Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 25 maart 2018 om 16:25
Een kernbom of natuurramp op/in Bloemendaal vind ik dan weer minder geslaagd. Dan komt het wel erg dichtbij zeg maar.vrouwjagersma schreef: ↑25-03-2018 16:15Het punt is natuurlijk dat deze forummer hoopt dat het in Afrika gebeurt, omdat vluchtelingen overlast veroorzaken. Dat er teveel mensen zijn, is waar. Maar er kunnen net goed mensen uit Bloemendaal dood als uit Harare. Gelukkig is ze wel "voor hulpverlening, ongeacht ras" En dat scheelt dan toch weer.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 25 maart 2018 om 16:38
zondag 25 maart 2018 om 16:51
FEITELIJK is er geen sprake van overbevolking. Het punt waar de hippies en de racisten elkaar vinden, het idee dat onze planeet zoveel mensen niet aan kan, is nu net een feitelijk onzinverhaal waar vrij massaal in geloofd wordt.
Geloof zonder feiten levert wel vaker verkeerde keuzes
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zondag 25 maart 2018 om 17:18
Eens.JollyRider schreef: ↑25-03-2018 16:51FEITELIJK is er geen sprake van overbevolking. Het punt waar de hippies en de racisten elkaar vinden, het idee dat onze planeet zoveel mensen niet aan kan, is nu net een feitelijk onzinverhaal waar vrij massaal in geloofd wordt.
zondag 25 maart 2018 om 17:22
Terzijde, door je opmerking over je griep had ik een daverend goede grap, echt op het randje n daardoor briljant, over de Spaanse griep willen maken.
Helaas mis ik voldoende humor, dus graag zelf de grap bedenken
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zondag 25 maart 2018 om 17:24
In ieder geval, wanneer je gelooft dat er overbevolking is, hoe kun je dan met droge ogen beweren dat ebola een antwoord van de natuur op overbevolking is, maar je snuit houden over het feit dat je zelf ook in een enorm dichtbevolkt land woont?
Wat dat betreft zal ik wel weer radicaler dan de radicalen zijn, maar als je hierin gelooft, dan geldt dat voor iedereen. En dan hoop je dat de dijken doorbreken, want dat ruimt zo lekker op.
Wat dat betreft zal ik wel weer radicaler dan de radicalen zijn, maar als je hierin gelooft, dan geldt dat voor iedereen. En dan hoop je dat de dijken doorbreken, want dat ruimt zo lekker op.
zondag 25 maart 2018 om 17:28
JollyRider schreef: ↑25-03-2018 17:22Terzijde, door je opmerking over je griep had ik een daverend goede grap, echt op het randje n daardoor briljant, over de Spaanse griep willen maken.
Helaas mis ik voldoende humor, dus graag zelf de grap bedenken
Jouw humor en scherpte ben ik fan van, dus als je hem alsnog wil maken...?
zondag 25 maart 2018 om 17:29
Nee sorry, er kwam echt niets boven drijvenAna_Isabel2 schreef: ↑25-03-2018 17:28ik vind de ingrediënten al top voor de grap!
Jouw humor en scherpte ben ik fan van, dus als je hem alsnog wil maken...?![]()
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zondag 25 maart 2018 om 17:30
Eens hoor, ook in waanzin moet men consequent zijn.vrouwjagersma schreef: ↑25-03-2018 17:24In ieder geval, wanneer je gelooft dat er overbevolking is, hoe kun je dan met droge ogen beweren dat ebola een antwoord van de natuur op overbevolking is, maar je snuit houden over het feit dat je zelf ook in een enorm dichtbevolkt land woont?
Mijn probleem is meer dat ik niet vind dat er teveel mensen zijn, maar teveel eikels
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zondag 25 maart 2018 om 17:31
zondag 25 maart 2018 om 17:32
Jammer....
Nah, wie weet krijg je binnenkort nog een ingeving.
zondag 25 maart 2018 om 17:33
Als ik een ernstig kwetsende grap met veel dood en Spaanse ellende verzin ben jij de eerste (en wellicht enige) die het hoortAna_Isabel2 schreef: ↑25-03-2018 17:32![]()
Jammer....
Nah, wie weet krijg je binnenkort nog een ingeving.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zondag 25 maart 2018 om 17:34
Gebaseerd op een klassiek broodje aap verhaal dat al zeker tien jaar circuleertStar² schreef: ↑25-03-2018 17:31Wat een dom topic
relaties/grappig-tinder-verhaal-lengte- ... s/406948/1
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zondag 25 maart 2018 om 17:34
JollyRider schreef: ↑25-03-2018 17:33Als ik een ernstig kwetsende grap met veel dood en Spaanse ellende verzin ben jij de eerste (en wellicht enige) die het hoort![]()
zondag 25 maart 2018 om 17:41
Nou het is alweer 100 jaar geleden dat de Spaanse griep heerste. Dus het kan wel weer. Heeft aan 20 tot 100 miljoen mensen het leven gekost ruimt lekker op.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 25 maart 2018 om 18:18
Ik hou nogal van een beetje grove grappen. En zeg wel eens dat de overbevolking niet aan mij te wijten is. Bij mij is de helft van mijn kinderen dood, dus ik doe het netjes.vrouwjagersma schreef: ↑25-03-2018 17:24In ieder geval, wanneer je gelooft dat er overbevolking is, hoe kun je dan met droge ogen beweren dat ebola een antwoord van de natuur op overbevolking is, maar je snuit houden over het feit dat je zelf ook in een enorm dichtbevolkt land woont?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 25 maart 2018 om 18:38
zondag 25 maart 2018 om 18:44
Neuh, niet onaangenamer dan anders hoor.vrouwjagersma schreef: ↑25-03-2018 18:39Oh ja, mochten jullie me onaangenamer dan anders vinden, ik ben gestopt met chips en snoep vreten, dus ik heb het humeur van een hongerig trekpaard.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 25 maart 2018 om 19:40
Ik voel je pijn. Hier ben ik ook gestopt met snaaien. Soms zegt mijn man " stop er alsjeblieft wat suiker in".vrouwjagersma schreef: ↑25-03-2018 18:39Oh ja, mochten jullie me onaangenamer dan anders vinden, ik ben gestopt met chips en snoep vreten, dus ik heb het humeur van een hongerig trekpaard.
Tja... Wie mooi wil zijn ( of gezond)...enz.enz..
zondag 25 maart 2018 om 19:43
Je weet dat mager niet mooi is, en een kut-humeur nog minder, toch?Ana_Isabel2 schreef: ↑25-03-2018 19:40Ik voel je pijn. Hier ben ik ook gestopt met snaaien. Soms zegt mijn man " stop er alsjeblieft wat suiker in".
Tja... Wie mooi wil zijn ( of gezond)...enz.enz..
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)