Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann
dinsdag 6 maart 2018 om 17:36
Hallo,
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.
Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?
Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen.

Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/

woensdag 14 maart 2018 om 19:45
Niet alleen westerse vrouwen. Vrouwen in meerdere landen worden financieel onafhankelijk en hoeven dus niet meer te trouwen om te overleven, en maar snel wat aan te pakken. Als een man dan geen positieve toevoeging is, dan blijven ze liever verder kijken of alleen.koopzenu schreef: ↑14-03-2018 15:14Ik herken het deels wel in mijn omgeving. Ik heb best veel vrijgezelle vriendinnen die het geluk in de liefde maar niet kunnen vinden. Het aanbod leuke mannen schijnt beperkt te zijn. Als het desondanks dan toch lukt om iemand te vinden waarmee het klikt, lukt de binding op de langere termijn niet.
Ik heb hier een tijdje terug ook een YouTube filmpje over gezien. Hoewel het een erg stellig filmpje was, zat er denk ik wel een kern van waarheid in. Het ging erover dat veel westerse vrouwen tegenwoordig een stuk kieskeuriger zijn geworden in hun partnerkeuze en voornamelijk vallen voor mannen met goede looks, geld en / of status. Dat geldt natuurlijk niet voor iedere vrouw, maar in mijn omgeving herken ik het wel een beetje.
woensdag 14 maart 2018 om 20:33
Misschien vallen de goede mannen wel op foute vrouwen. En de goede vrouwen vallen op de foute mannen. Oppostites attract ofzo?
En misschien ben jij wel een goede man maar val je op de foute vrouw die veel sex wil. Dus misschien moet je gewoon eens kijken naar een goede vrouw maar die vind je dan zeker weer niet sexy/spannend genoeg....Of die zijn je te rustig of te introver of te saai...
En misschien ben jij wel een goede man maar val je op de foute vrouw die veel sex wil. Dus misschien moet je gewoon eens kijken naar een goede vrouw maar die vind je dan zeker weer niet sexy/spannend genoeg....Of die zijn je te rustig of te introver of te saai...
woensdag 14 maart 2018 om 20:34
Je bent geen oude vrijster of 'die rare tante' meer als je alleen blijft. Kinderen krijgen is ook niet meer zo verplicht als voorheen, en kan bovendien ook best in je eentje.Paarsebloem schreef: ↑14-03-2018 19:45Niet alleen westerse vrouwen. Vrouwen in meerdere landen worden financieel onafhankelijk en hoeven dus niet meer te trouwen om te overleven, en maar snel wat aan te pakken. Als een man dan geen positieve toevoeging is, dan blijven ze liever verder kijken of alleen.
Dus ja, lekker alleen, niks mis mee tegenwoordig. Of extra kritisch.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

woensdag 14 maart 2018 om 20:43
Ach, mijn vriendin heeft ook een losbandige tijd gehad. Ik ook trouwens. Daarna elkaar ontmoet en we zijn na ruim 11 jaar nog steeds samen. Naast dat het zo nu en dan een spannende ontdekkingstocht was, hebben we denk ik ook ontdekt wat we belangrijk vinden in een potentiële wederhelft. Volgens mij moet je tussen je 15e en 25e eerst eens lekker ontdekken wat er allemaal is en vooral niet veel te snel serieus gaan doen.De_Cynicus schreef: ↑14-03-2018 12:09of je leert is een keer begrikpend lezen? Ik heb gezegd dat vrouwen die een serieuze relatie willen(waarvan een groot gedeelte vroeger losbandig waren), zijn zo wantrouwend tegenover een potentieel partner met wie ze iets serieus willen.

woensdag 14 maart 2018 om 20:46
Als man komt dit mij niet bekend voor. Mijn grote liefdes reden als een denkbeeldige tank mijn leven binnen. Als ze eindeloos daten is er waarschijnlijk iets dat hen doet twijfelen.De_Cynicus schreef: ↑14-03-2018 09:46Ik heb een vrij hoog libido, dus ik ben niet asexueel. Maar ik ben het gewend om het alleen te doen, dus ik ben niets anders gewenD.
En wat mij opvalt bij vrouwen, dat ze eerst eindeloos willen daten. Om de man te testen, of hij stiekem niet enkel op zoek is naar een snel neukertje.

woensdag 14 maart 2018 om 20:55
Misschien een tijdje niet daten? Juist toen ik niet actief op zoek was naar een relatie ontmoette ik ineens een hele mooie en bijzondere vrouw met wie ik nog steeds samen ben. Dat is gelijk een goede oefening in geduld. Daarvoor was ik er zelf misschien ook wel te geforceerd mee bezig: die indruk krijg ik bij jou ook. De relatie is dan een doel op zich; geen wonder dat vrouwen dan lang twijfelen, want ze hebben waarschijnlijk de indruk dat ze inwisselbaar zijn.De_Cynicus schreef: ↑13-03-2018 21:00Iemand nog iets constructiefs te melden? Zoals hoe vrouwen te ontmoeten? Aangezien Tinder niet werkt.
In de tussentijd wellicht werken aan je taalgebruik, met name het D- en T-gebruik. Een taalfoutje op z'n tijd is geen probleem, maar continu hetzelfde foutje kan wel een flinke afknapper zijn. Voor mij zou het ook een reden zijn om af te knappen op een vrouw in ieder geval (en vrouwen zijn over het algemeen gevoeliger voor taalgebruik). Het kan geen kwaad om jezelf sowieso bij te schaven op alle fronten. Ga vrijwilligerswerk doen (en dan niet met het hoofddoel om daar een relatie te vinden), maar ook om een ander soort genoegdoening te vinden. Ik ben ervan overtuigd dat dat ook helend werkt op je gemoedsrust en daarmee ook je kansen vergroot.

woensdag 14 maart 2018 om 22:48
Die denkwijze deel je dan met TOBombus-Sylvarum schreef: ↑14-03-2018 20:43Ach, mijn vriendin heeft ook een losbandige tijd gehad. Ik ook trouwens. Daarna elkaar ontmoet en we zijn na ruim 11 jaar nog steeds samen. Naast dat het zo nu en dan een spannende ontdekkingstocht was, hebben we denk ik ook ontdekt wat we belangrijk vinden in een potentiële wederhelft. Volgens mij moet je tussen je 15e en 25e eerst eens lekker ontdekken wat er allemaal is en vooral niet veel te snel serieus gaan doen.
donderdag 15 maart 2018 om 02:26
Omdat het kan?!De_Cynicus schreef: ↑06-03-2018 20:36Ja, en? Volgens mij vroeg ik ook wat de beweegredenen zijn van zo'n iemand. De beweegredenen van de man zijn duidelijk, maar wat van de vrouwen in kwestie?
Omdat het ‘maar’ seks is.
Hopelijk voor beide partijen naar tevredenheid, zonder door andere opgelegde maatstaven.
Quote van Madonna: poor is the man ( or woman) who’s pleasure depends on the permission of another’.
Als je (TO) dit topic geopend hebt omdat je wil leren begrijpen waarom er mensen zijn die dat ( uit je OP) met plezier doen en jij daar geen hout van snapt, dan vind ik dat bewonderenswaardig!
Als je dit topic hebt geopend omdat je graag medestanders vindt die dit (uit je OP) als tijdverdrijf hardop en veroordelend vooral willen afkeuren en veroordelen, dan vind ik dat jammer.
T maakt mij niet uit welke van de twee je reden is. Jou wel?
donderdag 15 maart 2018 om 02:53
( ik kan het niet laten)De_Cynicus schreef: ↑07-03-2018 06:39Nou, ik zou me niet echt op mijn gemak voelen als ik een vriendin had, die was gebruikt als neukspeeltje van zo'n iemand. Geen idee hoe zo'n meid zich voelt, daarom vraag ik het ook he. Ligt eraan wat de intentie is van zo'n iemand, misschien kijken ze wel naar iemand op.
Jij zou ook zomaar een neukspeeltje kunnen zijn ( met een ietsje langere insteek qua voorbereiding.. want er moet natuurlijk wel sprake zijn van echte liefde). Je zou het niet eens doorhebben, totdat achteraf t kwartje valt. Oooo, ze deed alsof...
En? Hoe voel je je nu?

donderdag 15 maart 2018 om 07:15
Is het een denkwijze of gewoon een praktisch gegeven? Zeker voor een vrouw zeker geldt dat het aanbod na het 25e levensjaar flink kleiner wordt. Dus wanneer je serieus gaat nadenken (wat anders is dan een vaste relatie beginnen) rond je 30e maak je het wel heel erg moeilijk voor jezelf. Dat betekent niet dat je op je 28e of 32e bij voorbaat kansloos bent, maar vooral diegene die eerder een serieuze relatie hebben gehad weten zich op één of andere gekke manier goed te binden. Dat bedoel ik met dat experimenteren tussen 15-25 om daarna wel te gaan nadenken (anders dan gelijk doen) over hoe je je leven verder wilt indelen. Dat kan natuurlijk ook als vrijgezel zijn, maar dat betekent wel de acceptatie dat het aanbod aan andere vrijgezellen flink kleiner wordt.
Kortom ik ben het er niet helemaal mee eens dat ik hiermee de "denkwijze" van TO deel. Hoogstens deel ik die denkwijze op enkele punten en in dit geval lijkt dat me niet geheel onterecht. Op andere elementaire zaken deel ik zijn denkwijze niet, maar denk ik wel te snappen waar hij mee zit.

donderdag 15 maart 2018 om 07:33
De keer dat ik dat heb meegemaakt zei de vrouw in kwestie gewoon wat haar intenties waren. Ze had geen zin in relatiegedoe, maar wilde gewoon seks. Dat werd overigens kenbaar gemaakt in een iets langer gesprek natuurlijk, maar ze was wel vrij duidelijk in wat zij wilde. Eerst was ik gechoqueerd, maar gelukkig begreep ze wel hoe ze daar mee om moest gaan. Het was verder een mooie nacht. En voor mij is ze nog altijd een bijzonder persoon. Toen de nacht voorbij was bedankte ze mij, om mij als man daarin voor te zijn. Heerlijk, zo'n dominante vrouw. Ik moet wel zeggen dat ik die duidelijkheid enorm heb gewaardeerd, zodat ik nadien niet met een enorme mindfuck zat. Als je in dat soort intenties niet duidelijk bent kan dat soms wel verwarrend zijn voor de ander. Ik heb er vooral van geleerd om eerlijker te zijn in mijn intenties... maar goed, dat had ik niet lang nodig, want daarna zat ik vrij snel in de vaste relatie waarin ik nu zit.Egeltje19 schreef: ↑15-03-2018 02:53
Jij zou ook zomaar een neukspeeltje kunnen zijn ( met een ietsje langere insteek qua voorbereiding.. want er moet natuurlijk wel sprake zijn van echte liefde). Je zou het niet eens doorhebben, totdat achteraf t kwartje valt. Oooo, ze deed alsof...
En? Hoe voel je je nu?

donderdag 15 maart 2018 om 08:25
Het is een mening die op jou wellicht van toepassing is. Op mij niet en daarmee heb ik blijkbaar iets overgeslagen wat ik had moeten doen in mijn algehele ontwikkeling.Bombus-Sylvarum schreef: ↑15-03-2018 07:15Is het een denkwijze of gewoon een praktisch gegeven? Zeker voor een vrouw zeker geldt dat het aanbod na het 25e levensjaar flink kleiner wordt. Dus wanneer je serieus gaat nadenken (wat anders is dan een vaste relatie beginnen) rond je 30e maak je het wel heel erg moeilijk voor jezelf. Dat betekent niet dat je op je 28e of 32e bij voorbaat kansloos bent, maar vooral diegene die eerder een serieuze relatie hebben gehad weten zich op één of andere gekke manier goed te binden. Dat bedoel ik met dat experimenteren tussen 15-25 om daarna wel te gaan nadenken (anders dan gelijk doen) over hoe je je leven verder wilt indelen. Dat kan natuurlijk ook als vrijgezel zijn, maar dat betekent wel de acceptatie dat het aanbod aan andere vrijgezellen flink kleiner wordt.
Kortom ik ben het er niet helemaal mee eens dat ik hiermee de "denkwijze" van TO deel. Hoogstens deel ik die denkwijze op enkele punten en in dit geval lijkt dat me niet geheel onterecht. Op andere elementaire zaken deel ik zijn denkwijze niet, maar denk ik wel te snappen waar hij mee zit.
TO ziet het ook zo dat je moet experimenteren als je jong en er daarna te oud voor bent.
En als je werkelijk denkt dat experimenteren na 25 moeilijk wordt, dan kunnen we in ieder geval stellen dat wij een zeer tegengestelde ervaring hebben
Ik begrijp overigens niet wat je bedoelt met 'serieus gaan denken (wat anders is dan een vaste relatie beginnen)'

donderdag 15 maart 2018 om 09:10
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Experimenteren - in algemene zin - blijf je waarschijnlijk je hele leven doen. Maar in relationele zin denk ik dat je na je 25e wel enigszins een beeld moet hebben waar je naartoe wilt met je leven.
Zoals gezegd begrijp jij volgens mij "experimenteren" in brede zin, terwijl ik er overduidelijk iets heel anders mee bedoel.En als je werkelijk denkt dat experimenteren na 25 moeilijk wordt, dan kunnen we in ieder geval stellen dat wij een zeer tegengestelde ervaring hebben
Serieus als in de zin van een plan: wat wil ik met mijn leven. Serieus denken is nog geen serieuze invulling. Idealiter heb je na je 25e wel een aardig beeld van wat je wilt in het leven en kan je daar vervolgens naar gaan handelen. Als je pas op je 35e gaat nadenken hoe je verder wilt ben je wel een beetje door de realiteit ingehaald lijkt me (en is ook het aanbod nog eens kleiner).Ik begrijp overigens niet wat je bedoelt met 'serieus gaan denken (wat anders is dan een vaste relatie beginnen)'

donderdag 15 maart 2018 om 09:25
Overduidelijk was het zeker niet.
Wat je nu zegt over ontdekken wat je wil in je leven, is inderdaad iets anders.
Als je jouw eerste post leest ga je hopelijk wel begrijpen waarom dit niet overduidelijk was. Je hebt het daar over het losbandige leven van jezelf en je vriendin in reactie op TO over serieus daten.
Ik trek dan de conclusie dat jouw stelling ook slaat op daten en niet op de algemeenheid van het leven
Wat je nu zegt over ontdekken wat je wil in je leven, is inderdaad iets anders.
Als je jouw eerste post leest ga je hopelijk wel begrijpen waarom dit niet overduidelijk was. Je hebt het daar over het losbandige leven van jezelf en je vriendin in reactie op TO over serieus daten.
Ik trek dan de conclusie dat jouw stelling ook slaat op daten en niet op de algemeenheid van het leven
donderdag 15 maart 2018 om 12:42
Nou, tijdens mijn ban ben ik maar even op onderzoek gegaan. Aangezien mensen voorstellen om naar Lexa.nl te gaan, en de recensies heb bekeken. Voorspelt het niet veel goeds, vooral als ik kijk naar mijn eigen ervaringen met dating-apps. Alleen waren die dating-apps tenminste nog gratis, bij de andere ben je gelijk honderden euro's kwijt voor een kwartaal of halfjaar-abonnement.
https://www.datingsites.nl/datingsites/ ... 4#comments
En ik ben ook even op onderzoek gegaan naar autisme, aangezien mensen wel vaker gezegd hebben dat ik dat heb. En ik zie wel wat overeenkomsten, als ik het lijstje zo bekijk op deze website:
http://www.aspergersyndroom.nl/index.ph ... &itemid=12
https://www.datingsites.nl/datingsites/ ... 4#comments
En ik ben ook even op onderzoek gegaan naar autisme, aangezien mensen wel vaker gezegd hebben dat ik dat heb. En ik zie wel wat overeenkomsten, als ik het lijstje zo bekijk op deze website:
http://www.aspergersyndroom.nl/index.ph ... &itemid=12
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
donderdag 15 maart 2018 om 13:34
Ik zie het wel. Enige wat ze zouden kunnen doen is leren hoe om te gaan om alleen te zijn, en sociale interacties etc.QueenArachnia schreef: ↑15-03-2018 13:00Wat goed zeg, vooral dat laatste. Ik zou zeggen: laat het goed onderzoeken, misschien maakt dat het leven wat makkelijker en begrijpelijker voor je. Zie je het zitten om dat te laten uitzoeken?
donderdag 15 maart 2018 om 13:38
En een wat gezonder beeld van mensen/vrouwen?De_Cynicus schreef: ↑15-03-2018 13:34Ik zie het wel. Enige wat ze zouden kunnen doen is leren hoe om te gaan om alleen te zijn, en sociale interacties etc.
Ik vind je denkbeelden nogal vreemd.
donderdag 15 maart 2018 om 13:44
Ja precies, het zou toch mooi zijn als je je sociale interacties zou kunnen bijschaven en tegelijkertijd heb je dan ook een soort van verklaring (dus geen excuus) voor je vastlopen in het verleden en heden. Dan zou je voor de toekomst wat handvatten kunnen krijgen en wellicht ook wat inzicht in jouw gedrag en dat van anderen.De_Cynicus schreef: ↑15-03-2018 13:34Ik zie het wel. Enige wat ze zouden kunnen doen is leren hoe om te gaan om alleen te zijn, en sociale interacties etc.
donderdag 15 maart 2018 om 13:54
Ik zie het allemaal wel. Zou beter zijn om gewoon geen sociale interactie te hebben, of de verlangen ernaar. Zou ook een hoop misverstanden voorkomen.QueenArachnia schreef: ↑15-03-2018 13:44Ja precies, het zou toch mooi zijn als je je sociale interacties zou kunnen bijschaven en tegelijkertijd heb je dan ook een soort van verklaring (dus geen excuus) voor je vastlopen in het verleden en heden. Dan zou je voor de toekomst wat handvatten kunnen krijgen en wellicht ook wat inzicht in jouw gedrag en dat van anderen.
Gewoon de eenzaamheid accepteren.

donderdag 15 maart 2018 om 14:00
Nu doe je net of je geen enkele sociale interactie aan kan gaan omdat je mogelijk autisme hebt. Terwijl je eerder juist aangaf dat je wel vriendschappelijk contact hebt met meerdere mensen. Waarom zou je dat opgeven?De_Cynicus schreef: ↑15-03-2018 13:54Ik zie het allemaal wel. Zou beter zijn om gewoon geen sociale interactie te hebben, of de verlangen ernaar. Zou ook een hoop misverstanden voorkomen.
donderdag 15 maart 2018 om 14:04
Dat is wel een heel ander uiterste. En je hebt nu toch vrienden en vriendinnen? Maar je voelt je toch eenzaam begrijp ik? En misverstanden?De_Cynicus schreef: ↑15-03-2018 13:54Ik zie het allemaal wel. Zou beter zijn om gewoon geen sociale interactie te hebben, of de verlangen ernaar. Zou ook een hoop misverstanden voorkomen.

donderdag 15 maart 2018 om 14:07
Volgens mij komt eenzaamheid ook met de nodige problemen. Ik leer iedere dag bij wat betreft sociale interacties, zeker met het andere geslacht.De_Cynicus schreef: ↑15-03-2018 13:54Ik zie het allemaal wel. Zou beter zijn om gewoon geen sociale interactie te hebben, of de verlangen ernaar. Zou ook een hoop misverstanden voorkomen.
Overigens vind ik het ook lastig dat tegenwoordig alles op "autisme" wordt gegooid. Vrij veel mensen hebben wel autistische trekjes, maar zijn helemaal niet autistisch.
donderdag 15 maart 2018 om 14:13
Autisme is nogal een populair etiketje heb ik de indruk.Bombus-Sylvarum schreef: ↑15-03-2018 14:07Volgens mij komt eenzaamheid ook met de nodige problemen. Ik leer iedere dag bij wat betreft sociale interacties, zeker met het andere geslacht.
Overigens vind ik het ook lastig dat tegenwoordig alles op "autisme" wordt gegooid. Vrij veel mensen hebben wel autistische trekjes, maar zijn helemaal niet autistisch.
Van mij is het ook weleens gezegd, niet door professionelen, maar door mensen in mijn omgeving. Terwijl ik als kind gruwelijk verlegen en onzeker was. Ook lang geloofd dat ik toch echt wel het stomste kind van de wereld moest zijn. Dat doet je sociale ontwikkeling bepaald geen goed. Maar autistisch? Dacht het dus niet.