Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt? (Deel 2)

22-01-2018 08:41 1058 berichten
Dames die net als ik op een niet aflatende zoektocht zijn naar the next best thing, delen hier hun must haves en beauty geheimen.

Heb jij aanraders die wij niet mogen missen? Dan mag je dat hier met ons delen.

De absolute toppers uit het eerste topic zijn het wimperserum van KV (Kruidvat) en Vitis tandpasta.

Link naar deel 1 met Strikjemetstippels als TO: mode-beauty/werkt-product-x-echt/list_messages/372885
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 10:31
20.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de maskers van Garnier Loving blends geweldig (die bolletjes). Ik gebruik ze ook vaak als consitioner die ik dan maar een paar minuten inlaat. Glad, makkelijk doorkambaar haar; dat heerlijk ruikt.
Deze week 1+1 gratis bij de Appie zag ik
Nou de Wella elements shampoo kan zo weer de prullenbak in. Wat een rotshampoo zeg. Moet alsnog mijn haar wassen om de dag en mijn haar voelt ook niet schoon na het wassen. Jammer!
Weet iemand nog een goede shampoo zonder sls voor fijn haar?
lisa198 schreef:
16-03-2018 17:54
Hoe zijn jullie ervaringen met de Mane ‘n Tail shampoo?
Die van de Hema is fijn maar mijn haar word toch wat snel vet.
Vreselijke shampoo! Aan het begin zat mijn haar geweldig maar mijn haarkleur vervaagde ontzettend snel en ik kreeg enorme eczeem in mijn gezicht, volgens mij kwam dat door de shampoo. Voor mij te agressief.
mademoiselle83 schreef:
25-03-2018 16:24
Nou de Wella elements shampoo kan zo weer de prullenbak in. Wat een rotshampoo zeg. Moet alsnog mijn haar wassen om de dag en mijn haar voelt ook niet schoon na het wassen. Jammer!
Wat zonde. Misschien kun je er iemand anders blij mee maken.
Geen tips meer aangezien ik al veel heb uitgeprobeerd en wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet. Veel mensen zijn enthousiast over de volume Maroccanoil maar ik dus weer niet. Of mijn kapster die lyrisch was ove Rahua. Haar haar zag er geweldig uit maar bij mij was het gaat-wel. Big Lush zou ik nog wel willen testen en heel misschien Alterna waar iemand hier enthousiast over was. Verder zijn sites als Makeupalley en Influenster zijn trouwens handig voor veeel reviews.
De moroccan oil heb ik hier liggen, vind ik ook niet echt bijzonder. Lush big bevat geloof ik sls. De enige shampoo die ik trouwens wel erg goed vind is van Kevin Murphy maar die kost 30 euro.

Ik zal eens kijken op die sites goede tip!
mademoiselle83 schreef:
25-03-2018 18:17
De moroccan oil heb ik hier liggen, vind ik ook niet echt bijzonder. Lush big bevat geloof ik sls. De enige shampoo die ik trouwens wel erg goed vind is van Kevin Murphy maar die kost 30 euro.

Ik zal eens kijken op die sites goede tip!
Ah, Kevin Murphy. De plumping of the full again thickening? Ik heb er twee producten van; de volume poeder en de beach resort spray. Heel tevreden over dus de shampoo wil ik wel uitproberen.
Gayacat schreef:
25-03-2018 18:26
Ah, Kevin Murphy. De plumping of the full again thickening? Ik heb er twee producten van; de volume poeder en de beach resort spray. Heel tevreden over dus de shampoo wil ik wel uitproberen.
Ja van de plumping lijn. Heb nog geen betere gevonden. Is de beach spray voor volume?
Hoi!

Wie heeft de gouden tip voor shampoo.

1 dag na het wassen enorme jeuk en vet haar. Ik gebruik nu neutral maar merk dat het jeuken / vet worden nu al na een halve dag optreedt.
mademoiselle83 schreef:
25-03-2018 19:18
Ja van de plumping lijn. Heb nog geen betere gevonden. Is de beach spray voor volume?
Enigzins. Meer voor de out of bed look maar verwacht er niet teveel van. Het ruikt lekker. De volumepoeder heeft meer effect.
Afbeelding

Deze leave in conditioner werkt dus best erg goed voor krullen! Maakt ze stevig en glanzend.
mademoiselle83 schreef:
25-03-2018 16:24
Weet iemand nog een goede shampoo zonder sls voor fijn haar?
Had ik al geschreven hier, ik gebruik de shampoo en conditioner van Natura Siberica en de shampoo van EcoOrganic (weet niet of die laatste in NL te koop is). Mijn haar voelt dikker en steviger aan en ik hoef het minder vaak te wassen.
Cum non tum age
[quote=strikjemetstippels post_id=28306203 time=1522006029 user_id=178792]
noa schreef:
25-03-2018 22:16
Had ik al geschreven hier, ik gebruik de shampoo en conditioner van Natura Siberica en de shampoo van EcoOrganic (weet niet of die laatste in NL te koop is). Mijn haar voelt dikker en steviger aan en ik hoef het minder vaak te wassen.
Ik heb die eerste gegoogeld, die is wel makkelijk verkrijgbaar. Welke variant heb je?
mademoiselle83 schreef:
25-03-2018 23:31
Ik heb die eerste gegoogeld, die is wel makkelijk verkrijgbaar. Welke variant heb je?
The nutrition and repair with laminating effect. Moet wel eerlijk zeggen dat ik die van EcoOrganic momenteel gebruik met de conditioner van Natura Siberica.
Cum non tum age
Ik snap nu dat je die andere niet kunt vinden, aangezien ik de naam verkeerd heb. Het heet Organic Shop. Die koop ik voor iets van 2 euro, niet in NL.
Cum non tum age
Hmm, plaatsen van mn berichtje ging niet goed.
Strikjemetstippeltjes, is dat krullen spul CG vriendelijk? Met andere woorden, is het sulfaat, parabenen en siliconen vrij?
Serendipety schreef:
26-03-2018 09:02
Hmm, plaatsen van mn berichtje ging niet goed.
Strikjemetstippeltjes, is dat krullen spul CG vriendelijk? Met andere woorden, is het sulfaat, parabenen en siliconen vrij?
Heb even gekeken en er zit wel siliconen in, rest niet.
Nieuwsflits, aka flitsnieuw 😀

Nu bij de Lidl:
IPL aparaat voor 89,95
https://www.lidl-shop.nl/search?query=ipl

Ik ben erg tevreden met mijn IPL.
Mijn bikinilijn is bijna glad na 8 weken en mijn oksels ook!
Mijn benen sla ik zelfs over deze week!
Elkecent meer dan waard! (Nee, geen aandelen! Gewoon superblij dat, na jaren scheren, alle jaartjes gewoon verdwijnen!)
Ik ben heel blij met de wimperserum van Kruidvat, de paint pot van Mac en de crest 3d tandbleek behandeling(kon het verschil al na de eerste behandeling zien).
Nu ga ik ook bha-serum en dagcrème van Paulas choice proberen, ben benieuwd.
HasseSimonsdochter schreef:
25-03-2018 19:24
Hoi!

Wie heeft de gouden tip voor shampoo.

1 dag na het wassen enorme jeuk en vet haar. Ik gebruik nu neutral maar merk dat het jeuken / vet worden nu al na een halve dag optreedt.
Je valt echt midden in n enorme shampoo discussie. Het topic lezen wil ook nog wel eens helpen...
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Pokara schreef:
27-03-2018 12:12
Ik ben heel blij met de wimperserum van Kruidvat, de paint pot van Mac en de crest 3d tandbleek behandeling(kon het verschil al na de eerste behandeling zien).
Nu ga ik ook bha-serum en dagcrème van Paulas choice proberen, ben benieuwd.
Die Crest, heb je dan die doorzichtige strips of de tandpasta?
Very__Cherry schreef:
01-04-2018 08:30
Je valt echt midden in n enorme shampoo discussie. Het topic lezen wil ook nog wel eens helpen...
Pfff. Ok hoor.
Wie heeft hier de ultieme tip voor jeugd puistjes? mijn zoon van 16 heeft wat puistjes op zijn voorhoofd.
Aanstippen met een wattenstaafje Molkosan (A Vogel, Kruidvat).
Werkt heel goed. Puistje droogt meteen uit.
Iemand de micelair shampoo van nivea al geprobeerd?

Voor de jeugdpuistjes van je zoon, Paula’s choice heeft ook een mannenlijn misschien is dat iets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven