Viagra

07-04-2018 08:24 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

ik weet even niet wat te doen.

Ik heb vanochtend een strip van viagra pillrn gezien in de portomonnee van mijn man. was een strip van 4. Er waren er al 3 uit. Wij hebben afgelopen week 1 keer seks gehad.

Dus ik vraag me af wat ik nu moet denken.

Ik wist niet dat hij dit slikte. Waarom verteld hij dit niet?

Hij zit sowieso in een midlifecrisis. Ik heb het nu al heel moeilijk met hem.

hoe moet ik dit bespreken/aanpakken?
Alle reacties Link kopieren
Onzin eenmeisje, dat hoeft niet verteld te worden, dat constateer je samen. En als de oplossing viagra is om een stijve te houden lijkt me dat alleen maar fijn voor beide partijen.
die ik wilde bestaat al...
eenmeisje1993 schreef:
07-04-2018 09:34
Ja, zou me kunnen voorstellen dat het niet echt leuk is om je vrouw te vertellen dat je dat nodig hebt. Iets met trots/schaamte/mannelijkheid?
Ik zeg ZOU KUNNEN hè...
Klinkt plausibel. Zeker aangezien man in een midlifecrisis zit en TO zegt dat ze het moeilijk heeft met hem.
Alle reacties Link kopieren
Dat bedoel ik inderdaad nicotientje.

Lijkt me vrij normale vraag als je zoiets vindt in de knip van je man (dat is trouwens een ding waar ik nog nooit in heb gekeken). "Euh Klaas, wat moet jij met viagrapillen?"
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Wat deed jij überhaupt in de portemonnee van je man?

Voor de rest zou ik er niet teveel achter zoeken. Die man zit in een midlifecrisis, dan doe je wel eens vaker 'gekke' dingen. Misschien wilde hij het gewoon een keer proberen. Misschien is hij onzeker over zichzelf.

Als je het persé wel wilt weten. Vraag het hem dan gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gevraagd. hij begon te ontkennen dat het viagra pilletjes waren. wat denkt hij nou...dat ik dom ben. Dus ik zei...luister dat zijn gewoon viagra pilletjes. klaar. toen gaf hij toe. dat vond ik zo raar. Waarom ontkennen. Hij gaf als reden omdat ik anders zou denken dat hij me niet aantrekkelijk zou vinden. Heel apart. Maar goed hij gaf aan ermee te stoppen omdat hij last heeft van bijwerkingen denkt ie.

heel apart dit...maar goed. Als je gaat ontkennen geeft mij juist een argwanend gevoel en dat zei ik hem ook. Als je gaat ontkennen en liegen ga ik er juist van alles achter zoeken. maar goed...
Alle reacties Link kopieren
Lady123456 schreef:
07-04-2018 10:42
Ik heb het gevraagd. hij begon te ontkennen dat het viagra pilletjes waren. wat denkt hij nou...dat ik dom ben. Dus ik zei...luister dat zijn gewoon viagra pilletjes. klaar. toen gaf hij toe. dat vond ik zo raar. Waarom ontkennen. Hij gaf als reden omdat ik anders zou denken dat hij me niet aantrekkelijk zou vinden. Heel apart. Maar goed hij gaf aan ermee te stoppen omdat hij last heeft van bijwerkingen denkt ie.

heel apart dit...maar goed. Als je gaat ontkennen geeft mij juist een argwanend gevoel en dat zei ik hem ook. Als je gaat ontkennen en liegen ga ik er juist van alles achter zoeken. maar goed...
Volgens mij ga ik het nu voor de derde keer zeggen. Hij schaamde zich er dus voor... Kan toch?
Alle reacties Link kopieren
eenmeisje1993 schreef:
07-04-2018 10:46
Volgens mij ga ik het nu voor de derde keer zeggen. Hij schaamde zich er dus voor... Kan toch?
Inderdaad. Doe niet zo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Lady123456 schreef:
07-04-2018 10:42
Ik heb het gevraagd. hij begon te ontkennen dat het viagra pilletjes waren. wat denkt hij nou...dat ik dom ben. Dus ik zei...luister dat zijn gewoon viagra pilletjes. klaar. toen gaf hij toe. dat vond ik zo raar. Waarom ontkennen. Hij gaf als reden omdat ik anders zou denken dat hij me niet aantrekkelijk zou vinden. Heel apart. Maar goed hij gaf aan ermee te stoppen omdat hij last heeft van bijwerkingen denkt ie.

heel apart dit...maar goed. Als je gaat ontkennen geeft mij juist een argwanend gevoel en dat zei ik hem ook. Als je gaat ontkennen en liegen ga ik er juist van alles achter zoeken. maar goed...
Jeetje, hij heeft een medisch probleem, wat bij de leeftijd ook een beetje hoort. Daar schaamt hij zich voor.
En jij gaat een aanvallend gesprek met hem aan.

Ik zou me dan niet echt op mijn gemak voelen en ook even niet weten wat ik moet antwoorden.
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
Hij heeft geen medisch probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zijn gedachte niet zo vreemd eigenlijk. Lees alle topics hier maar van vrouwen die er onzeker van worden wanneer hun man erectieproblemen heeft. Je leest heel vaak dat ze zich dan afvragen of hun man ze nog wel aantrekkelijk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
07-04-2018 13:30
Hij heeft geen medisch probleem.
Misschien geen medisch probleem, maar kennelijk wel een probleem.
Feit is dat hij hem niet stijf krijgt/houdt en dat hij daar stiekem een pilletje voor neemt. Dat maakt dat het een probleem is, toch?
QueenArachnia schreef:
07-04-2018 13:42
Ik vind zijn gedachte niet zo vreemd eigenlijk. Lees alle topics hier maar van vrouwen die er onzeker van worden wanneer hun man erectieproblemen heeft. Je leest heel vaak dat ze zich dan afvragen of hun man ze nog wel aantrekkelijk vindt.
maar het is natuurlijk (als zijn verhaal klopt) niet slim om die tabletjes buiten zijn vrouw om te gaan halen. Ze hebben nog steeds seks, dus ga ik er van uit dat erectieproblemen bespreekbaar zijn. Op deze manier, het stiekem halen en het verstoppen, maak je jezelf wel verdacht.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
07-04-2018 13:47
maar het is natuurlijk (als zijn verhaal klopt) niet slim om die tabletjes buiten zijn vrouw om te gaan halen. Ze hebben nog steeds seks, dus ga ik er van uit dat erectieproblemen bespreekbaar zijn. Op deze manier, het stiekem halen en het verstoppen, maak je jezelf wel verdacht.
Dat had hij idd. handiger kunnen aanpakken. Maar waar ik op reageer is het zinnetje van TO waarin ze die reden "apart" noemt. Ik vind dat niet zo apart, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Of het nou klopt of niet.
Hij heeft geen erectieprobleem en hij heeft geen medisch probleem.

Laten we nu eerst eens stoppen met die absurde benamingen. Hij wordt gewoon ouder.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
07-04-2018 14:03
Hij heeft geen erectieprobleem en hij heeft geen medisch probleem.

Laten we nu eerst eens stoppen met die absurde benamingen. Hij wordt gewoon ouder.
Heb je zelf een complex ofzo?
Prima, dan noemen we het zo niet. Daar gaat het ook helemaal niet om in dit topic.
Gaat erom dat hij zich gewoon schaamde.
eenmeisje1993 schreef:
07-04-2018 14:08
Heb je zelf een complex ofzo?
Prima, dan noemen we het zo niet. Daar gaat het ook helemaal niet om in dit topic.
Gaat erom dat hij zich gewoon schaamde.
Nee, ik heb geen complex. We moeten van die absurde benamingen af. Vandaar dat ik dat ook schreef. Letterlijk.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
07-04-2018 14:13
Nee, ik heb geen complex. We moeten van die absurde benamingen af. Vandaar dat ik dat ook schreef. Letterlijk.
Ehm... prima hoor. Wat maakt die benaming nou uit? Hij krijgt geen erectie en hij heeft daar een probleem mee. Kan ene Amant van het viva forum vinden dat je die woorden niet mag samentrekken, maar dat doet niets af aan zijn probleem. Jemig.
Of het een probleem is is wat je er zelf van maakt.
Hij ervaart het kennelijk als probleem want hij zoekt een oplossing.

zo eenvoudig is het
Alle reacties Link kopieren
Schamen voor je vrouw, maar ze wel door de dokter voor laten schrijven? Aangenomen dat hij ze niet van het internet heeft gehaald.

En inderdaad, veel mannen boven de 50 zullen wat vaker last krijgen van erectieproblemen, wat Amant al zei.

Vrijen jullie zelf nog regelmatig Lady12345?
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
07-04-2018 14:03
Hij heeft geen erectieprobleem en hij heeft geen medisch probleem.

Laten we nu eerst eens stoppen met die absurde benamingen. Hij wordt gewoon ouder.
Maar waarom is hij hierover naar haar toe niet open?
We should have each other with cream.
attribuutje schreef:
07-04-2018 14:16

En inderdaad, veel mannen boven de 50 zullen wat vaker last krijgen van erectieproblemen, wat Amant al zei.
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
catskin schreef:
07-04-2018 14:29
Maar waarom is hij hierover naar haar toe niet open?
Schaamte....
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp even die pacepalm niet Amant?
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
07-04-2018 13:30
Hij heeft geen medisch probleem.
Wel een probleem met zijn nogal aanvallend communicerende achterdochtige vrouw
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Arme man. Wil zich tegenover zijn vrouw nog voordoen als een energieke stud, wordt hij betrapt op hulpmiddelen. Wat een bummer.
TO, ik zou hem extra knuffels geven en zijn zelfvertrouwen een boost geven door wat extra herrie te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven