neemt date afstand?

01-04-2018 22:09 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-04-2018 22:17
Reden: We hebben maatregelen genomen ivm het verwijderen van de OP
99.94% gewijzigd
Jezus Christus. Hij doet zoveel moeite en jij reageert als een gehandicapte schildpad. Als je zelf zo mat blijft zoekt hij wel door. Je kan ook dingen gaan zoeken zeg. Het is ook nooit goed.
Ik vind je te afwachtend. Hij moet steeds initiatief nemen. Als hij zegt dat jullie volgende week koffie kunnen drinken dan kan jij toch zeggen ja leuk, zullen we die of die dag gaan?

Beetje pit er in meid.
Ja, je doet te afstandelijk.
Pfff wat doe je moeilijk en denk je veel na
Stel zelf een datum voor! Kom op zeg, die jongen stelt zich kwetsbaar op en jij reageert ongeveer net zo passioneel als een ijsblokje.
Geen idee. Wat noem jij kortaf? En wat app jij zelf dan aan hem? Het klinkt alsof hij heel duidelijk geïnteresseerd is en je dat ook laat merken. Wat was er zo anders aan die ene app vanavond dat je daar nu ineens aan twijfelt? Of heb je zelf ongeïnteresseerd gereageerd op zijn berichten?
Lotte312071 schreef:
01-04-2018 22:09
Doe ik te afstandelijk?
Ja. Als je hem leuk vindt doe dan een concreet voorstel voor die koffie-date.
Over analyseer je altijd zo? Wat is er gebeurd met go with the flow en kijken waar en of het schip strandt?
Gooi zelf een balletje op voor een tweede date en please, relax een beetje. Ik word een beetje moe alleen al door het lezen van dit gedoe.
Wil je hem nog eens zien? Nodig hem uit en dan merk je vanzelf wat hij wil.
Of moet hij je nu al trouwen oid?
Is dit trouwens dezelfde man waarover je paar dagen geleden ook een topic opende of is dit een ander?

Het is wat he, dat daten..
Zo! Dat is unaniem en binnen 5 minuten!
Waarom weigerde je die arm van hem? Daarnaast vind ik het raar dat je een verkeerd beeld zou moeten hebben van hem, omdat het zo snel ging. Jullie waren er toch zelf bij?
Je wilt niet gekwetst worden, maar je brengt jezelf wel in een positie om gekwetst te worden. Dat snap ik dan weer niet.

Los van alles is hij heel correct naar je geweest en nog vertrouw je hem niet.
Je maakt het jezelf veel te moeilijk door gelijk al makkelijk te zijn. Je hebt die keus nu eenmaal gemaakt . Sta er dan ook achter.
Normaal, leuk. Ziet er goed uit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
prinsesmaxima schreef:
01-04-2018 22:11
Jezus Christus. Hij doet zoveel moeite en jij reageert als een gehandicapte schildpad.
:rofl:
Ik vind het raar dat hij dagelijks appt, gebelt heeft..maar geen concreet voorstel voor een 2e date.

Verder denk ik...als een vrouw aangeschoten is en dat weet je, is het dan geen misbruik van de situatie maken door sex te hebben?
prinsesmaxima schreef:
01-04-2018 22:11
Jezus Christus. Hij doet zoveel moeite en jij reageert als een gehandicapte schildpad. Als je zelf zo mat blijft zoekt hij wel door. Je kan ook dingen gaan zoeken zeg. Het is ook nooit goed.
:lol: Moest hier ook even om lachen :P

Maar meid... Hij toont juist hartstikke veel interesse! Stel gewoon een dag voor. En ja je klinkt te afstandelijk.
Lotte312071 schreef:
01-04-2018 22:17

Verder denk ik...als een vrouw aangeschoten is en dat weet je, is het dan geen misbruik van de situatie maken door sex te hebben?
Pfff....je was er zelf bij hè.
Ik zou als ik hem was niet eens meer een date met je willen na zo'n uitspraak.
Jezus vrouw, wat wil je nou?
Stel zelf een datum voor.
Of doe niks en dan houdt ie vanzelf wel op met appen.
No one should brave the underworld alone.
Lotte312071 schreef:
Ik vind het raar dat hij dagelijks appt, gebelt heeft..maar geen concreet voorstel voor een 2e date.

Echt, kom in actie. Vergeet al die onzin die je hier schrijft.
Hij hoeft niet met concreet voorstel te komen, hij heeft al gezegd dat hij 2e date wil. Nu ben jij aan zet.
Je gooit je eigen glazen in als je zo blijft piekeren.
Lotte312071 schreef:

Aangeschoten is niet hetzelfde als wilsonbekwaam, hoor.
What have we done....
-Hades- schreef:
01-04-2018 22:20
Jezus vrouw, wat wil je nou?
Stel zelf een datum voor.
Of doe niks en dan houdt ie vanzelf wel op met appen.
Als je vind dat iemand je misbruikt heeft, is dat toch geen gelijkwaardig uitgangspunt voor een volgende date? Of ben ik nou gek..
Lotte312071 schreef:

En waarom heb jij dan nog geen voorstel gedaan voor een tweede date?

En heb jij geen misbruik van hem gemaakt door sex te hebben?
nbk schreef:
01-04-2018 22:21
Aangeschoten is niet hetzelfde als wilsonbekwaam, hoor.
Nou, inderdaad.

Ze koopt zelf de wijn.
Stelt zelf voor om het bij hem op te drinken
Ze raakt aangeschoten
Ze hebben SAMEN seks.
Als je " ja" op nog een glas wijn kunt zeggen, kun je ook " nee" zeggen tegen seks.
Snap niet helemaal waarmee de titel en het verhaal overeenkomen, maar zoals ik het lees zoekt hij juist contact en wil hij weer afspreken.

Hij stelt koffie date voor dus hop prik een data en GO!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven