Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 29 maart 2018 om 20:41
Die is zeker leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 29 maart 2018 om 20:43
Ik heb verder geen bril. Alleen een lees. Veel te duur gekocht bij de opticien voor €30.- Wel een kekke (in de termen van mevrouwjagersma). Maar hij zit voor geen meter. Bij de Hema was ik voor €5 klaar geweest. Maar ja. Blijkbaar word je niet daadwerkelijk slimmer door een leesbril, ook al ziet het er wel zo uit...
donderdag 29 maart 2018 om 20:49
donderdag 29 maart 2018 om 21:10
Zonder water verschrompelt ‘ie. En met teveel water ga je lekken. Ofzo.blijfgewoonbianca schreef: ↑29-03-2018 20:49Ik weiger die stomme blogjes te lezen, maar wat gebeurt er nou met je kut als je niet genoeg drinkt? En wat zou er gebeuren als je te veel drinkt; loop je - daar - dan over, pofzo ?
Er staat dat je met een spiegel moet kijken. Ik zou een make-up spiegel kiezen. De gewone kant voor mensen met goede ogen. En de vergroot kant voor mensen die nog moeten verwerken dat ze eigenlijk een leesbril nodig hebben.
donderdag 29 maart 2018 om 21:19
Mijne was 4,99 bij de Appie, en hij zit prima. Of ie ook leuk staat moet ik nog even bedenken.Labalade schreef: ↑29-03-2018 20:43Ik heb verder geen bril. Alleen een lees. Veel te duur gekocht bij de opticien voor €30.- Wel een kekke (in de termen van mevrouwjagersma). Maar hij zit voor geen meter. Bij de Hema was ik voor €5 klaar geweest. Maar ja. Blijkbaar word je niet daadwerkelijk slimmer door een leesbril, ook al ziet het er wel zo uit...
donderdag 29 maart 2018 om 21:21
Met een vergrootglas nog wel. Ik mag dan wel aan de leesbril zijn maar mijn clit kan ik zo ook nog wel vinden.blijfgewoonbianca schreef: ↑29-03-2018 21:18Wat verschrompelt er? je schaamflappen? dat kun je toch ook voelen? Dat geloer in je doos ....erg jaren 70.
donderdag 29 maart 2018 om 21:45
Ja die lenzen bestaan
donderdag 29 maart 2018 om 21:51
Ik lees jouw topic en vindt het mooi. Ik heb er niets in te brengen maar herken er wel veel in. Eten, voeding. Het is niet simpel. Twee kanten uit niet. Zo fockking weinig resultaat van je inspanningen.vrouwjagersma schreef: ↑29-03-2018 18:51LV, veel sterkte met de onvermijdelijke ondergang.
Ik ben nog steeds niet mager. Het moet ook een keer klaar zijn met die onzin.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 29 maart 2018 om 21:55
Neuh. Die integreer je in je eigen/nieuwe bril als brillendraagster. Geen centje opmerkingen want het val niemand op. Maar man oh man, wat lees ik weer lekker. En heel slecht:: Wat besef ik nu dat ik een gevaar in het verkeer was omdat ik gewoon 'kortbij een bijna blinde vlek had'.vrouwjagersma schreef: ↑29-03-2018 19:29Ik heb al 25 jaar -2, dus ik snap het drama waarschijnlijk niet. Wellicht word ik op termijn ook nog verziend en moet ik dan zo'n kekke varifocus.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 29 maart 2018 om 22:01
Nou, zeg dat. Het is fijn als mensen dat begrijpen, in plaats van dat gezemel dat je "gewoon minder moet gaan eten". Dat zullen de mensen zijn die tegen jou zeggen dat je "gewoon meer moet gaan eten", denk ik.
donderdag 29 maart 2018 om 22:21
Ik heb liever lenzen dan een leesbril!Marana-- schreef: ↑29-03-2018 21:45Ja die lenzen bestaanIs me bij de laatste controle allemaal heel duidelijk uitgelegd, toen ik aangaf dat ik een oogmeting wou omdat ik de lettertjes dichtbij niet goed meer kon lezen. Bij de meting bleek dat ik geen -2 meer had maar -1,5
![]()
Nu maar hopen dat het straks gewoon op 0 stopt, en dat ik dan geen lenzen meer nodig heb en ook geen leesbril
![]()
donderdag 29 maart 2018 om 22:33
Of 'je moet gewoon een dikke friet met mayonaise eten'. Ja, zo simpel is het!vrouwjagersma schreef: ↑29-03-2018 22:01Nou, zeg dat. Het is fijn als mensen dat begrijpen, in plaats van dat gezemel dat je "gewoon minder moet gaan eten". Dat zullen de mensen zijn die tegen jou zeggen dat je "gewoon meer moet gaan eten", denk ik.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 29 maart 2018 om 22:41
Ja joh, zo simpel is het.Dat wist ik al lang, daarom ben ik ook zo mager. </sarcasm>
Ik heb nou weer zin in wokkels, fijn ... gelukkig hebben we dat soort spul minder in huis de laatste maanden
Paaseitjes wel. Zou het me lukken die zak niet leger te maken de komende dagen? Spannend!
Oh en ik ga nog wat spannends doen, ik ga zo in het topic van The Passion kijken wat er allemaal getypt is
Ik heb nou weer zin in wokkels, fijn ... gelukkig hebben we dat soort spul minder in huis de laatste maanden
Oh en ik ga nog wat spannends doen, ik ga zo in het topic van The Passion kijken wat er allemaal getypt is
donderdag 29 maart 2018 om 22:41
Ik moet een wortel eten.doornroosje9 schreef: ↑29-03-2018 22:33Of 'je moet gewoon een dikke friet met mayonaise eten'. Ja, zo simpel is het!
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 29 maart 2018 om 22:42
Ik had al honger...doornroosje9 schreef: ↑29-03-2018 22:33Of 'je moet gewoon een dikke friet met mayonaise eten'. Ja, zo simpel is het!
donderdag 29 maart 2018 om 22:47
Die liggen thuis en ik lig niet thuis.
donderdag 29 maart 2018 om 22:53
Zonder kiwi's?doornroosje9 schreef: ↑29-03-2018 22:51Altijd kiwi's meenemen, dat weet je toch. Nu lig je daar. Zonder kiwi's.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
donderdag 29 maart 2018 om 22:54
Ik heb een breekbrood met camembert voor in de oven meegenomen. Maar die ander heeft geen trek en om nou een heel brood in mijn eentje op te eten...doornroosje9 schreef: ↑29-03-2018 22:51Altijd kiwi's meenemen, dat weet je toch. Nu lig je daar. Zonder kiwi's.