Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 18 maart 2018 om 16:40
Ik ben de code aan zoeken ja!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 18 maart 2018 om 16:46
Zolang je het met haar eens bent is er niks aan de hand, maar zodra je een zijstraat neemt, wordt ze persoonlijk. Een naar randje vind ik dat. Niet leuk om mee te discussiëren in ieder geval.
( edit WB! Wat had je nou weer gedaan?!)
zondag 18 maart 2018 om 16:47

zondag 18 maart 2018 om 16:48
Kijk maar uit. Dan ben jij straks ook een gemene nickwisselaar en een troll.Ana_Isabel2 schreef: ↑18-03-2018 16:46Zolang je het met haar eens bent is er niks aan de hand, maar zodra je een zijstraat neemt, wordt ze persoonlijk. Een naar randje vind ik dat. Niet leuk om mee te discussiëren in ieder geval.
Nouschi, bedankt voor de codes!
Zeven zilveren zwanen zonnen zoetjesaan zwak.

zondag 18 maart 2018 om 16:49
vrouwjagersma schreef: ↑18-03-2018 16:31Jongens, kan iemand mij even de nieuwe code sturen?
De adelaar is in de druiventuin. Ik herhaal: de adelaar is in de druiventuin.
(Zie Centraal Moderatortopic)

zondag 18 maart 2018 om 16:50
Werkelijk geen idee. Herhaaldelijk provoceren, maar wat weet ik niet. Er zijn die avond twee berichten van mij bewerkt en volgens mij stond daar niets geks in.Ana_Isabel2 schreef: ↑18-03-2018 16:46Zolang je het met haar eens bent is er niks aan de hand, maar zodra je een zijstraat neemt, wordt ze persoonlijk. Een naar randje vind ik dat. Niet leuk om mee te discussiëren in ieder geval.
Maar iemand heeft weer een lekker orgasmetje gehad denk ik.
Verder heb ik de Tarantino en Scorsese geïntroduceerd bij de puber. Dat was een succes.

zondag 18 maart 2018 om 16:50
Lijkt mij wel wat! Ben ik ook eens de slechterikvrouwjagersma schreef: ↑18-03-2018 16:48Kijk maar uit. Dan ben jij straks ook een gemene nickwisselaar en een troll.
Nouschi, bedankt voor de codes!
Zeven zilveren zwanen zonnen zoetjesaan zwak.

zondag 18 maart 2018 om 16:53
Ik heb je ook niks geks zien zeggen hoor, want je was voornamelijk in dat topic over die onzekere vrouw. Vandaar dat ik ook verbaasd was.Moiren’ schreef: ↑18-03-2018 16:50Werkelijk geen idee. Herhaaldelijk provoceren, maar wat weet ik niet. Er zijn die avond twee berichten van mij bewerkt en volgens mij stond daar niets geks in.
Maar iemand heeft weer een lekker orgasmetje gehad denk ik.
Verder heb ik de Tarantino en Scorsese geïntroduceerd bij de puber. Dat was een succes.
Tarantino!!

Toch een aparte stijl van filmen/regiseren. Haal je er zo uit.
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 18-03-2018 16:57
0.08% gewijzigd

zondag 18 maart 2018 om 16:56
Nee, mijn bek valt niet open, maar dit is wel gericht op een C.
Is al langer geleden dat Mies Bouwman overleed.

zondag 18 maart 2018 om 16:59
Dit was de aanleiding? Als het dan toch hier moet.Star² schreef: ↑18-03-2018 15:32Compleet van de pot gerukt wat ik nu in mijn schoenen geschoven krijg:
psyche/autisme/list_messages/406256
En ik weet dat je meeleest C, ik heb je gestaft.
zondag 18 maart 2018 om 17:01
Ha
Ha
Ha
en dat zeg JIJ ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 18 maart 2018 om 17:04
Oh man breek me de bek niet open

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 18 maart 2018 om 17:05

nouschi wijzigde dit bericht op 18-03-2018 17:06
2.56% gewijzigd