Lijf & Lijn alle pijlers

Detox pleisters??????????

25-02-2009 15:39 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie....heeft detox pleisters gebruikt...je moet ze onder je voeten plakken en dan schijnt er afvalstoffen uh uh erin te komen...(dit stond ook bij gezondheid maar probeer t nu ook hier) en dan val je waarschijnlijk af?!! Zijn er vrouwen die dit doen?
Je valt er helemaal niet van af; maar je hebt wel een paar dagen zwarte pleisters.
Detoxpleisters voor onder je voeten?

Het klinkt enigszins als oplichterij, maar misschien is dat mijn cynische inborst.
Lol, ik heb er nog nooit van gehoord!
Ik heb een keer een paar van die pleisters bij een bestelling van drogisterijnet gekregen.

Het was maar voor 2 nachten; inderdaad de volgende ochtend zwart gekleurde pleisters, maar verder heb ik niks gemerkt.

Maar het was natuurlijk de bedoeling dat je die dingen langer gebruikt (wat ik dus niet gedaan heb).
Wat doen die pleisters dan? Komt er normaal gesproken ook zwarte smurrie uit je voeten? Kan me niet voorstellen dat het er alleen uitkomt met die pleisters erop.
Hoeveel gewichtsverlies zal dat opleveren, twee volgezogen pleisters?

3 gram?

Of moet je er, zoals bij al dit soort produkten, gezond bij eten en veel bewegen anders werkt het niet?

Gewoon geldklopperij. Wat moeten die dingen kosten?

Als je af wilt vallen is gezond gaan eten en meer bewegen zónder pleisters net zo effectief.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Volgens mij waren ze helemaal niet bedoeld om af te vallen. Je zou er vitaler van worden, beter van gaan slapen en nog wat dingen die ik niet meer weet.

Ik heb nergens gelezen dat je er vanaf zou vallen.

Even gekopieerd van de site van drogisterijnet:

Aziatische ontgiftigings Pleisters veroveren de wereld. Deze Japanse ontdekking verwijdert zichtbaar giftige stoffen uit het lichaam terwijl u slaapt!

Productinformatie Vervaardigd uit puur plantaardige stoffen en mineralen die door hun samenspel sterk ontgiftigend en vitaliserend werken.

Kan uw lichaam gedurende de nacht bevrijden van verzamelde gift -en slakstoffen die ontstaan door verontreinigde lucht, verkeerde voeding, medicamenten, sigaretten, enz.

Door de doelgerichte stimulatie van de voetreflexzones kan de basis voor uw welzijn gecreeerd worden. Zo wordt o.a. de vetafbraak gestimuleerd, het anti-aging proces ondersteund, nieuwe levensenergie en daardoor innerlijke rust en ontspanning gewonnen. Ook gewrichts -en aangezichtspijnen worden door deze krachtige ontgiftigngspleisters uit het lichaam gehaald!EANCODE: 8713713010489
Helemaal onzin is het niet dat een pleister zou kunnen werken.

Er bestaat ook een anti conceptie pleister.

in je voeten zitten al je zenuweinden , ik kan me zo voorstellen dat het wat met je metamobilisme zou kunnen doen.

Wat wellicht ervoor zorgt dat e.a afvloeit.

Feit blijft dat je altijd moet bewegen en gezond moet eten.
Nou we waren tegelijk.
En dan al die vraagtekens in het onderwerp, doe eens normaal joh!
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 25 februari 2009 @ 16:19:

En dan al die vraagtekens in het onderwerp, doe eens normaal joh!Ik weet niet waarom, maar ik moet echt hard lachen om je (droge) reactie.
Dikke bull, geldklopperij. Geloof me, je kunt niet je voetreflexzones stimuleren en vervolgens kilo's afvallen. Dat gaat nog steeds gewoon via je mond (minder d'r in stoppen) en je lijf (van je luie reet afkomen). Sorry
uhuh...
Wat een onzin
ik zei al eerder, het gif spoot er echt uit, ik verloor 5 kilo in 1 nacht, en al mijn slaapproblemen, vermoeidheid pukkels en geldzorgen waren verdwenen.
quote:sarah2ndlife schreef op 25 februari 2009 @ 16:16:

in je voeten zitten al je zenuweinden , ik kan me zo voorstellen dat het wat met je metamobilisme zou kunnen doen.Wat is "metamobilisme" eigenlijk?
Hmm ik ga denk ik t gewoon proberen....enne ik was benieuwd of dan ook die 5 kilo weg zijn gebleven?

Stofwisseling, ook wel metabolisme genoemd
mutsiefluts als je metabolisme kan spellen kan je ook bedenken dat die pleister gewoon kolder zijn
Nou zo eigenwijs als ik ben...heb ik geen doos detoxpleisters gekocht...maar kon ook 2 stuks kopen enne ik ga het dus uitproberen!! En ja het zal wel onzin kolder enz.Maar ik ben zo nieuwsgierig en ja ik weet dat hansaplast goedkoper is...dit koste trouwens 5,99 euro...
Met 2 pleisters zul je echt niks merken (die kreeg ik bij een andere bestelling).

Je zou ze 6 nachten achter elkaar moeten gebruiken (en dus 12 pleisters moeten hebben): de eerste 2 nachten onder de voorkant van je voeten, de volgende 2 nachten onder het midden van je voeten en de laatste 2 nachten onder je hiel; dan zouden alle reflexzones van de voet 'aan bod' zijn geweest.

Dit alles volgens de bijsluiter die ik erbij kreeg.
to-ta-le bullshit.

als je wil detoxen, moejje nie roken nie.

reflexzones is bullshit, ontgiften is bullshit. Er zit waarschijnlijk een reagens in dat verkleurt na aanraking met vocht en/of zuurstof wat dan zogenaamd het 'gif' moet voorstellen.

quatsch tot en met.
quote:geve schreef op 26 februari 2009 @ 13:49:

[...]

Wat is "metamobilisme" eigenlijk?

geen idee, vraag het me nog eens als ik het wel goed getypt heb

sorry hoor, ben ook maar een mens.
quote:RosieRo schreef op 02 maart 2009 @ 16:16:

to-ta-le bullshit.

als je wil detoxen, moejje nie roken nie.

reflexzones is bullshit, ontgiften is bullshit. Er zit waarschijnlijk een reagens in dat verkleurt na aanraking met vocht en/of zuurstof wat dan zogenaamd het 'gif' moet voorstellen.

quatsch tot en met.is anders wel lekker als ze die masseren heur, moet je eens proberen en ik moet ontzettend piesen daarna.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven