Mode & Beauty alle pijlers

Haar grijs verven

06-04-2018 09:45 18 berichten
Wil ik graag, al heel lang en ik ga er niet voor naar de kapper. Dus als jullie het afraden doe ik het niet.

Geschiedenis:
Vorige week had ik het nog zwart met een paarse gloed.
Ondertussen is het middenblond met een rooiige ondertoon.

Zwart paars --} ontkleuren --} eigen haarkleur met rooie gloed.

Donkerblond geverfd met highlights.

Een tint lichtere highlights eroverheen --} toen werd het blond/oranje.

Middenblond eroverheen --} middenblond met iets rode gloed.

Dit alles in 3 dagen tijd. Mijn haar is nog steeds mooi glanzend en soepel. Mazzel denk ik.

Maar goed en nu?
Nogmaals als iedereen zegt niet doen, doe ik het niet.
Ik las van de week dat het wel 2 maanden voorbereiding vergt eer je het goed grijs kunt verven. Ik zou toch even bij een goede kapper informeren wat er aan vooraf gaat.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet naar de kapper? Voor 150 euro wordt het goed gehighlight want dat lukt zelf niet en daarna gebruik je een goede zilvershampoo.

Heb je een foto hoe het nu is?
Zebra123 schreef:
06-04-2018 09:47
Waarom niet naar de kapper? Voor 150 euro wordt het goed gehighlight want dat lukt zelf niet en daarna gebruik je een goede zilvershampoo.

Heb je een foto hoe het nu is?
Ik heb geen idee hoe dat werkt met die foto's
Nee joh, tuurlijk niet naar de kapper na zoveel behandelingen thuis. Is echt nergens voor nodig. Dat grijs, dat wilde je toch in stekeltjes?
nina1966 schreef:
06-04-2018 09:54
Nee joh, tuurlijk niet naar de kapper na zoveel behandelingen thuis. Is echt nergens voor nodig. Dat grijs, dat wilde je toch in stekeltjes?
Lees dan, ja?
Als het mijn haar was, zou ik er niet op gokken.

Met dit verhaal naar de kapper gaan en advies vragen. En het nu daar eventueel laten kleuren.
Ik zou de kans dat er nu iets mis zou gaan met mijn haar veeeeeeel te groot vinden.
Ik ben bang dat dit je thuis niet gaat lukken.
Bij mij duurde het wel een half jaar voor het echt grijs was dus geduld is hier wel bij nodig.
Je moet het inderdaad bijhouden met een goede zilvershampoo.
Mijn haar heeft hierdoor wel een beetje een blauw/ paarsachtige gloed erover gekregen omdat het nogal poreus is, maar eigenlijk is dat best leuk.
Ik krijg er veel complimentjes over dus ik laat het lekker zo.
Met de manier hoe je met je haar omgaat wordt het vanzelf wel grijs....en dood
En dan mishandel je je haar nog een keer voor wat? Grijs dat maar heel even blijft zitten?
Thnx voor de reacties zover.
Ik zal er nog eens goed over nadenken.
nina1966 schreef:
06-04-2018 09:54
Grote kans dat dit het resultaat zal zijn, dat alle haren afbreken, zelf al gezien bij mijn schoonzus.
Waarom niet naar een kapper?

Liever zelf je haar nog voor tientalle euro's lopen mishandelen?
Kun je echt veel beter voor het zelfde bedrag naar de kapper gaan en het goed voor elkaar krijgen.
Ik was naar de kapper gegaan.
Tussen nu en 10 jaar krijg je je eerste grijze haren nog even wachten gaat vanzelf ;-)
you go girl
Serieuze vraag: waarom niet naar de kapper als je dit wilt? Koppigheid? Je wilt toch dat het er mooi uit ziet uiteindelijk?
probeer het met een uitwasbare kleur, een spoeling, en als je bang bent dat het niet mooi word dan probeer je het eerst op een plukje
Lorem Ipsum
- Je hebt nog een rode gloed in je haar, daar moet je vanaf. Je weet niet wat verf nu gaat doen op je haar, grijs zal moeilijk/niet pakken op een warme ondertoon.
- Dan is de kans groot dat het blauw/paars wordt als je het zelf doet, of dat je verf niet op al je haar pakt.
- Je haar gaat dood.

Maar niet naar de kapper gaan, hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven