Werkt product x echt? (Deel 2)

maandag 22 januari 2018 om 08:41
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.
De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.
Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
maandag 19 maart 2018 om 19:04
zondag 25 maart 2018 om 16:27
Vreselijke shampoo! Aan het begin zat mijn haar geweldig maar mijn haarkleur vervaagde ontzettend snel en ik kreeg enorme eczeem in mijn gezicht, volgens mij kwam dat door de shampoo. Voor mij te agressief.

zondag 25 maart 2018 om 17:53
Wat zonde. Misschien kun je er iemand anders blij mee maken.mademoiselle83 schreef: ↑25-03-2018 16:24Nou de Wella elements shampoo kan zo weer de prullenbak in. Wat een rotshampoo zeg. Moet alsnog mijn haar wassen om de dag en mijn haar voelt ook niet schoon na het wassen. Jammer!
Geen tips meer aangezien ik al veel heb uitgeprobeerd en wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet. Veel mensen zijn enthousiast over de volume Maroccanoil maar ik dus weer niet. Of mijn kapster die lyrisch was ove Rahua. Haar haar zag er geweldig uit maar bij mij was het gaat-wel. Big Lush zou ik nog wel willen testen en heel misschien Alterna waar iemand hier enthousiast over was. Verder zijn sites als Makeupalley en Influenster zijn trouwens handig voor veeel reviews.

zondag 25 maart 2018 om 18:26
Ah, Kevin Murphy. De plumping of the full again thickening? Ik heb er twee producten van; de volume poeder en de beach resort spray. Heel tevreden over dus de shampoo wil ik wel uitproberen.mademoiselle83 schreef: ↑25-03-2018 18:17De moroccan oil heb ik hier liggen, vind ik ook niet echt bijzonder. Lush big bevat geloof ik sls. De enige shampoo die ik trouwens wel erg goed vind is van Kevin Murphy maar die kost 30 euro.
Ik zal eens kijken op die sites goede tip!
zondag 25 maart 2018 om 19:18
Ja van de plumping lijn. Heb nog geen betere gevonden. Is de beach spray voor volume?

zondag 25 maart 2018 om 19:39
Enigzins. Meer voor de out of bed look maar verwacht er niet teveel van. Het ruikt lekker. De volumepoeder heeft meer effect.mademoiselle83 schreef: ↑25-03-2018 19:18Ja van de plumping lijn. Heb nog geen betere gevonden. Is de beach spray voor volume?

zondag 25 maart 2018 om 22:16
Had ik al geschreven hier, ik gebruik de shampoo en conditioner van Natura Siberica en de shampoo van EcoOrganic (weet niet of die laatste in NL te koop is). Mijn haar voelt dikker en steviger aan en ik hoef het minder vaak te wassen.mademoiselle83 schreef: ↑25-03-2018 16:24Nou de Wella elements shampoo kan zo weer de prullenbak in. Wat een rotshampoo zeg. Moet alsnog mijn haar wassen om de dag en mijn haar voelt ook niet schoon na het wassen. Jammer!
Weet iemand nog een goede shampoo zonder sls voor fijn haar?
Cum non tum age

zondag 25 maart 2018 om 23:31
Ik heb die eerste gegoogeld, die is wel makkelijk verkrijgbaar. Welke variant heb je?
maandag 26 maart 2018 om 07:34
The nutrition and repair with laminating effect. Moet wel eerlijk zeggen dat ik die van EcoOrganic momenteel gebruik met de conditioner van Natura Siberica.mademoiselle83 schreef: ↑25-03-2018 23:31Ik heb die eerste gegoogeld, die is wel makkelijk verkrijgbaar. Welke variant heb je?
Cum non tum age

maandag 26 maart 2018 om 11:31
Heb even gekeken en er zit wel siliconen in, rest niet.Serendipety schreef: ↑26-03-2018 09:02Hmm, plaatsen van mn berichtje ging niet goed.
Strikjemetstippeltjes, is dat krullen spul CG vriendelijk? Met andere woorden, is het sulfaat, parabenen en siliconen vrij?
maandag 26 maart 2018 om 21:49
Nieuwsflits, aka flitsnieuw 
Nu bij de Lidl:
IPL aparaat voor 89,95
https://www.lidl-shop.nl/search?query=ipl
Ik ben erg tevreden met mijn IPL.
Mijn bikinilijn is bijna glad na 8 weken en mijn oksels ook!
Mijn benen sla ik zelfs over deze week!
Elkecent meer dan waard! (Nee, geen aandelen! Gewoon superblij dat, na jaren scheren, alle jaartjes gewoon verdwijnen!)
Nu bij de Lidl:
IPL aparaat voor 89,95
https://www.lidl-shop.nl/search?query=ipl
Ik ben erg tevreden met mijn IPL.
Mijn bikinilijn is bijna glad na 8 weken en mijn oksels ook!
Mijn benen sla ik zelfs over deze week!
Elkecent meer dan waard! (Nee, geen aandelen! Gewoon superblij dat, na jaren scheren, alle jaartjes gewoon verdwijnen!)

zondag 1 april 2018 om 08:30
Je valt echt midden in n enorme shampoo discussie. Het topic lezen wil ook nog wel eens helpen...HasseSimonsdochter schreef: ↑25-03-2018 19:24Hoi!
Wie heeft de gouden tip voor shampoo.
1 dag na het wassen enorme jeuk en vet haar. Ik gebruik nu neutral maar merk dat het jeuken / vet worden nu al na een halve dag optreedt.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

zondag 1 april 2018 om 09:27
Die Crest, heb je dan die doorzichtige strips of de tandpasta?

maandag 2 april 2018 om 07:45
Pfff. Ok hoor.Very__Cherry schreef: ↑01-04-2018 08:30Je valt echt midden in n enorme shampoo discussie. Het topic lezen wil ook nog wel eens helpen...