Wat te doen?

23-03-2018 10:01 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allen,

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-03-2018 20:27
Reden: OP leeggehaald, maatregelen zijn getroffen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva forum
98.55% gewijzigd
Dat forum is geen date-forum of zo neem ik aan? Het is toch niet zo dat ze met dat berichtje op het forum alweer aan het hengelen was naar een andere potentiele date?
Als het een gewoon berichtje was, zou ik er echt helemaal niets achter zoeken. Ze had blijkbaar even tijd om wat op het forum te lezen en geen tijd voor een lange chat met jou, klaar.
Wat let jou om te vragen hoe het met de verhuizing is? Gewoon belangstellend?
Er zit denk ik niks anders op dat ik open kaart moet spelen.

Ik moet gewoon vertellen dat ik veel aan haar denk en het liefst met haar wil afspreken.
Ik wist niet dat mannen zich ook over zulke dingen druk maakten :P
vrijdag23 schreef:
23-03-2018 11:30

Ik moet gewoon vertellen dat ik veel aan haar denk en het liefst met haar wil afspreken.

Niet te zwaar maken. Als ik dit lees krijg ik het al benauwd.
Scratte schreef:
23-03-2018 11:32
We maken het al lange tijd niet te zwaar. En daarom blijven we waarschijnlijk maar om elkaar heen cirkelen.
eenmeisje1993 schreef:
Ik wist niet dat mannen zich ook over zulke dingen druk maakten :P
Het zijn net mensen.
Scratte schreef:
Zwaar? Benauwd? Er zijn vrouwen die net een man willen die aan hen denkt, met hen samen wil zijn, gek op haar is.
Hadewychh schreef:
23-03-2018 11:59
Zwaar? Benauwd? Er zijn vrouwen die net een man willen die aan hen denkt, met hen samen wil zijn, gek op haar is.
Vrouwen willen ook een man die niet desperate overkomt, wordt vaak gekoppeld aan 'hij doet het toch alleen voor de seks'.
Hou het inderdaad luchtig en zorg ervoor dat ze naar je verlangt, zijn genoeg artikeltjes op internet die je daarbij kunnen helpen.
Hee onzekere man,

Ik lees regelmatig op dit forum de uitspraak: “ Als een man een vrouw leuk vindt, laat hij dat echt wel merken”.

Misschien denkt zij dat ook wel.

En jij: zegt een afspraak af. Doet geen moeite voor een nieuwe afspraak.
Belt haar niet zelf.
Stuurt niet zelf een berichtje naar haar als jullie allebei online zijn...

Dus kom op: beetje peper in die kont en zelf wat actie ondernemen. :P

Niet door haar direct de liefde te verklaren. Niet meteen doorslaan in te serieus. Schrikt ze zich misschien rot.
Maar wel door zelf actief contact te zoeken. En te vragen hoe het gaat. Dat je er zin in hebt om haar te zien. Meer hoeft nog even niet.

Ga elkaar eerst maar eens zien. Succes!
kintsugi schreef:
23-03-2018 11:50
Het zijn net mensen.
Ja, dat blijkt he :O :P
vrijdag23 schreef:
23-03-2018 10:01
Echter zie ik nu dat ze gisteren wel weer actief is geweest op het forum. Maar dan zonder mij te berichten. Ik ben hierdoor best teleurgesteld, want voorheen berichtte ze mij altijd. Er spookt nu van alles door mijn hoofd. Moet ik iets sturen?
Ik ben best boos ook. Want het lijkt erop alsof ze mij nu alleen opzoekt als het haar uitkomt. En ondanks dat ze heel betrouwbaar op mij overkomt, ben ik bang dat ze misschien meer van dit soort contacten heeft.. Ik wil echter ook niet overkomen als een jaloers kreng.

Euh... jou kwam de afspraak toch ook niet uit?
vrijdag23 schreef:
23-03-2018 11:30

Het gevaar van heel intiem worden via app, telefoon en mail is dat je denkt dat je iemand echt kent. En je krijgt het gevoel dat er al een soort relatie bestaat. Wat natuurlijk niet zo is. En die band die jij voelt hoeft voor haar niet hetzelfde te zijn.
Nirakkam schreef:
23-03-2018 12:34
Het gevaar van heel intiem worden via app, telefoon en mail is dat je denkt dat je iemand echt kent. En je krijgt het gevoel dat er al een soort relatie bestaat. Wat natuurlijk niet zo is. En die band die jij voelt hoeft voor haar niet hetzelfde te zijn.
Daarom wil ik ook graag afspreken. Om elkaar beter te leren kennen.

Ik heb het idee dat ze mij soms aan het uittesten is. Maar misschien is dat ook niet zo en hapt ze gewoon niet toe.

Vorige week zei ik nog dat ik haar wel wilde zien. Waarop ze antwoorde dat ik haar alleen aan het teasen en gek maken was.
Ik reageerde dat het niet zo was. Maar vervolgens gingen we over in iets anders.

Misschien is ze zelf wel onzeker...
Nou, precies dit. Heb je al een concreet voorstel voor een nieuwe afspraak gedaan?
Je hoeft hier niet de reden te geven maar als ik aan het internet daten was in het verleden en iemand zegt op het laatste moment af wegens 'privé omstandigheden' , dan dacht ik altijd dat is een getrouwde kerel en stopte het meteen.

Internet daten is spannend en onzeker voor iedereen. Het beste spreek je zo snel mogelijk af. Eindeloos contact zonder elkaar te zien zorgt er alleen voor dat het meestal vreselijk tegenvalt als je elkaar in het echt ziet. Bovendien zijn er juist mensen (mannen en vrouwen) die helemaal niet van plan zijn om een echte date af te spreken of die gebonden zijn en die filter je er dan meteen uit.
Dan stuur je haar gewoon een luchtig appje met de vraag hoe de verhuizing gaat. Dan weet je direct of er nog interesse is omdat je een vraag stelt.

En anders toch concreet een datum plannen.
Heb jij haar wel een berichtje gestuurd toen je online kwam op het forum? Misschien denkt ze nu wel precies het zelfde,, "he, hij is online geweest, maar heeft mij niet bericht???"

En een tip: afspreken, zo snel mogelijk!
Jenny80 schreef:
23-03-2018 13:32
Heb jij haar wel een berichtje gestuurd toen je online kwam op het forum? Misschien denkt ze nu wel precies het zelfde,, "he, hij is online geweest, maar heeft mij niet bericht???"

En een tip: afspreken, zo snel mogelijk!
Nee, dat heb ik niet gedaan.

Kijk in het verleden zijn er wel vaker momenten geweest waarop ik meerdere keren berichtte en pas later antwoord kreeg.
Vaak was het: 'Sorry, maar ik was druk. Kids om me heen,etc'.

Dat snap ik helemaal, maar daardoor is het initiatief wel een beetje bij haar komen te liggen.

Daarentegen stuurt ze ook regelmatig totaal onverwacht iets naar mij. Waar na ze ook laat blijken aan mij gedacht te hebben,etc.
Heb je haar nu een bericht gestuurd ipv hier te zitten posten?
Wat een spits hé, die luis suarez
Ik gok dat ze niet af wilde spreken |-)
Nog eentje dan!
Wat laf die OP wissen. Sukkel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven