Piercings.

donderdag 5 april 2018 om 16:52
Wenkbrauw toen ik 18 was laten zetten, toen ik 27 was eruit.
Sternum MD, toen ik 19 was laten zetten, toen ik 21 was per ongeluk met een trui erachter blijven hangen waardoor hij eruit scheurde.
Helix, toen ik 18 was, heb ik nog steeds.
Linkertepelpiercing, toen ik 19 was, tussendoor poosje eruit gehaald ivm borstvoeding, daarna weer terug gestoken, dus die heb ik weer/nog.
Rechtertepelpiercing, toen ik 20 was, tussendoor poosje eruit gehaald ivm borstvoeding, vervolgens is hij dichtgegroeid. Toen ik 27 was opnieuw laten piercen.
Smiley, toen ik 20 of 21 was laten zetten, toen ik 26 was eruit gehaald ivm met twee verstandskiezen die chirurgisch verwijderd moesten worden waarbij alle gezichtspiercings verwijderd moesten worden, daarna te lang gewacht met terug zetten, dus gaatje was dichtgegroeid.
HCH laten zetten toen ik 20 was, toen ik 23 was eruit gehaald ivm bevalling daarna niet meer terug erin gedaan.
Toen ik 27 was een VCH laten plaatsen.
Sternum MD, toen ik 19 was laten zetten, toen ik 21 was per ongeluk met een trui erachter blijven hangen waardoor hij eruit scheurde.
Linkertepelpiercing, toen ik 19 was, tussendoor poosje eruit gehaald ivm borstvoeding, daarna weer terug gestoken, dus die heb ik weer/nog.
Rechtertepelpiercing, toen ik 20 was, tussendoor poosje eruit gehaald ivm borstvoeding, vervolgens is hij dichtgegroeid. Toen ik 27 was opnieuw laten piercen.
Smiley, toen ik 20 of 21 was laten zetten, toen ik 26 was eruit gehaald ivm met twee verstandskiezen die chirurgisch verwijderd moesten worden waarbij alle gezichtspiercings verwijderd moesten worden, daarna te lang gewacht met terug zetten, dus gaatje was dichtgegroeid.
HCH laten zetten toen ik 20 was, toen ik 23 was eruit gehaald ivm bevalling daarna niet meer terug erin gedaan.
donderdag 5 april 2018 om 17:11
@stripverhaal. Ik begrijp dat jij ook moeder bent. Hoe reageren jouw kinderen op metname je tepelpiercings. Ik twijfel nl om te weer terug te nemen.stripverhaal schreef: ↑05-04-2018 16:52Wenkbrauw toen ik 18 was laten zetten, toen ik 27 was eruit.
Maar weet niet hoe ik dat uitleg aan mijn kids, 4 en 6 jr oud?
Thanks alvast.
donderdag 5 april 2018 om 17:21
Mijn kinderen zijn nu 4 en 5, dus behoorlijk vergelijkbaar. Ze zien mij regelmatig naakt (douchen, aankleden, ect. ze lopen regelmatig binnen). Ik moet zeggen dat ze er tot nu toe nog nooit iets over gevraagd hebben (misschien omdat ze niet anders gewend zijn).
Over mijn wenkbrauwpiercing kreeg ik veel vragen, ook van klasgenootjes van mijn kinderen en andere jonge kinderen en dan is mijn antwoord dat het net als een oorbel is, maar dan in mijn wenkbrauw. Dus mochten mijn kinderen ooit zoiets vragen dan zal het antwoord ook zoiets zijn “net zoals een oorbel, maar dan op een andere plek”.
donderdag 5 april 2018 om 17:45
- oorbellen 9/10
- neuspiercing 11/12
- navelpiercing 15/16
- 2e oorbellen 15/16
- tongpiercings 16/17
- labret piercing 16/17
- helixen verschillende allemaal tussen 15/20
Toen een tijdje niks gehad, alles eruit behalve neuspiercing. Nu heb ik:
- tunnels 8mm 27
- conch 29
- daith 29
- nieuwe 2e oorbellen 30
- forward helix 30
- helix halverwege m’n oor 30
- neuspiercing 11/12
- navelpiercing 15/16
- 2e oorbellen 15/16
- tongpiercings 16/17
- labret piercing 16/17
- helixen verschillende allemaal tussen 15/20
Toen een tijdje niks gehad, alles eruit behalve neuspiercing. Nu heb ik:
- tunnels 8mm 27
- conch 29
- daith 29
- nieuwe 2e oorbellen 30
- forward helix 30
- helix halverwege m’n oor 30
Internagelaktisch
vrijdag 6 april 2018 om 11:23
@stripverhaal, Thanks !stripverhaal schreef: ↑05-04-2018 17:21Mijn kinderen zijn nu 4 en 5, dus behoorlijk vergelijkbaar. Ze zien mij regelmatig naakt (douchen, aankleden, ect. ze lopen regelmatig binnen). Ik moet zeggen dat ze er tot nu toe nog nooit iets over gevraagd hebben (misschien omdat ze niet anders gewend zijn).
Over mijn wenkbrauwpiercing kreeg ik veel vragen, ook van klasgenootjes van mijn kinderen en andere jonge kinderen en dan is mijn antwoord dat het net als een oorbel is, maar dan in mijn wenkbrauw. Dus mochten mijn kinderen ooit zoiets vragen dan zal het antwoord ook zoiets zijn “net zoals een oorbel, maar dan op een andere plek”.
Ik denk dat ik er toch maar weer voor ga...