Ik mis hem

24-03-2018 22:20 22 berichten
Mijn vriend is een week weg, maar ik mis hem zó. Als ie er is dan is het gewoon. Wanneer hij weg is mis ik hem, en dan heb ik ook altijd zin in seks.

Hebben jullie daar ook last van?
Neh ik ga altijd vreemd als mijn vriend er niet is..
Alle reacties Link kopieren
Nee, hij is nooit weg O_o
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Nee; ben single. ;)
Maar een week is toch ook niet zo lang? Er zijn genoeg mannen/vrouwen die vanwege hun werk maanden van huis zijn.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 24-03-2018 22:25
2.51% gewijzigd
mamsvan schreef:
24-03-2018 22:23
Nee, hij is nooit weg O_o
Klinkt alsof je het bijna jammer vindt. :rofl:
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 24-03-2018 22:25
1.66% gewijzigd
mamsvan schreef:
24-03-2018 22:23
Nee, hij is nooit weg O_o
:cat:
Tijdschriftenverslindster schreef:
24-03-2018 22:23
Nee; ben single. ;)
Maar... een week is toch ook niet zo lang? Er zijn ook genoeg mannen/vrouwen die vanwege hun werk maanden van huis zijn.
Nee, ik zou dat niet kunnen volhouden om mijn vriend maanden te missen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het al met een paar dagen.
Althans, als ik weet dat er geen mogelijkheid is om tussendoor even elkaar te zien.

Maar wij wonen niet samen.
Ttass schreef:
24-03-2018 22:26
Nee, ik zou dat niet kunnen volhouden om mijn vriend maanden te missen.
Er zit dan weinig anders op toch? Behalve er geen relatie mee aangaan.
Tijdschriftenverslindster schreef:
24-03-2018 22:29
Er zit dan weinig anders op toch? Behalve er geen relatie mee aangaan.
Pcies.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk juist, paar dagen bed voor mezelf. Vannacht en afgelopen nacht vriend ook weg hier. Afgelopen nacht vond onze zoon dat hij bij mij mocht slapen, want papa was er niet maar vannacht heb ik het bed lekker voor mezelf, heerlijk eens in de zoveel tijd (niet te vaak natuurlijk, maar soms is het wel lekker rustig).
Alle reacties Link kopieren
Ja check. Een paar dagen zonder hem en dan kan ik me behoorlijk ellendig voelen.

Ik heb hier ooit eerder een topic over geopend en toen waren de reacties niet mild... Ik hoop dat de reacties voor jou okay blijven...
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Tsja ik woon alleen en zou eigenlijk niet anders willen op dit moment.

Maar dan is het toch extra leuk als hij er weer is? Zo weet je weer dat je niet voor niets met hem samenwoont.

En vwb de seks: doe net als wij vrijgezellen.. ;)

En nee, dat ga ik niet uitleggen hahaha, sterke een week is zo om!
Kan het me wel voorstellen, mijn ex schoonvader heeft iets van 15 jaar voor een bedrijf gewerkt waarvoor hij 9 maanden per jaar in Verweggistan zat.
Skypen e.d. bestond nog niet, bellen mondjesmaat.

Ik snapte er niks van, schoonmoe kreeg 2 kinderen in die tijd, bij de eerste was hij erbij, de tweede zag hij pas toen het kindje al bijna 2 maanden was....

Heb me altijd afgevraagd of hij aan het rekenen is geslagen en dacht: die kan niet van mij zijn hahaha ze leken ook totaal niet op elkaar al zegt dat niets maar komop, 2 maanden!!
Wat moet je je dan eenzaam voelen als moeder. Toch werd er gewoon over gepraat als nr.2 jarig was, niet geheimzinnig.
Lijkt me dat je dan toch op het eerste vliegtuig springt al snap ik ook wel dat een bevalling altijd afwachten is, kan geloof ik varieren tussen de 37 en 42 weken. Toch?
Dus thuis ZIJN is mss lastig maar ik zou toch eerder even op kraamvisite komen als vader :D
O ja, hij bleef maar 3 dagen en toen weer terug naar Verweggistan. Waar vrijwel elke dag een vliegtuig naar Nederland of Duitsland vloog. Vreemd...
En onmisbaar was hij ook al niet.

Nou Tass dan valt een weekje alleen nog mee ;)
Alle reacties Link kopieren
IK ben eeuwig single. Maar wat verlang ik er naar om zoiets wat jij omschrijft nog eens te ervaren. Ik kan het me eigenlijk al niet echt meer voorstellen.

Ik herinner me nog wel dat ik tijdens mijn laatste relatie van jaren geleden mijn vriend ook wel eens heel erg miste. Als ik dan bijvoorbeeld boodschappen aan het doen was, miste ik hem al.

Oh ik zou zo graag nog eens iemand missen. Nu ben ik snel een man beu en mis ik hem helemaal niet ( en daarom wordt het dan ook niks)

Geniet ervan dus 😉
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk snap ik je, je houdt van hem en wil hem graag weer zien en voelen. Aan de andere kant vind ik je zeuren. Ik mis hem al vier jaar en opgraven is ook geen denderende optie. Geniet van wat je hebt. :heart:
Well behaved women rarely make history.
Zijdus schreef:
24-03-2018 23:12
Tuurlijk snap ik je, je houdt van hem en wil hem graag weer zien en voelen. Aan de andere kant vind ik je zeuren. Ik mis hem al vier jaar en opgraven is ook geen denderende optie. Geniet van wat je hebt. :heart:
Wat naar dat je hem moet missen. :hug:
Nou... Geniet van de rust zou ik zeggen.
Als mijn vriend er niet is mis ik hem wel, maar ik geniet ook altijd van de tijd die ik heb als "het rijk voor mij alleen is" en het is altijd weer des te leuker om elkaar te zien na een weekje. We appen dan ook altijd minimaal, dan zijn de verhalen weer mooier om te horen. Zin in seks heb ik niet echt "last" (?) van. Ik vind het lastiger als ik niet weet wanneer hij weggaat. Als er duidelijkheid daarover wordt gegeven is er voor mij geen wolkje aan de lucht.
Ik snap je, maar wij wonen niet samen dus zijn weekje weg is makkelijk 2 of 3 weken alleen. En aangezien het regelmatig voorkomt ben ik daar niet blij mee.

Mijn manier van ermee omgaan is hem emotioneel ver weg duwen. Ik stort me op mijn eigen bezigheden, ga veel afspreken met vrienden en vriendinnen en probeer om het zo druk te hebben dat ik geen seconde aan hem denk. Ook niet de beste optie, want hij vindt het dan weer niet leuk dat ik nauwelijks of kort/koel reageer op zijn berichtjes dat hij me zo mist, maar voor mijzelf de beste manier om ermee om te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Liefde vereist dat je af en toe bang bent dat hij weggaat.

Zekerheid is de dood in de pot voor de liefde.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Moet niet zo zijn dat je altijd maar bang bent dat hij weggaat want je moet je af en toe afvragen of je echt nog van hem houdt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven