Waarom voelen vrouwen zich aangetrokken tot "foute mann

06-03-2018 17:36 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb veel verhalen gelezen over voetballers, rappers en andere beroemde(rijke) mannen. En wat mij opvalt is dat hun vrij gemakkelijk aan vrouwelijke sexpartners komen, dat vrouwen zichzelf vrij makkelijk aanbieden. Waarom vinden vrouwen dat soort mannen aantrekkelijk? Want de kans dat ze een serieuze relatie of willen trouwen met de vrouwen in kwestie, is vrijwel nihil. En geld zullen ze ook niet krijgen, dus wat hebben ze eraan?

Enige die er profijt uit haalt is de man, aangezien die aan zijn trekken komt. Lees zelfs dat minderjarige meiden zichzelf aanbieden aan dat soort mensen. :facepalm:
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Framberry schreef:
15-03-2018 14:00
Nu doe je net of je geen enkele sociale interactie aan kan gaan omdat je mogelijk autisme hebt. Terwijl je eerder juist aangaf dat je wel vriendschappelijk contact hebt met meerdere mensen. Waarom zou je dat opgeven?
Ik zie ze meer als kennissen eigenlijk. Enkel contact via virtuele middelen.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
De_Cynicus schreef:
15-03-2018 14:16

Ah, weer wat nieuws.
En daar bespreek je dan gangbangs mee?
De_Cynicus schreef:
Dus irl heb je geen vrienden?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Bombus-Sylvarum schreef:
15-03-2018 09:10
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Experimenteren - in algemene zin - blijf je waarschijnlijk je hele leven doen. Maar in relationele zin denk ik dat je na je 25e wel enigszins een beeld moet hebben waar je naartoe wilt met je leven.

Hoe moet dat dan met de gescheiden mensen? Ik loop tegen de 50. Ben ik nu voor de rest van mijn leven verloren? (En hoe kwam die kennis van 70+ dan aan haar nieuwe man? )

Zoals gezegd begrijp jij volgens mij "experimenteren" in brede zin, terwijl ik er overduidelijk iets heel anders mee bedoel.

Serieus als in de zin van een plan: wat wil ik met mijn leven. Serieus denken is nog geen serieuze invulling. Idealiter heb je na je 25e wel een aardig beeld van wat je wilt in het leven en kan je daar vervolgens naar gaan handelen. Als je pas op je 35e gaat nadenken hoe je verder wilt ben je wel een beetje door de realiteit ingehaald lijkt me (en is ook het aanbod nog eens kleiner).
40% van de huwelijken strandt. Ik weet niet of het aanbod zo klein is.

Ik heb ook nog best veel vriendinnen die tot ver boven de 30 of zelfs boven de 40 alleen waren maar die nu toch een langdurige relatie hebben. Die hebben het er flink van genomen voordat ze zich vastlegden.
YagaBaba schreef:
15-03-2018 14:23
40% van de huwelijken strandt. Ik weet niet of het aanbod zo klein is.

Ik heb ook nog best veel vriendinnen die tot ver boven de 30 of zelfs boven de 40 alleen waren maar die nu toch een langdurige relatie hebben. Die hebben het er flink van genomen voordat ze zich vastlegden.
Hoe dat dan moet (de vetgedrukte tekst was van jou)? Allereerst door beter te lezen. Lees mijn reactie nog maar eens goed terug en als je het niet begrijpt dan leggen de onderstaande reacties op pagina 35 het goed uit. Succes!
anoniem_366318 wijzigde dit bericht op 15-03-2018 14:28
0.17% gewijzigd
tonkje schreef:
15-03-2018 14:23
Dus irl heb je geen vrienden?
Ik zie niemand als vriend.
De_Cynicus schreef:
15-03-2018 14:25
Maar irl kennissen dan?
tonkje schreef:
15-03-2018 14:27
Maar irl kennissen dan?
Ja, en?
De_Cynicus schreef:
15-03-2018 14:25
Hoe oud ben je eigenlijk? Het klinkt allemaal wel erg dramatisch! Is het probleem niet een teveel aan zelfmedelijden?
anoniem_366318 wijzigde dit bericht op 15-03-2018 14:34
13.33% gewijzigd
De_Cynicus schreef:
Oh oké, maar dan is het nog steeds sociale interactie

Ik heb mensen in mijn omgeving gezien, die ook dachten dat ze zich beter zouden voelen als ze menselijk contact zoveel mogelijk zouden vermijden. Geen van hen werd er gelukkiger van.
Dat wil niet zeggen dat het voor jou exact zo zal zijn, maar ik denk dat jouw leven een stuk leuker kan zijn dan het nu is door hulp te vragen bij professionals.
Je dient dan wel te weten waar je hulp bij wil, maar minder eenzaam voelen zou een optie zijn
De_Cynicus schreef:
15-03-2018 14:27
Ja, en?
Dan hoef je toch de eenzaamheid niet te accepteren? En zo, waar je het iets eerder over had.
tonkje schreef:
15-03-2018 14:31
Dan hoef je toch de eenzaamheid niet te accepteren? En zo, waar je het iets eerder over had.
Waarom bespreken we dit überhaupt in dit topic? Enkel de eerste 8 pagina's ofzo gaan over het onderwerp. De rest is allemaal off-topic.
De_Cynicus schreef:
15-03-2018 14:33
Waarom bespreken we dit überhaupt in dit topic? Enkel de eerste 8 pagina's ofzo gaan over het onderwerp. De rest is allemaal off-topic.
Ehm, jij begon er zelf over?
Het is wel weer een heel ander verhaal dan een paar blz geleden, toen je veel vrienden had die allemaal om je kunnen lachen.
Wat is het nu?
Knuffelheks schreef:
15-03-2018 14:34
Het is wel weer een heel ander verhaal dan een paar blz geleden, toen je veel vrienden had die allemaal om je kunnen lachen.
Wat is het nu?
Ik denk dat de rode draad een teveel aan zelfmedelijden is. Dat is geen autisme, asperger of wat dan, maar ik denk dat een goede psycholoog daar wel wat mee kan.
Bombus-Sylvarum schreef:
15-03-2018 14:38
Ik denk dat de rode draad een teveel aan zelfmedelijden is. Dat is geen autisme, asperger of wat dan, maar ik denk dat een goede psycholoog daar wel wat mee kan.
Laat het TO zelf ontdekken door hulp te vragen
tonkje schreef:
15-03-2018 14:34
Ehm, jij begon er zelf over?
Niet echt, het begon omdat meerdere leden constant begonnen over wat er in een ander topic stond. Oftewel, in dit topic verder gaan waar het in het laatste topic over ging.
Niet het hele topic doorgespit dus wellicht dat het al gezegd is maar volgens mij kun je een heel bos vol wolven vinden die met je mee willen huilen op reddit.com/r/incels (ohnee, die is geband) reddit.com/r/niceguys.
Allemaal aardige jongens die zich afvragen waarom al die sloeries m'ladies toch vallen voor Chads en niet voor pareltjes als zijzelf.
De_Freule schreef:
15-03-2018 15:10
Niet het hele topic doorgespit dus wellicht dat het al gezegd is maar volgens mij kun je een heel bos vol wolven vinden die met je mee willen huilen op reddit.com/r/incels (ohnee, die is geband) reddit.com/r/niceguys.
Allemaal aardige jongens die zich afvragen waarom al die sloeries m'ladies toch vallen voor Chads en niet voor pareltjes als zijzelf.
Dus je bent extreem-rechts? Aangezien dat extreem-rechtse sub-fora zijn.
De_Cynicus schreef:
15-03-2018 14:53
Niet echt, het begon omdat meerdere leden constant begonnen over wat er in een ander topic stond. Oftewel, in dit topic verder gaan waar het in het laatste topic over ging.
Ok, dus je wilt het hier eigenlijk niet over hebben?

Je gebrek aan sociale contacten lijkt mij anders wel een groot deel van je problemen.
De_Cynicus schreef:
15-03-2018 15:23
Dus je bent extreem-rechts? Aangezien dat extreem-rechtse sub-fora zijn.
r/incels is niet geband vanwege "extreem rechts" hoor, maar vanwege verregaande misogynie (vrouwenhaat dus). Als je dat bedoelt met extreem rechts, oke....nogal aparte interpretatie van extreem rechts.
r/niceguys is geen misogyne haatgroep. Er worden daar voorbeelden gedeeld van het soort mannen dat zich afvraagt waarom vrouwen toch altijd voor de vlotte jongens gaan (en voor de snelle seks enzo) en nooit voor types als zijzelf. Ik zie in jouw posts nogal wat van de karaktertrekken van die zogeheten niceguys. Wellicht een mooie spiegel, maar zo te lezen ken je de subreddit al.
Hamsterweken schreef:
15-03-2018 15:33

(Hoewel de verongelijktheid, haat en vermeende morele superioriteit wel vergelijkbaar zijn)
en dat wordt daar gedeeld ter leering ende vermaack, zeg maar
Omdat je in dit topic weer je niet veranderde, vreemde, onrealistische beeld over vrouwen ter berde brengt. Ook hier vertel je dat je geen vrienden in het echt hebt, enkel virtueel. En dat zijn ook slechts kennissen.
Hoeveel mensen ken je in het echt, waar je meer dan oppervlakkig contact mee hebt? Heb je eigenlijk ooit in het echt met een vrouw gesproken, over, bv de 'dingen die ertoe doen' in het leven? Zoals de liefde, vrienden, hoe jij en zij in het leven staan? Gewoon, gesprekken zoals je die met vrienden (m/V) hebt en zelfs met mensen die je nog niet heel goed kent kan hebben als er een klik is.
Ook vraag je hier wederom: waar kan ik vrouwen ontmoeten?
In je vorige topic heb je meerdere tips gekregen daarvoor. Waarbij het eens niet om datingsites, tinder en uitgaan in clubs ging. Ook hier kreeg je die.
Plekken en activiteiten waar je normaal contact kan maken met vrouwen maar ook om gewoon mensen te ontmoeten en leren kennen. Zonder dat het om 'in bed krijgen' gaat. Zonder kijken en bekeken worden. Zonder 'gedoe'.
Waar wederzijdse interesses/hobbies e.d. gedeeld worden bijvoorbeeld.
Waar contact meer kan worden tot die klik, vriendschap wellicht. Laat dat dan je eerste insteek zijn. Mensen leren kennen op een relaxte manier. Zowel vrouwen als mannen, misschien houd je er vriendschappen aan over.
Of in ieder geval misschien een leuke tijd en leer je wat over sociale interacties waar je wat mee kan.
Datingsites en nachtclubs o.i.d. lijken me niet de plekken daarvoor...

Gek genoeg reageer je daar dan niet op.
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
De_Freule schreef:
15-03-2018 15:39
r/incels is niet geband vanwege "extreem rechts" hoor, maar vanwege verregaande misogynie (vrouwenhaat dus). Als je dat bedoelt met extreem rechts, oke....nogal aparte interpretatie van extreem rechts.
r/niceguys is geen misogyne haatgroep. Er worden daar voorbeelden gedeeld van het soort mannen dat zich afvraagt waarom vrouwen toch altijd voor de vlotte jongens gaan (en voor de snelle seks enzo) en nooit voor types als zijzelf. Ik zie in jouw posts nogal wat van de karaktertrekken van die zogeheten niceguys. Wellicht een mooie spiegel, maar zo te lezen ken je de subreddit al.
Reuzegezellig. @(

Maar wel iets voor De Cynicus denk ik.
Framberry schreef:
15-03-2018 14:39
Laat het TO zelf ontdekken door hulp te vragen
Ja wat heb je een gelijk. Maar och, och, wat lijkt dit toch op een jongen die wel erg veel medelijden zoekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven