Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 4 april 2018 om 16:58
Nou ben ik alweer jaloers. Wij moeten het doen met spitsmuizen, kippen en konijnen.vrouwjagersma schreef: ↑04-04-2018 16:53We hebben ook al wolven, dus het is hier bijna net Rusland.
Dus of je dat even aan die wolven wil gaan vertellen ja, dan komen ze misschien hierheen. Een endje verderop langs de dijk hebben we ook schapen in de aanbieding.
woensdag 4 april 2018 om 17:38
woensdag 4 april 2018 om 17:51
Lady*Voldemort schreef: ↑04-04-2018 16:58Nou ben ik alweer jaloers. Wij moeten het doen met spitsmuizen, kippen en konijnen.
Dus of je dat even aan die wolven wil gaan vertellen ja, dan komen ze misschien hierheen. Een endje verderop langs de dijk hebben we ook schapen in de aanbieding.
+1.
Ik wil ook wolven. Ik heb duiven.
woensdag 4 april 2018 om 18:21
Ja hallo, wil je mijn kudde met rust laten aub.Lady*Voldemort schreef: ↑04-04-2018 16:58Nou ben ik alweer jaloers. Wij moeten het doen met spitsmuizen, kippen en konijnen.
Anders krijg je geen (geiten)wollen sokken meer van me.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 4 april 2018 om 18:47
schattigmeisje schreef: ↑04-04-2018 17:38Oh ja
Nadat meerdere mensen in het moderatietopic klaagden over de spoilers in de 'lees ook', staat er nu een stukje over waarom spoilers een serie juist leuker makenSanoma is weer goed in omdenken! Niet stoppen met spoileren, nee, vertel iedereen dat ze juist dankbaar moeten zijn voor de spoilers
![]()
Zouden ze nou echt denken dat we door dat domme stukje tekst ineens bedenken dat ze gelijk hebben en dat we spoilers ineens leuk vinden?
Komt daarna een stukje over hoe geweldig goed het forum werkt zeker
woensdag 4 april 2018 om 18:50
woensdag 4 april 2018 om 18:56
woensdag 4 april 2018 om 19:03
Kan iemand mij dit eens uitleggen? Waarom ben je een moraalridder als je je gewoon volgens normale fatsoensnormen gedraagt?
viewtopic.php?f=2&t=407509&start=220#p28344113
woensdag 4 april 2018 om 19:41
Heel raar.Star² schreef: ↑04-04-2018 19:03Kan iemand mij dit eens uitleggen? Waarom ben je een moraalridder als je je gewoon volgens normale fatsoensnormen gedraagt?
woensdag 4 april 2018 om 19:44
Er is overigens nog geen officiele bevestiging, dus het zou ook een wolfshond kunnen zijn, maar onderaan dit bericht zie je een duidelijk fragment: http://www.terapelercourant.nl/nieuws/5 ... barnflair/
Ja, bijna Siberië.
Ja, bijna Siberië.
woensdag 4 april 2018 om 20:01