Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Werkt de pb functie dan? Vreemd ineens.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
24-03-2018 10:24
We kunnen het wel even testen. Ik stuur je wel even een test pb :)

Edit: Het gaat niet lukken zo te zien.
PB's aan Yasmijn gaan via de AIVD.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Zure_Visgleuf schreef:
24-03-2018 10:00
:hello:
Hoe.
Dan.
:rofl:
yasmijn schreef:
24-03-2018 10:24

Mosterd.
Star² schreef:
24-03-2018 10:43
Mosterd.
Oh.

Is het zo dat bij de een het wel werkt en bij de ander niet? Voorkeursbehandeling?
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
24-03-2018 11:43
Oh.

Is het zo dat bij de een het wel werkt en bij de ander niet? Voorkeursbehandeling?
Denk 't. Ik heb een week of wat geleden nog zitten pb-en, ging prima. Staat alleen nergens iets waaraan je ziet dat je pb hebt.
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
24-03-2018 11:58
Denk 't. Ik heb een week of wat geleden nog zitten pb-en, ging prima. Staat alleen nergens iets waaraan je ziet dat je pb hebt.
Alleen voor Het Groepje werkt het dus.
Geen bijzonderheden
Solomio schreef:
24-03-2018 09:35
Zelfs ik kan het.....

Afbeelding
:-D
Grobbekuiken_ schreef:
24-03-2018 11:58
Ik ook pb’en ging wel, alleen je ziet niet dat je pb hebt.
yasmijn schreef:
24-03-2018 12:04
Neehee! Ik zeg toch net, ik ook! Van Het Groepje weet ik het niet hoor.

:proud:
Bij mij werkt het ook geloof ik. Ben ik nou ook een vip?
schattigmeisje schreef:
24-03-2018 14:01
Bij mij werkt het ook geloof ik. Ben ik nou ook een vip?
Dat was je al, ook zonder pb :D
Bij mij doet de pb het selectief, de hengelaars komen wel door maar de pb's met forumvrienden niet
Is dat nou serieus? De kankerstokjes van je overleden ouders bewaren? (*) o_o
RikM schreef:
24-03-2018 15:27
Zo gek vind ik dat niet. Waarom jij wel?
RikM schreef:
Waarom niet? De man genoot van zijn peukjes, hoorde bij hem. Kan me er ook wel wat bij voorstellen.
RikM schreef:
Ja. En misschien zit deze persoon nog zo in zijn/haar verdriet dat hij/zij al het laatste fysiek tastbare van de ouder aangrijpt en nog even aan vast wil houden, ook als dat een sigaret is. Het is een heel klein onderdeel van een groter iets. Geen rare vraag m.i.
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
yasmijn schreef:
24-03-2018 12:04
:cry: Ik ben blijkbaar weer gezakt voor Het Groepjes Examen.

Ohhhh ik ging nog eens kijken en had wel een pb B)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
24-03-2018 16:36
:cry: Ik ben blijkbaar weer gezakt voor Het Groepjes Examen.

Ohhhh ik ging nog eens kijken en had wel een pb B)
En ook jij hebt geen pb's nodig om een vip te zijn ;-D
Of we horen toch allemaal bij Het Groepje! O_O
RikM schreef:

Ik heb het pakje shag van mijn vader bewaard, en het pyamajasje van een andere dierbare.
Vind ik niets geks aan. Het hoort mijns inziens bij rouw, nog even vasthouden aan dingen van degene die dood is.
Ik zal het je sterker vertellen, ik vond laatst bij een grote opruiming het zakje waarin de spullen uit mijn vaders broekzakken zaten toen hij overleed.
Hij is al best lang dood, ik wist niet dat ik dat zakje opgeborgen had en ik schoot compleet vol.
Knuffelheks schreef:
24-03-2018 18:25
Ik heb het pakje shag van mijn vader bewaard, en het pyamajasje van een andere dierbare.
Vind ik niets geks aan. Het hoort mijns inziens bij rouw, nog even vasthouden aan dingen van degene die dood is.
Ik zal het je sterker vertellen, ik vond laatst bij een grote opruiming het zakje waarin de spullen uit mijn vaders broekzakken zaten toen hij overleed.
Hij is al best lang dood, ik wist niet dat ik dat zakje opgeborgen had en ik schoot compleet vol.
:hug:

Zo heeft mijn vader een afgrijselijke antieke boekenkast waar allemaal boeken en prullaria staan. Kleine handgeschreven briefjes en bonnetjes in allerlei laatjes en vakjes. Die heb ik nu al persoonlijk geclaimd bij mijn vader. :proud: Die kast is gewoon mijn vader. Van mijn moeder mag die kast nu al weg, zo lelijk vind ze hem. Ben benieuwd hoe ze daar over denkt als hij onverhoopt komt te overlijden.
Knuffelheks schreef:
24-03-2018 18:25
Herkenbaar. Ik heb ook een paar van die 'nutteloze dingetjes' van mijn vader die al 30 geleden overleed. Mijn vader was 20 jaar voor hij overleed gestopt met roken. En zijn 'stoppakje' bewaarde hij al die tijd in 'zijn' kast. Vorig jaar verhuisde mijn moeder naar een bejaardentehuis en ze heeft dat halve pakje half vergane sigaretten liefdevol ingepakt en in haar nieuwe huis een plekje in de la gegeven, samen met pa's mouwophouders en zijn manchetknopen. Ik vind het mooi.
schattigmeisje schreef:
24-03-2018 18:19

Oh!!!! De horror! Zijn we zomaar ineens met z'n allen een platform! :proud:
schattigmeisje schreef:
24-03-2018 18:19

Geen sprake van.

Het Groepje (niet de Nick) is een slecht iets. Het zijn forummers in een niet nader te noemen samenstelling -maar je weet wel wie (de wisselende) ik bedoel- die gemeen zijn. En elkaars fan. En die álles verpesten voor een niet nader te noemen club forummers die het hélemaal met elkaar eens zijn maar dat vaak niet durven schrijven wegens Slechtheid van Het Groepje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven