Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
haaiiii

tjee vwv, dat dat nog gaat zo hobbelen op een paard (ik durf het niet eens zonder zwanger te zijn hahaha)

sanne, wat een gave verrassing zeg van je vriendinnen, leuk!

visje, lekker halve dagen werken en na het werk lekker even plat en rustig aan, gaat de uk vast nog wel van groeien hoor. en anders een klein, maar fijn kindje!!

elza, fijn dat het bijna achter de rug is. volgende week ben je een echte v*nn**p*r hahahaha, WELKOM

verder ben ik echt het hele weekend niet vooruit te branden. doe wel mn dingetjes maar toch, pffffff. dat werken heeft er toch wel ingehakt vrees ik. maar ik ga het toch de laatste 3 (DRIE!!) weken wel volhouden hoor. dan maar even druk en moe.

trouwens, nog een leuk nieuwtje, mijn moeder komt vanuit een hele andere kant van het land bij ons in het dorp wonen! ze heeft bijna een huisje toegewezen gekregen (alleen nog even de papieren-formaliteiten regelen en dan is het rond) maar dat betekend wel dat er in april of mei geklusd en verhuisd moet gaan worden..........hoezo druk?????

nou duik ff onder de douche, kijken of ik wakker kan worden.
Goedemorgen allemaal!!!!

Wij hebben de spulletjes binnen!

Ik ben zooo blij

De wagen, de kamer, de box, de maxicosi!

Helemaal goed. Ik ga er lekker de hele dag naar kijken.
Goedemorgen allemaal!

Julia, gaaf! Ik overmorgen tralallala! ;)

Chicaa... dank! Ja volgende week kan ik je tegenkomen in de plaatselijke AH! ;) En je moeder dus ook hihii

Misschien moest je weer even aan het werkritme?

Heb te veel gedaan van het weekend, gisteren toch nog na het boenen van huidige app, aan de gang gegaan in nieuw app. De hele badkamer gedaan en die is dan best groot, tegels tot aan het plafond.. er zit nog een witte waas op sommige stukken van de bouw, bah! krijg het er bijna niet af, heb helemaal pijnlijke handen. Toen ik 's avonds thuis nog een wasje uit de droger wilde halen en door mijn knieeen zakte, begaf de boel het en vloepte ik compleet onderuit. Lief moest me optillen...

lijkt wel een oud wijf Woensdag weer aan de slag, schoonzusje helpt maar neemt wel mijn (bijna 4 jarige) nichtje mee.. hoop maar dat die zichtzelf kan vermaken, anders schiet het niet op.

Maar goed, zit nu op mijn werk, kan ik uitrusten.

VwV jeeetje zeg, je hobbelt dus gewoon nog paard, nou ja aangezien je altijd veel reed zal het geen kwaad kunnen?

het was ook wel een zalig dag.. geen zon maar wel voorjaar.

Verder weet ik niet meer zo goed wat is geschreven....
Hoi!

pff wilde op van alles reageren, maar nu weet ik t nie tmeer... eigenlijk zou ik tijdens t bijlezen ff wat aantekeningen m,oeten maken op n papiertje, haha!

Visje, ben blij dat alles gewoon ok is met je kleintje!! ik vind kleine babytjes leuker dan van die reuze babys... :-)

Maar goed, ze zijn wel iets kwetsbaarder misschien. je zou nog kunnen proberen zoveel moegelijk op je linker zij te slapen. Dan is de doorbloeding van je placenta optimaal, en komen er dus lekker veel voedingsstoffen naar je uk!

Weet niet meer wie ts cshreef, maar ik vind me zelf ook nie meer zo mooi nu. Daarom deste belangrijker voor mij om goede kleren aan te hebben, en wat meer make-up dan normaal. Dus ik koop nog wel wat zo nu en dan. Voel me dan gewoon n stuk beter. En ik leen mijn positiekleding altijd grif uit aan zwangere vriendinnen, dus t is niet alleen voor de komende 3 maanden.

Ik bem mog steeds hartstikke fit door meer water te drinken. Nog 5 weken verlof, maar voor mn gevoel zou ik ook nog wel wat langer door kunnen gaan eigenlijk. (maar daar denk ik vast anders over als t straks mooi weer is :-) )

Blaasontsteking; ebn vanochtend vergeten potje urine in te leveren bij HA. Doe t dus morgen (mamadag)

gisteren avond wel n klein dieptepuntje. moest vriend vragen om mijn teennagels te knippen. Kreegt echt met geen mogelijkheid meer voor elkaar....
Ohhhh Twinkel!! Zover is het bij mij nog niet, maar ik krijg wel problemen met het uittrekken van mijn laarzen :( oh ja en dat scheren onder de douche van de bikinilijn, zie het bijna niet meer dus heb alles er maar afgeschoren, dat lukt nog op gevoel. Dus ik ga als een geplukte kip bevallen! hahaha
Oh Twinkel, die teennagels. Toen ik hoorde van een vriendin dat dat misschien niet meer mogelijk zou zijn kon ik me er niets bij voorstellen, maar het begint nu steeds dichterbij te komen.

Fijn trouwens dat je je nog steeds zo goed voelt door veel te drinken!

Doe je rustig aan Elza!! Zo maar door je benen zakken is niet goed hoor. Ik hoop dat je lekker opschiet samen met je schoonzusje.
heftig hoor Elza... maar ja, ff beetje doorbijten, en misschien maar accepteren als t straks nog niet allemaal perfect is...

Chica, wat leuk dat je moeder zo dicht bij komt. En ook natuurlijk best wel practisch, als jij straks n kleintje er bij hebt..

VWV, ik zag toevallig vdweek op de site van mijn VK dat ze paardrijden afraad vanaf 20 weken. Vind die van jou t wel OK?

Volgensmij zouden mijn vliezen spontaan breken als ik t zou proberen, haha!
bikinilijn kan ik bij lange na niet meer zien. Maar doe t voor de spiegel en deels op de tast. Gaat nog redelijk :-)
Goedemorgen !

Julia, gaaf zeg...laat je ons ff meekijken naar je spulletjes als alles staat....met andere woorden : wel ff foto's op privé hé als alles staat....

Chicaa, wat leuk zeg dat je moeder in de buurt komt wonen...en eerlijk is eerlijk, ook erg handig straks als er een kleintje bij komt...

Dus jij gaat ook nog gezellig klussen in april

Elza, rust maar ff flink uit hoor op je werk Je kan beter woensdag weer een beetje fit zijn !

Oef, lijkt me niet echt handig met zo'n handenbindertje erbij as woensdag...heb je verder geen hulp dan ?

En jij ook je spulletjes van de week....oh, ik kijk daar ook zo naar uit !!

Vwv, haha....jij blijft gewoon lekker paardrijden...knap hoor !

Snok, hoe was jouw drukke weekend....was het gezellig gisteren met de 35+ meiden ?

Moet wel eerlijk zeggen dat het ook echt op en af gaat...de ene dag voel je je net een bejaarde en de andere dag merk je nauwelijks dat je zwanger bent.

Op mijn "vrijgezellenfeestje" was ik geloof ik de enige die om 12 uur nog niet zat te gapen haha....(en zo saai was het niet hoor )

Gisteren in het bos heb ik ff laten zien aan vriend dat ik nog makkelijk een sprintje kon trekken met dikke buik

Vannacht bijna gestikt in mijn eigen maagzuur....gatverdegatver, ik werd er wakker van en belandde me in een hoestbui....meteen maar 2 Rennies genomen en kussen zo in bed gelegd dat ik zat in plaats van lag...

Toch gisteren nog ruim anderhalf uur gelopen ook en echt nergens last van....ik hoop dat het zo ff blijft de aankomende 5 weken...

Ik kan hier ook bijna achterover leunen....volgende week komt mijn vervangster al....voor 40 uur ! Volgens mij veel te veel uren...maar mijn collega wilde dat....

Dus de laatste 2 weken kan ik hier echt duimen draaien...aan de ene kant wel lekker maar tijd gaat dan niet zo snel hé !

Ff wat anders.....is de 15e nu definitief...het is zo stilletjes nl over die datum.
Zooow he! een sprintje getrokken int bos! knap hoor! ik had gisteren ook wel zin om even lekker buiten te zijn, komt wel weer!

nee vind ik ook niet handig, snap dat dus ook niet.. andere vriendin heeft ook 2 handenbinders (en is ook niet zo goed in schoonmaken haha) andere vriendin is die zo negatief is en die werkt trouwens op woensdag, en de rest heeft het gewoon niet aangeboden. Eigenlijk doe ik het liever alleen nu. Lief is woensdag al in NL en heeft vanaf dan vrij, dus redden we het samen wel. Zo ben ik, doe het liever allemaal zelf!

Maagzuur krijg ik ook steeds meer last van helaas...

Oh dat vind ik niks, duimen draaien op je werk.. gelukkig heb je het forum, maar heb je nog wel toegang tot je comp??

Jouw collega denkt ook, ga het lekker 16 weken rustig aan doen.

Zat ik ook aan te denken, is de 15e date?
Hallo,

Mooie foto´s vwv!!

Chicaa wat fijn dat je moeder in het dorp komt wonen, lekker praktisch!!

Twinkel, als ik meer dan 4 pagina´s moet bijlezen maak ik wel eens aantekeningen, erg hé!!!! Ben zo vergeetachtig, vorige week nog vergeten dat er een vriendje zou komen spelen bij zoon, had ik al geregeld dat een vriendin haar dochter zou komen omdat ze met de andere naar het zkh moest. Zo sneu!

Elza, komt vast goed woensdag, een kindje van bijna 4 kan zich vaak wel vermaken, kleurtjes en kleurplaat mee. Hangt natuurlijk van kind af maar ons dochter van 3 ½ zou je er best bij kunnen hebben, merk je niet dat ze er is. Ons zoon trouwens ook niet die is 5½ maar dus weer wat ouder! Maar als ik dan aan de kids van mijn zus denk, dan laat je het wel weer, maar dat ligt ook aan de ouders hoor!! Als zij zijn geweest heb je alles op de kop. Echt vreselijk vind ik dat, bij ons mogen ze echt wel spelen maar als ze klaar zijn met iets dan eerst opruimen en dan pas wat neiuws pakken, ruimen ze niet op dan pak ik het af en hebben ze even niets, misschien sneu maar na een paar keer werkt het super!!

Ik hou echt van orde en netheid!!

Ja, die datum, de 15 kan ik niet dan organiseren mijn schoonouders een brunch, maar er moet gewoon wat gepland worden en dan maar zien wie kunnen en wie niet. Iedereen erbij is onmogelijk. Wel is het een vereiste dat er een groepsfoto wordt gemaakt en op prive wordt gezet vind ik!!!
Ik bedoelde ons zoon kan je er ook best bij hebben, merk je ook niet, lijkt net of ik schreef dat je hem er niet bij kan hebben!!

Maar inderdaad alles alleen doen, heb ik ook het liefst, vind dat ik veel netter en schoner kan werken dan iedereen!!!!whaaaa!!

Anders moet ik maar komen Elza, met drie kids, hahahaha!!!

Moet straks naar vk om 11.00 afspraak, leuk weer even, lekker zonder kids die zijn naar school en naar beppe!!
Klein sprintje hoor

Het was echt heerlijk en ontzettend druk in het bos....straks als ik druk bezig ben dan loop jij weer lekker in het bos haha...

Nee, weet natuurlijk niet of dat makkelijk kan maar ze had beter voor die paar uurtjes oppas kunnen regelen...

Gelukkig is je vriend er dan weer...dat scheelt natuurlijk wel een stuk.

Ik doe eigenlijk ook het liefst alles zelf maar mijn ouders en beste vriendin + vriend komen wel helpen schoonmaken die vrijdag dat we de sleutel krijgen en daar heb ik alle vertrouwen in.

Broer komt meteen schilderen en zaterdag komen buiten mijn vriendin en vriend nog wat jongens om mijn vriend te helpen met spullen tillen.....zoals zware dingen naar de zolder....wasmachine, droger...

Na dat weekend wordt pas de babykamer afgeleverd..maar die ga ik lekker zelf inrichten hoor

Vrijdagavond bood ook iedereen aan om te helpen maar met alle respect....ik denk dat de helft dan alleen maar voor de gezelligheid komt en dat vertraagt alleen maar de boel...

Mijn negatieve vriendin was trouwens ook op mijn "vrijgezellenavond"...maar zij is wel de enige die ik de hele avond niet heb gesproken....zag haar wel iedere keer naar mijn buik kijken en ze heeft er 1x over geaait....dat was het !

Had gisteren broodje hamburger op met veel ui en daarna veel dorst dus teveel cola gedronken....misschien daardoor extreem last van dat maagzuur.

Ik mag toch hopen dat ze niet meteen mijn buro en computer "inpikt" .....maar ze zal toch ergens moeten zitten...

Ik heb gelukkig 2 computers dus forummen kan ik gelukkig altijd wel
Hihi.. Janets, dat begreep ik van je zoon hoor

Die kereltjes nemen vaan een game boy of ziets mee..

Helaas is deze kleine meid wel een beetje een aandachttrekkertje.. Lekker wijffie hoor!! maar mag wel heel veel van moeders.. en aangezien er ook veel meubels binnen komen en mijn vriend deze in elkaar wil gaan zetten is het niet handig.

hahaha jouw kids gaan keurig op de bank zitten en verroeren zich niet als ik het zo lees, dus die kan ik wel hebben! aangezien ik ook van orde en netheid houd.

Ah ga je terpen?

Ik ga vanmiddag om 17:15 weer naar de VK, krijg ik prik! ieeeks...

O, net gebeld door de makelaar, morgen nog een bezichtiging, dat is (ook) een tweede -dat jonge stel van vorige week-

Dus om 17:00 en om 17:30. Schiet op zo!
goed zeg Elza een tweede bezichtiging.

Het zou nu toch niet zo lang moeten duren voor het verkocht is zou je zeggen.

Je hebt zoveel bezichtigingen!!!
gaat best goed komen met dat meisje er bij denk ik ! Geef haar gewoon n postsdoekje of n klein emmertje sop. dat ze t idee heeft dat ze mee werkt! geinproviseerd schortje om en n hoofddoekje, dan is t helem aal echt. Vind ze vast leuk!

Vanmiddag 2 gespreken met mogelijke vervangsters. ben benieuwd of t wat oplevert.
Goed he Julia, dat geeft wel hoop, dus 2 x een tweede bezichtiging op 1 dag. heheheh straks mogen ze tegen elkaar opbieden! hahah dat zou mooi zijn
Daar ben ik weer!!

Hebben een super dag gehad!! Zet verhaal op prive en als ik vandaag foto's binnen krijg ook.

Het hotel was ook geweldig, zo luxe!

Her enige jammere is dat het geregend heeft de hele dag en dat het daardoor erg koud was met foto's maken. Hoop dat ze er nog wel mooi uitzien ondanks de regen.

Elza, succes met je prik vandaag!!

VWV, mag je nog steeds rijden? Ik dacht dat dat nu echt niet meer mocht? En na de bevalling zeker de eerste 8 weken niet ivm met de bekkenbodemspieren.

Sanne, morgen is jouw dag!!!
Hee dames.....

Goeiemorgen!

Ben niet geweest Sanne; voelde me goed hoor maar ga toch ff stapje terug doen...had al zon druk en gezellig weekend achter rug dat ik gisteren even rustig aan wilde doen...ff samen relaxen. Vond het heel vervelend om te missen maar merk aan mezelf dat het weekje rust me super goed heeft gedaan..zit weer vol energie en wil dat graag zo lang mogelijk zo houden dus bouw vanaf nu wel mijn rustmomenten in.

Overigens...bukken, teennagels...scheren....alles gaat nog MAAR dat maagzuur? Wow...sinds dit weekend ook paar wakker geworden ervan zelfs? Gatver dat is goor? En wat voelt dat soort van benauwd zeg? Rennies helpt dat? En wat kan je nog meer doen? Heeft het ook met je eten te maken..kun je het vermijden?
hahahah! Twinkel.... en ze mag de woonkamer niet uit!

hier geen vervanger.... de klussen worden hier verdeeld. Zal ze tegenvallen denk ik
Prik stelt niks voor Elza...maar als je mag kiezen tussen been of bil, dan zou ik voor bil gaan.

Heb ze nu op 2 plaatsen mogen ervaren en been vond ik net ff iets rotter dan bil.

Joh, daar moet toch wel een koper tussenzitten als ze beiden voor de 2e x komen kijken !!

Zou wel precies mooi uitkomen hé voordat het straks leeg staat !

Ik ga er ff vanuit dat ik het binnen deze 4 weken niet verkoop....maar twijfel of ik wat spullen laat staan voor als ze daarna voor bezichtigingen komen...anders is het wel heel erg kaal.
Julia leuk die spullen!! Ik hoop ze (van wagen tot box) volgende week of week erop te krijgen! Kamer is bijna af....ga ik dit weekend ff fotos van maken want krijg deze week nog wat geleverd (een koffieboom...jullie denken nu echt die ik gek wat is dat voor in die kamer??? whahaha moet je zien) en naam moet nog op muur....

Elza voor anti D zeker?

Doggie!!!! Ik ga snel prive over je dag lezen enne fijn te lezen dat het top was.....getrouwde vrouw
Ja...bil. Heb ik ook twee x zo gehad....voelde geen bal ervan en erna ook niet....goed te doen...
Doggie, klinkt goed!! jammer van die regen, maar ja..... NL.. februari... Het heeft de pret in ieder geval niet mogen drukken

Snok, groot gelijk, we moeten idd rustmomenten invoeren, ga ik straks ook weer doen hoor. Na dit weekend is het weer meer chill...
snok, komt ie nog n keer, de maagzuur tips:

Rennie mag gewoon.

glas koude melk, milkshakes of vanillevla helpt ook accuut

niet te vet eten

niet teveel ineens eten

geen koolzuurhoudende dranken!

niet te scherp eten

hoofdeinde n stukje omhoog zetten

niks meer eten 2 uur voordat je gaat slapen (behalve koude melk etc)

helemaal vermijden zal niet lukken vrees ik. Maar t verlicht t wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven