Wat te doen?
vrijdag 23 maart 2018 om 10:12
Maar moet ik er wat achter zoeken dat ze nu weer actief is op dat forum? Sinds ik haar heb leren kennen heeft ze geen enkel bericht meer geplaatst. En nu ineens wel. Ze had mij toch ook gewoon kunnen berichten?
vrijdag 23 maart 2018 om 10:16
Het verhaal is helemaal lovend, totdat jij de afspraak afmeld en zij een dag geleden actief was op het forum en jouw niet heeft bericht.
En nu ben jij boos .... je komt inderdaad kinderachtig over op deze manier. Het benauwd mij nu al dat je haar zo claimt.
Ze is jouw niets verantwoord. Als je oprecht om haar geeft dan gun je haar ook andere contacten. In plaats van boos te zijn, kan je haar ook bellen of appen om te vragen hoe het met haar gaat.
En nu ben jij boos .... je komt inderdaad kinderachtig over op deze manier. Het benauwd mij nu al dat je haar zo claimt.
Ze is jouw niets verantwoord. Als je oprecht om haar geeft dan gun je haar ook andere contacten. In plaats van boos te zijn, kan je haar ook bellen of appen om te vragen hoe het met haar gaat.
vrijdag 23 maart 2018 om 10:18
Ik wil haar helemaal niet claimen. Ik snap het ook wel dat ze meerdere contacten heeft.viva-life22 schreef: ↑23-03-2018 10:16Het verhaal is helemaal lovend, totdat jij de afspraak afmeld en zij een dag geleden actief was op het forum en jouw niet heeft bericht.
En nu ben jij boos .... je komt inderdaad kinderachtig over op deze manier. Het benauwd mij nu al dat je haar zo claimt.
Ze is jouw niets verantwoord. Als je oprecht om haar geeft dan gun je haar ook andere contacten. In plaats van boos te zijn, kan je haar ook bellen of appen om te vragen hoe het met haar gaat.
Maar ik vraag mezelf wel af waarom ze tegen mij doet alsof ze het heel druk heeft en dan ondertussen bericht op dat forum.
Terwijl ze dat al niet meer gedaan heeft vanaf het moment dat wij contact kregen.
vrijdag 23 maart 2018 om 10:18
Waarom denk je nu ineens dat ze alleen maar contact zocht " als het haar uitkwam?" Uit je OP kan ik dat namelijk niet halen. En als je onzeker bent of je afvraagt waarom ze niks stuurt, kun je dat aan haar misschien gewoon vragen. Zou het wel een beetje luchtig doen in de trant van: Hee, tijdje niet gesproken, hoe is het?
vrijdag 23 maart 2018 om 10:24
vrijdag 23 maart 2018 om 10:29
Even tijd voor een paar losse berichten is wat anders dan een chatsessie of lang gesprek met jou hé.
Ik heb een vast kletsgroepje ergens op internet en dat kost me veel meer tijd dan even hier her en der een bericht neerkwakken. Dus als ik geen tijd (of zin) heb om sociaal te zijn en uitgebreid te reageren dan surf ik hier wat rond.
Betekent zeker niet dat ik mijn vast groepje niet fijn vind. Alleen op dát moment komt het me dan niet uit.
Ik heb een vast kletsgroepje ergens op internet en dat kost me veel meer tijd dan even hier her en der een bericht neerkwakken. Dus als ik geen tijd (of zin) heb om sociaal te zijn en uitgebreid te reageren dan surf ik hier wat rond.
Betekent zeker niet dat ik mijn vast groepje niet fijn vind. Alleen op dát moment komt het me dan niet uit.
anoniem_94360 wijzigde dit bericht op 23-03-2018 10:30
0.22% gewijzigd
vrijdag 23 maart 2018 om 10:30
Klopt. Maar ik vraag mezelf constant af waarom ze nu niets meer van zich laat horen naar mij toe.
We hebben afgelopen zondag nog twee uur lang gebeld. Was (mijn inziens) hartstikke leuk.
We sloten ook heel leuk af. Waarbij ze aangaf dat we elkaar snel weer zouden spreken.
Waarom hoor ik dan nu niks meer?
vrijdag 23 maart 2018 om 10:30
Misschien is dit het wel gewoon inderdaad.Scratte schreef: ↑23-03-2018 10:29Even tijd voor een paar losse berichten is wat anders dan een chatsessie of lang gesprek met jou hé.
Ik heb een vast kletsgroepje ergens op internet en dat kost me veel meer tijd dan even hier her en der een bericht neerkwakken. Dus als ik geen tijd (of zin) heb om sociaal te zijn en uitgebreid te reageren dan surf ik hier wat rond.
Betekent zeker niet dat ik mijn vast groepje niet fijn vind. Alleen op dát moment komt het me dan niet uit.
vrijdag 23 maart 2018 om 10:31
Madeliefjees schreef: ↑23-03-2018 10:29Ze reageert op het forum maar TO krijgt geen berichtje, en daar is hij boos om. Hoezo claimerig?
Ach, hij komt hier toch raad vragen. Dat is niet voor niets. Hij valt haar niet gelijk lastig met zijn (waarschijnlijk onredelijke) gevoel. Prima toch.
vrijdag 23 maart 2018 om 10:33
vrijdag23 schreef: ↑23-03-2018 10:30Klopt. Maar ik vraag mezelf constant af waarom ze nu niets meer van zich laat horen naar mij toe.
We hebben afgelopen zondag nog twee uur lang gebeld. Was (mijn inziens) hartstikke leuk.
We sloten ook heel leuk af. Waarbij ze aangaf dat we elkaar snel weer zouden spreken.
Waarom hoor ik dan nu niks meer?
Dat bedoel ik! Waarschijnlijk vond zij dat ook erg leuk. Maar 2 uur!!! Dat ze daar niet iedere keer tijd voor heeft snap ik best. Zegt niks over haar gevoelens voor jou.
Stuur een lief appje anders. En dan zonder vraag zodat ze zich niet verplicht voelt om te gaan reageren.
vrijdag 23 maart 2018 om 10:34
Als ik nog in de beginfase zit, wil ik iemand echt niet elke dag, en zeker niet hele dagen, spreken. Dat komt heel claimend over en misschien heeft zij dat gevoel ook wel. Ik neem aan dat jullie ook allebei nog een leven buiten het forum hebben. Dus dat er ook tijd gaat nar vrienden, familie, werk enzo.vrijdag23 schreef: ↑23-03-2018 10:30Klopt. Maar ik vraag mezelf constant af waarom ze nu niets meer van zich laat horen naar mij toe.
We hebben afgelopen zondag nog twee uur lang gebeld. Was (mijn inziens) hartstikke leuk.
We sloten ook heel leuk af. Waarbij ze aangaf dat we elkaar snel weer zouden spreken.
Waarom hoor ik dan nu niks meer?
En zoals al eerder werd geopperd. Waarom stuur je haar niet een berichtje?
vrijdag 23 maart 2018 om 10:36
Misschien is ze wel zo teleurgesteld dat jij de afspraak hebt afgekapt, wat heel goed kan, dat ze zoiets heeft van ik laat hem nu eerst maar is wat moeite doen...
Maar je hebt d'r nummer, wat let je om haar nog is te contacteren en misschien kun je een date of iets inplannen?
En als het op niks uitloopt zijn er genoeg andere visjes in de zee, probeer je niet teveel te hechten als je zulk onzeker contact hebt.
Maar je hebt d'r nummer, wat let je om haar nog is te contacteren en misschien kun je een date of iets inplannen?
En als het op niks uitloopt zijn er genoeg andere visjes in de zee, probeer je niet teveel te hechten als je zulk onzeker contact hebt.
vrijdag 23 maart 2018 om 10:44
vrijdag 23 maart 2018 om 11:02
Jij kan toch een berichtje sturen? Waar om wachten op haar? Je lijkt wel een puber 
Je kan het druk hebben en toch een berichtje op een forum zetten, ik ben momenteel ook aan het werk.
Waar haar afstand vandaan komt sinds jij jullie afspraak annuleerde kan zijn omdat ervaring leert dat mensen dan vaak iemand anders daten of geen interesse meer hebben. Want als ik het goed begrijp heb je gewoon geannuleerd. Niet verzet, niet meteen een nieuwe datum afgesproken en dat belooft vaak niet veel goeds.
Je kan het druk hebben en toch een berichtje op een forum zetten, ik ben momenteel ook aan het werk.
Waar haar afstand vandaan komt sinds jij jullie afspraak annuleerde kan zijn omdat ervaring leert dat mensen dan vaak iemand anders daten of geen interesse meer hebben. Want als ik het goed begrijp heb je gewoon geannuleerd. Niet verzet, niet meteen een nieuwe datum afgesproken en dat belooft vaak niet veel goeds.
vrijdag 23 maart 2018 om 11:17
Dit is niet gek. Juist doordat je elkaar niet ziet blijft het spannend.
Ze zei dat ze contact zou opnemen, als alles voor elkaar was. Blijkbaar is het dat voor haar nog niet (dat ze op het forum is geweest betekent niet dat ze genoeg rust of tijd ervaart voor een nieuwe date). Of ze vindt het nog niet belangrijk genoeg. Dat kan je zo laten of jij kan haar weer berichten en kijken of het tot een afspraak komt.
Ik zou wel inzetten op afspreken op een gegeven moment, dan voelen jullie eindelijk echt of het goed voelt om door te zetten of niet. Eindeloos heen en weer berichten schiet toch niet op?
anoniem_365339 wijzigde dit bericht op 23-03-2018 11:28
Reden: quote ingekort
Reden: quote ingekort
56.18% gewijzigd
vrijdag 23 maart 2018 om 11:24
Social media en digitale communicatie hebben dit fenomeen zo enorm versterkt. Werkelijk alles kan tegenwoordig ingevuld worden en uit z'n verband worden gerukt. Tegenwoordig als iemand bijvoorbeeld een bericht leest maar niet snel genoeg antwoordt op whatsapp is het al een vreemdganger met een dubbelleven die toch niet om jou geeft en die je bij nader inzien toch eigenlijk al een lul vond met wie je niks meer te maken wil hebben de hufter. Nouja, of andersom.
Ja, ze had je kunnen berichten, maar dat heeft ze niet gedaan en je hebt geen flauw idee of dat een reden heeft of niet en wat er verder in haar leven speelt en of ze nog wil afspreken of niet, dus het heeft helemaal geen zin om dat te gaan zitten invullen en je daarover opwinden. Jij had toch ook 'privé omstandigheden' waardoor je een keer de afspraak afzegde? Misschien zit ze niet lekker in haar vel, misschien hebben haar kinderen nog veel aanwezigheid nodig na de verhuizing, misschien heeft ze wat tijd voor zichzelf nodig, misschien heeft ze ander gezeik in haar leven, misschien is ze je even vergeten, misschien is het gevoel gezakt doordat jullie even geen contact hebben gehad, misschien is haar hond dood gegaan, misschien wil ze toch geen date, misschien wil ze wel een date, maar vindt ze het spannend, misschien....