Napraattopic deel 97

20-03-2018 23:11 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Lady*Voldemort schreef:
12-04-2018 11:59
Wier.
Forummer is mannelijk. Wiens is gewoon goed.
alkemade schreef:
12-04-2018 20:37
Forummer is mannelijk. Wiens is gewoon goed.
ForummerS is meervoud. Wier is dus goed.
Star² schreef:
12-04-2018 19:43
Dat wisten we al een pagina of tig geleden ;-)
Ja zelfs ik en 9 van de 10 keer weet ik het niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrouwjagersma schreef:
12-04-2018 20:29
En dat gejammer van Pejeka over die Markle is ziekelijk jongens.

Goed. Ik eet nog steeds geen chips. Krijg ik een goed humeur van.
Pejeka is een zeiksnor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrouwjagersma schreef:
12-04-2018 20:20
Ik vind het ook zo extreem gelijk.
"Hoi jongens, ik zat eens, heel gek he, te denken over een paard. Leuk paardje, ja, moet eten natuurlijk en hoefjes, maar leek me....."
JA, EN WIE GAAT DAT BETALEN, JE MAN ZEKER! EN ALS HIJ BIJ JE WEGGAAT MOET JE JE PAARD OPETEN. HAHAHAHA. ZAL JE LEREN MET JE PAARD
:rofl:
Ik begrijp 10000 procent waarom de OP van het paardenbiefstuktopic weg is. Wat een gemekker wat totaal niet met de vraag van TO te maken heeft zeg. Zou er het apezuur van krijgen.
charlottew88 schreef:
12-04-2018 20:59
Ja zelfs ik en 9 van de 10 keer weet ik het niet.
Dan lijk je op mij. Deze keer wist ik het zelfs. Maar dat is echt een van de zeldzame keren dat ik het weet.
Lady*Voldemort Je vriendin zit op kinderenpijler
kinderen/zoon-ambitieery-rapcarriere/li ... ges/408213
:hello:
8102 schreef:
12-04-2018 21:06
Lady*Voldemort Je vriendin zit op kinderenpijler
kinderen/zoon-ambitieery-rapcarriere/li ... ges/408213
Nou maar hopen dat ik de volgens haar juiste muziek gekozen heb :-P
vrouwjagersma schreef:
12-04-2018 20:29
En dat gejammer van Pejeka over die Markle is ziekelijk jongens.

Goed. Ik eet nog steeds geen chips. Krijg ik een goed humeur van.
Ik begrijp dat nooit. Alsof iemand die beroemd is ook ineens door iedereen gekend wordt en die iedereen ook weet waarom ze doet wat ze doet.
En dat dat dan ook nog boeit.
Moiren’ schreef:
12-04-2018 21:19
Ik begrijp dat nooit. Alsof iemand die beroemd is ook ineens door iedereen gekend wordt en die iedereen ook weet waarom ze doet wat ze doet.
Ik volg het gefascineerd, juist doordat ik het niet herken. :proud:
Veell menselijks is mij niet vreemd, dit aspect wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik snap het gewoon echt niet, terwijl ik me bij de meest gekke dingen nog wel iets kan indenken.
Moiren’ schreef:
12-04-2018 21:19
Het is heel raar, die obsessieve neiging om te doen alsof jij iemands karakter kunt doorgronden. En het is ook zo verschrikkelijk negatief, terwijl hij die hele Markle 4 maanden geleden helemaal niet kende (en daar ook nog heel trots op was). Hoe kan dat?
Beats me maar zeer vermakelijk! Nja vind ik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrouwjagersma schreef:
12-04-2018 21:24
Het is heel raar, die obsessieve neiging om te doen alsof jij iemands karakter kunt doorgronden. En het is ook zo verschrikkelijk negatief, terwijl hij die hele Markle 4 maanden geleden helemaal niet kende (en daar ook nog heel trots op was). Hoe kan dat?

Het kan niet anders of hij heeft een abonnement op alle roddelbladen, Vorsten, Royals en weet ik veel wat er verder nog te krijgen is. Anders kan ik niet verklaren waarom hij zich zo'n beeld van miss Markle gevormd heeft.
Knuffelheks schreef:
12-04-2018 21:47
Het kan niet anders of hij heeft een abonnement op alle roddelbladen, Vorsten, Royals en weet ik veel wat er verder nog te krijgen is. Anders kan ik niet verklaren waarom hij zich zo'n beeld van miss Markle gevormd heeft.
Natuurlijk kan dat wel anders.
Doorgeslagen tunnelvisie en een hoop fantasie.
En karakter natuurlijk.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
12-04-2018 22:07
Natuurlijk kan dat wel anders.
Doorgeslagen tunnelvisie en een hoop fantasie.
En karakter natuurlijk.

Ook dat uiteraard :P
Ik zwaai vast :bye: , zal zo wel een ban aan mijn mijn broek hebben. :P
Knuffelheks schreef:
12-04-2018 22:51
Ik zwaai vast :bye: , zal zo wel een ban aan mijn mijn broek hebben. :P

Hee, wat zie ik in het mod topic, doe eens niet. Laat je niet opnaaien.
Ik zit mij groen en geel te ergeren aan de verbetermutsjes in de relatie topics, het gaat meer over taaltechnisch en spel fouten dan over het onderwerp zelf.
Vreselijk dat soort mensen.
8102 schreef:
13-04-2018 08:44
Ik zit mij groen en geel te ergeren aan de verbetermutsjes in de relatie topics, het gaat meer over taaltechnisch en spel fouten dan over het onderwerp zelf.
Spelfouten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
13-04-2018 08:52
Spelfouten.
:hihi:
Nouschi schreef:
13-04-2018 08:52
Spelfouten.
:idee:
8102 schreef:
13-04-2018 08:44
Relatietopics.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven