Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Oh bah, als je twijfelt kun je altijd even terug naar de huisarts gaan hoor.
prada schreef:
15-03-2018 20:25
Oh bah, als je twijfelt kun je altijd even terug naar de huisarts gaan hoor.
Het is niet ontstoken. Ik heb er uit voorzorg wel antibiotica-zalf op gesmeerd, na het eerst nogmaals grondig schoongemaakt en ontsmet te hebben. De wond is droog en ik hou het ook droog, ondanks dat het volgens de arts wel nat mag worden. Dit om een evt. achtergebleven spoortje van infectie niet teveel kans te geven zich opnieuw te ontwikkelen.
Het zal nu echt moeten genezen en dat zal wel wat meer tijd nodig hebben.

Ik laat de hechtingen volgende week wel even bij de assistente verwijderen zodat die er nog even naar kan kijken.
Brrr Ilse, ik hoop dat het er weer snel netjes uit gaat zien.

Ik ben net klaar met nog wat werk. Maandag heb ik een presentatie en daar ben ik nu de laatste hand voor aan het leggen. En ook staat mijn mail open en ik had bìjna een vergaderverzoek van een collega geaccepteerd, terwijl we net elkaar beloofd hebben dat we nou toch echt niet meer 's avonds moeten werken. Nou doe ik dat gelukkig niet heel vaak, maar collega wel. En ik wil graag het goede voorbeeld aan collega geven, niet (teveel, tevaak) werken 's avonds! :whistle:

En nu ga ik afsluiten, muesli in de week zetten voor het ontbijt morgenvroeg, en dan kijken of ik naar bed kan sluipen zonder dat de cavia's weer gaan whiepen voor nog meer eten.
Alle reacties Link kopieren
Joost is nog steeds niet thuis en ik kan eigenlijk alleen maar huilen. Ik ben zo intens verdrietig. Ik heb al zoveel rondjes gelopen en mijn hele lijf doet zeer, maar ze moet toch gewoon thuiskomen verdomme. :'( Man is vannacht niet thuis en dat is de slechtste timing ooit. Ik kan hem ook niet bellen. Ik voel me zo vreselijk alleen. Ik heb een oproepje op Facebook geplaatst of mensen willen helpen zoeken, maar niemand reageert. Vriendin wil misschien wel helpen, maar die is ziek. Schoonmoeder wil ook wel helpen, maar zondag pas want nu zit ze in Parijs. En ik denk alleen maar aan die kleine Joost en hoe alleen ze nu is, buiten in de vrieskou. :'(
Drackie schreef:
16-03-2018 19:41
Joost is nog steeds niet thuis en ik kan eigenlijk alleen maar huilen. Ik ben zo intens verdrietig. Ik heb al zoveel rondjes gelopen en mijn hele lijf doet zeer, maar ze moet toch gewoon thuiskomen verdomme. :'( Man is vannacht niet thuis en dat is de slechtste timing ooit. Ik kan hem ook niet bellen. Ik voel me zo vreselijk alleen. Ik heb een oproepje op Facebook geplaatst of mensen willen helpen zoeken, maar niemand reageert. Vriendin wil misschien wel helpen, maar die is ziek. Schoonmoeder wil ook wel helpen, maar zondag pas want nu zit ze in Parijs. En ik denk alleen maar aan die kleine Joost en hoe alleen ze nu is, buiten in de vrieskou. :'(
:hug:
Ahhhh :hug:
Mijn kat is ook eens een paar dagen kwijt geweest. Bleek hij dus na 2 dagen in de kledingkast op de logeerkamer te zitten. kwam daar toevallig en hoorde hem. En nee ik had daar niet gezocht want deur was dicht toen ik hem miste, dus daar kon hij niet zitten . (helemaal vergeten dat ik 's morgens in het voorbijgaan die deur even dicht gedaan had.
Als ze haar negende leven nog niet op heeft gemaakt komt het nog wel goed
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Drackie zie mijn bericht op je vermiste poes topic :hug:
Nog steeds geen teken van je kat Drackie?

Vingertopje ziet er wel een beetje naar uit nu. Totaal niet ontstoken, maar het weefsel is gewoon aan het afsterven. Precies dat wat gehecht is. Dat zal wel totaal nutteloos geweest zijn. Ben benieuwd wat ze ervan zeggen als de hechtingen eruit gehaald worden.
We kregen net een telefoontje dat iemand dacht Joost in z’n tuin te hebben. We zijn er gelijk heen gegaan en het leek erg op Joost maar we konden het niet goed zien want ze rende alleen maar weg en we hebben haar niet kunnen vangen. We gaan morgen terug en de man die de melding deed zou het in de gaten houden. Als het echt Joost was ben ik heel bang dat het nooit gaat lukken om haar te vangen zo schuw als ze was. Ik ga morgen de dierenambulance bellen voor advies.
Drackie schreef:
17-03-2018 23:59
We kregen net een telefoontje dat iemand dacht Joost in z’n tuin te hebben. We zijn er gelijk heen gegaan en het leek erg op Joost maar we konden het niet goed zien want ze rende alleen maar weg en we hebben haar niet kunnen vangen. We gaan morgen terug en de man die de melding deed zou het in de gaten houden. Als het echt Joost was ben ik heel bang dat het nooit gaat lukken om haar te vangen zo schuw als ze was. Ik ga morgen de dierenambulance bellen voor advies.
:hug:
Niet gevonden. :( Sorry dat het zoveel over Joost gaat nu hoor, maar god wat mis ik dat beestje.

Afbeelding

Deze poes is toch gewoon Heel Erg Leuk? :heart: Ze moet echt heel snel weer thuiskomen.
:hug: @ Drackie
:shout: Joooooooooooost!!!!! Kom nou thuis!!!
:cat:
Vanmorgen appjes, telefoontjes, tags en PB’s, want er was een poes doodgereden hier in de buurt die wel erg veel op Joost leek. Foto goed bekeken (was onduidelijk want het hoofdje stond er niet op omdat het nogal een bloederig geheel was volgens degene die hem vond), maar de duidelijke tekening op de staart die Joost heeft, zag ik niet op de foto, en de kat had een bandje volgens de vinder en Joost niet. Dus toch wel opgelucht, hoewel ik voor de zekerheid zo de dierenambulance nog even bel. Fijn om te merken dat iedereen zo meeleeft. Ik kreeg zelfs een telefoontje van iemand die ik niet ken.

Edit: dierenambulance gebeld en de eigenaar van de doodgereden kat is bekend, dus het is niet Joost.
Ik hoop dat hij/zij snel weer op komt dagen Drackie.

Hier gaat het niet zo goed, morgen maar even naar de dokter want de benauwdheid is te erg. Bij elke inspanning verzuren mijn spieren bijna direct en de eetlust is ook weg.
Gelijk maar even een uitstrijkje laten maken, moet ook weer gebeuren.
Ik wens alle pechvogels dat alle wensen worden waargemaakt. De poes voor Drackie en een optimale gezondheid voor Prada. :)

Fijne avond allen.
Hey Cateau, leuk dat je weer eens komt Roepen. Jij ook een fijne avond :lips:
Nog even over die eetlust want je zou denken, "dan val je snel af". Maar zo werkt het niet. Niet eten is ook niet afvallen dus ik hachel de dag een beetje door met yoghurt, walnoten, fetakaas en mandarijnen en probeer in de avond wat warms klaar te maken. Maar dan is het klaar en staat het me zo tegen door gebrek aan energie.
JOOST IS THUIS!!! Ze kwam net ineens binnenlopen! :heart: Ik ben zo vreselijk blij en ze mag nooit meer naar buiten!

:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Geweldig Drackie!!
:heart:

:cat:
Ahhhh helemaal super!!!!
O Drackie wat fijn! Maar waar zou ze nou toch de hele tijd gezeten hebben met die kou?
Ik hoop dat je nu snel weer opknapt Drackie nu poezebeest weer thuis is.
:cheer2: :cheer2: :cat: :cat: :cheer2: :cheer2:
Wat fijn Drackie!!
Nou, weer een zorg minder. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven