Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 12 april 2018 om 20:37
Forummer is mannelijk. Wiens is gewoon goed.
donderdag 12 april 2018 om 20:59
donderdag 12 april 2018 om 21:01
Pejeka is een zeiksnor.vrouwjagersma schreef: ↑12-04-2018 20:29En dat gejammer van Pejeka over die Markle is ziekelijk jongens.
Goed. Ik eet nog steeds geen chips. Krijg ik een goed humeur van.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 12 april 2018 om 21:03
vrouwjagersma schreef: ↑12-04-2018 20:20Ik vind het ook zo extreem gelijk.
"Hoi jongens, ik zat eens, heel gek he, te denken over een paard. Leuk paardje, ja, moet eten natuurlijk en hoefjes, maar leek me....."
JA, EN WIE GAAT DAT BETALEN, JE MAN ZEKER! EN ALS HIJ BIJ JE WEGGAAT MOET JE JE PAARD OPETEN. HAHAHAHA. ZAL JE LEREN MET JE PAARD
donderdag 12 april 2018 om 21:04
Dan lijk je op mij. Deze keer wist ik het zelfs. Maar dat is echt een van de zeldzame keren dat ik het weet.
donderdag 12 april 2018 om 21:06
Lady*Voldemort Je vriendin zit op kinderenpijler
kinderen/zoon-ambitieery-rapcarriere/li ... ges/408213
donderdag 12 april 2018 om 21:14
Nou maar hopen dat ik de volgens haar juiste muziek gekozen heb8102 schreef: ↑12-04-2018 21:06Lady*Voldemort Je vriendin zit op kinderenpijler
donderdag 12 april 2018 om 21:19
Ik begrijp dat nooit. Alsof iemand die beroemd is ook ineens door iedereen gekend wordt en die iedereen ook weet waarom ze doet wat ze doet.vrouwjagersma schreef: ↑12-04-2018 20:29En dat gejammer van Pejeka over die Markle is ziekelijk jongens.
Goed. Ik eet nog steeds geen chips. Krijg ik een goed humeur van.
En dat dat dan ook nog boeit.
donderdag 12 april 2018 om 21:21
Ik volg het gefascineerd, juist doordat ik het niet herken.
Veell menselijks is mij niet vreemd, dit aspect wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 12 april 2018 om 21:24
Het is heel raar, die obsessieve neiging om te doen alsof jij iemands karakter kunt doorgronden. En het is ook zo verschrikkelijk negatief, terwijl hij die hele Markle 4 maanden geleden helemaal niet kende (en daar ook nog heel trots op was). Hoe kan dat?
donderdag 12 april 2018 om 21:47
vrouwjagersma schreef: ↑12-04-2018 21:24Het is heel raar, die obsessieve neiging om te doen alsof jij iemands karakter kunt doorgronden. En het is ook zo verschrikkelijk negatief, terwijl hij die hele Markle 4 maanden geleden helemaal niet kende (en daar ook nog heel trots op was). Hoe kan dat?
Het kan niet anders of hij heeft een abonnement op alle roddelbladen, Vorsten, Royals en weet ik veel wat er verder nog te krijgen is. Anders kan ik niet verklaren waarom hij zich zo'n beeld van miss Markle gevormd heeft.
donderdag 12 april 2018 om 22:07
Natuurlijk kan dat wel anders.Knuffelheks schreef: ↑12-04-2018 21:47Het kan niet anders of hij heeft een abonnement op alle roddelbladen, Vorsten, Royals en weet ik veel wat er verder nog te krijgen is. Anders kan ik niet verklaren waarom hij zich zo'n beeld van miss Markle gevormd heeft.
Doorgeslagen tunnelvisie en een hoop fantasie.
En karakter natuurlijk.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 13 april 2018 om 07:56
Knuffelheks schreef: ↑12-04-2018 22:51Ik zwaai vast, zal zo wel een ban aan mijn mijn broek hebben.
![]()
Hee, wat zie ik in het mod topic, doe eens niet. Laat je niet opnaaien.
vrijdag 13 april 2018 om 08:52
Spelfouten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!