Man scheldt mij uit.
zaterdag 17 maart 2018 om 19:09
Hallo Dames,
Mijn partner weermee ik 8 jaar samen ben en 2 prachtige dochters samen heb scheldt mij uit. Het gaat van debiel naar kanker idioot tot zelfs hoer.
Hij zegt geen sorry achteraf en doet alsof het de normaalse zaak van de wereld is. Wanneer ik aangeef dat dit niet normaal is probeert hij het vervolgens in mijn schoenen te schuiven.
Ik besef dat dit niet gezond is. Hoe kan hij ooit inzien en besseffen dat wat hij zegt, kwetsend is en niet normaal is?!
Mijn partner weermee ik 8 jaar samen ben en 2 prachtige dochters samen heb scheldt mij uit. Het gaat van debiel naar kanker idioot tot zelfs hoer.
Hij zegt geen sorry achteraf en doet alsof het de normaalse zaak van de wereld is. Wanneer ik aangeef dat dit niet normaal is probeert hij het vervolgens in mijn schoenen te schuiven.
Ik besef dat dit niet gezond is. Hoe kan hij ooit inzien en besseffen dat wat hij zegt, kwetsend is en niet normaal is?!
zaterdag 17 maart 2018 om 20:59
TO, ik begrijp dat het een moeilijke situatie is. Je trekt niet zo maar de stekker uit een relatie zeker niet wanneer er kinderen zijn. Aan de andere kant heb je een man die niks wilt en doet (zo lijkt het). Zou je er niet eens met iemand over kunnen praten? Misschien alleen maar al de huisarts? Win daar wat advies in want weet je, zo een siuatie ga je zelf ook niet lang vol kunnen houden en hoe moet het dan met je kindjes? Gewoon een vrijblijvend gesprek.
zaterdag 17 maart 2018 om 21:06
Vanaf de dag dat mijn ex het huis verliet is mijn leven zoveel fijner en rustiger geworden. Daarvoor was ik elke dag gestrest, zat elke dag met hartkloppingen in de auto naar mijn werk. Ik durf wel te zeggen dat het ook voor ons kind veel beter was dat mijn ex en ik niet meer samen in een huis woonden.
zaterdag 17 maart 2018 om 21:07
Helemaal mee eens. Dat ervaar ik ook zoMinkeDeWit schreef: ↑17-03-2018 21:06Vanaf de dag dat mijn ex het huis verliet is mijn leven zoveel fijner en rustiger geworden. Daarvoor was ik elke dag gestrest, zat elke dag met hartkloppingen in de auto naar mijn werk. Ik durf wel te zeggen dat het ook voor ons kind veel beter was dat mijn ex en ik niet meer samen in een huis woonden.
zaterdag 17 maart 2018 om 21:09
Je moet ook niet kosten wat het kost een relatie bij elkaar hoden omwille van de kinderen. Voor kinderen is een geweldadige omgeven absoluut niet goed.amy2010 schreef: ↑17-03-2018 20:59TO, ik begrijp dat het een moeilijke situatie is. Je trekt niet zo maar de stekker uit een relatie zeker niet wanneer er kinderen zijn. Aan de andere kant heb je een man die niks wilt en doet (zo lijkt het). Zou je er niet eens met iemand over kunnen praten? Misschien alleen maar al de huisarts? Win daar wat advies in want weet je, zo een siuatie ga je zelf ook niet lang vol kunnen houden en hoe moet het dan met je kindjes? Gewoon een vrijblijvend gesprek.
zaterdag 17 maart 2018 om 21:27
Dat heb ik ook nooit gezegd dat je koste wat het kost bij elkaar moet blijven. Wel dat je moet proberen om je relatie te redden zeker omdat er kinderen in het spel zijn (en dat ik hoop dat het lukt ivm de kinderen).
zaterdag 17 maart 2018 om 21:27
CatarinaCatty schreef: ↑17-03-2018 20:00Sinds de geboorte van de 2de heb ik heb behoefte aan sex met hem. Dat is nooit zo erg geweest als na de bevalling. Lijkt wel totale afkeer en niet alleen voor hem maar voor alles wat met sex te maken heeft.
Je hebt al een half jaar geen behoefte meer aan sex met hem, zelfs een afkeer. Heb je daar wel over gepraat met je man?
CatarinaCatty schreef: ↑17-03-2018 20:00Voor mensen die zeggen hup nog een kind erbij. Zo een situatie was dat niet zo van hup nog een kind erbij komt vast wel goed. Hij deed het inderdaad soms ook eerder maar hij had toen wel spijt en wilde gezellig uiteten wijntje drinken thuis hapjes erbij enz. Dus dan liet ik het inderdaad varen.
Dus toen heb je het laten gaan en geaccepteerd omdat er genoeg tegenover stond. Wil je nu dat hij weer sorry gaat zeggen en is het dan wel weer goed? Of wil je dat hij je niet meer uitscheldt?
CatarinaCatty schreef: ↑17-03-2018 20:00Dat al na bed gaan om half 8 doe ik niet om hem te treiteren ik heb geen zin om bij een gamende vent te zitten. Tussen spanning ik ga dan maar liever na boven. Tv kijken of echt slapen.
Die sex filmpjes. Ja persoonlijk vind ik dat respectloos en zeg er dan ook wat van. Ben ook zeker niet op mijn monxje gevallen. Als iets niet aan staat zeg ik het je wel. Maar niet mer schelden en de woorden die hij gebruikt schokeerde mij heel erg.
Tuurlijk wil ik dat het goed komt. Ik hou wel van hem we hebben samen een gezin en hij heeft zeker goede kanten. Is een leuke papa voor de kinderen. De kinderen zitten nooit tussen deze ruzies in. Zijn vaak slapen of bij oma.
Ik krijg het idee dat je zelf ook niet zo'n ster bent in normaal communiceren en jullie elkaar op een negatieve manier versterken. Zoek in elk geval hulp hierbij, want het is flink verergerd.
En dat de kinderen niets meekrijgen van de ruzies/spanningen kan ik me niet echt voorstellen, zou wel heel toevallig zijn dat er altijd net slapen of bij oma zijn en op alle andere momenten alles koek en ei is.
zaterdag 17 maart 2018 om 21:29
Ik vind niet dat je bij elkaar moet blijven als je op regelmatige basis zo wordt uitgescholden. Is ook geen goed voorbeeld voor de kinderen
zaterdag 17 maart 2018 om 21:32
Naar aanleiding van het feit dat je iedereen alles wijs kunt maken zodra je zegt dat het wetenschappelijk onderzocht is, wordt het hoog tijd dat men eens wetenschappelijk uit gaat zoeken hoe dat nou toch zit met kinderen en onvolwassen ouders onder één dak.
zondag 18 maart 2018 om 19:50