Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
8102 schreef:
30-03-2018 12:56
Het is alleen zo jammer dat juist diegene die geblokkeerd is het meeste word geqoute en dan heb je als nog weinig aan de blokkade.

Nou inderdaad. Dat gebeurde hier nu net ook :biggrin:
Maar voor wie denkt dat ie 'm verdiend heeft...een sticker!

Afbeelding
Ja, dat klopt. Dat zag ik inderdaad al. Tevens het verzoek, of de vraag, of ik betreffende forummer niet toch wil kunnen lezen middels een groot bericht tussen de reacties van anderen in. Zucht.
Troeteltje schreef:
30-03-2018 13:03
Ja, dat klopt. Dat zag ik inderdaad al. Tevens het verzoek, of de vraag, of ik betreffende forummer niet toch wil kunnen lezen middels een groot bericht tussen de reacties van anderen in. Zucht.
En dan op je iPad zie je gewoon al diens berichten en óók de melding of je diens berichten toch wil lezen.
Ik kijk via IPad. Jeetje, wat irritant. Dus nu toch steeds de herinnering aan hetgeen ik juist tracht te vermijden.
Moiren’ schreef:
30-03-2018 13:05
En dan op je iPad zie je gewoon al diens berichten en óók de melding of je diens berichten toch wil lezen.
O is dat zo? Weer wat geleerd vandaag :proud:
Troeteltje schreef:
30-03-2018 13:06
Ik kijk via IPad. Jeetje, wat irritant. Dus nu toch steeds de herinnering aan hetgeen ik juist tracht te vermijden.
Dat is op de PC ook hoor. Kwestie van wennen en daaroverheen gaan lezen, en je niet teveel fixeren op wie je wilt negeren ;-)
nounou
zazamaenade schreef:
30-03-2018 13:12
Dat is op de PC ook hoor. Kwestie van wennen en daaroverheen gaan lezen, en je niet teveel fixeren op wie je wilt negeren ;-)

Ik ga dan vaak toch kijken :facepalm:
He, dat doet me ineens bedenken dat ik degene die ik ooit (kortdurend, want ik kon niet tegen die melding) op blokkeer had al een hele poos niet meer heb gezien hier :idee:
Hier niemand onder de negeer, vanuit een calvinistische neiging tot lijden en ziekelijke behoefte tot ergernis.
vrouwjagersma schreef:
30-03-2018 13:26
Hier niemand onder de negeer, vanuit een calvinistische neiging tot lijden en ziekelijke behoefte tot ergernis.
:HA:

Hier ook niemand onder de negeer, vanuit een katholieke neiging zelfs de slechtste mens te redden met mijn positieve en opbouwende reacties :rofl:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
30-03-2018 13:29
:HA:

Hier ook niemand onder de negeer, vanuit een katholieke neiging zelfs de slechtste mens te redden met mijn positieve en opbouwende reacties :rofl:

Zo jammer dat je vervolgens zelf om een bedankje moet vragen :proud:
Star² schreef:
30-03-2018 13:36
Zo jammer dat je vervolgens zelf om een bedankje moet vragen :proud:
Ach, wij collecteren ook graag voor een “vrijwillige” bijdrage :proud:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik heb geloof ik wel iemand op de negeer. Die meldingen ook echt negeren lukt steeds beter. De quotes dan weer wat minder ;-D
Jongens, ik hou toch zo van dit forum. Ik zag best op tegen mijn bezoekje aan De Grote Stad, maar nu heb ik echt helemaal goede zin. De zon gaat er spontaan van schijnen.
(Domme vraag, net op tijd gegumd)
8-)
vrouwjagersma schreef:
30-03-2018 13:26
Deel ik.
vrouwjagersma schreef:
30-03-2018 14:32
Jongens, ik hou toch zo van dit forum. Ik zag best op tegen mijn bezoekje aan De Grote Stad, maar nu heb ik echt helemaal goede zin. De zon gaat er spontaan van schijnen.
Speciaal voor jou natuurlijk :-D
Mensen, ik heb heerlijk in de zon gelopen, en ik heb géén ijsje gehaald!
Ik heb kleding gekocht! Leuk leuk leuk! Leuk winkeltje ontdekt, geheel in eigen stad. Wat een ontdekking! Helemaal happyyyyyyyyyy!
schattigmeisje schreef:
30-03-2018 16:06
Speciaal voor jou natuurlijk :-D
Mensen, ik heb heerlijk in de zon gelopen, en ik heb géén ijsje gehaald!
Wat ongelooflijk naar voor jou! :hug:
Life is short. Eat dessert first.
Volgens mij heb ik een soort stalker voor vandaag die als hobby heeft om alles te quoten en negatief te beantwoorden.
Vanaf vanochtend tot nu valt het mij al op.
Sommige forummers leven een uiterst sneu leven in real 8102. Herken dat.
Bijvoorbeeld link leggen met iets dat je in een vorig leven ooit eens hebt geschreven.

Schud het van je af. Het is onbelangrijk. Het heeft geen belang. Lach er om.
Leuk toch altijd dat gezeik op RedBulletje. Over haar botte opmerkingen vallen maar dan wel haar uit mogen uitmaken voor van alles en nog wat :rofl:
Star² schreef:
30-03-2018 20:49
Leuk toch altijd dat gezeik op RedBulletje. Over haar botte opmerkingen vallen maar dan wel haar uit mogen uitmaken voor van alles en nog wat :rofl:
Ja :hihi:
En kom op, iedereen kent dat ene zinnetje nu zo onderhand wel uit het hoofd toch?
Star² schreef:
30-03-2018 20:49
Nou, zeg dat. En ik heb haar nog nooit op de man terug zien reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven