Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
feow schreef:
24-03-2018 20:33
Geen sprake van.

Het Groepje (niet de Nick) is een slecht iets. Het zijn forummers in een niet nader te noemen samenstelling -maar je weet wel wie (de wisselende) ik bedoel- die gemeen zijn. En elkaars fan. En die álles verpesten voor een niet nader te noemen club forummers die het hélemaal met elkaar eens zijn maar dat vaak niet durven schrijven wegens Slechtheid van Het Groepje.
:proud:
Geen bijzonderheden
Knuffelheks schreef:
24-03-2018 18:25
Ik heb het pakje shag van mijn vader bewaard, en het pyamajasje van een andere dierbare.
Vind ik niets geks aan. Het hoort mijns inziens bij rouw, nog even vasthouden aan dingen van degene die dood is.
Ik zal het je sterker vertellen, ik vond laatst bij een grote opruiming het zakje waarin de spullen uit mijn vaders broekzakken zaten toen hij overleed.
Hij is al best lang dood, ik wist niet dat ik dat zakje opgeborgen had en ik schoot compleet vol.
:hug:
feow schreef:
Geen sprake van.

Het Groepje (niet de Nick) is een slecht iets. Het zijn forummers in een niet nader te noemen samenstelling -maar je weet wel wie (de wisselende) ik bedoel- die gemeen zijn. En elkaars fan. En die álles verpesten voor een niet nader te noemen club forummers die het hélemaal met elkaar eens zijn maar dat vaak niet durven schrijven wegens Slechtheid van Het Groepje.
De vraag is, is het groepje slecht of juist het clubje.
feow schreef:
Geen sprake van.

Vragen, vragen... zelfonderzoek is aan de orde. Ik hoop dat er ambulante hulp van het Groepje paraat is. Zo niet loopt alles slecht af. Vrees ik... eh.. of wel niet toch?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Beetje selectief lezen: ik wil ook wel wat fans, en soms een smoes om gemeen te zijn :proud:
Iemand al trek in popcorn?

actueel/quot-racisme-quot-is-de-nieuwe- ... ges/406922
Star² schreef:
25-03-2018 09:51
Iemand al trek in popcorn?

actueel/quot-racisme-quot-is-de-nieuwe- ... ges/406922

Beetje vroeg nog :proud:
Ondertussen op actueel:
"En wat de natuur ook probeert (malaria, aids, ebola, etc) om het evenwicht te herstellen in gebieden waar ongewenste overbevolking is, het helpt niets. "

Kom er maar in, Koene Ridders!
vrouwjagersma schreef:
25-03-2018 10:16
Ondertussen op actueel:
"En wat de natuur ook probeert (malaria, aids, ebola, etc) om het evenwicht te herstellen in gebieden waar ongewenste overbevolking is, het helpt niets. "

Neeeeeee waar staat dit? :rofl:
In het algemene vluchtelingentopic. Het is nogal een lange post, op de laatste bladzijde.

Het was ook alweer een poosje geleden dat ik iets gelezen had dat zo overduidelijk mallotig was. Dat was een bijzonder gevoel.
Star² schreef:
25-03-2018 10:19
Neeeeeee waar staat dit? :rofl:
Ik was ook benieuwd.

actueel/algemeen-vluchtelingentopic-dee ... /351941/64
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrouwjagersma schreef:
25-03-2018 10:23
In het algemene vluchtelingentopic. Het is nogal een lange post, op de laatste bladzijde.

Het was ook alweer een poosje geleden dat ik iets gelezen had dat zo overduidelijk mallotig was. Dat was een bijzonder gevoel.

Jouw reactie omschrijft het wel zo'n beetje allemaal. Wauw.
Compleet gestoord.
Inderdaad. Wauw. Alsof zo iemand denkt dat het niet over echte mensen gaat.
schattigmeisje schreef:
25-03-2018 11:31
Inderdaad. Wauw. Alsof zo iemand denkt dat het niet over echte mensen gaat.
De arrogantie druipt er van af. Alsof hij of zij ook maar enige invloed heeft gehad op waar hij of zij geboren is en daardoor boven " de rest" staat die het duidelijk minder goed hebben. Gatverdamme. Zulke mensen kan ik in het echt, écht niet aanhoren. Ik ga niet eens moeite doen om die achterlijke theorie ook maar enigzins te begrijpen.
Ana_Isabel2 schreef:
25-03-2018 11:36
De arrogantie druipt er van af. Alsof hij of zij ook maar enige invloed heeft gehad op waar hij of zij geboren is en daardoor boven " de rest" staat die het duidelijk minder goed hebben. Gatverdamme. Zulke mensen kan ik in het echt, écht niet aanhoren. Ik ga niet eens moeite doen om die achterlijke theorie ook maar enigzins te begrijpen.
Ik ga het niet lezen. Zo te horen ga ik me daar teveel over boos maken.
Elfje112 schreef:
25-03-2018 11:49
Weet ik wel zeker :proud:
Ana_Isabel2 schreef:
25-03-2018 11:51
Weet ik wel zeker :proud:
:proud: Goede keus dus
Elfje112 schreef:
25-03-2018 11:49
Ik ging het wel lezen.

Domdomdomdomdom. Ik kan ook wel malaria gebruiken, domheid moet wegevolueren. :bonk:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik word daar zo moe van. Actueel is de nieuwe stormfront geworden en nu wordt de natuur er bij gehaald.
vrouwjagersma schreef:
25-03-2018 10:16
Ondertussen op actueel:

Tsja, wat moet je nou met dat soort posts ?

Die ongewenste overbevolking is toch volgens sommige forummers juist bij ons, in Europa?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
-
O, nu snap ik die griepgolf ; er moet plek komen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ana_Isabel2 schreef:
25-03-2018 11:36
+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
blijfgewoonbianca schreef:
25-03-2018 12:05
O, nu snap ik die griepgolf ; er moet plek komen.
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven