Wat te doen?

23-03-2018 10:01 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allen,

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-03-2018 20:27
Reden: OP leeggehaald, maatregelen zijn getroffen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva forum
98.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ja, dat kan. Zo hebben mijn vriend en ik elkaar ook leren kennen. Uiteindelijk ook in echt ontmoet. En we zijn nu al weer 15 jaar samen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
23-03-2018 10:10
ja, dat kan. Zo hebben mijn vriend en ik elkaar ook leren kennen. Uiteindelijk ook in echt ontmoet. En we zijn nu al weer 15 jaar samen.
Maar moet ik er wat achter zoeken dat ze nu weer actief is op dat forum? Sinds ik haar heb leren kennen heeft ze geen enkel bericht meer geplaatst. En nu ineens wel. Ze had mij toch ook gewoon kunnen berichten?
Alle reacties Link kopieren
Het verhaal is helemaal lovend, totdat jij de afspraak afmeld en zij een dag geleden actief was op het forum en jouw niet heeft bericht.

En nu ben jij boos .... je komt inderdaad kinderachtig over op deze manier. Het benauwd mij nu al dat je haar zo claimt.

Ze is jouw niets verantwoord. Als je oprecht om haar geeft dan gun je haar ook andere contacten. In plaats van boos te zijn, kan je haar ook bellen of appen om te vragen hoe het met haar gaat.
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
23-03-2018 10:16
Het verhaal is helemaal lovend, totdat jij de afspraak afmeld en zij een dag geleden actief was op het forum en jouw niet heeft bericht.

En nu ben jij boos .... je komt inderdaad kinderachtig over op deze manier. Het benauwd mij nu al dat je haar zo claimt.

Ze is jouw niets verantwoord. Als je oprecht om haar geeft dan gun je haar ook andere contacten. In plaats van boos te zijn, kan je haar ook bellen of appen om te vragen hoe het met haar gaat.
Ik wil haar helemaal niet claimen. Ik snap het ook wel dat ze meerdere contacten heeft.
Maar ik vraag mezelf wel af waarom ze tegen mij doet alsof ze het heel druk heeft en dan ondertussen bericht op dat forum.
Terwijl ze dat al niet meer gedaan heeft vanaf het moment dat wij contact kregen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom denk je nu ineens dat ze alleen maar contact zocht " als het haar uitkwam?" Uit je OP kan ik dat namelijk niet halen. En als je onzeker bent of je afvraagt waarom ze niks stuurt, kun je dat aan haar misschien gewoon vragen. Zou het wel een beetje luchtig doen in de trant van: Hee, tijdje niet gesproken, hoe is het?
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je haar dat vragen en niet online aan wildvreemden waarom zij dit doet.
Meteen boos? Wat een heftige reactie voor zoiets.
Alle reacties Link kopieren
kintsugi schreef:
23-03-2018 10:22
Meteen boos? Wat een heftige reactie voor zoiets.
Ik snap het zelf ook niet. Denk gewoon dat ik een beetje teveel obessed ben geraakt.
Ik haat het ook als ik haar af en toe niet spreek. Ik wil tijd met haar doorbrengen. Het liefst irl, maar zo niet dan online.
Alle reacties Link kopieren
waarom, die vraag kan zij alleen maar beantwoorden.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Huh? Dat ze geen tijd heeft om fysiek af te spreken is toch iets heel anders dan reageren op een forum?
Even tijd voor een paar losse berichten is wat anders dan een chatsessie of lang gesprek met jou hé.

Ik heb een vast kletsgroepje ergens op internet en dat kost me veel meer tijd dan even hier her en der een bericht neerkwakken. Dus als ik geen tijd (of zin) heb om sociaal te zijn en uitgebreid te reageren dan surf ik hier wat rond.
Betekent zeker niet dat ik mijn vast groepje niet fijn vind. Alleen op dát moment komt het me dan niet uit.
anoniem_94360 wijzigde dit bericht op 23-03-2018 10:30
0.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ze reageert op het forum maar TO krijgt geen berichtje, en daar is hij boos om. Hoezo claimerig?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
23-03-2018 10:26
Huh? Dat ze geen tijd heeft om fysiek af te spreken is toch iets heel anders dan reageren op een forum?
Klopt. Maar ik vraag mezelf constant af waarom ze nu niets meer van zich laat horen naar mij toe.
We hebben afgelopen zondag nog twee uur lang gebeld. Was (mijn inziens) hartstikke leuk.

We sloten ook heel leuk af. Waarbij ze aangaf dat we elkaar snel weer zouden spreken.
Waarom hoor ik dan nu niks meer?
Alle reacties Link kopieren
Scratte schreef:
23-03-2018 10:29
Even tijd voor een paar losse berichten is wat anders dan een chatsessie of lang gesprek met jou hé.

Ik heb een vast kletsgroepje ergens op internet en dat kost me veel meer tijd dan even hier her en der een bericht neerkwakken. Dus als ik geen tijd (of zin) heb om sociaal te zijn en uitgebreid te reageren dan surf ik hier wat rond.
Betekent zeker niet dat ik mijn vast groepje niet fijn vind. Alleen op dát moment komt het me dan niet uit.
Misschien is dit het wel gewoon inderdaad.
Madeliefjees schreef:
23-03-2018 10:29
Ze reageert op het forum maar TO krijgt geen berichtje, en daar is hij boos om. Hoezo claimerig?

Ach, hij komt hier toch raad vragen. Dat is niet voor niets. Hij valt haar niet gelijk lastig met zijn (waarschijnlijk onredelijke) gevoel. Prima toch.
Dan stuur je toch zelf een berichtje? Vergeet niet dat jij de afspraak afzegde he, niet zij.
vrijdag23 schreef:
23-03-2018 10:30
Klopt. Maar ik vraag mezelf constant af waarom ze nu niets meer van zich laat horen naar mij toe.
We hebben afgelopen zondag nog twee uur lang gebeld. Was (mijn inziens) hartstikke leuk.

We sloten ook heel leuk af. Waarbij ze aangaf dat we elkaar snel weer zouden spreken.
Waarom hoor ik dan nu niks meer?


Dat bedoel ik! Waarschijnlijk vond zij dat ook erg leuk. Maar 2 uur!!! Dat ze daar niet iedere keer tijd voor heeft snap ik best. Zegt niks over haar gevoelens voor jou.

Stuur een lief appje anders. En dan zonder vraag zodat ze zich niet verplicht voelt om te gaan reageren.
Alle reacties Link kopieren
vrijdag23 schreef:
23-03-2018 10:30
Klopt. Maar ik vraag mezelf constant af waarom ze nu niets meer van zich laat horen naar mij toe.
We hebben afgelopen zondag nog twee uur lang gebeld. Was (mijn inziens) hartstikke leuk.

We sloten ook heel leuk af. Waarbij ze aangaf dat we elkaar snel weer zouden spreken.
Waarom hoor ik dan nu niks meer?
Als ik nog in de beginfase zit, wil ik iemand echt niet elke dag, en zeker niet hele dagen, spreken. Dat komt heel claimend over en misschien heeft zij dat gevoel ook wel. Ik neem aan dat jullie ook allebei nog een leven buiten het forum hebben. Dus dat er ook tijd gaat nar vrienden, familie, werk enzo.
En zoals al eerder werd geopperd. Waarom stuur je haar niet een berichtje?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is ze wel zo teleurgesteld dat jij de afspraak hebt afgekapt, wat heel goed kan, dat ze zoiets heeft van ik laat hem nu eerst maar is wat moeite doen...
Maar je hebt d'r nummer, wat let je om haar nog is te contacteren en misschien kun je een date of iets inplannen?
En als het op niks uitloopt zijn er genoeg andere visjes in de zee, probeer je niet teveel te hechten als je zulk onzeker contact hebt.
Alle reacties Link kopieren
Twijfel erg of ik mezelf echt een keer open moet stellen.
Ik wil haar het liefst zeggen dat ik al dagenlang aan haar denk. Maar wil ook niet als een pussy overkomen :(

Ik ben echt een sukkel voor de liefde. Geen wonder dat ik nog single ben haha
Jij kan toch een berichtje sturen? Waar om wachten op haar? Je lijkt wel een puber ;-)
Je kan het druk hebben en toch een berichtje op een forum zetten, ik ben momenteel ook aan het werk.

Waar haar afstand vandaan komt sinds jij jullie afspraak annuleerde kan zijn omdat ervaring leert dat mensen dan vaak iemand anders daten of geen interesse meer hebben. Want als ik het goed begrijp heb je gewoon geannuleerd. Niet verzet, niet meteen een nieuwe datum afgesproken en dat belooft vaak niet veel goeds.
vrijdag23 schreef:
23-03-2018 10:01

Het is heel erg gek, maar je kunt schijnbaar gevoelens krijgen voor iemand die je nog nooit in het echt zag. Ik denk nu constant aan haar.
Ik voel mij net een klein kind. Ben zo benieuwd na hoe ze is,etc.
Dit is niet gek. Juist doordat je elkaar niet ziet blijft het spannend.

Ze zei dat ze contact zou opnemen, als alles voor elkaar was. Blijkbaar is het dat voor haar nog niet (dat ze op het forum is geweest betekent niet dat ze genoeg rust of tijd ervaart voor een nieuwe date). Of ze vindt het nog niet belangrijk genoeg. Dat kan je zo laten of jij kan haar weer berichten en kijken of het tot een afspraak komt.

Ik zou wel inzetten op afspreken op een gegeven moment, dan voelen jullie eindelijk echt of het goed voelt om door te zetten of niet. Eindeloos heen en weer berichten schiet toch niet op?
anoniem_365339 wijzigde dit bericht op 23-03-2018 11:28
Reden: quote ingekort
56.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maar TO.. Je zei dat ze teleurgesteld was dat je de afspraak afzegde. Dus ze vond het blijkbaar wel echt leuk. Waarom wordt jij dan nu boos omdat ze online is op het forum? Misschien denkt ze dat jij ook wel niet zo graag wil.
vrijdag23 schreef:
23-03-2018 10:12
Maar moet ik er wat achter zoeken dat ze nu weer actief is op dat forum? Sinds ik haar heb leren kennen heeft ze geen enkel bericht meer geplaatst. En nu ineens wel. Ze had mij toch ook gewoon kunnen berichten?
Social media en digitale communicatie hebben dit fenomeen zo enorm versterkt. Werkelijk alles kan tegenwoordig ingevuld worden en uit z'n verband worden gerukt. Tegenwoordig als iemand bijvoorbeeld een bericht leest maar niet snel genoeg antwoordt op whatsapp is het al een vreemdganger met een dubbelleven die toch niet om jou geeft en die je bij nader inzien toch eigenlijk al een lul vond met wie je niks meer te maken wil hebben de hufter. Nouja, of andersom.

Ja, ze had je kunnen berichten, maar dat heeft ze niet gedaan en je hebt geen flauw idee of dat een reden heeft of niet en wat er verder in haar leven speelt en of ze nog wil afspreken of niet, dus het heeft helemaal geen zin om dat te gaan zitten invullen en je daarover opwinden. Jij had toch ook 'privé omstandigheden' waardoor je een keer de afspraak afzegde? Misschien zit ze niet lekker in haar vel, misschien hebben haar kinderen nog veel aanwezigheid nodig na de verhuizing, misschien heeft ze wat tijd voor zichzelf nodig, misschien heeft ze ander gezeik in haar leven, misschien is ze je even vergeten, misschien is het gevoel gezakt doordat jullie even geen contact hebben gehad, misschien is haar hond dood gegaan, misschien wil ze toch geen date, misschien wil ze wel een date, maar vindt ze het spannend, misschien....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven