Blind date organiseren

03-04-2018 21:42 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,

Ik "moet" een blind date organiseren voor 2 mensen uit mijn kennissenkring (24 & 27). De personen in kwestie hebben eigenlijk nog nooit echt gedate of een relatie gehad, maar stonden er allebei wel voor open om dit zo te laten organiseren, dus ik dacht, leuk, dat doe ik even!

Maar nu loop ik daarmee een klein beetje vast...

Mijn idee is nu om ze allebei boodschappen te laten doen en naar het huis van mij en mijn partner te sturen (wij hebben die avond een bruiloft, dus zijn niet thuis). Daar kunnen ze dan samen een recept koken en dat opeten. Voor de avond weet ik alleen niet of het leuk is om ze dan nog op pad te sturen ergens heen voor een activiteit..

Jullie misschien ideeën / tips? :)
Dat zou ik echt geen leuk idee vinden.

Waarom niet gewoon als eerste date een drankje in een leuk cafe?
Ik zou het bij koken laten. Want als het niet klikt wordt het een lange avond.
Wijs ze naar de slaapkamer, lekker netflixen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Een diner als het niet klikt is killing. Weer je hoe lang je avond dan duurt? Ongemakkelijk. Ik zou ze hooguit een drankje laten doen. En waarom moet het bij jou thuis? Gewoon op een openbare plek is beter.
Lijkt me niets aan.
Wat vinden zij leuk?

Gecoachte
Stadswandeling
Fietstocht
Bootje huren en varen

En natuurlijk zorg je voor een goed gevulde picknickmand.
lijkt mij zeer ongemakkelijk maar wie ben ik? :$
DEATH schreef:
03-04-2018 21:44
Ik zou het bij koken laten. Want als het niet klikt wordt het een lange avond.
Koken met iemand die je niet kent en waar het misschien niet mee klikt lijkt mij uiterst vermoeiend
saszee schreef:
03-04-2018 21:46
Koken met iemand die je niet kent en waar het misschien niet mee klikt lijkt mij uiterst vermoeizaam
Koken is sowieso niet leuk, saai, geestdodend, stom, noodzakelijk kwaad, enz.
Ze houden allebei van tennissen... ik had ook al bedacht dat dat misschien wat zou kunnen zijn (eerst tennissen, daarna een drankje doen oid), maarja dan kun je zo bezweet zijn :facepalm:
Oja, en boodschappen doen is gewoon NOG erger dan koken.
Moiren’ schreef:
03-04-2018 21:48
Koken is sowieso niet leuk, saai, geestdodend, stom, noodzakelijk kwaad, enz.
Precies, en om het dan met iemand te doen die je niet kent, mwah geen goed idee. Ik ben sowieso al niet op mijn best in de keuken ;-D
Ze vinden koken allebei wel leuk om te doen, zijn niet van die "social butterflies", dus daarom dacht ik, een beetje ongedwongen samen koken.
juffert22 schreef:
Ze houden allebei van tennissen... ik had ook al bedacht dat dat misschien wat zou kunnen zijn (eerst tennissen, daarna een drankje doen oid), maarja dan kun je zo bezweet zijn :facepalm:
Oja, want als je tegen elkaar staat te tennissen kan je zo lekker een gesprek voeren?
Moiren’ schreef:
03-04-2018 21:49
Oja, en boodschappen doen is gewoon NOG erger dan koken.
Hahaha ja echt noodzakelijk kwaad
Koken is altijd kut. Maar volgens de openingspost staan ze er voor open om het te laten organiseren dus het zijn sowieso compleet andere types dan ik dus weet ik veel. Wat zit ik hier nou te adviseren.
Laat hen gewoon samen een kopje koffie drinken, op een neutrale locatie. Straks is de klik die jij verwacht er niet en moeten ze eerst nog samen boodschappen doen en koken. Vreselijk. Je zorgt dat er nummers worden uitgewisseld en klaar ben je.
Doe gewoon even een drankje of een etentje, samen boodschappen doen en koken is echt rete-ongemakkelijk als je er vrij snel achter komt dat je ander niet leuk vind. Geeft ze dan iig de mogelijkheid om er na een uur een eind aan te breien.
juffert22 schreef:
Ze vinden koken allebei wel leuk om te doen, zijn niet van die "social butterflies", dus daarom dacht ik, een beetje ongedwongen samen koken.
Ongedwongen koken???

Ik vind koken ook leuk, en ik kook uitsluitend met mijn zoon waarmee ik kan lezen en schrijven in de keuken. Zomaar iemand die een beetje ongedwongen staat te doen eindigt in de sushi
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
juffert22 schreef:
Waarom niet gewoon iets simpels, drankje of een wandeling of eventueel als je dan perse iets groter wil een etentje
weten ze wel van elkaar hoe ze eruit zien?
Ik hou niet van koken maar ik vind dit opzich best een leuk idee To,
juffert22 schreef:
En dan zeker samen de soeplepel aflebberen en voor je het weet liggen ze te douwen in je bed.
DEATH schreef:
03-04-2018 21:53
En dan zeker samen de soeplepel aflebberen en voor je het weet liggen ze te douwen in je bed.
Zeker. Romantiek ten top. :flirting:
DEATH schreef:
03-04-2018 21:53
Dat is het nagerecht, logisch toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven