string bikini broekje 2018
woensdag 4 april 2018 om 16:46
Ik krijg nooit een schattig rond kontje in welk bikinibroekje dan ook. Sterker nog, ik verwacht dat je het hele broekje niet terugvindt in alle huidplooien....
woensdag 4 april 2018 om 16:51
Ja dan snap ik wel dat je het niet wil.. Het is ook geen must. Dragen waar je je prettig in voelt.
In een normaal bikini broekje vind ik mijn billen zo huge, maar tegelijk geen vorm hebben.
woensdag 4 april 2018 om 16:52
Ik vind dit gewoon vrouwen met wat vetjes. Niet belachelijk-waardig zeg maar.
Maar misschien ligt het aan mij.
woensdag 4 april 2018 om 16:54
woensdag 4 april 2018 om 16:57
Die middelste ook?ouwewijsneus schreef: ↑04-04-2018 16:54ze zijn niet belachelijk-waardig als ze andere badmode zouden aantrekken. Ik vind dit mooie vrouwen maar op deze manier show je je schoonheid niet!
woensdag 4 april 2018 om 17:05
Wat vetjes?
Sinds wanneer zeggen we toch dat rare " vetjes " ?
Die mevrouw links is gewoon flink te zwaar ( of ; heeft flink veel vet te veel ) en haar bikini is een paar maten te klein.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 4 april 2018 om 17:11
woensdag 4 april 2018 om 17:11
Geef eens een tip, ouwewijsneus ?ouwewijsneus schreef: ↑04-04-2018 16:54ze zijn niet belachelijk-waardig als ze andere badmode zouden aantrekken. Ik vind dit mooie vrouwen maar op deze manier show je je schoonheid niet!
woensdag 4 april 2018 om 17:18
Die linker heeft een ouwe-wijven-badpak.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 4 april 2018 om 17:23
Wat een negatieve reacties over mensen die te bloot gekleed zijn terwijl ze in jullie ogen daar niet mooi genoeg voor zijn. Lekker belangrijk, het zijn gewoon mensen. dan kijk je toch niet? Je hoeft er niets mee. En je hoeft het zelf ook niet aan te trekken.
Is ook gewoon een kwestie van wennen. Als we altijd allemaal in Burka zouden lopen, zou je een bejaarde in een t-shirt ook onsmakelijk vinden.
En nee, het is niet iets voor mij. Veel te ongemakkelijk.
Is ook gewoon een kwestie van wennen. Als we altijd allemaal in Burka zouden lopen, zou je een bejaarde in een t-shirt ook onsmakelijk vinden.
En nee, het is niet iets voor mij. Veel te ongemakkelijk.
woensdag 4 april 2018 om 17:26
Maar deze dames in een string is ook weer iets too ‘much’...
woensdag 4 april 2018 om 17:30
Topic ging toch over zonnen en niet over wat jouw voorkeur heeft in bed!
woensdag 4 april 2018 om 17:30
Volgens mij vind jij dan elk kledingstuk 'too much'.