Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 6 april 2018 om 13:15
vrijdag 6 april 2018 om 13:29
Mijn god wat ik allemaal teweeg hebt gebracht
Ik maakte een opmerking in het Funda topic over dat er mensen zijn die staand vegen en To van het veeg topic kreeg niet snel genoeg reactie en brandde bijna uit van nieuwsgierigheid
En dit allemaal omdat een vriendin vertelde dat ze er achter was gekomen dat haar vent een staander was. Hij had namelijk in de nieuwe plee, zonder overleg, de wc-rolhouder op 1.50 cm hoogte gehangen
En dit allemaal omdat een vriendin vertelde dat ze er achter was gekomen dat haar vent een staander was. Hij had namelijk in de nieuwe plee, zonder overleg, de wc-rolhouder op 1.50 cm hoogte gehangen
vrijdag 6 april 2018 om 13:30
Een Duitse staander? Die komen wel zo hoog.BahcoBarbie schreef: ↑06-04-2018 13:29Mijn god wat ik allemaal teweeg hebt gebrachtIk maakte een opmerking in het Funda topic over dat er mensen zijn die staand vegen en To van het veeg topic kreeg niet snel genoeg reactie en brandde bijna uit van nieuwsgierigheid
![]()
En dit allemaal omdat een vriendin vertelde dat ze er achter was gekomen dat haar vent een staander was. Hij had namelijk in de nieuwe plee, zonder overleg, de wc-rolhouder op 1.50 cm hoogte gehangen![]()
We should have each other with cream.
vrijdag 6 april 2018 om 13:36
Ligt eraan hoe oud hij is.
We should have each other with cream.
vrijdag 6 april 2018 om 13:48
Hallelujah!
I wanna live my life with the volume full!
vrijdag 6 april 2018 om 13:50
Jezus wat slecht.
I wanna live my life with the volume full!
vrijdag 6 april 2018 om 13:57
vrijdag 6 april 2018 om 17:30
En ik word potdikkie niet eens genoemd!!!!
vrijdag 6 april 2018 om 17:31
BahcoBarbie schreef: ↑06-04-2018 13:29Mijn god wat ik allemaal teweeg hebt gebrachtIk maakte een opmerking in het Funda topic over dat er mensen zijn die staand vegen en To van het veeg topic kreeg niet snel genoeg reactie en brandde bijna uit van nieuwsgierigheid
![]()
En dit allemaal omdat een vriendin vertelde dat ze er achter was gekomen dat haar vent een staander was. Hij had namelijk in de nieuwe plee, zonder overleg, de wc-rolhouder op 1.50 cm hoogte gehangen![]()
...Huh?
Ik opende het topic overigens naar aanleiding van de bekentenis van een (andere) staander.
vrijdag 6 april 2018 om 17:54
Verrek dat is anders blijven hangen. Je reageerde op de staander
Toevoeging: mijn excuses natuurlijk. Soms vergeet ik dat omdat het al logisch is.
Ik sta niet trouwens.
anoniem_350958 wijzigde dit bericht op 07-04-2018 07:41
13.68% gewijzigd
vrijdag 6 april 2018 om 18:23
He ja, laten we die hele domme discussie hier nog eens dunnetjes over gaan doen.BahcoBarbie schreef: ↑06-04-2018 17:54Verrek dat is anders blijven hangen. Je reageerde op de staander
Ik sta niet trouwens.
vrijdag 6 april 2018 om 21:36
viewtopic.php?f=12&t=407795&start=#p28354190
Dezelfde trol als de voornaamplaatsnaam is ook gek op namen van kinderen en scholen.
Dezelfde trol als de voornaamplaatsnaam is ook gek op namen van kinderen en scholen.