olijven en gevulde tomaten gehaald bij de Marokkaan en toen heerlijk gaan babyknuffelen bij dochter en kleindochter. Ze krijgt echt al een eigen willetje, wil ook rechtop zitten en als we dan aan het praten zijn gaat ze meebrabbelen. Zo schattig, alsof ze aan het gesprek meedoet :love:
Ohhh, ik heb net lekker zitten smullen van wat olijven, feta en gevulde tomaatjes. Doe ik iedere avond. Een heel klein schaaltje maar zo genieten. En nog gezond ook.
Hier in de stad is zaterdags een marktkraam met allerlei lekkere olijven en sausjes, dat hoort bij ons vaste rondje door de stad.
Dat lekkere snoepen ken ik dus Prada!
Maar ik heb heel wat saaiers gedaan vanavond, ik had een vervelende vergadering waar iedereen langs elkaar heen zat te praten. Mijn aantekenschrift staat nu vol met droedels.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, zo’n genietmomentje ‘s avonds.

Ik was vanavond op bezoek bij mijn schoonouders. Ik vond het een beetje eng vanwege al het gedoe afgelopen tijd en ik was daarna niet meer bij ze thuis geweest, maar ik dacht, even door de zure appel heen bijten. Maar het viel hartstikke mee, was gewoon gezellig. Was ik ook weer even de deur uit. Die lege dagen bevallen me niks. Eén dag is prima, maar vier lege dagen achter elkaar is echt teveel.

We hebben tegenwoordig een kastje in de wijk met levensmiddelen, je kunt daar dingen brengen die je over hebt (wel ongeopend en nog goed van datum) en uithalen wat je goed kunt gebruiken. Ik ga daar regelmatig even heen om wat te brengen, en meestal neem ik ook weer wat mee naar huis. Zo ben ik gelijk ook even de deur uit. Vandaag gaan wandelen daarheen, goed voor de stappen die in de gezondheidsapp worden bijgehouden.
Pfff, Joost (poezenbeest) is al de hele dag weg en ik maak me een beetje zorgen. Ze is nooit zolang weg. :(
Is dat het jongste poezenbeest Draakje? Ken je haar 'loopje'? Gerammeld met snoepjes? Ik hoop dat ze snel thuis is!
Ik ben net thuis en vond 2 kattenheertjes... in de openstaande koelkast. We hebben gisteren een nieuwe losstaande koel- vries toestand gekregen en ingeruimd. De oude inbouw ontdooit en vandaag wijd open laten staan om goed te drogen. De planken zijn ideale kattenslaapplaatsen blijkbaar! Grapjurken zijn het.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Joost is niet degene die er het laatste bij kwam. De drie die er afgelopen jaar bij kwamen, zijn allemaal ongeveer even oud (van de kater weten we de leeftijd niet, maar zal ongeveer dezelfde leeftijd zijn). Maar Joost is wel een jonkie ja, en een beetje bangig dus dat is lastig, want ze komt niet zo gauw naar je toe. Ik heb geen idee van haar loopje, ik kom haar nooit tegen ofzo. Eigenlijk zit ze voornamelijk in de tuin.

Man komt straks thuis en dan wil ik samen even een rondje doen. Misschien ben ik overbezorgd hoor, ik heb al zo vaak gehad dat ik bezorgd was en dat een poes dan gewoon weer binnen kwam lopen alsof er niks aan de hand is. Maar dit is gewoon niks voor Joost. Misschien was ze er vannacht ook al niet, want ik heb haar vandaag helemaal niet gezien.

Haha Oudblond, wat zijn katten ook heerlijke beesten hè.
Ze is nog steeds niet thuis :cry:
Drackie :cry:
Hopelijk blijft ze nu niet meer lang weg :cat:
Ik ben zo verdrietig, ik mis haar zo. Ze is nog nooit zolang weggeweest. Ik heb haar net toch maar als vermist aangemeld. Kom nou thuis lieve Joost. :cry:
Wat vervelend Drackie. Hopen dat ze snel weer thuis komt.
Ik kwam mijn schoonmoeder en een vriendin tegen in de supermarkt (ik kom normaal bijna niemand tegen die ik ken, laat staan twee tegelijk die me allebei dierbaar zijn). En toen moest ik zo huilen, midden in de winkel. :'(
ahhh ik hoop dat Joost snel weer thuis is!
Misschien even ook bij de buren vragen, misschien ergens per ongeluk een schuurtje/ garage ingeslopen.
Is het alweer tijd om te duimen twilgiht?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Twilight, het buurjongetje met zijn vriendjes heeft vanmiddag meegezocht. Zo lief. In elk geval zit ze niet in de schuur bij de directe buurvrouw. Ik heb wel een poster opgehangen in de straat met o.a. de vraag om in de schuur te kijken. Ook staat het op verschillende facebookgroepen uit de buurt, en ik wil nog flyers in de bus gaan doen.
Ik hoop dat die snel terecht is!

Stop maar weer met duimen, vanochtend getest: niet zwanger.
Dus binnenkort gaat ivf dan echt starten. Nu alleen nog wachten op de menstruatie.
Oh wat naar Twilight. :hug: Ik hoop dat IVF snel een positieve uitslag zal geven.
Jammer Twilight, dat het niet vanzelf gaat. Sterkte
Drackie, je zou een zender in je poezen moeten kunnen stoppen en dat je net al met een gestolen telefoon kan zien waar-ie uithangt.
Wat naar Twilight. Dan nu maar de molen in en ik wens je daarbij heel veel succes.
@Drackie, ik hoop dat Joost snel weer terug is.
@Aviv, zalig hey, verse olijven.

Morgen weer naar de sportschool. Auw, ik heb nog spierpijn van de yoga haha. Dan de boodschappen en heerlijk babyknuffelen met de kleine meid :flirting: Misschien nog wat werk doen maar daar zit geen deadline op dus ik kijk wel even of ik zin heb.
Sterkte Twilight :hug:
Lise, hoe is het met je vinger?
prada schreef:
15-03-2018 20:14
Lise, hoe is het met je vinger?
Vanochtend mocht het drukverband eraf, maar ik heb het idee dat het gehechte weefsel het niet gaat overleven.
Ziet er nog niet heel gezond uit allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven