Afknappers vriend

25-03-2018 17:27 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn wat dingen die me dwars zitten aan mijn vriend, ik vraag me af of het normaal is dat ik hierdoor afknap?
ducki wijzigde dit bericht op 30-06-2018 02:34
80.26% gewijzigd
Ducki schreef:
25-03-2018 17:27
Er zijn wat dingen die me dwars zitten aan mijn vriend, ik vraag me af of het normaal is dat ik hierdoor afknap? Ik wil niet oppervlakkig zijn en denken maar hij is hierdoor in mijn ogen minder mannelijk en ik begin zelfs te twijfelen aan zijn geaardheid (of hij misschien bi- of homoseksueel is)

Je bent dus wel oppervlakkig. Verder hebben de dingen waar je je aan stoort niets met zijn geaardheid te maken. Gun je vriend een leukere vriendin en word zelf eerst eens volwassen voor je weer aan een relatie begint.
Ducki schreef:
25-03-2018 18:06
ik word er zelf dus ook niet echt blij van nee, omdat ik eigenlijk op het typische alpha mannetje val zegmaar.. Maar om hem om zoiets te dumpen voelt toch verkeerd

Vaak willen die typische alpha mannetjes in bed juist gedomineerd worden door een vrouw....(Blijkbaar omdat ze zelf altijd al domineren vinden het het schijnbaar prettig als die rollen eens omgedraaid zijn)
Vervelend dat je hem zo moeilijk kunt loslaten. :hug: :redrose:
People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
ZaraZara100 schreef:
25-03-2018 18:06
Is dit serieus?
Wat heeft dit met verwijfder worden te maken?
Ik meen het.
Volgens mij is het echt iets van de laatste jaren mannen die aan hun tepels laten lurken en het wel zien zitten zo een vinger in hun kont.
Ik hoor het steeds vaker en ik vind het vreselijk.
Doe mij een echte vent voor het echte gooi en smijtwerk en geen softie waar ik eerst de tepels van moeten bewerken voordat hij een stijve krijgt, echt hou op met me.
Ik ben ondertussen een jaar vrijgezel en soms jeukt er weleens wat maar je wordt gewoon bang om een vent mee naar huis te nemen door dit soort verhalen.
Tr0tter schreef:
25-03-2018 18:18
Je bent dus wel oppervlakkig. Verder hebben de dingen waar je je aan stoort niets met zijn geaardheid te maken. Gun je vriend een leukere vriendin en word zelf eerst eens volwassen voor je weer aan een relatie begint.
Ik ben denk ik vooral onwetend en onervaren omdat dit mijn eerste relatie is, en zelf ook nog niet goed weet wat normaal is of leuk en wat niet. Het is inderdaad misschien waar dat ik nog niet klaar was voor een relatie en hij was dan ook degene die hierop aandrong, maar dat ter zijde. Ik denk dat je juist om volwassen te worden ervaring op moet doen, en daar horen ook slechte ervaringen bij.
quattro35 schreef:
25-03-2018 18:19

Vaak willen die typische alpha mannetjes in bed juist gedomineerd worden door een vrouw....(Blijkbaar omdat ze zelf altijd al domineren vinden het het schijnbaar prettig als die rollen eens omgedraaid zijn)

Zit wat in. Mijn totaal niet alpha man(netje) is in bed een absolute dominant die me alle hoeken laat zien :rolling:
Bblientje schreef:
25-03-2018 18:23
Ik ben ondertussen een jaar vrijgezel

Ik kan me wel voorstellen hoe dat komt, als mannen blijkbaar niet zichzelf mogen zijn bij je.
Eidde schreef:
25-03-2018 18:27
Zit wat in. Mijn totaal niet alpha man(netje) is in bed een absolute dominant die me alle hoeken laat zien :rolling:
mijne is dus gewoon op geen één gebied alpha terwijl hij de eerste paar dates wel zo overkwam haha. Eigenlijk ging het bergafwaarts toen hij gevoelens begon te krijgen en erg sentimenteel werd
Jeetje. Wat bijzonder dat bepaalde voorkeuren ineens mannelijk of vrouwelijk of zelfs homo of verwijfd zijn.

Whatever floats your boat, as long as it doesn’t sink mine. Maar dat heeft toch weinig met gender of geaardheid te maken?
Ducki schreef:
25-03-2018 18:30
mijne is dus gewoon op geen één gebied alpha terwijl hij de eerste paar dates wel zo overkwam haha. Eigenlijk ging het bergafwaarts toen hij gevoelens begon te krijgen en erg sentimenteel werd
Als dit voor jou bergafwaarts is, zijn jullie geen goede klik.
Ducki schreef:
25-03-2018 18:26
Het is inderdaad misschien waar dat ik nog niet klaar was voor een relatie en hij was dan ook degene die hierop aandrong, maar dat ter zijde.

Heel slim, een relatie beginnen terwijl je zelf eigenlijk niet wilt. :nooo:
Ik denk dat je juist om volwassen te worden ervaring op moet doen, en daar horen ook slechte ervaringen bij

Ah, dus je beschouwt deze relatie als een slechte ervaring? Waarom blijf je er dan in hangen?

En zolang je denkt dat een man homo is omdat hij in bed geniet van bepaalde dingen ben je blijkbaar nog niet volwassen genoeg voor de ervaring van een relatie.
ZaraZara100 schreef:
25-03-2018 18:32
Als dit voor jou bergafwaarts is, zijn jullie geen goede klik.
Zou zeker kunnen kloppen, ik kan het alleen moeilijk accepteren omdat hij me verder wel heel gelukkig maakt en oprecht van me houdt en heel veel voor me over heeft, wat compleet nieuw voor me is. Ik weet dat ik nog jong ben maar ik vraag me af of ik ooit nog zo'n puur iemand tegen kom als hem als ik deze laat gaan.. Misschien is hij inderdaad wel gewoon te goed voor me.
z-u-s schreef:
25-03-2018 18:30
Jeetje. Wat bijzonder dat bepaalde voorkeuren ineens mannelijk of vrouwelijk of zelfs homo of verwijfd zijn.

Whatever floats your boat, as long as it doesn’t sink mine. Maar dat heeft toch weinig met gender of geaardheid te maken?
Inderdaad, ik snap dat ook niet. Als een vrouw het lekker vindt dat er aan haar borsten/tepels gezeten wordt is dat prima, maar als een man dat vindt is het verwijfd. Heel aparte denkwijze, een tepel is een tepel hoor.. of ie nou aan een man vastzit of aan een vrouw.
Tr0tter schreef:
25-03-2018 18:29
Ik kan me wel voorstellen hoe dat komt, als mannen blijkbaar niet zichzelf mogen zijn bij je.
Ik ben bewust vrijgezel mop.
Vanaf mijn 16e was ik met mijn ex. Ik ken dit soort taferelen niet van hem en als ik het vooraf zou weten dat hij op zulke dingen kickt zou het een dealbreaker zijn geweest, een kerel die zich zo opstelt in bed en over zich heen laat denderen kan ik niet vol trots mee over straat lopen.
Het spijt me zeer.
Bblientje schreef:
25-03-2018 18:37
Vanaf mijn 16e was ik met mijn ex. Ik ken dit soort taferelen niet van hem en als ik het vooraf zou weten dat hij op zulke dingen kickt zou het een dealbreaker zijn geweest, een kerel die zich zo opstelt in bed en over zich heen laat denderen kan ik niet vol trots mee over straat lopen.
Het spijt me zeer.
Mensen die jou lezen spijt het nog meer.
People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
Tr0tter schreef:
25-03-2018 18:34
Heel slim, een relatie beginnen terwijl je zelf eigenlijk niet wilt. :nooo:

De wil was er wel, ik had alleen nog heel wat angsten en onzekerheden te overwinnen voordat ik daadwerkelijk klaar was om mezelf aan iemand te geven.

Ah, dus je beschouwt deze relatie als een slechte ervaring? Waarom blijf je er dan in hangen?

Nog niet, alleen mocht het een slechte ervaring worden (door mijn oppervlakkigheid bijvoorbeeld zoals jij het noemde) heb ik in ieder geval weer een lesje geleerd en ben ik één stap dichterbij volwassenheid. ;)

En zolang je denkt dat een man homo is omdat hij in bed geniet van bepaalde dingen ben je blijkbaar nog niet volwassen genoeg voor de ervaring van een relatie.
Oké mijn quote ging niet helemaal als geplanned, hopelijk is het alsnog te volgen haha
Bblientje schreef:
25-03-2018 18:37
Het spijt me zeer.

Het gebruik van het woord "mop" zou voor mij dan weer een serieuze dealbreaker zijn :-D :) :P
quattro35 schreef:
25-03-2018 18:45

Het gebruik van het woord "mop" zou voor mij dan weer een serieuze dealbreaker zijn :-D :) :P
Heb jij ook graag een vinger in je kont dan en meer van dat soort fratsen? Zoja kan ik mij bovenstaande niet echt aantrekken hoor mop.
To's vriend mag zijn voorkeuren hebben maar zo ook To.
En zij vind het maar niks.
Waarom is dat een probleem?
ik lees over hem geen problemen....
Doe maar gewoon gewoon...
gewoonik1976 schreef:
25-03-2018 19:01
ik lees over hem geen problemen....
To vind het anders een heel groot probleem zijn vrouwelijke trekjes.
Tijd om de relatie af te kappen dus.
Of hij moet ergens discreet zijn tepels gaan wrijven waar To het niet kan zien want voor haar is het een turn-off.
Bblientje, ik schrik er een beetje van dat jij het vreemd vindt dat een vinger in een vrouwen- of mannenkont onder 'dat soort fratsen' valt.

Mag ik vragen waarom je bewust geen relatie wil? Oprechte interesse.
Bblientje schreef:
25-03-2018 19:06
To vind het anders een heel groot probleem zijn vrouwelijke trekjes.

Welke vrouwelijke trekjes? Menselijke trekjes, bedoel je.
Wat n bizarre dingen lees ik hier. En dan doel ik niet op de OP.

BBlientje en TO: ik heb nog n ex in de aanbieding. Die vond zulke dingen ook not done voor n vent. En vond ook bepaalde erogene zones bij dames maar onzin en 'als ik dat zou willen was ik wel homo'

Blij dat ik nu een vent in mn bed tref die het op meer plekken dan alleen zn lul lekker vind om gestreelt en gekust te worden. Dat zorg voor veel fijnere seks voor mij (voor ons).
ZaraZara100 schreef:
25-03-2018 19:07
Bblientje, ik schrik er een beetje van dat jij het vreemd vindt dat een vinger in een vrouwen- of mannenkont onder 'dat soort fratsen' valt.

Mag ik vragen waarom je bewust geen relatie wil? Oprechte interesse.
Ik heb van mijn 16e tot een jaar geleden onafgebroken in een relatie gezeten. Voor mijn gevoel heb ik het nog niet genoeg verwerkt om een nieuwe relatie aan tegaan.
Ik vind het nogsteeds doodvermoeiend als ik weer eens een man moet afwimpelen die interesse in mij toont. Laat mij met rust denk ik dan ik heb eindelijk mijn vrijheid en kan doen wat ik wil.
Mijn vriendinnen vinden ook dat het nu wel lang genoeg heeft geduurd.
Maar ik vermaak me nog steeds prima.
Soms mis je natuurlijk wel wat maar ook daar zijn prima oplossingen voor.

En ik vind het inderdaad verwijfd. Ik kan er niks aan doen. Een man die mij met droge ogen vraagt om hem anaal te penetreren of nog erger mijn hand daarheen begeleid als hint. Ik denk zelfs dat ik oprecht even pissig zou worden zo van hé wat doe jij nou?!
Een ieder moet het zelf weten maar ik ben dan echt pleitte dat kan ik je wel verklappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven