Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ze beide eens proberen. Ik heb zelf ook producten van Paula, dus ik kan dat altijd mee bestellen.
ModuleX schreef:
26-03-2018 21:49
Nieuwsflits, aka flitsnieuw 😀

Nu bij de Lidl:
IPL aparaat voor 89,95
https://www.lidl-shop.nl/search?query=ipl

Ik ben erg tevreden met mijn IPL.
Mijn bikinilijn is bijna glad na 8 weken en mijn oksels ook!
Mijn benen sla ik zelfs over deze week!
Elkecent meer dan waard! (Nee, geen aandelen! Gewoon superblij dat, na jaren scheren, alle jaartjes gewoon verdwijnen!)

Ik heb ‘m besteld, ben benieuwd! Zal de resultaten tzt plaatsen.

:high5:
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Restera schreef:
03-04-2018 17:26
Ik heb ‘m besteld, ben benieuwd! Zal de resultaten tzt plaatsen.

:high5:
Doen!
Ik ben erg benieuwd.
ModuleX: Net even het hele topic teruggelezen om jouw verslagen over de IPL te lezen. Klinkt goed!
Heb jij nou de Braun via Kruidvat? Ik zie dat je daar nu € 30,-- terugkrijgt van Braun. Dus nog aantrekkelijker. :)
Bij deze manier van ontharing krijg je geen last van ingegroeide haren?

Ik heb een lichte huid en donker haar. Dat zou dus goed zijn.
Kun je dit ook op je gezicht (snor) gebruiken? Die bleek ik nu regelmatig. Maar dat blijft dus een snor. :)

Onder mijn oksel vind ik scheren op zich niet zo erg. Epileren doe ik in de zomer. Maar dat doet in het begin altijd zo'n pijn. En ik krijg na een poosje vaak ingegroeide haartjes. Als het helemaal weg is, is natuurlijk veel fijner. Dan heb je ook niet zo'n donkere "waas" onder je armen.

En voor mijn benen lijkt het me ook handig, omdat ik epileren toch altijd lang vind duren. En het is nooit helemaal glad, omdat de kortste haartjes niet geplukt worden.

Ik ga me er nog even in verdiepen.
Ik heb de Braun ook, wit met goud. Op mijn benen groeit niets meer.
Snor zou ik denk ik niet durven, want je moet de haartjes eerst scheren. Anders ruikt het echt verbrand. Maar hij mag wel gebruikt worden in je gezicht.
Vind het echt een super apparaat.
Ik heb die Braun ook via het kruidvat gekocht en ben ook heel erg tevreden!
Ik heb m ook net gekocht! Ben benieuwd..
stempelinkt schreef:
04-04-2018 10:22
ModuleX: Net even het hele topic teruggelezen om jouw verslagen over de IPL te lezen. Klinkt goed!
Heb jij nou de Braun via Kruidvat? Ik zie dat je daar nu € 30,-- terugkrijgt van Braun. Dus nog aantrekkelijker. :)
Bij deze manier van ontharing krijg je geen last van ingegroeide haren?

Ik heb een lichte huid en donker haar. Dat zou dus goed zijn.
Kun je dit ook op je gezicht (snor) gebruiken? Die bleek ik nu regelmatig. Maar dat blijft dus een snor. :)

Onder mijn oksel vind ik scheren op zich niet zo erg. Epileren doe ik in de zomer. Maar dat doet in het begin altijd zo'n pijn. En ik krijg na een poosje vaak ingegroeide haartjes. Als het helemaal weg is, is natuurlijk veel fijner. Dan heb je ook niet zo'n donkere "waas" onder je armen.

En voor mijn benen lijkt het me ook handig, omdat ik epileren toch altijd lang vind duren. En het is nooit helemaal glad, omdat de kortste haartjes niet geplukt worden.

Ik ga me er nog even in verdiepen.
Tjonge, je hebt heel wat leesvoer gehad 😀
Ik heb idd de Braun. Jouw huid- en haarkleur is volgens mij heel goed. Je hebt trouwens ook een app van Braun over de IPL, Braun Slik-Expert heet deze. Staan filmpjes ed in.
Ook een planningstool voor het gebruik.

Ingegroeide haartjes heb ik niet en ik heb geen ongewenste haargroei in mijn gezicht, maar volgens de gebruiksaanwijzing moet je dit wel kunnen flitsen.
Al met al vind ik het een superding en ik ben nu in week 8.
Benen zijn zowat ‘kaal’ , oksels en bikinilijn hebben nog wat flitsweken nodig.
Bedankt!
Ik ga die app eens bekijken.
Weten jullie het verschil tussen de 3 en 5 series? Vooral de prijs zie ik. En bij de ene zit bijv. een scheermesje.
Het ging een paar posts eerder over Crest. Ik heb die White strips een paar jaar geleden ook gebruikt en zag duidelijk verschil. Maar dat is inmiddels weer teniet gedaan. Zijn er hier mensen die de strips vaker gebruiken, bijvoorbeeld elk jaar of elke 2 jaar? Ben zo bang dat het je glazuur zo ontzettend aantast dat je tanden na jaren niet meer 'te redden' zijn? Ik kreeg na gebruik ook (meer) last van gevoelige tanden, daardoor ben ik nu ook een beetje huiverig om ze nogmaals te gebruiken.
Kruidvat leest ook mee, denk ik. :)
Gisteren was de Braun IPL € 159,99. Nu staat deze voor € 179,99 op de site.
Je zou even op de Braun site kunnen kijken wat het verschil is. Er is maar 1 soort wit met goud. Wel krijg je er verschillende dingen gratis bij. Ik heb zo'n gezichtsborstel.
Die van Kruidvat is wit met paars.
Vlg. mij ligt het aan de hoeveelheid flitsen. Dus de levensduur.
Ik heb zojuist de Collistar Face Magic Drops binnengekregen. Op de site stond alleen Magic Drops. Kan ik dit spul ook voor de rest van mijn lichaam gebruiken?
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Tvp :$
B4E schreef:
08-04-2018 00:31
Tvp :$
+1
Lees altijd graag mee.
Restera schreef:
06-04-2018 15:07
Ik heb zojuist de Collistar Face Magic Drops binnengekregen. Op de site stond alleen Magic Drops. Kan ik dit spul ook voor de rest van mijn lichaam gebruiken?
Lijkt mij van wel.
De arts laatst vond, dat ik zo'n goede teint had.
Haha! Heb niet verteld van de Collistar drops!
kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?

https://www.viva.nl/stijl-en-update/ste ... it-goedje/
Lorem Ipsum
Restera schreef:
06-04-2018 15:07
Ja. Het is exact hetzelfde. Ik koop enkel de 'body' verpakking omdat het spul identiek is maar in grotere verpakking wel voordelig.
turquasi schreef:
09-04-2018 15:44
kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?

https://www.viva.nl/stijl-en-update/ste ... it-goedje/
Bij heel veel mensen op Pinterest doet het helemaal niets, dus deze diy laat ik aan mij voorbijgaan. Vraag mij sowieso af waarvoor Japanse vrouwen dat nodig hebben, het haar is al supersteil (en dus ook meer glans) van nature.
haha, goed punt
Lorem Ipsum
Inmiddels 2 keer geflitst met mijn IPL. Zat wel een lange tijd tussen, niet zo slim maar ok heb de handigheid nu wel te pakken. Oksels en 1 arm (die ander laat ik even ter vergelijking onbehandeld) en heb mijn buik gedaan (ja ik heb gewoon overal haar). Vandaag mijn benen en bikinilijn scheren zo dat ik die morgen ook kan gaan doen. Hoop zo dat het bij mij ook zo goed resultaat geeft!

Heb ook eindelijk de Hema repair shampoo, nog niet gebruikt want heb nog een klein beetje shampoo over van 2 andere flessen.

Iemand nog idee voor goeie dupe van L'oreal mystic oil? Ik vind die zo ontzettend fijn maar als het goedkoper kan...
Succes SMStip!
Ik heb er spijt van dat ik geen voor- en na foto’s heb genomen.
Ik was sceptisch in het begin maar ik kan iedereen een flitser aanraden!
modulex wijzigde dit bericht op 11-04-2018 21:31
Reden: Woord vergeten
1.32% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven