Afknappers vriend

25-03-2018 17:27 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn wat dingen die me dwars zitten aan mijn vriend, ik vraag me af of het normaal is dat ik hierdoor afknap?
ducki wijzigde dit bericht op 30-06-2018 02:34
80.26% gewijzigd
Tr0tter schreef:
25-03-2018 20:43
Mijn seksleven is prima. En sowieso veel beter dan dat van jou, begrijp ik. Maar mijn man en ik gunnen elkaar dan ook dat we gewoon onszelf kunnen zijn. Hij is niet verwijfd als hij het lekker vindt als ik aan zijn tepels zit, net zoals ik geen manwijf ben als ik bovenop hem zit tijdens de seks.

Tepels zijn een erogene zone. Ook bij mannen. Het is dus heel normaal dat mannen het lekker vinden als je tijdens de seks ook hun tepels niet overslaat. Dat jij dat probeert te ontkennen is gewoon bizar.
Voor het gemak doe je dus de aanname dat de seks beter is als je de tepels van je man aflebbert en in zijn anus roert. Snap je dan niet dat het allemaal relatief is? Fijn voor je hoor dat jij het je man gunt en jezelf al dan niet opoffert, ik heb daar geen oordeel over. Anderzijds heb jij wel moeite ermee als To en ik aangeven het niet te willen en een afkeer ervan hebben.
Waarom denk jij in de positie te zijn om te bepalen wat een ander wel of niet in bed dient te doen alvorens het voor jou door de beugel kan en als goeie seks bestempeld mag worden?
De mannen die ik ken hebben liever niks in de buurt van hun anus en tepels, net zoals ik niks in mijn reet hoef te hebben ookal kan dat best fijn zijn.
Het lijkt wel alsof men steeds meer nodig heeft om aan de trekken te komen, waar houdt het op bij zulke figuren vraag ik me weleens af want uiteindelijk volstaat die vinger in de reet natuurlijk ook niet meer en over 10 jaar is het saai als je je partner niet in de mond pist.
Nou dankje de koekoek.
Je blijft maar terugkomen op die anus BB, terwijl niemand het daarover heeft gehad. Wat is toch jouw fascinatie daarmee?
TO is nog geen 20. Die kan nog n hoop leren. Tuurlijk kan t jou ding niet zijn. Maar om een man verwijft te noemen omdat hij (geheel natuurlijk) meer erogene zones dan alleen zn lul vind ik al wat over de top reageren.

Het oordelen wat jij doet is ronduit bizar.

Waarom beantwoord je de vragen niet?
Cateautje schreef:
25-03-2018 20:59
Je blijft maar terugkomen op die anus BB, terwijl niemand het daarover heeft gehad. Wat is toch jouw fascinatie daarmee?
Ik heb er geen fascinatie mee. Het behoort tot de zovele gekke trends die de laatste jaren door de strot worden gedouwd.
Net als dat tepel zuigen bij je vent, ik zuig liever ergens anders aan en dat is mij goed recht, mag ik hopen.
Bblientje schreef:
25-03-2018 21:17
Ik heb er geen fascinatie mee. Het behoort tot de zovele gekke trends die de laatste jaren door de strot worden gedouwd.
Net als dat tepel zuigen bij je vent, ik zuig liever ergens anders aan en dat is mij goed recht, mag ik hopen.
Jij denkt serieus dat het feit dat tepels een erogene zone zijn een trend is van de afgelopen jaren? :rofl:
Je hebt dus één lange relatie gehad, Bblientje. En hoe veel bedpartners met wie je gedurende een periode vaak seks hebt gehad, met wie je echt een seksuele ontdekkingstocht hebt gehad?

Tepels zuigen en anale stimulatie is écht geen 'gekke trend' want dat wordt al véle jaren gedaan.
Bblientje schreef:
25-03-2018 21:17
De enige die hier de anus bespreekt ben jij en ik heb dus niemand gelezen die zich met deze gekke trend zoals jij dat noemt, bezighoud.
Wat betreft het stimuleren van de tepels van een man? Dat doe ik al 40 jaar, dus zo nieuw is dat niet.

Wat jij al dan niet doet moet jij weten, maar je oordelen over wat anderen doen en fijn vinden, schiet wel alles voorbij. Kan je niet gewoon leven en laten leven?
Ducki schreef:
25-03-2018 17:27

1. Ik ben er achter gekomen dat hij het heel fijn en opwindend vind als ik aan zijn tepels zit (?)
2. Hij heeft een voorkeur voor dominante vrouwen (in bed)
3. Fetisj voor lange nagels en heel klein beetje voeten

4. Verder is hij een heel gevoelig type (heeft al eens om me gehuild etc terwijl we nog helemaal niet zo lang hebben
5. en hij heeft al gezegd dat hij van me houdt)
6. en hij is ook wel een beetje onzeker soms.
1. De tepels bij een man zijn een erogene zone. Er zijn veel mannen die het lekker vinden als je hun tepels ook wat aandacht geeft.
2. Dat vinden meer mannen. Voelen ze zich veilig en fijn bij.
3. Lange nagels staat verzorgd en netjes. Veel mannen vinden mooi verzorgde voeten ook aantrekkelijk en besteden daar graag wat aandacht aan. Voor vrouwen kunnen de voeten ook tot de erogene zone behoren.
4. Wat fijn dat je vriend gevoelens toont.
5. Houden van kan op vele manieren en blijkbaar geeft hij nu al veel om je en wil hij dat graag uiten naar je.
6. Onzekerheid hoort bij het leven en dat zijn we vroeg of laat allemaal wel eens.
QueenArachnia schreef:
25-03-2018 21:20
Jij denkt serieus dat het feit dat tepels een erogene zone zijn een trend is van de afgelopen jaren? :rofl:
Nee maar wel dat eraan gesabbeld en gezogen wordt dat idee heb ik althans maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
Ik zou persoonlijk denken dat ik met een wijf in bed lig.
Ik voel me zelf graag het vrouwtje en daar horen dan weer andere handelingen bij die ik persoonlijk alszijnde mannelijk en dus opwindend beschouw.
Dat wijferige heb ik nooit van gehouden hoor.
En ik ben ook niet van de poespas.
Ga niet urenlang aan mijn tepels liggen draaien en mijn doos uitlikken maar laat zien waar je van gemaakt bent dan word ik vanzelf wel hitsig.
Die kerels tegenwoordig hebben het gewoon niet begrepen ;-)
Zo snel mogelijk een punt achter zetten hoor To.
Zijn gedrag en voorkeuren zullen niet veranderen en jij haalt er geen voldoening uit. Einde oefening.
Bblientje schreef:
25-03-2018 21:44
Die kerels tegenwoordig hebben het gewoon niet begrepen

Volgens mij ben jij degene die het niet begrijpt. Wat een armoedig, kleingeestig en gereformeerd beeld heb jij van seks, ongelofelijk.
Cateautje schreef:
25-03-2018 21:22
De enige die hier de anus bespreekt ben jij en ik heb dus niemand gelezen die zich met deze gekke trend zoals jij dat noemt, bezighoud.
Wat betreft het stimuleren van de tepels van een man? Dat doe ik al 40 jaar, dus zo nieuw is dat niet.

Wat jij al dan niet doet moet jij weten, maar je oordelen over wat anderen doen en fijn vinden, schiet wel alles voorbij. Kan je niet gewoon leven en laten leven?
Ik geef mijn mening weer. In een mening zit inderdaad weleens een oordeel verscholen en maken we ons allen schuldig aan. Ik snap je punt dus niet helemaal.
To vraagt notabene of het terecht is dat ze hierdoor zijn mannelijkheid in twijfel trekt. Ik antwoord daar bevestigend op vanuit mijn visie.
Dus wat is het probleem precies?
Nee maar wel dat eraan gesabbeld en gezogen wordt dat idee heb ik althans maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
Dat heb je dan inderdaad helemaal mis.
Ik voel me zelf graag het vrouwtje en daar horen dan weer andere handelingen bij die ik persoonlijk alszijnde mannelijk en dus opwindend beschouw.
Zoals wat dan allemaal? Welke creativiteit heb jij allemaal in bed te bieden, op welke manieren verwen jij een man? Wat vind je zelf allemaal prettig?
maar laat zien waar je van gemaakt bent dan word ik vanzelf wel hitsig.
Waar je van gemaakt bent?
Ik denk eerder dat jij er nog niet veel van begrepen hebt... Zeker als je aangeeft dat 'die kerels van tegenwoordig' het niet begrijpen. Aan wie ligt dat dan, denk je. Wie hebben waarschijnlijk veel meer ervaring opgedaan en/of staan open voor een seksuele ontdekkingstocht?
Je gaat me toch niet vertellen dat seks bij jou alleen maar bestaat uit penetratie en klaar?
Tr0tter schreef:
25-03-2018 21:56
Volgens mij ben jij degene die het niet begrijpt. Wat een armoedig, kleingeestig en gereformeerd beeld heb jij van seks, ongelofelijk.
Leg dan uit waarom Truus.
Losse flodders heeft niemand wat aan. :bigkiss:
Dat je jouw persoonlijke, op één relatie gebaseerde oordelen als blauwdruk van hoe iedereen het moet vinden aan TO aanbiedt.
Bblientje schreef:
25-03-2018 22:02
Ik geef mijn mening weer. In een mening zit inderdaad weleens een oordeel verscholen en maken we ons allen schuldig aan. Ik snap je punt dus niet helemaal.
To vraagt notabene of het terecht is dat ze hierdoor zijn mannelijkheid in twijfel trekt. Ik antwoord daar bevestigend op vanuit mijn visie.
Het probleem is dat het vals is om een jonge jongen voor homo te verslijten tegenover een onervaren meisje, terwijl dat helemaal niet zo is.
Het valt me ook op dat je er geen rekening mee houdt dat je met hele jonge mensen te maken hebt die nog heel veel te leren hebben.
Je draaft ook maar door over die anus en daardoor kan ik me voorstellen dat de TO niet meer reageert, want je hebt het over iets dat heel ver bij haar vandaan staat en weleens voor ongemak zou kunnen zorgen.

Verder ga je gewoon te ver en ik ben het met Trotter eens, met haar laatste post.
Maar goed, ik heb je woede en frustraties gelezen en daar zal je toch echt zelf mee aan de slag moeten, want daar kan ik niks mee.
Als hij nagellak droeg zou ik wel een beetje twijfelen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Bblientje schreef:
25-03-2018 22:02
Ik lust geen kaas.
Maar daardoor is kaas geen abnormaal iets en is ook niet iedereen die het wel eet gek.
We weten anno 2018 dat veel mensen kaas lekker vinden en dat tepels veel mannen plezier opleveren.
Alleen van jezelf uitgaan en vanuit daar mensen adviseren is niet ok.
Bblientje schreef:
25-03-2018 21:44

En ik ben ook niet van de poespas.
Ga niet urenlang aan mijn tepels liggen draaien en mijn doos uitlikken maar laat zien waar je van gemaakt bent dan word ik vanzelf wel hitsig.
:rofl:

Vergeef mn taalgebruik maar volgens mij moet je een keer n goeie en behoorlijk uitgebreide beurt hebben.

Heb je maar 1 sekspartner gehad in je leven?
Cateautje schreef:
25-03-2018 22:09
Het probleem is dat het vals is om een jonge jongen voor homo te verslijten tegenover een onervaren meisje, terwijl dat helemaal niet zo is.
Het valt me ook op dat je er geen rekening mee houdt dat je met hele jonge mensen te maken hebt die nog heel veel te leren hebben.
Je draaft ook maar door over die anus en daardoor kan ik me voorstellen dat de TO niet meer reageert, want je hebt het over iets dat heel ver bij haar vandaan staat en weleens voor ongemak zou kunnen zorgen.

Verder ga je gewoon te ver en ik ben het met Trotter eens, met haar laatste post.
Maar goed, ik heb je woede en frustraties gelezen en daar zal je toch echt zelf mee aan de slag moeten, want daar kan ik niks mee.
Goede post! :thumbsup:
tja
mijn partner heeft ook zijn fetisjen of wensen in bed waarbij ik in het begin even :huh: :sarcastic: dit dacht, maar dat was omdat de bedpartners voor hem best wel blue waren zoals ik,
en nu doe ik ook wel eens dingen bij hem en met hem waar ik de extase niet volledig bij voel maar als ik dan bij hem wel zie is dat voor dat moment gewoon mega geil,

maar goed je bent nog erg jong TO,
dus daar ligt denk ik ook aan
ik vind hem in elk geval niet verwijfd of anders geaard, en wat hij lekker vind hoef je niet perse te doen,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Jullie seksuele behoeftes matchen dus niet met elkaar, dat kan.
Maar hou er alsjeblieft buiten dat wat jij beschrijft ook maar iets te maken heeft met homo- of biseksualiteit of verwijfd gedrag. En als je het uitmaakt met hem praat hem dan alsjeblieft niets aan, want dat jij het niet prettig vind maakt hem absoluut niet afwijkend.
Hou er wel rekening mee dat mannen verder gewoon seksuele wezens zijn die, als ze een beetje weten wat ze willen, dus meer erogene zones en seksuele verlangens hebben dan hun pik in een gat pompen. Ik vind het goed dat jouw vriend weet wat hij wil, en dat hij zijn gevoelens toont, beschadig hem daar vooral niet in en ga op zoek naar iemand die meer compatible is met jou.

Toevoeging: en jij bent dus ook niet raar dat jij het niet wilt. Maar dat maakt hem nog altijd niet homo of verwijfd.
pinda-kaas wijzigde dit bericht op 25-03-2018 22:34
7.76% gewijzigd
En Bblientje jou gun ik een paar fenomenale seksuele ervaringen die je horizon een beetje verbreden, je reageert zo ontzettend buitensporig in dit topic dat ik me af vraag of je geen onderliggende issues hebt eigenlijk. Hoop ik niet voor je, maar misschien kun je in het belang van TO in ieder geval een stukje dimmen.
Cateautje schreef:
25-03-2018 22:09

Mijn hemel.
Waar heb ik hem dan precies voor homo versleten? Ik schreef dat ik het wijferig vind, wijferige mannen kunnen prima hetero zijn, of mis ik iets? Waarom zou ik mijn mening onder stoelen of banken moeten schuiven vanwege de leeftijd van To?
Moet ik liegen dat ik het mannelijk vind zodat To haar relatie kan vervolgen met iemand waar zij zich aan ergert? Dat is niet vals?
To voor oppervlakkig uitmaken en andere oordelen naar de hoofd slingeren dat is wel acceptabel?
Het is vast niet bij je opgekomen dat dat de reden zou kunnen zijn waarom to wegblijft. Het is veel makkelijker om de verantwoordelijkheid af te schuiven op een ander, niet?
Accepteer dat er mensen zijn die het anders zien, andere voorkeuren hebben en dat hen geen slecht mens maakt of kleingeestig.
En vooral dat iedereen oordeelt, ook jij bent niet perfect dus neem jezelf vooral niet te serieus.
Lekker blijven sabbelen aan die tepels als jij dat fijn vind ik kies er vooralsnog voor dat niet te doen en hoop dat je dat ooit eens kunt verkroppen en een plekje kunt geven :heart:
Ik sluit me bij deze aan bij Kralenketting. :)
Ik lees werkelijk niks geks Ducki. Niks homo-achtigs of wat dan ook.

Hij klinkt als een lieve jongen. Als jij niet is wat jij zoekt, prima, maar denk niet dat het aan hem ligt. Jullie passen dan niet bij elkaar qua hoe je intimiteit samen fijn vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven